Yepquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
godsklere wat gaan die LL-topics snel
Kijk dat willen we zien, veel stoerder dan een paar afgeragte bandjesquote:
Dank u.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kijk dat willen we zien, veel stoerder dan een paar afgeragte bandjes![]()
ja ik ben zelf ook zo'n mietje die niet met z'n kop in beeld durft![]()
Die dingen kan ik me ook wel vaag herinneren... wat was dat precies en waar lagen die?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:44 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Telt dit ook?
Was op een heel vergaarde ochtend, ik ben tot de helft van de middag niet meer van dat kussen af gekomen omdat ik zo brak was
omdat ik een watje benquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
waarom eigenlijk niet?
Links naast dequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Die dingen kan ik me ook wel vaag herinneren... wat was dat precies en waar lagen die?
En aan het eind van de dag over heel het terreinquote:
Lees de FAQquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:08 schreef rubbereend het volgende:
gaan we pimpen met bandjes?
[img]hierstaatdanmijnpicvanm'nbandjesvanaf2000.jpg[/img]
Snap mijn grapquote:
Nee, we willen foto's van jou met je rubberbootquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:08 schreef rubbereend het volgende:
gaan we pimpen met bandjes?
[[url=hierstaatdanmijnpicvanm'nbandjesvanaf2000.jpg]afbeelding[/url]]
Ik heb Luie Hond gezien afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef Tierelier het volgende:
Btw iemand al eens Luie Hond live gezien? En hoe zit het met Ziggi (reggae), zou het wat zijn?
Je kunt je bandje wassen met shampoo, blijftie geel vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |