In het volledige spel, speelt de muziek gewoon door als je uit de auto stapt... dat kwam al een keer voor in een filmpje...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef Atuniel het volgende:
Vind het overigs helemaal te gek
Die wu tang clan muziek ook.. jammer dat de radio uitgaat als je uitstapt, deur blijft toch wel open.. misschien in het spel beter.
Maar kleding is top, ragdoll physics zijn enorm ok, customize van karakter zover dat ging erg ok.
Dat intro ook![]()
Vond het juist lekker dat je dingen kon doen zonder dat meteen de politie er was, kun je ff gewoon kutten zoals het betaamd in een demo vind ik.
Schansen wel gevonden.. flikkerde zo met auto en al op de kop op straat![]()
Ontploffing ook erg ok, vuur ziet er goed uit...
Nee, ik begrijp het gezeik op de demo eigenlijk niet zo.. ik heb nu JUIST zin in het spel gekregen![]()
Die mp3 speler ben ik ook erg benieuwd naar eigenlijk.
Hehe, ik dacht juist dat onze hyper de hyper MMarsu het ging aanmaken... maar MMarsu, is in Saints Row gevallen...quote:
Ja, en dan via media connect transferrenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:44 schreef twi het volgende:
Wat zou het toch geweldig zijn als je met die Xbox Guide screenshots zou kunnen maken...
Desnoods USB stick.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en dan via media connect transferren
Dat zou super zijn
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:03 schreef MMaRsu het volgende:
( ja sorry ik was idd bezig met Saints Row daarom geen topic gemaakt excuses, volgende is voor mij)
had ik maar een digicam
Nee ga ik zo proberen... vertel me hoe je bij de treinen komtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:12 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe vet je kan ook van die pipebombs uit auto's gooien
Net een trein laten ontsporen trouwens. Heb jij die AK nou al NX?
Wacht nog ff tot de Saints Row bundel er is, komt een weekje na het spel uit voor 439 waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:47 schreef Enchanter het volgende:
ff TVP
Ga maar eens een 360 aanschaffen volgende maand![]()
Super... alleen me XBOX 360 liep vast...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm vlak bij die winkel waar je guns koopt, daar zit een metrostation, nou daar kun je ergens in de buurt wel van die pipeboms op de track gooien
Ok, waar ligt die AK47quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:06 schreef NX het volgende:
[..]
Super... alleen me XBOX 360 liep vast...en dat kwam doordat ik naar de AK47 ging, daar minuut rondgehangen, meteen 500ammo
... en toen dacht ik misschien kan ik rondrijden...
Spam !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef =HellFire= het volgende:
Sup dawgs!!!!
Hey, gooi Gamer.nl ook bij de links ja, binnenkort review, morgen heb ik alst goed is ze binnen.
Rijdt wel lekker, in ieder geval beter dan de GTA games op de PS2, want dat was pas echt slowmotion bagger. Maar dat mag je natuurlijk ook wel verwachten. Die slowdown en framerate zal in de definitieve versie allemaal wel goedkomen. Even dat buiten beschouwing gelaten is het gewoon een heel vermakelijk spelletje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:11 schreef Laton het volgende:
ik vind het niet lekker rijden; echt het idee dat ie naar 30fps gaat als ik in een auto stap. Verder lijkt het me wel een erg leuk spel.. maar echt, totale gta ripoff wel hoorzelfs het lettertype is soms hetzelfde !
Toegevoegt...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef =HellFire= het volgende:
Sup dawgs!!!!
Hey, gooi Gamer.nl ook bij de links ja, binnenkort review, morgen heb ik alst goed is ze binnen.
Ben ik nou gek? Waar is de link naar het filmpje? Voor de AK47! MMarsu...quote:
Thnx voor de tip, want ik was ook al aan het kijken voor een 360quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wacht nog ff tot de Saints Row bundel er is, komt een weekje na het spel uit voor 439 waarschijnlijk
Ik ben echt al uren bezigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:35 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe langer je de game speelt, hoe meer je toch de game gaat waarderen heb ik het idee.
Zal hem zo nog eens proberen, eerst nog ff een ep van the 4400 kijkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:35 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe langer je de game speelt, hoe meer je toch de game gaat waarderen heb ik het idee.
Is te hopen, want na de demo denk ik niet dat ik zin heb om de volle mep voor deze game te betalen. Hij is iig beter dan GTA SA, maar misschien moet ik nog even wat meer spelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:35 schreef =HellFire= het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm qua downloadable content komt er waarschijnlijk, nieuwe auto's, nieuwe kleren e.d.
quote:What other kinds (if any) of downloadable content will be provided after SR's release?
V-JH:Extra Single Player missions, more weapons, automobiles, etc?
Customization packs (clothing), weapons, maps, maybe vehicles. You should probably keep telling us what you'd like to see after you start playing.
En voor de Hip-hop haters:quote:Will there be a Saints Row 2?
V-JH:You, the gamers, will decide this . If Saint's Row is a big success, there probably will be a Saint's Row 2.
De radio kan dus standaard uitquote:Does the radio always restart when you get out and get back in, or does it contiously play?
V-JH:It continues to play. You also have an option which allows you to have the radio "always on" or not. When you select "always on", your vehicle's radio will always be on when you leave it and come back. Check the Options tab.
quote:About how many different kinds of clothing can you choose from and are they only "thug" looking style... I mean I know this is a gangster game but it would be neat to create any kind of character.. like if I wanted to my my dude look like a cowboy or a rocker with punk clothing.
V-JH:Not only "thug" style. You have so many choices I can't list them. Make sure to check all the different stores, as they carry different inventories.
Geen 'pimp-pakken' dus he, maar gewoon een mooi zwart pak met stropdasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
Mooie pakken zitten er zeker in, die heb ik al gezien ^^ ( deed me denken aan een Dead Rising pak die ik had gezien)
Zo'n Agent 47 pak is wel stoerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Geen 'pimp-pakken' dus he, maar gewoon een mooi zwart pak met stropdas
Beetje behoorlijk moet je er bijlopen natuurlijk
Maarre, vraag eens op de official forums naar silencers MMaRsu
Die draagt geen bijzonder pak ofzoquote:
Is er, rock, reggea, pop en nog meer van die ongein ^^quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:16 schreef Laton het volgende:
beter doen ze wel andere zenders dan alleen hiphop ja, of custum 360 mp3's
Geloof in een flits ja, maar kon het niet goed zienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ga hier es heen kabouter, dan met je muis over die gast met de rocket launcher heen, dan zie je wel een tof pak ergens.
Omdat het toch nog maar de demo is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn god wes
Waarom maken mensen niet gewoon een toffe gast
Die van mij ziet er echt al uit als een evil crimelordquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn god wes
Ik vind mn gast heel tof hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn god wes
Filmpjes zeggen niks over hoe stabiel iets live draait. Daar zijn het immers filmpjes voor. Of ze zijn gemaakt door de developer, of ze zijn gemaakt op dev consoles die over meer power beschikken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
In dat filmpje van Xboxyde kun je echt wel zien dat die game stabiel draait rond de 30 fps ( als het al niet meer is )
Ja 30 fps is gewoon storend als je moet rijden. Met lopen en shooters gaat het nog wel, maar zoiets snels als rijden is dat vervelend. Op de pc's alle gta's gespeeld op 60 fps of meer.. snap met deze look echt niet dat ze dat hier niet voor elkaar zouden moeten krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
In dat filmpje van Xboxyde kun je echt wel zien dat die game stabiel draait rond de 30 fps ( als het al niet meer is )
Ehh dus Xboxyde heeft een dev console? Die hebben gewoon een previewbuild binnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Filmpjes zeggen niks over hoe stabiel iets live draait. Daar zijn het immers filmpjes voor. Of ze zijn gemaakt door de developer, of ze zijn gemaakt op dev consoles die over meer power beschikken.
ah mooi , is dat met harde schijf ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wacht nog ff tot de Saints Row bundel er is, komt een weekje na het spel uit voor 439 waarschijnlijk
Nee, je betaald 300 voor de core 360 en 140 euro voor het spel. Dat heet nou marge productquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ah mooi , is dat met harde schijf ?
Ja dat is met harde schijf en draadloze controllerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ah mooi , is dat met harde schijf ?
Kan iemand me al iets meer vertellen wat ik me bij de MP moet voorstellen ?
heb jij geen last van te lage framerates ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is met harde schijf en draadloze controller
http://youtube.com/watch?v=XbS_4ajLG1g&search=Saints%20Row%20multiplayer daar meer informatie over de multiplayer
Hehe, IGN's Doug Perry wordt daar neergemaaid door de Gametrailers dudequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=XbS_4ajLG1g&search=Saints%20Row%20multiplayer daar meer informatie over de multiplayer
Tuurlijk, maar ik erger me er niet verschrikkelijk aan. San Andreas had het ook, en dit is gewoon een vroege demo ( E3 demo ). Recente footage die ik heb gezien en impressies beloven betere frameratesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:33 schreef Laton het volgende:
[..]
heb jij geen last van te lage framerates ?
Idd,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef Retuobak het volgende:
Dat MP filmpje ziet er wel geweldig uit
Enne, San Andreas had geen last van lage framerates bij de goede versies (PC/Xbox)
Je moet het ook niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Leuke demo hoor, maar het komt natuurlijk niet in de buurt van GTA. Dat overdreven puberig mtv-stijltje doet me niks. Liever de subtiele humor uit de GTA series.
Vooral die team based mode lijkt me geweldigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef Retuobak het volgende:
Dat MP filmpje ziet er wel geweldig uit
Enne, San Andreas had geen last van lage framerates bij de goede versies (PC/Xbox)
Demo is geslaagd maar zoals ik het al eerder zei, had een ge-update demo verwacht... ach jah, als het eind product maar daadwerkelijk ook een eind product is, boeit het me niet zo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vooral die team based mode lijkt me geweldig
Waar?quote:
Shiiitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:21 schreef Retuobak het volgende:
Ik twijfel nog
De SP is volkomen bagger, maar de MP lijkt me erg leuk.
Daarentegen speelt geen enkele fok!ker het meer 2 weken na release, en ga niet zeggen dat het hier anders is, want dat is het nooit.
Nooit? Ik zie mensen nu nog PGR3, Rainbow Six, GRAW en Halo2 spelenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:21 schreef Retuobak het volgende:
Ik twijfel nog
Daarentegen speelt geen enkele fok!ker het meer 2 weken na release, en ga niet zeggen dat het hier anders is, want dat is het nooit.
Dat is dan erg sneu voor je eigenlijk... als je daar afhankelijk van moet zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:30 schreef Retuobak het volgende:
Enne, ik kan me niet vermaken in MP zonder bekenden
Geen zak aan met alleen maar onbekenden imho.
Is HD misschien vol?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:29 schreef HyperViper het volgende:
[afbeelding] deze foutmelding krijg ik elke keer nadat hij een half uur op 70% heeft gestaan
Meer mensen ervaring hier?
Yup volledige ondertitelingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:27 schreef Retuobak het volgende:
Kun je eigenlijk in de demo ook ergens ondertiteling aanzetten?
Kan de personages soms wat lastig verstaan.
Nee zeer zeker niet.... was erg verrastquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup volledige ondertiteling
( en de SP is niet kut)
Waar zet ik het aan in de demo? Kan de optie niet vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup volledige ondertiteling
( en de SP is niet kut)
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:34 schreef HyperViper het volgende:
Eindelijk binnen, gelijk zo'n oude opa doodgeslagen, kom nou.
Ja grappig, ik gisteren ook een oud wijf met zon stok.. sla ik haar neer vallen er kwartjes op de grondquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:34 schreef HyperViper het volgende:
Eindelijk binnen, gelijk zo'n oude opa doodgeslagen, kom nou.
Wat een pauper, kan je beter parkeermetertjes omver rijdenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja grappig, ik gisteren ook een oud wijf met zon stok.. sla ik haar neer vallen er kwartjes op de grond
Ja, het schiet niet op, maar er zit wel wat in.quote:
Nee ik had wel dat bij het introfilmpje het geluid wegviel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:02 schreef Woutervn het volgende:
Trouwens. Heeft iemand ook dat als je de SR demo opstart dat het beeld even zwart blijft voordat
de demo opstart. Ik hoor een geluidje dat hij disconnect van Live en dan blijft het even zwart![]()
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:02 schreef Woutervn het volgende:
Trouwens. Heeft iemand ook dat als je de SR demo opstart dat het beeld even zwart blijft voordat
de demo opstart. Ik hoor een geluidje dat hij disconnect van Live en dan blijft het even zwart![]()
Ja je ziet ook iedereen 'away' in de lijst staanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Sjotime het volgende:
Ja de disconnect blijft ook he... althans... komt niet terug bij mij
Ik zie vaak mensen de SR demo spelen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja je ziet ook iedereen 'away' in de lijst staan
Ah ben toch niet de enige. Het is idd vaag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja
Ik dacht ff dat ie corrupt was ofzo... en na een sec of 5 kwam het scherm pas.
Zie het nu ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zie vaak mensen de SR demo spelen?
Heb je nog wel genoeg HD ruimte?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:29 schreef HyperViper het volgende:
[afbeelding] deze foutmelding krijg ik elke keer nadat hij een half uur op 70% heeft gestaan
Meer mensen ervaring hier?
Hoogstwaarschijnlijk een week na de game zelfquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:26 schreef Henk-B het volgende:
Weet iemand al wanneer de bundel komt met SR ?
Ja had ik, heb hem al binnenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:33 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Heb je nog wel genoeg HD ruimte?
KETTER!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef HyperViper het volgende:
Edit: damn dit is gewoon zoveel vetter als GTA.
Dat denk ik ook, ook mede door de aankomende bundelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zo'n groen geel vermoeden dat dit één van de best verkochte games op de xbox360 gaat worden.
Wist ik nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Whehe weet je wat grappig is... jezelf in de fik steken en dan tegen andere oplopen
Bij de Full versie wel.quote:Kan je trouwens meer dan 3 sterren halen? politie is best simpel.. ik wil SWAT!
Jij bent volgens mij de eerste die ze vet vind Geen idee. Ik vind ze ook niet zo vet.quote:en weet iemand de namen van de nummers die gedraait worden? of waar ik die kan vinden?
Zeer zeker niet, WuTangclan heerstquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:59 schreef Woutervn het volgende:
Jij bent volgens mij de eerste die ze vet vind![]()
Toch wel oude Wu-Tang en Raekwon nummers of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk niet, die muziek is vet!
Wie ik zowieso hoor zijn Wu Tang en Reakwon, maar verder weet ik het niet.
Het Wu Tang nummer vind ik niet zo vet, maar ach ik heb op m'n iPod gewoon 36 chambersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Toch wel oude Wu-Tang en Raekwon nummers of niet?
Het maakt me niet uit, zolang het nummer maar niet elke keer opnieuw begint als je terug gaat naar het radio station.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:07 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben niet into hiphop maar ik moet eerlijk zeggen dat het best lekker klinkt.
Ben wel benieuwd naar de rest, het enige dat ik in al die trailertjes op het internet heb gehoord is die walgelijke tienerpunk uit de VS. Daar pis ik echt op. Ik wil dus wel weten wat ik ter compensatie aangeboden krijg.
Hehe... Fanatiek of nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Het is ook heerlijk om zo ver mogelijk buiten het demo gebied proberen te komen
Zijn er ook plekken waar je niet na 20m weer door de grond flikkert omdat er niks is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Het is ook heerlijk om zo ver mogelijk buiten het demo gebied proberen te komen
Yups, dat zijn er en bekijk de filmpjes die hier door MMarsu worden gepost... Sommige bevatten handige gameplay en dergelijke..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zijn er ook plekken waar je niet na 20m weer door de grond flikkert omdat er niks is?
(ben al wel door een ander eiland heengezwommen een stukje)
Nou er zit een winkel buiten de demo waar je in kan, en ook overvallen dus dat is wel tof. En ik heb ook nog wat activites gevonden buiten het demo gebied maar als je die activeerd dan loopt je Xbox vastquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:53 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe... Fanatiek of niet
Als je wat vindt, of ergens komt wat leuk is, laat het ons weten, proberen we het ook...
Groningen, 2 augustus 2006quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:44 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, ik douw Saints Row er maar effe in.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Groningen, 2 augustus 2006
Sinds 18:44 wordt een 22-jarige student vermist. Tal van familieleden en bekenden hebben getracht contact op te nemen, alles tevergeefs....
![]()
Waar je niet moet zijn kun je ook wel zien, daar is de weg low-res texture en rijden geen auto'squote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:14 schreef NX het volgende:
[..]
Yups, dat zijn er en bekijk de filmpjes die hier door MMarsu worden gepost... Sommige bevatten handige gameplay en dergelijke..
Nog een tip, om te kijken of je niet door iets zakt ofzo, kun je op de grond schieten, als de kogels verdwijnen, weet je dat je daar niet moet zijn
Zag het net toen ik ook echt iets ging KOPEN!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe bij die liquor store kun je ook drugs halen, gewoon rechter trigger indrukken.
Wie is trouwens al door de stad geweest op de trein? Ik wel
hoe hoequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe bij die liquor store kun je ook drugs halen, gewoon rechter trigger indrukken.
Wie is trouwens al door de stad geweest op de trein? Ik wel
Generaliseren is in, merk ik.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:21 schreef Retuobak het volgende:
Ik twijfel nog
Ja aan het eind van de laatste missie net voordat ik die gasten bij de kerk afzet druk ik 2x op d-pad naar onder, hupsakee mission canceled lekker free roamen toch missie gedaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:17 schreef nipeng het volgende:
Damn ik heb de demo uitgespeeld. Ik wist niet dat dit kon. Kan ik weer opnieuw beginnen (niet dat dit een straf is)
En voor de slimmeriken onder ons... D-PAD is de een pijl toetsquote:
No problem dude! Is een van de dagelijkse websites die ik bezoekquote:
Ow ow ow, schrijf ik al die 360-reviews voor niks huh!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef NX het volgende:
[..]
No problem dude! Is een van de dagelijkse websites die ik bezoek![]()
(lees alleen het nieuws gedeelte...)![]()
Kijk em jankenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ow ow ow, schrijf ik al die 360-reviews voor niks huh!
Check het PI dan!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:22 schreef NX het volgende:
[..]
Kijk em janken![]()
![]()
Tuurlijk appricieren we heten als je hulp nodig hebt, weet je me te vinden
![]()
OMG! I just got pwned!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Post-Icon. I was merely joking.
Manier van transporteren.Je kunt er zelf niet inlopen as far as I saw.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Hellfire kan je in de metro ?
Nope. Er zit wel bloed in de game, net als in de demo ( let maar eens op als je een kogel in iemand schiet ), maar echt gore zit er niet in om een nog hogere rating te ontwijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:38 schreef HyperViper het volgende:
Zit er in de full wel bloed?
Heb jij de retail versie of heb je een versie waar ook nog (veel) bugs in zitten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:14 schreef =HellFire= het volgende:
En de cops hebben donuts in de handen. Typical!
Hoe danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:33 schreef Robhimself.2 het volgende:
Kep wel een trein laten ontsporen.
In de winkel waar je ook een pistool koopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik ben het hele spoor afgeweest maar kom er nergens op, laat staan dat ik een pipebomb ergens kan kopen![]()
Hoe danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de winkel waar je ook een pistool koopt.
Je moet eerst de eerste 2 msisies voor de saints hebben gedaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik kan alleen een pistool kopen
Aha.. ik was voor de missies aan het kuttenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je moet eerst de eerste 2 msisies voor de saints hebben gedaan
En daarna kun je in die winkel met de bumpers switchen naar melee en explosives
Hope it helps
Mijn vrouw dr gezicht toen ik gisteren weer die demo startte -->quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:49 schreef Sjotime het volgende:
Ben klaar met de demo..... wacht nu op het spel!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mijn vrouw dr gezicht toen ik gisteren weer die demo startte -->
Ze is gewoon jaloers. Geef haar ook een X360.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mijn vrouw dr gezicht toen ik gisteren weer die demo startte -->
Geef haar wel een andere joystick waar ze mee kan spelenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers. Geef haar ook een X360.
Leidt dat dan niet af?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Geef haar wel een andere joystick waar ze mee kan spelen
Klopt,... ook het GPS gebeuren vind ik erg prettig, maar zien op de kaart waar de gun store is wordt hem niet... moet daarvoor vaak naar de map switchen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:05 schreef =HellFire= het volgende:
Jammer alleen dat ik nergens de TIJD kan vinden... je moet afgaande van de zon maar gokken of de shops open zijn of niet... en kijken of er geen KICK ipv OPEN staat.
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:26 schreef NX het volgende:
Hoe meer ik het ga spelen, hoe leuker ik het vind! Alleen daarmee valt ook alle fouten en lag vaker op, wat heel erg jammer is... tis zeker een leuk spel!
Was geen lag, was een invite voor haloquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:26 schreef NX het volgende:
Hoe meer ik het ga spelen, hoe leuker ik het vind! Alleen daarmee valt ook alle fouten en lag vaker op, wat heel erg jammer is... tis zeker een leuk spel!
Haha, ik had je nog een bericht terug gestuurd...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Was geen lag, was een invite voor halo
- AK47 ophalenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef wc-eend het volgende:
Nog leuke dingetjes te doen in de demo?
Door de demo barrier heen gaan, naar het trein station gaan, en hup op de trein jumpen, filmpjes op youtube, of pagina 1 van dit topic.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:42 schreef Retuobak het volgende:
- Op de trein gaan springen en daarmee eigenlijk hele SR stad bekijken < hoe?
In Stillwater? Denk aan San Andreas qua activities die je per gang kunt spelen. Escort, Hijacking, Mayhem, Snatch, Insurance Fraud (hilarisch) zijn dat soort dingen wat je kunt doen in de stad. Je kunt ook heel veel spulletjes kopen voor je personage, wat erg tof is. Daarnaast heb je dus nog missies, waarbij je elke gang in de stad kunt uitspelen. Genoeg te doen nog.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:04 schreef Wessiej het volgende:
One big question @ Hellfire, is er veel te doen in de stad??
Ff proberen ik wou met een auto naar het station in het demo gebiedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Door de demo barrier heen gaan, naar het trein station gaan, en hup op de trein jumpen, filmpjes op youtube, of pagina 1 van dit topic.
Hele. Loze. Muziek.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef Wessiej het volgende:
Wat is dat dan?
Is er een bepaalde barriere waar je door moet gaan, want ik ben langs eentje gegaan bij een brug, maar daar werd ik aan het einde van de brug weer naar het demogebied teruggestuurd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Door de demo barrier heen gaan, naar het trein station gaan, en hup op de trein jumpen, filmpjes op youtube, of pagina 1 van dit topic.
Je kunt ze ook kopen en op je ingame mp3-speler zetten zoals ik nu heb gedaan. Erg grappig!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef Wessiej het volgende:
Dat wordt mijn radio zender.
Ja, die naast de plastisch chirurg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is er een bepaalde barriere waar je door moet gaan, want ik ben langs eentje gegaan bij een brug, maar daar werd ik aan het einde van de brug weer naar het demogebied teruggestuurd.
Alleen de liedjes. $20.00 per stuk. Is niks ingame.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moet je ook een mp3 speler kopen of alleen de liedjes.
Tunen is meer voor de show. Verwacht geen NFS-zooi. Nitro is oneindig trouwens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:45 schreef Wessiej het volgende:
Totdat je een playlist hebt van hier tot tokio.
Zijn er nog veel andere stores die niet in de demo zitten?
En hoe is het tunen van je wagen?
Hoe kom jij ineens aan de review build?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:26 schreef MMaRsu het volgende:
Geweldig spel echt![]()
. Ik heb me erg vermaakt met het hele spel ( review build
). Echt zoveel dingen die je kan doen, de kleren die je kan kopen zijn bij de duurdere winkels ook niet echt gangster meer
.
Imo is het een mix tussen San Andreas en Gta 3, in het begin erg SA achtig, later meer Gta 3 stijl. Morgen ga ik ff proberen een kleine review te schrijven van wat ik heb gespeeld
Dit is ook zo praat hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:42 schreef =HellFire= het volgende:
Ook leuk is het ingame bellen van taxi's. Nummers vind je her en der in de wereld. Die pikken je echt op, kun je kiezen waar je heen wil etc... Instant transport.
Graphics verschil ivm de demo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:26 schreef MMaRsu het volgende:
Geweldig spel echt![]()
. Ik heb me erg vermaakt met het hele spel ( review build
). Echt zoveel dingen die je kan doen, de kleren die je kan kopen zijn bij de duurdere winkels ook niet echt gangster meer
.
Imo is het een mix tussen San Andreas en Gta 3, in het begin erg SA achtig, later meer Gta 3 stijl. Morgen ga ik ff proberen een kleine review te schrijven van wat ik heb gespeeld
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nou, ik weet nie wat het is, maar volgens mij zijn de textures zwaar downgraded. De framerate komt daardoor stukken minder onder de 30 fps, maar vooral het haar en textures op de muren zien er nu zwaar low-res uit...Ook mis ik de lichteffecten die demo wonderbaarlijk genoeg wel had!
Maar nee, framerate is NIET bagger.
Ja lelijke glitches. Had het gevoel dat het aan de debug/disc lag.quote:
Ja die had ik al gelezen.... vroeg het nu aan MMquote:
Laat die jongen lekker zn anti SR campagne voeren johquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die had ik al gelezen.... vroeg het nu aan MM
Als een gequote stukje tekst van iemand die een final build heeft gespeeld al een anti SR campagne isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker zn anti SR campagne voeren joh
Oohh ik zeg al niks meer hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Als een gequote stukje tekst van iemand die een final build heeft gespeeld al een anti SR campagne is
Glitches in the review build? Wat voor een fouten dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:16 schreef MMaRsu het volgende:
Die glitches overigens niet gezien in Xboxyde filmpjes...
quote:Saints Row ook voor de PlayStation 3
Gerucht | 4 augustus 2006 - In de geruchtenrubriek van Electronic Gaming Monthly (EGM), een Amerikaans gaming-magazine, staat aangegeven dat Saints Row van THQ een launchgame moet zijn voor de PlayStation 3 moet zijn.
Aangezien dit in de geruchtenrubriek staat kan niemand bevestigen dit ook daadwerkelijk zo is. Maar EGM heeft het wel vaker bij het rechte eind met betrekking tot geruchten, al heeft het magazine ook wel eens geruchten als 'opvulling' staan.
Er is reeds een demo van Saints Row te downloaden op Xbox Live Marketplace. Het spel moet op 1 september verschijnen voor de Xbox 360.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:43 schreef jorienvdherik het volgende:
nee moet exclusief blijven
Sorry?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker zn anti SR campagne voeren joh
Had ik het over jouquote:
Dat had ik direct doorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:21 schreef =HellFire= het volgende:
Heeft nou niemand door dat MMaRsu gisteravond hier Saints Row heeft lopen spelen dan?
Ja nou nu je het zegt... dat had ik idd moeten weten !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:21 schreef =HellFire= het volgende:
Heeft nou niemand door dat MMaRsu gisteravond hier Saints Row heeft lopen spelen dan?
Oh ok. Ja tuurlijk mag dat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Had ik het over jounee.
Ik mag toch zeggen dat hier sommige mensen de nadruk willen leggen op de mindere punten van het spel?
Als dat echt zo is dan wordt dat spel gestraft bij de reviews denk ik.... de demo vind ik namelijk best cool.... maar als het eindproduct minder isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oh ok. Ja tuurlijk mag dat.Tis alleen best een big issue bij Saints Row want ehm... want ik (en MMaRsu dus ook) heb gezien was best, op z'n zachts gezegd, toch wel jammer te noemen. Ik houd het op crappy debug copy (al is het, nogmaals, wel een final build). Het is namelijk zo dat er heel veel mooie lichteffecten en andere grafische foefjes ineens pleite zijn. Features die er in de demo WEL zaten.
En dat vind ik gewoon erg vreemd. Niet dat het nou gelijk lelijk is, verre van dat, maar het is wel opvallend. En dat baart mij enigszins zorgen! Want op die manier kan iedereen wel downgraden. Maar goed, er zaten zoals gezegd soms nog zoveel graphical glitches in, en de schijf deed soms ook nog eens moeilijk, dat al deze problemen ook verleden tijd zijn met de retail copy. De game is immers nog niet gold.
Jaja, wat een onthullingen.
Heb trouwens nu ook Timeshift preview en Madden 07 binnen...overkill aan previews deze maand.
You tell me. Ik weet het ook niet meer. Ik heb ook rare lelijke streepjes en stipjes door de autoramen heen bijvoorbeeld, het haar en de textures hebben een enorm LAGE resolutie. Oja, Pop-up was soms ook ernstig, met soms hele zwarte vlakken in het ergste geval.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als dat echt zo is dan wordt dat spel gestraft bij de reviews denk ik.... de demo vind ik namelijk best cool.... maar als het eindproduct minder is
Even de reviews afwachten.........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
You tell me. Ik weet het ook niet meer. Ik heb ook rare lelijke streepjes en stipjes door de autoramen heen bijvoorbeeld, het haar en de textures hebben een enorm LAGE resolutie. Oja, Pop-up was soms ook ernstig, met soms hele zwarte vlakken in het ergste geval.
Dit alles had ik in de demo ook weer niet. Daar zag alles er wel super uit. Het kan dus ook gewoon aan de debug/kopie liggen...
Ik weet het niet meer.
Tis ook wel koffiedik kijken nu.. een spel wat nog niet af is gamen geeft gewoon dat er bugs in zitten, wil niks zeggen over uiteindelijk resultaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als dat echt zo is dan wordt dat spel gestraft bij de reviews denk ik.... de demo vind ik namelijk best cool.... maar als het eindproduct minder is
Ja maar hij speelt een final build !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis ook wel koffiedik kijken nu.. een spel wat nog niet af is gamen geeft gewoon dat er bugs in zitten, wil niks zeggen over uiteindelijk resultaat.
Dus vingers kruisen.
Het stomme is, dit is de review build. Ik ben officieel ontroostbaar (ja opnieuw!).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Even de reviews afwachten.........
Ohquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar hij speelt een final build !
Hoezo, ik denk dat iedereen dan juist zou zitten k#nkeren..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef =HellFire= het volgende:
maar als het een Rockstar game zou zijn, was men dik tevreden.
Waarom zou men k#nkeren?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hoezo, ik denk dat iedereen dan juist zou zitten k#nkeren..
Maar goed, enigzins ingetogen kijk ik er dan toch naar uit ... dawg.
Ik vond die 2 anders wel erg goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Waarom zou men k#nkeren?Het heeft alles toch? Met die loze ports van Liberty Stories en Vice City blabla komt Rockstar ook goed weg...
quote:
Vice City Stories schijnt veel nieuwe dingen te doen featurewise en veel groter te worden dan Vice City ooit was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Waarom zou men k#nkeren?Het heeft alles toch? Met die loze ports van Liberty Stories en Vice City blabla komt Rockstar ook goed weg...
Dan heb ik niks gezegd. Het is wel recyclen iig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vice City Stories schijnt veel nieuwe dingen te doen featurewise en veel groter te worden dan Vice City ooit was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |