Foto's van de verbouwing vind je hier.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:28 schreef highway101 het volgende:
pics?
Haha, 2 kratten voor 12 euro; 1 van onze openingsaanbiedingen. We verwachten er binnen 3 dagen 8000 te verkopen. Het DC was alleen zo slim om gisterenmiddag meteen 4 trailers met 200 containers af te sturen, waardoor we op een gegeven moment 6 vrachtwagens achter elkaar in de sluis hadden staan en we het bier uiteraard nergens kwijt konden......quote:wtf moet je met zoveel Heineken? ga je ze uitdelen ofzo
die ontvang je ook pas na 3 maanden dus daar ben je helemaal geen uitzondering inquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag m'n laatste dag bij de AH, na 2,5 maand full time gewerkt te hebben. Echter, ik heb nooit een AH-kortingspas ontvangen, dus uit protest heb ik gevulde koeken van Super de Boer uitgedeeld.
De VM kon het wel waarderen, de SM wat minder. Schijnbaar ligt dat toch gevoelig. Er wordt blauw bloed gekweekt hier. Maar goed, ik ben er toch weg.![]()
Wat voor een winkel zijn jullie in hemelsnaam? Lijkt wel een XL filiaal! Dat vers is om geil van te worden! Ziet er zeer mooi uit en mooie vloer ook!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:15 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Foto's van de verbouwing vind je hier.
Foto's van de 'nieuwe' winkel vind je hier.
[..]
Haha, 2 kratten voor 12 euro; 1 van onze openingsaanbiedingen. We verwachten er binnen 3 dagen 8000 te verkopen. Het DC was alleen zo slim om gisterenmiddag meteen 4 trailers met 200 containers af te sturen, waardoor we op een gegeven moment 6 vrachtwagens achter elkaar in de sluis hadden staan en we het bier uiteraard nergens kwijt konden......![]()
ik schrok me dood de eerste keer, wel grappig idd is de klanten op dat moment. zeker als je er dan bij zegt dat je wel eens hele gesprekken met hem voertquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef -Sum- het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat de kassa scanners gaan praten?
de mijne roept wel eens heel hard THEO THEO FIVE FOUR THREE TWO ONE CALIBRATION!! THEO!
zoiets
dus ik zo tegen de klant: denk dat ie zo gelanceerd wordt
Is dat bij elk filiaal anders dan? Hier krijg je hem naar 5 wekenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
die ontvang je ook pas na 3 maanden dus daar ben je helemaal geen uitzondering in
Die kaasdigi's die er uit alsof ze uit het jaar kruik komenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:15 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Foto's van de verbouwing vind je hier.
Foto's van de 'nieuwe' winkel vind je hier.
[..]
Haha, 2 kratten voor 12 euro; 1 van onze openingsaanbiedingen. We verwachten er binnen 3 dagen 8000 te verkopen. Het DC was alleen zo slim om gisterenmiddag meteen 4 trailers met 200 containers af te sturen, waardoor we op een gegeven moment 6 vrachtwagens achter elkaar in de sluis hadden staan en we het bier uiteraard nergens kwijt konden......![]()
Damnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:15 schreef Rudy-F1 het volgende:
Kijk, dat zijn de reacties die we willen horenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:53 schreef lenin het volgende:
[..]
Wat voor een winkel zijn jullie in hemelsnaam? Lijkt wel een XL filiaal! Dat vers is om geil van te worden! Ziet er zeer mooi uit en mooie vloer ook!wat is jullie VVO?
Met de machine moet je ook voor 8en schoonmaken hèquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:48 schreef highway101 het volgende:
Gaaf wij gaan eind 2007/begin 2008 van 1.600 naar 3.000m2.heb er zin in! Hard nodig ook. Onze winkel is zwaar overbelast. Schoonmaak is vrijdags en zaterdags onmogelijk door de drukte, met de machine door de winkel kan dan ook niet.
van 6.00 - 8.00 ligt de winkel totaal overhoop vanwege vullen op alle afdelingen. Dan de winkel doorgaan is geen optie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Met de machine moet je ook voor 8en schoonmaken hè
Helaas, dan is er de avondvulling van Houdbaar, en gedeeltes Vers.quote:
Jazeker. Een stukje techniek van NCR waar ik zwaar teleurgesteld in ben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef -Sum- het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat de kassa scanners gaan praten?
de mijne roept wel eens heel hard THEO THEO FIVE FOUR THREE TWO ONE CALIBRATION!! THEO!
zoiets
dus ik zo tegen de klant: denk dat ie zo gelanceerd wordt
Nee hoor, meestal zit hij al met een week of 3 in de posttas. Deze beste ex medewerker heeft er geen ontvangen omdat hij de functie vakantiemedewerker heeft. Vorig jaar hadden wij daar ook een anatal van en die kregen ook niks. Toen ze in dienst bleven en dus hun functie veranderde, hebben we er 1 aan moeten vragen voor ze.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:29 schreef -Sum- het volgende:
[..]
die ontvang je ook pas na 3 maanden dus daar ben je helemaal geen uitzondering inbovendien werken die dingen per kwartaal dus dat had ook niet zoveel nut gehad. je krijg niet 10% korting aan de kassa ofzo maar pas 3 weken na afloop van een volledig kwartaal krijg je hooguit 75 euro..
Pfft, ik vind 2,5e maand full-time niet echt vakantiemedewerker, maar goed. Dat is net hoe ze je in het systeem zetten natuurlijk.. Daardoor kon ik ook geen account krijgen op Wise en niets afboeken enzo. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:46 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal zit hij al met een week of 3 in de posttas. Deze beste ex medewerker heeft er geen ontvangen omdat hij de functie vakantiemedewerker heeft. Vorig jaar hadden wij daar ook een anatal van en die kregen ook niks. Toen ze in dienst bleven en dus hun functie veranderde, hebben we er 1 aan moeten vragen voor ze.
Heeft bij jullie elke medewerker een eigen inlogcode? Wow dat hebben wij niet iedereen draait op een accound of 10quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Pfft, ik vind 2,5e maand full-time niet echt vakantiemedewerker, maar goed. Dat is net hoe ze je in het systeem zetten natuurlijk.. Daardoor kon ik ook geen account krijgen op Wise en niets afboeken enzo. Beetje jammer.
Uiteraard, anders kun je ook niet goed achterhalen waren de fouten zijn gemaakt. Nu is dat allemaal na te gaan en kun je diegene daar op aanspreken. Daarom waren ze er ook niet zo happig op om mij op hun account te laten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:45 schreef lenin het volgende:
[..]
Heeft bij jullie elke medewerker een eigen inlogcode? Wow dat hebben wij niet iedereen draait op een accound of 10
Zaandamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:27 schreef highway101 het volgende:
Jeetje. DC Zwolle weer? Of een andere? Gelukkig hoefde ik vandaag niet te werken...
Ik heb er nu 3 weken AGF/HB/Kassa (met een sausje leiding) erop zitten, en van de 8 versvrachten per week, dus 24 in totaal, mag ik blij zijn er als 4 op tijd zijn gekomenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:38 schreef highway101 het volgende:
Ja dat vind ik ook echt niet kunnen. Ronduit schandalig dit, zeker op zaterdag.
Wij hebben de afdeling al leeg voordat de 2e verszending op zaterdag komt, ik wil niet weten hoe het eruit ziet als er helemaal geen vers komt!
Rode kaart voor het DC.
Hoebedoel je stom bezigquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag weer lekker gewerkt, alle 12 aktiekoppen om 20:00 af, en daarna lekker met zijn allen gevoetbald. Om 13:00 kwam de vrachtwagen aangereden met 53 containers, komt er om 17:30 nog een vrachtwagen aan. Chauffeur heeft een grijns op zijn gezicht en zegt: '32 containers vrienden, lossen maar'. Wij kijken op het manifest, jawel hoor verkeerd filiaal.
Vrachtwagenchauffeur loopt boos weg, stapt in zijn wagen wordt hij 100 meter verderop met eieren bekogeld door de plaatstelijke hangjeugd
Ach, bij ons is een chauffeur een keer naar de verkeerde Zwolle gereden... de Zwolle in de achterhoek ipv Zwolle, Overijssel. Das 80km de verkeerde kant op (terwijl we geleverd worden van DC ZWOLLE!)quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:07 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Hoebedoel je stom bezig(die chauffeur he)
zoiets hebben wij ook ooit eens gehad! supergrappig is dat!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag weer lekker gewerkt, alle 12 aktiekoppen om 20:00 af, en daarna lekker met zijn allen gevoetbald. Om 13:00 kwam de vrachtwagen aangereden met 53 containers, komt er om 17:30 nog een vrachtwagen aan. Chauffeur heeft een grijns op zijn gezicht en zegt: '32 containers vrienden, lossen maar'. Wij kijken op het manifest, jawel hoor verkeerd filiaal.
Vrachtwagenchauffeur loopt boos weg, stapt in zijn wagen wordt hij 100 meter verderop met eieren bekogeld door de plaatstelijke hangjeugd
wat dus ECHT niet handig isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:45 schreef lenin het volgende:
[..]
Heeft bij jullie elke medewerker een eigen inlogcode? Wow dat hebben wij niet iedereen draait op een accound of 10
Als we er beter van worden vind ik het primaquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef highway101 het volgende:
'Bod van 11 miljard voor overname Ahold'
Ik ga er vanuit dat het niet doorgaat.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef highway101 het volgende:
'Bod van 11 miljard voor overname Ahold'
Gelukkig gaat Shirley (onze MAS) morgen een rondje filialen bellen om er voor te zorgen dat er de rest van de week wel eens genoeg cassières zijn; jezus zeg, wat wordt je daar gek van. De hele middag moesten er 3 à 4 van Houdbaar bijdraaien, waardoor ik ipv lekker eens 8 uur, weer 9,5 uur moest werken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:32 schreef blrrrt het volgende:
Man wat een gekkenhuis vanmiddag.
Vanmorgen liep er door die regen geen kip in de winkel; zijn ze dus allemaal vanmiddag gekomen. Plus alle klanten van de Konmar erbij die dicht is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |