ik heb ze ook van 01 pas... de vorige ben ik kwijtgeraakt in een verhuizing... ik heb ook 2x een 02 bandje? hoe ik daar aan kom joost mag het wetenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:49 schreef Roellio het volgende:
Ik ben nu veels te jotje. Morgen foto's van mijn niet newbieheid!. Ik heb ze overigens volgens mij maar tot 5 jaar terug bewaard, dus de 3 jaar daarvoor moeten jullie maar geloven
Ik weet het ook niet...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb ze ook van 01 pas... de vorige ben ik kwijtgeraakt in een verhuizing... ik heb ook 2x een 02 bandje? hoe ik daar aan kom joost mag het weten
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, we willen foto's van jou met je rubberboot![]()
in 1996 was dat nog de Alphaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:19 schreef EricBoucher het volgende:
Hmmm...wordt mijn derde keer. Ben vorig jaar geweest en daarvoor in 1996. Ik realiseerde me vorig jaar dat daar 9 jaar tussenzat. Heel apart.
Ik heb destijds nog een T-shrt van Skik gekocht die optraden in de Charlie "Circus" tent. Die heb ik nog steeds aan....met schilderen![]()
hoop niet dat je dan nog moet komen met je tentje.... iederekeer die mensen langs de weg in hun tentje.... ik vind ze zooooo triestquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:25 schreef Breuls het volgende:
Goed, ticket gekocht, ik ben er vanaf zaterdagmidag bij.
Whehehe!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoop niet dat je dan nog moet komen met je tentje.... iederekeer die mensen langs de weg in hun tentje.... ik vind ze zooooo triest
Boeie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoop niet dat je dan nog moet komen met je tentje.... iederekeer die mensen langs de weg in hun tentje.... ik vind ze zooooo triest
Inderdaad, die 4.5 uur die je daar doorbrengtquote:
en wie van die andere op de foto is Tropical Danny?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:14 schreef alkaholic63 het volgende:
Deze opa kwamen we 2 jaar terug tegen![]()
[afbeelding]
We weten nog steeds niet wie het is![]()
die waren lelijk en lompquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
LOL @ die opa!
ik hoop dat ze weer hetzelfde soort bandjes als vorig jaar hebben... die waren wel fijn imho
Knip em af dan!quote:
ik heb um gewoon van mn hand af geschoven, mag dat ook?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Knip em af dan!
Ik vond de sluiting wel ideaal, hij gaat niet irriteren, is niet scherp en is best sterk. Daarnaast fik je de rafeltjes gewoon met een aansteker totdat ie bij het sluitinkje is en je hebt een mooi bandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |