mijn manlijke pols kan dat wel hebbenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds later he?
Eerst vrijdagavond, nu zaterdagmiddagquote:
Gelukkig voor je komt de drum n bass pas zondag avondquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:56 schreef Breuls het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik vrijdagavond zou komen. Wel heb ik gezegd dat ik vrijdagavond laat iets heb en dus dan nog niet aanwezig kan zijn.
Wheheh lachequote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:14 schreef alkaholic63 het volgende:
Deze opa kwamen we 2 jaar terug tegen![]()
[afbeelding]
We weten nog steeds niet wie het is![]()
Welke grapquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef Tierelier het volgende:
Gelukkig; kaartje binnen! Na de grap van gisteravond dacht ik toch maar ff, laat ik hem toch maar wat eerder halen.
quote:O FOR AN O
Helaas heeft Ojos de Brujo hun optreden op Lowlands moeten cancellen. Maar gelukkig heeft adequaat denkwerk en handelen op de Lowlandsburelen geleid tot een meer dan waardig vervanger: Opgezwolle op Lowlands!
Opgezwolle is echt wel komisch.quote:
Aftapen met Leukoplast, doen ze bij de mac ook altijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tyfus.. Ik bedenk me net dat ik geen sieraden/armbandjes of wat dan ook mag dragen op het werk. Dus ik hoop dat het bandje los genoeg om wordt gedaan om het eraf te kunnen halen. En anders verzin ik wel wat.. Alvast mijn excuses dan als je een Lowlands-bandje in je Bakker Bart-broodje tegenkomt
Owja, dat is een ideequote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Aftapen met Leukoplast, doen ze bij de mac ook altijd![]()
![]()
Mag ik trouwens ook meteen nog even melden dat ik het blokkenschema kut vind? ja? leuk.![]()
Belle and Sebastian en Wir Sind Heldenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Owja, dat is een idee![]()
Wat vind je specifiek kut dan? Wat staat tegenover elkaar? Ik vind het namelijk wel meevallen. Alleen de overlapping The Veils - Bloc Party vind ik minder prettig en ¡Forward Russia! tegenover Johan.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij wordt het tijd om te inventariseren wie hier geen newbie is en dus cool.
Wel graag bewijs aanleveren......
wat die jonge dame zegtquote:
Stoer! Dat is misschien een leuke pic voor in de OP.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beat this![]()
Ik ga al jaren met mijn vroegere achterbuurjongen naar lowlands dit jaar dus voor de 13e keer. Alleen de 1e keer gemist.![]()
Het is wel helaas in de loop der jaren wat massaler geworden, waardoor relaxt naar het theater gaan er tegenwoordig niet meer inzit, ik heb geen zin om 2 uur met mijn rollator te wachten in de rij.
Wat eigenlijk ook wel jammer is de grote hoeveelheid asfalt die aangelegd is. Wat meer modder vroeger had ook wel zijn charmes.
En naar de LL fokmeet komen lukt me tot nu toe ook steeds niet omdat ik altijd weer oude bekenden tegen kom en dan door het bier en rookwaar de tijd weer helemaal vergeet.
Kwartiertjes overlappingen danwel tegelijk spelen (/begin of einde ergens van moeten missen):quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Owja, dat is een idee![]()
Wat vind je specifiek kut dan? Wat staat tegenover elkaar? Ik vind het namelijk wel meevallen. Alleen de overlapping The Veils - Bloc Party vind ik minder prettig en ¡Forward Russia! tegenover Johan.
Ah kom toch lekker schreeuwenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
Normaal ben ik die schreeuwende idioot op camping 3.![]()
Maar dit jaar weet ik nog niet of ik er weer zal zijn.![]()
wij staan ook altijd op 3quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
Normaal ben ik die schreeuwende idioot op camping 3.![]()
Maar dit jaar weet ik nog niet of ik er weer zal zijn.![]()
Zo gaat het bij mij al dagen!! Lostprophets? Pennywise? Lostprophets? Pennywise? AAAAAHHH!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:55 schreef roppurt het volgende:
jammer is wel dat lostprophets, the kooks en pennywise in elkaar overlopenmaarjaaa
Open Podium toch ook?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
SPEELSCHEMA SILENT SESSIES ESSENT AWARDS TENT
Vrijdag
15.30-16.00 A Balladeer
16.45-17.15 Solo
20.15-20.45 Epica
Zaterdag
14.00-14.30 Charlie Dée
16.00-16.30 Wudstik
18.00-18.30 Ziggi
20.00-20.30 Seven
22.15-23.00 Cuby + The Blizzards (Akoestisch)
Zondag
15.00-15.30 Rose
16.35-17.05 Luie Hond
18.25-18.55 Pete Philly & Perquisite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |