Geloof in een flits ja, maar kon het niet goed zienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ga hier es heen kabouter, dan met je muis over die gast met de rocket launcher heen, dan zie je wel een tof pak ergens.
Omdat het toch nog maar de demo is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn god wes
Waarom maken mensen niet gewoon een toffe gast
Die van mij ziet er echt al uit als een evil crimelordquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn god wes
Ik vind mn gast heel tof hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn god wes
Filmpjes zeggen niks over hoe stabiel iets live draait. Daar zijn het immers filmpjes voor. Of ze zijn gemaakt door de developer, of ze zijn gemaakt op dev consoles die over meer power beschikken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
In dat filmpje van Xboxyde kun je echt wel zien dat die game stabiel draait rond de 30 fps ( als het al niet meer is )
Ja 30 fps is gewoon storend als je moet rijden. Met lopen en shooters gaat het nog wel, maar zoiets snels als rijden is dat vervelend. Op de pc's alle gta's gespeeld op 60 fps of meer.. snap met deze look echt niet dat ze dat hier niet voor elkaar zouden moeten krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
In dat filmpje van Xboxyde kun je echt wel zien dat die game stabiel draait rond de 30 fps ( als het al niet meer is )
Ehh dus Xboxyde heeft een dev console? Die hebben gewoon een previewbuild binnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Filmpjes zeggen niks over hoe stabiel iets live draait. Daar zijn het immers filmpjes voor. Of ze zijn gemaakt door de developer, of ze zijn gemaakt op dev consoles die over meer power beschikken.
ah mooi , is dat met harde schijf ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wacht nog ff tot de Saints Row bundel er is, komt een weekje na het spel uit voor 439 waarschijnlijk
Nee, je betaald 300 voor de core 360 en 140 euro voor het spel. Dat heet nou marge productquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ah mooi , is dat met harde schijf ?
Ja dat is met harde schijf en draadloze controllerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ah mooi , is dat met harde schijf ?
Kan iemand me al iets meer vertellen wat ik me bij de MP moet voorstellen ?
heb jij geen last van te lage framerates ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is met harde schijf en draadloze controller
http://youtube.com/watch?v=XbS_4ajLG1g&search=Saints%20Row%20multiplayer daar meer informatie over de multiplayer
Hehe, IGN's Doug Perry wordt daar neergemaaid door de Gametrailers dudequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=XbS_4ajLG1g&search=Saints%20Row%20multiplayer daar meer informatie over de multiplayer
Tuurlijk, maar ik erger me er niet verschrikkelijk aan. San Andreas had het ook, en dit is gewoon een vroege demo ( E3 demo ). Recente footage die ik heb gezien en impressies beloven betere frameratesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:33 schreef Laton het volgende:
[..]
heb jij geen last van te lage framerates ?
Idd,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef Retuobak het volgende:
Dat MP filmpje ziet er wel geweldig uit
Enne, San Andreas had geen last van lage framerates bij de goede versies (PC/Xbox)
Je moet het ook niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Leuke demo hoor, maar het komt natuurlijk niet in de buurt van GTA. Dat overdreven puberig mtv-stijltje doet me niks. Liever de subtiele humor uit de GTA series.
Vooral die team based mode lijkt me geweldigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef Retuobak het volgende:
Dat MP filmpje ziet er wel geweldig uit
Enne, San Andreas had geen last van lage framerates bij de goede versies (PC/Xbox)
Demo is geslaagd maar zoals ik het al eerder zei, had een ge-update demo verwacht... ach jah, als het eind product maar daadwerkelijk ook een eind product is, boeit het me niet zo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vooral die team based mode lijkt me geweldig
Waar?quote:
Shiiitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:21 schreef Retuobak het volgende:
Ik twijfel nog
De SP is volkomen bagger, maar de MP lijkt me erg leuk.
Daarentegen speelt geen enkele fok!ker het meer 2 weken na release, en ga niet zeggen dat het hier anders is, want dat is het nooit.
Nooit? Ik zie mensen nu nog PGR3, Rainbow Six, GRAW en Halo2 spelenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:21 schreef Retuobak het volgende:
Ik twijfel nog
De SP is volkomen bagger, maar de MP lijkt me erg leuk.
Daarentegen speelt geen enkele fok!ker het meer 2 weken na release, en ga niet zeggen dat het hier anders is, want dat is het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |