dat wisten we toch al jarenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat een watjes.
Dacht dat VdH wel een echte vent was, maar helaas.
Hmmm lekker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
ik wil even mededelen dat ik een zeer goede fles rode wijn uit italie geopend heb en daar nu het eerste glas van aan het nuttigen ben![]()
![]()
Wedstrijden worden niet vlak achter elkaar gezwommen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
en hier verder![]()
ben wel benieuwd hoe ze dat morgen gaan doen... halve finale en finale 200 vrij in een kort tijdsbestek lijkt me best heavy... misschien wel een voordeel voor VDH omdat hij denk ik over meer inhoud beschikt dan Magnini... of is die ook sterk over 400m?
lekker. Ik zit aan de haribo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
ik wil even mededelen dat ik een zeer goede fles rode wijn uit italie geopend heb en daar nu het eerste glas van aan het nuttigen ben![]()
![]()
ik zeg opentrekkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm lekker.
Heb hier nog steeds een erg lekere fles Champagne staan.
die zijn vies. Het zijn kersjes. Vanmiddag had ik perziken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:02 schreef snellejelle het volgende:
dropjojo's of wat anders?
Snoepjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die zijn vies. Het zijn kersjes. Vanmiddag had ik perziken.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die zijn vies. Het zijn kersjes. Vanmiddag had ik perziken.
lekker. Sleutels?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
Snoepjes![]()
![]()
Maar ik heb al een zak Redband op vandaag, dus zit al aan mijn tax.
Snoepmix original, die was in de aanbieding bij de AHquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
lekker. Sleutels?
Geen speedy's meer SJ, het waren achteraf gezien toch geen echte ouderwetse![]()
(Bijna) alle snoep is fijn. Nadeel is alleen dat het niet houdbaar is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
oohjaa die is ook fijn.
*honger krijgt*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:14 schreef MiLalaa het volgende:
vroeger had je van die heele lekkere zuurtjes. Kleine rozige/rode frambozen dingetjes en er waren ook sinaasappel- en citroenpartjes. Die zou ik wel weer eens willen![]()
ik denk het. Ze is trouwens jarig geweest, dat zijn jullie allemaal vergeten!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:15 schreef komrad het volgende:
Ik heb Mirri trouwens al een tijdje niet meer gezien, is zo op vakantie???
Nee hoor, niet vergeten, maar ze was er toch niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik denk het. Ze is trouwens jarig geweest, dat zijn jullie allemaal vergeten!
Nietes. Ik wist het gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Dat is andersom: koffie smaakt niet bij snoep.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Snoepjes zijn lekker.
Ze smaken alleen niet bij de koffie
We kunnen het blijven proberen, maar ze begrijpt nog niet hoe gezellig het in brabant is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:18 schreef komrad het volgende:
Maar de vraag blijft staan, waarom ga je nooit op mijn brabantse gastvrijheid in![]()
![]()
ik kom gewoon nooit in Brabantquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:18 schreef komrad het volgende:
Maar de vraag blijft staan, waarom ga je nooit op mijn brabantse gastvrijheid in![]()
![]()
Kom je wel eens buiten Zeeland? Want dan moet je bijna wel Brabant, toch? Of Zuid-Holland natuurlijk, bedenk ik me. Dan kun je mooi bij mij langskomenquote:
leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:23 schreef XL het volgende:
Ik ben er ook weer
nog aan tennisen toegekomen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:23 schreef XL het volgende:
Ik ben er ook weer
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:24 schreef Wombcat het volgende:
Kom je wel eens buiten Zeeland? Want dan moet je bijna wel Brabant, toch?
Mag ik een keertje mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee en ik loop op klompen.
Nee hoor, ik gebruik gewoon m'n privejet en vlieg eroverheen.![]()
Heb je ook zo'n Zeeuws Meisje mutsje, met van die spiegeltjes?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee en ik loop op klompen.
Nee hoor, ik gebruik gewoon m'n privejet en vlieg eroverheen.![]()
Nee, geen tennis. Hier in de regio is een toernooi voor veel geld deze week. Daar heb ik geen trek in, er komen echt parasieten op af. 500 euro prijzengeld voor elke categorie, het gaat er mega-onsportief aan toe omdat iedereen plots voor het geld speelt. Nou... dan doe ik mooi niet mee, ook al zou ik tweede geplaatst geweest zijn als ik me wel had ingeschreven. Ik speel wel voor mijn lol.quote:
er is iets met de tussen-n veranderd. Maar hoe dat kan ik niet meer bijhouden. En Middeleeuwen schrijf je vanaf vandaag zonder hoofdletter. Dat is wat ik heb vernomen op het nieuws.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:32 schreef XL het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio dat er een nieuwe spelling van kracht gaat, met ingang van vandaag. Weet iemand wat de veranderingen zijn? Ik heb er eerlijk gezegd niets over gehoord, nogal schandalig omdat mijn faculteit op de universiteit tot voor kort de Faculteit Letteren der Nederlanse Taal heette.....
Gelukkig schreef ik middeleeuwen al niet zo vaak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
er is iets met de tussen-n veranderd. Maar hoe dat kan ik niet meer bijhouden. En Middeleeuwen schrijf je vanaf vandaag zonder hoofdletter. Dat is wat ik heb vernomen op het nieuws.
ik doe altijd mee met het Groot Dictee der Nederlandsche Taal. Dus ik moet het wel even bijhouden. Want heb die vorige wijzigingen goed onder de knie. Dictee gaat altijd prima. Dat wordt dit jaar weer pittig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:35 schreef Wombcat het volgende:
Gelukkig schreef ik middeleeuwen al niet zo vaak.
Die tussen-n is weer waziger geworden. Al die wijzigingen in spelling wordt ik niet vrolijk van.
Ik wil die mannen niet stimuleren ,maar Milalaa je zou eens naar Den bosch moeten gaan zo gezelligik kom overigend er niet vandaanquote:
ik moest er vandaag aan denkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
he Marilquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef maril het volgende:
Ik wil die mannen niet stimuleren ,maar Milalaa je zou eens naar Den bosch moeten gaan zo gezelligik kom overigend er niet vandaan![]()
ambtenaar zekerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
![]()
wel een stomme fout van me, dat wel![]()
nieuwe spellingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:32 schreef XL het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio dat er een nieuwe spelling van kracht gaat, met ingang van vandaag. Weet iemand wat de veranderingen zijn? Ik heb er eerlijk gezegd niets over gehoord, nogal schandalig omdat mijn faculteit op de universiteit tot voor kort de Faculteit Letteren der Nederlanse Taal heette.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |