Hier nog een Moerwijk!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:17 schreef 4-elements het volgende:
Laat ik ook maar weer eens een teken van leven geven vanuit Moerwijk
ey ik moet toch ergens mn verhalen vandaan toverenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef SolidasRock het volgende:
(en voor die nieuwsgierige journalist, nee niks ondergelopen hierzo...)
Gefeliciteerd!quote:
Geen frituur?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:37 schreef Armageddon het volgende:
Wie komt er even een uurtje helpen stenen sjouwen met de kruiwagen? Daarna is er bier.
Mmmm.... het is droog, de afstand is acceptabel... Ow wacht, waarom zou ik stenen gaan sjouwen voor een onbekende?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ook dat behoord tot de mogelijkheden.
de dag is nog niet afgelopen dus je bent op tijdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ah zie je ik zei gisteren toch al dat ik dat zou vergeten.
Gefeliciteerd!
Koeiehol!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm.... het is droog, de afstand is acceptabel... Ow wacht, waarom zou ik stenen gaan sjouwen voor een onbekende?![]()
Omdat Arma last heeft van z'n rug en z'n vriendinnetje vanavond dus een heel pallet tuintegels (= 160 hele zware stenen!) heeft lopen verslepenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm.... het is droog, de afstand is acceptabel... Ow wacht, waarom zou ik stenen gaan sjouwen voor een onbekende?![]()
Aaaawww. Niet eens een: Ey jij heb last van je rug en ik ben een arm klein meisje waarvoor die stenen echt veel te zwaar zijn dus ga maar even een zooi vrienden bellen die willen helpen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:06 schreef imago het volgende:
[..]
Omdat Arma last heeft van z'n rug en z'n vriendinnetje vanavond dus een heel pallet tuintegels (= 160 hele zware stenen!) heeft lopen verslepen![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef imago het volgende:
We zijn net verhuisd hè, dus al die vriendin hebben nu ook last van hun rug omdat ze al onze verhuisdozen al hebben moeten sjouwen
Maar ik vind mezelf eigenlijk gewoon wel stoer dat ik het gedaan heb
ja nee merel van arma van #fokquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef imago het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/merel
http://fotoboek.fok.nl/mereltje
is niet dezelfde hoor
Ik vind het anders niet stoer maar dom... Vrouwen die stenen sjouwen, dat hoort gwoon nie...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef imago het volgende:
Maar ik vind mezelf eigenlijk gewoon wel stoer dat ik het gedaan heb
Oh sorry, voortaan zal ik braaf op m'n hoge hakjes met gelakte nageltjes bij het aanrecht blijven om een zevengangenmenu voor mijn man te koken, zoals het hoortquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:15 schreef SolidasRock het volgende:
Vrouwen die stenen sjouwen, dat hoort gwoon nie...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |