abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40707581
lol, die lelijkerd op die laatste foto ben ik
We hadden de biologische halfvolle melk eigenlijk maar iets van 11 breed staan. Maar omdat ik ze altijd leeg zie staan heb ik er maar 23 van gemaakt
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_40708205
bio halfvol kan je toch ook in een melkrik bestellen? dat hebben ze tenminste altijd bij de AH waar ik boodschappen doe
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_40708241
Mensen, ik kom afscheid nemen. Al sinds begin juli ben ik niet meer werkzaam bij de Albert Heijn.

Hier posten (nou ja, meer lurken) was fijn.

Dag
pi_40709450
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:28 schreef highway101 het volgende:
pics?
Foto's van de verbouwing vind je hier.

Foto's van de 'nieuwe' winkel vind je hier.
quote:
wtf moet je met zoveel Heineken? ga je ze uitdelen ofzo
Haha, 2 kratten voor 12 euro; 1 van onze openingsaanbiedingen. We verwachten er binnen 3 dagen 8000 te verkopen. Het DC was alleen zo slim om gisterenmiddag meteen 4 trailers met 200 containers af te sturen, waardoor we op een gegeven moment 6 vrachtwagens achter elkaar in de sluis hadden staan en we het bier uiteraard nergens kwijt konden......
pi_40709986
Vandaag m'n laatste dag bij de AH, na 2,5 maand full time gewerkt te hebben. Echter, ik heb nooit een AH-kortingspas ontvangen, dus uit protest heb ik gevulde koeken van Super de Boer uitgedeeld.

De VM kon het wel waarderen, de SM wat minder. Schijnbaar ligt dat toch gevoelig. Er wordt blauw bloed gekweekt hier. Maar goed, ik ben er toch weg.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:29:03 #106
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_40717684
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag m'n laatste dag bij de AH, na 2,5 maand full time gewerkt te hebben. Echter, ik heb nooit een AH-kortingspas ontvangen, dus uit protest heb ik gevulde koeken van Super de Boer uitgedeeld.

De VM kon het wel waarderen, de SM wat minder. Schijnbaar ligt dat toch gevoelig. Er wordt blauw bloed gekweekt hier. Maar goed, ik ben er toch weg.
die ontvang je ook pas na 3 maanden dus daar ben je helemaal geen uitzondering in bovendien werken die dingen per kwartaal dus dat had ook niet zoveel nut gehad. je krijg niet 10% korting aan de kassa ofzo maar pas 3 weken na afloop van een volledig kwartaal krijg je hooguit 75 euro..
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:30:50 #107
16149 -Sum-
pi_40717723
hebben jullie ook wel eens dat de kassa scanners gaan praten?

de mijne roept wel eens heel hard THEO THEO FIVE FOUR THREE TWO ONE CALIBRATION!! THEO!

zoiets

dus ik zo tegen de klant: denk dat ie zo gelanceerd wordt
pi_40723530
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:15 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

[..]

Haha, 2 kratten voor 12 euro; 1 van onze openingsaanbiedingen. We verwachten er binnen 3 dagen 8000 te verkopen. Het DC was alleen zo slim om gisterenmiddag meteen 4 trailers met 200 containers af te sturen, waardoor we op een gegeven moment 6 vrachtwagens achter elkaar in de sluis hadden staan en we het bier uiteraard nergens kwijt konden......
Wat voor een winkel zijn jullie in hemelsnaam? Lijkt wel een XL filiaal! Dat vers is om geil van te worden! Ziet er zeer mooi uit en mooie vloer ook! wat is jullie VVO?
pi_40723572
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef -Sum- het volgende:

de mijne roept wel eens heel hard THEO THEO FIVE FOUR THREE TWO ONE CALIBRATION!! THEO!

zoiets

ik schrok me dood de eerste keer, wel grappig idd is de klanten op dat moment. zeker als je er dan bij zegt dat je wel eens hele gesprekken met hem voert
pi_40723818
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:29 schreef -Sum- het volgende:

[..]

die ontvang je ook pas na 3 maanden dus daar ben je helemaal geen uitzondering in
Is dat bij elk filiaal anders dan? Hier krijg je hem naar 5 weken
pi_40724599
quote:

[..]

[..]

Die kaasdigi's die er uit alsof ze uit het jaar kruik komen en zo aan de lampjes van de kassa te zien is daar ook niets gebeurd? Wel een echte WVO?
pi_40724808
quote:

Damn

Ik vond 4 vrachtwagens voor de deur met kerst al veel.

ooit eens gelost, 3 vrachtwagens naast elkaar, om 6 uur 's ochtends. Das wel lachen. Hele parkeerterrein geblokkeerd
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40724956
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:53 schreef lenin het volgende:

[..]

Wat voor een winkel zijn jullie in hemelsnaam? Lijkt wel een XL filiaal! Dat vers is om geil van te worden! Ziet er zeer mooi uit en mooie vloer ook! wat is jullie VVO?
Kijk, dat zijn de reacties die we willen horen

Onze WVO is ruim 3000 m2.
pi_40726944
Gaaf wij gaan eind 2007/begin 2008 van 1.600 naar 3.000m2. heb er zin in! Hard nodig ook. Onze winkel is zwaar overbelast. Schoonmaak is vrijdags en zaterdags onmogelijk door de drukte, met de machine door de winkel kan dan ook niet.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:50:54 #115
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_40727051
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:48 schreef highway101 het volgende:
Gaaf wij gaan eind 2007/begin 2008 van 1.600 naar 3.000m2. heb er zin in! Hard nodig ook. Onze winkel is zwaar overbelast. Schoonmaak is vrijdags en zaterdags onmogelijk door de drukte, met de machine door de winkel kan dan ook niet.
Met de machine moet je ook voor 8en schoonmaken hè
Het leven is geen krentenbol.
pi_40728790
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:50 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Met de machine moet je ook voor 8en schoonmaken hè
van 6.00 - 8.00 ligt de winkel totaal overhoop vanwege vullen op alle afdelingen. Dan de winkel doorgaan is geen optie.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40729084
Doe je het de avond ervoor
pi_40729477
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:50 schreef Webgangster het volgende:
Doe je het de avond ervoor
Helaas, dan is er de avondvulling van Houdbaar, en gedeeltes Vers.

Ze hebben alles al geprobeerd, in 3 stukken, eind van de middag, etc. Niets is echt een goede oplossing. Afwachten op de verbouwing dan maar, die nogal rigoureus zal zijn;

in November 2006 gaan we naar een noodfiliaal
in medio 2007/2008 gaan we naar de totaal verbouwde winkel van 3000m2

alleen dat noodfiliaal wordt lastig, slechts 9 kassa's, terwijl de huidige 12 verre van genoeg zijn...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40736526
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef -Sum- het volgende:

zoiets

Jazeker. Een stukje techniek van NCR waar ik zwaar teleurgesteld in ben.

Het gebeurt als je weegschaal tarreert terwijl er iets op ligt. Dit is in beperkte mate mogelijk (zoals vuil op de weegschaal) maar als er teveel opligt naar haar idee geeft de scanner de audiowaarschuwing af. Helaas op volle sterkte. Je wordt dan mede gedeeld dat de reïnitialisatie is mislukt en dat hij aftelt naar de volgende. Aan jou de schone taak je scanner leeg te halen.

Nou had het helemaal niet nodig geweest om haar opnieuw op te starten als ze gewoon haar werk deed. Alleen de Realscan 7475/ 7478 heeft de neiging om gewoon te weigeren af te wegen als je er iets op plaatst, waardoor je haar opnieuw moet tarreren. Hetgeen de enige oplossing is het probleem op te lossen.
pi_40737869
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:29 schreef -Sum- het volgende:

[..]

die ontvang je ook pas na 3 maanden dus daar ben je helemaal geen uitzondering in bovendien werken die dingen per kwartaal dus dat had ook niet zoveel nut gehad. je krijg niet 10% korting aan de kassa ofzo maar pas 3 weken na afloop van een volledig kwartaal krijg je hooguit 75 euro..
Nee hoor, meestal zit hij al met een week of 3 in de posttas. Deze beste ex medewerker heeft er geen ontvangen omdat hij de functie vakantiemedewerker heeft. Vorig jaar hadden wij daar ook een anatal van en die kregen ook niks. Toen ze in dienst bleven en dus hun functie veranderde, hebben we er 1 aan moeten vragen voor ze.
pi_40745998
Wat een dag wat een dag. Houdbaar 45 min te laat. Is het de hele dag droog komt hij net in een hoosbui. en ik kon terugscannen. Maar ja die labels waren zo doorweekt dat het niet meer mogelijk was. Dus contact opgenomen met DC Zwolle. Daar snapten ze er natuurlijk niks van en hadden zo nooit van deze problemen gehoord (tuurlijk en jullie hebben ook nooit vertragingen). Dus alle labels er maar afgetrokken en in een CBL geflikkerd, en toen binnen rustig zitten scannen. Wat een systeem! Dit moet echt anders....

verder normale dag. kansloze acties voor volgende week met al dat non food. Wel benieuwd wat Jupiler gaat doen en natuurlijk de Perla pads als toppertje!
pi_40746584
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:46 schreef CryptoKnight het volgende:

[..]

Nee hoor, meestal zit hij al met een week of 3 in de posttas. Deze beste ex medewerker heeft er geen ontvangen omdat hij de functie vakantiemedewerker heeft. Vorig jaar hadden wij daar ook een anatal van en die kregen ook niks. Toen ze in dienst bleven en dus hun functie veranderde, hebben we er 1 aan moeten vragen voor ze.
Pfft, ik vind 2,5e maand full-time niet echt vakantiemedewerker, maar goed. Dat is net hoe ze je in het systeem zetten natuurlijk.. Daardoor kon ik ook geen account krijgen op Wise en niets afboeken enzo. Beetje jammer.
- Beverly Sills
pi_40747035
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Pfft, ik vind 2,5e maand full-time niet echt vakantiemedewerker, maar goed. Dat is net hoe ze je in het systeem zetten natuurlijk.. Daardoor kon ik ook geen account krijgen op Wise en niets afboeken enzo. Beetje jammer.
Heeft bij jullie elke medewerker een eigen inlogcode? Wow dat hebben wij niet iedereen draait op een accound of 10
pi_40747291
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:45 schreef lenin het volgende:

[..]

Heeft bij jullie elke medewerker een eigen inlogcode? Wow dat hebben wij niet iedereen draait op een accound of 10
Uiteraard, anders kun je ook niet goed achterhalen waren de fouten zijn gemaakt. Nu is dat allemaal na te gaan en kun je diegene daar op aanspreken. Daarom waren ze er ook niet zo happig op om mij op hun account te laten.

Wij zijn ook niet zo groot, maar wel dikke omzet voor ons formaat.
- Beverly Sills
pi_40748515
Bij ons vandaag geen levering vers geweest :S

Dus je begrijpt wel, alles vakken waren leeg, en dat was maandag ook al !!!!
Jezus wat een service van de albert heijn, kan me goed voorstellen dat mensen bij ons nu even de albert heijn links laten liggen aangezien ze toch niks hebben. Snap gewoon niet hoe dat kan, geen levering vers op zaterdag nog wel. Normaal stuur ik ongeveer 4500 euro terug aan fusten, nu was het nog geen 950 euro
pi_40748613
Jeetje. DC Zwolle weer? Of een andere? Gelukkig hoefde ik vandaag niet te werken...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40748657
Bij ons heeft ook iedereen een eigen account.
Als je er om vraagd krijg je er gewoon 1
pi_40748820
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:27 schreef highway101 het volgende:
Jeetje. DC Zwolle weer? Of een andere? Gelukkig hoefde ik vandaag niet te werken...
Zaandam
pi_40748858
Kun je met de functie vakantiemedew. geen inlognaam krijgen? Dat is wazig. Volgens mij als je een caissierenr. kan krijgen (wat in ons filiaal aan de orde was) moet je ook toegang kunnen krijgen voor wise etc etc.

Maar goed, als werk je 3 jaar lang met de functiecode vakantiemedew. dan nog zul je geen kortingskaart krijgen, zit een koppeling achter.

Maar ehm, Webgangster, hoe kunnen jullie nu in godsnaam, op zaterdag, geen vers krijgen? Dat moet toch niet kunnen... sta je ook lekker voor lul voor je klanten.
pi_40749913
Ja we stonden heel erg voor lul. Ik snap ook niet hoe het nou kan gebeuren, het DC wist ons niet te vertellen hoelaat hij zou komen in de achtend en om ongeveer 3 uur toen houdbaar aankwam, kwam de mededeling van het DC dat er helemaal geen vers meer word verzonden. De helft van het personeel van die afdelingen kon naar huis en kan maandag middag weer terug komen om alle lege vakken te vullen, en dat is bijna alles. Schandaling gewoon van Albert Heijn/DC. Medewerkers vonden het ook schadalig dat er geen vers kwam. Het is de hele week al zo, en ze doen er gewoon niets aan bij die Albert Heijn. Daar ging je omzet, we hadden al een schade van ongeveer 35000 euro en nu dit weer. Iedereen werd er gek van, honderen vragen op 1 dag over hoe het met het vlees zat. Het ergste was ook nog dat iedereen terug van vakantie kwam. Ook geen SM te bekennen dan die even flink gaat bellen met jan en alleman, maar die laat het lekker zoals het is.
pi_40750593
Ja dat vind ik ook echt niet kunnen. Ronduit schandalig dit, zeker op zaterdag.

Wij hebben de afdeling al leeg voordat de 2e verszending op zaterdag komt, ik wil niet weten hoe het eruit ziet als er helemaal geen vers komt!

Rode kaart voor het DC.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40752310
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:38 schreef highway101 het volgende:
Ja dat vind ik ook echt niet kunnen. Ronduit schandalig dit, zeker op zaterdag.

Wij hebben de afdeling al leeg voordat de 2e verszending op zaterdag komt, ik wil niet weten hoe het eruit ziet als er helemaal geen vers komt!

Rode kaart voor het DC.
Ik heb er nu 3 weken AGF/HB/Kassa (met een sausje leiding) erop zitten, en van de 8 versvrachten per week, dus 24 in totaal, mag ik blij zijn er als 4 op tijd zijn gekomen . Vandaag weer, Vers 2,5 uur vertraagd op een zaterdagmiddag, mijn koeling was COMPLEET leeg, vuile flikkers dat het zijn. Gaat nu al weken zo, en verbetering, ho maar .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_40753261
Vandaag weer lekker gewerkt, alle 12 aktiekoppen om 20:00 af, en daarna lekker met zijn allen gevoetbald. Om 13:00 kwam de vrachtwagen aangereden met 53 containers, komt er om 17:30 nog een vrachtwagen aan. Chauffeur heeft een grijns op zijn gezicht en zegt: '32 containers vrienden, lossen maar'. Wij kijken op het manifest, jawel hoor verkeerd filiaal.

Vrachtwagenchauffeur loopt boos weg, stapt in zijn wagen wordt hij 100 meter verderop met eieren bekogeld door de plaatstelijke hangjeugd
pi_40754536
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag weer lekker gewerkt, alle 12 aktiekoppen om 20:00 af, en daarna lekker met zijn allen gevoetbald. Om 13:00 kwam de vrachtwagen aangereden met 53 containers, komt er om 17:30 nog een vrachtwagen aan. Chauffeur heeft een grijns op zijn gezicht en zegt: '32 containers vrienden, lossen maar'. Wij kijken op het manifest, jawel hoor verkeerd filiaal.

Vrachtwagenchauffeur loopt boos weg, stapt in zijn wagen wordt hij 100 meter verderop met eieren bekogeld door de plaatstelijke hangjeugd
Hoebedoel je stom bezig (die chauffeur he)
pi_40759586
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:07 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Hoebedoel je stom bezig (die chauffeur he)
Ach, bij ons is een chauffeur een keer naar de verkeerde Zwolle gereden... de Zwolle in de achterhoek ipv Zwolle, Overijssel. Das 80km de verkeerde kant op (terwijl we geleverd worden van DC ZWOLLE!)
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40760124
Eindelijk de lange week voorbij!
Vanaf vorige week zaterdag tot en met gister ongeveer 80 uur gewerkt
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_40764435
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef waterreus23 het volgende:

zoiets hebben wij ook ooit eens gehad! supergrappig is dat!
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:14:52 #138
16149 -Sum-
pi_40769863
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:45 schreef lenin het volgende:

[..]

wat dus ECHT niet handig is ik heb deze maand al een paar keer moeten openen met een vakantiehulp of zelfs iemand die al langer werkt en die hadden allemaal geen wachtwoord om te tekenen in de computer .. met als gevolg dat je bij het inleggen van geld en zegels in de kassa ook voor jezelf moet tekenen of als ik zelf ingelogd sta, moet ik het wachtwoord van mijn VS gebruiken die er dan niet eens is maar dat wachtwoord kan ik gewoon dromen onderhand.

vind het niet prettig omdat ze me nu van alles in de schoenen kunnen schuiven als er iets mis gaat want ik kon toch alles zelf tekenen
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:40:27 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_40770680
Zooo, en weer terug van vakantie Kan gelijk weer terug aan het werk dinsdag, onze VS is weggegaan, hele leidingswitch, weer een zooi mensen opgestapt..ik heb er zin in! *proest
pi_40782247
quote:
Als we er beter van worden vind ik het prima
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:32:38 #142
111612 blrrrt
pi_40800320
Man wat een gekkenhuis vanmiddag.

Vanmorgen liep er door die regen geen kip in de winkel; zijn ze dus allemaal vanmiddag gekomen. Plus alle klanten van de Konmar erbij die dicht is...
pi_40802620
Ja hier na dat beetje regen begin van de ochtend ook opvallend druk op het eind van de ochtend. Ook veel mensen die terug komen.

Nieuw: Minneola, Elstar
niet leverbaar: Spinazie, Andijvie. veel vragen daarover...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40803254
quote:
Ik ga er vanuit dat het niet doorgaat.
Ahold heeft nog lopende schulden ter waarde van 6 miljard. Omdat de eventuele overname gefinancieerd zal worden met durfkapitaal(lenen van elkaar enz volgens mij) zullen de schuldeisers er nooit mee akkoord gaan, dat is een te groot risico
pi_40807182
Schuldeisers zijn geen aandeelhouders he... Overigens hebben ze wel een punt, ICA+AH is los een stuk meer waard dan de (matig) preseterende Amerikaanse dochters.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_40808540
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:32 schreef blrrrt het volgende:
Man wat een gekkenhuis vanmiddag.

Vanmorgen liep er door die regen geen kip in de winkel; zijn ze dus allemaal vanmiddag gekomen. Plus alle klanten van de Konmar erbij die dicht is...
Gelukkig gaat Shirley (onze MAS) morgen een rondje filialen bellen om er voor te zorgen dat er de rest van de week wel eens genoeg cassières zijn; jezus zeg, wat wordt je daar gek van. De hele middag moesten er 3 à 4 van Houdbaar bijdraaien, waardoor ik ipv lekker eens 8 uur, weer 9,5 uur moest werken.

En Bart, hoe komt het toch dat als er 's ochtends geen kip in de winkel is, wij geen mensen van jullie krijgen om te vullen...........

Helemaal spuugzat, was weer een heerlijk dagje vandaag.........
pi_40809174
he rudy, daar moet je bart niet op aankijken he, hij werkt maar weinig savonds
Maar tis wel een punt ja, kheb vandaag ook weer 2,5 uur gezeten
Ik hoorde zoiets dat er 10 zijn geregeld van een filiaal dat aan t verbouwen is

[ Bericht 1% gewijzigd door kmaestro op 14-08-2006 22:01:04 ]
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:23:24 #148
111612 blrrrt
pi_40810512
Ik heb vorige week meerdere mensen van de kassa naar andere afdelingen gestuurd.

En het was vanmorgen wel rustig, maar met weinig cassières heb je nog niet iemand over.

Dit vind ik trouwens 1 van de mooiste stukjes winkel.
pi_40812206
Wat is er zo mooi aan dat stukje winkel ?
pi_40812430
Kies & Kook man
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')