Zaandamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:27 schreef highway101 het volgende:
Jeetje. DC Zwolle weer? Of een andere? Gelukkig hoefde ik vandaag niet te werken...
Ik heb er nu 3 weken AGF/HB/Kassa (met een sausje leiding) erop zitten, en van de 8 versvrachten per week, dus 24 in totaal, mag ik blij zijn er als 4 op tijd zijn gekomenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:38 schreef highway101 het volgende:
Ja dat vind ik ook echt niet kunnen. Ronduit schandalig dit, zeker op zaterdag.
Wij hebben de afdeling al leeg voordat de 2e verszending op zaterdag komt, ik wil niet weten hoe het eruit ziet als er helemaal geen vers komt!
Rode kaart voor het DC.
Hoebedoel je stom bezigquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag weer lekker gewerkt, alle 12 aktiekoppen om 20:00 af, en daarna lekker met zijn allen gevoetbald. Om 13:00 kwam de vrachtwagen aangereden met 53 containers, komt er om 17:30 nog een vrachtwagen aan. Chauffeur heeft een grijns op zijn gezicht en zegt: '32 containers vrienden, lossen maar'. Wij kijken op het manifest, jawel hoor verkeerd filiaal.
Vrachtwagenchauffeur loopt boos weg, stapt in zijn wagen wordt hij 100 meter verderop met eieren bekogeld door de plaatstelijke hangjeugd
Ach, bij ons is een chauffeur een keer naar de verkeerde Zwolle gereden... de Zwolle in de achterhoek ipv Zwolle, Overijssel. Das 80km de verkeerde kant op (terwijl we geleverd worden van DC ZWOLLE!)quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:07 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Hoebedoel je stom bezig(die chauffeur he)
zoiets hebben wij ook ooit eens gehad! supergrappig is dat!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag weer lekker gewerkt, alle 12 aktiekoppen om 20:00 af, en daarna lekker met zijn allen gevoetbald. Om 13:00 kwam de vrachtwagen aangereden met 53 containers, komt er om 17:30 nog een vrachtwagen aan. Chauffeur heeft een grijns op zijn gezicht en zegt: '32 containers vrienden, lossen maar'. Wij kijken op het manifest, jawel hoor verkeerd filiaal.
Vrachtwagenchauffeur loopt boos weg, stapt in zijn wagen wordt hij 100 meter verderop met eieren bekogeld door de plaatstelijke hangjeugd
wat dus ECHT niet handig isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:45 schreef lenin het volgende:
[..]
Heeft bij jullie elke medewerker een eigen inlogcode? Wow dat hebben wij niet iedereen draait op een accound of 10
Als we er beter van worden vind ik het primaquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef highway101 het volgende:
'Bod van 11 miljard voor overname Ahold'
Ik ga er vanuit dat het niet doorgaat.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef highway101 het volgende:
'Bod van 11 miljard voor overname Ahold'
Gelukkig gaat Shirley (onze MAS) morgen een rondje filialen bellen om er voor te zorgen dat er de rest van de week wel eens genoeg cassières zijn; jezus zeg, wat wordt je daar gek van. De hele middag moesten er 3 à 4 van Houdbaar bijdraaien, waardoor ik ipv lekker eens 8 uur, weer 9,5 uur moest werken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:32 schreef blrrrt het volgende:
Man wat een gekkenhuis vanmiddag.
Vanmorgen liep er door die regen geen kip in de winkel; zijn ze dus allemaal vanmiddag gekomen. Plus alle klanten van de Konmar erbij die dicht is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |