Vrijwel ja, maar met die bevinding win je de Sherlock Holmes-prijs niet hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, beide partijen zijn fout maar Israël reageert misdadig
Israël en Amerika schijnen 1 partij te zijn
Bovendien heeft het geen zin om beide fout te noemen maar stiekem toch een als misdadig te labelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:45 schreef manhattan het volgende:
Vrijwel ja, maar met die bevinding win je de Sherlock Holmes-prijs niet hoor.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:45 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil best moslim worden hoor.
weet ik het, twas meer n reactie op die eikol met zn stripjequote:
Whatever, ik wil ook geen prijs, ik zeg gewoon waar het op staat...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:45 schreef manhattan het volgende:
[..]
Vrijwel ja, maar met die bevinding win je de Sherlock Holmes-prijs niet hoor.
Maar dat is een beetje hetzelfde als constateren dat Job Cohen burgemeester van Amsterdam is. Vrij nutteloos dus....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Whatever, ik wil ook geen prijs, ik zeg gewoon waar het op staat...
Waar het volgens jou op staat, ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Whatever, ik wil ook geen prijs, ik zeg gewoon waar het op staat...
je hebt gelijk, hulde aan de israeli omdat ze maar liefst 2% van de nederzettingen hebben ontruimt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Tuurlijk, nederzettingen die ontruimt worden en wat is het eerste wat palestijnen
doen, alles slopen wat achtergebleven was.
Lees m'n verhaal nog eens goed. Ik doel op alweer een volgende stap.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat staat er niet.
Hij zegt niets meer of minder dan een paar dagen geleden: op den duur een internationale troepenmacht, maar nu even niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:05 schreef Hallulama het volgende:
Moet je dit horen:
MP3 Audio: Blair About War Against Extremism
BBC: "Tony Blair has called for a new approach in how the western world responds to the threat of terrorism. During a speech in Los Angeles he said "different nations need an alliance of moderation to defeat an arch of extremism"."
Blair: "My point is that we cannot win this war in a conventional way. It can only be won by showing that our values are stronger, better, and more just, than the alternative."
Iemand enig idee wat hier precies mee wordt bedoeld?
Whatever, waar jij op doeld staat er niet en Blair kennende zal hij dat ook niet bedoelen. Wat Blair wil zeggen is dat moslims achterlijk zijn en wij in het Westen superieur zijn aan hun, alleen dan niet in Theo van Gogh-taal maar in taal die gepast is voor diplomatiek verkeer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:07 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Lees m'n verhaal nog eens goed. Ik doel op alweer een volgende stap.
Ik zie het breder, denk je dat dit slechts over de huidige crisis in het Midden-Oosten gaat? Hij heeft 't over extremisme, en ik gok extremisme in het algemeen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:09 schreef manhattan het volgende:
Hij zegt niets meer of minder dan een paar dagen geleden: op den duur een internationale troepenmacht, maar nu even niet.
Daar ging het in die post niet om.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je hebt gelijk, hulde aan de israeli omdat ze maar liefst 2% van de nederzettingen hebben ontruimt.
Neem er nog een en ga naar bed.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:11 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik zie het breder, denk je dat dit slechts over de huidige crisis in het Midden-Oosten gaat? Hij heeft 't over extremisme, en ik gok extremisme in het algemeen.
Je hebt vandaag zo'n verzoenende bui dat je al gaat horen wat je wilt horen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:05 schreef Hallulama het volgende:
Moet je dit horen:
Iemand enig idee wat hier precies mee wordt bedoeld? Het lijkt op goed nieuws. Nu nog open staan voor het feit dat ook extremisten mogelijk bepaalde waarden kunnen hebben waar wij in het westen iets van kunnen leren.
Ja, hij wil extremisten nu dus laten ZIEN (op gematigde wijze, dus heel voorzichtig), dat onze normen en waarden beter zijn dan hun alternatief. Natuurlijk is dat om je rot te lachen, maar het is tevens een begin, de toon matigt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Whatever, waar jij op doeld staat er niet en Blair kennende zal hij dat ook niet bedoelen. Wat Blair wil zeggen is dat moslims achterlijk zijn en wij in het Westen superieur zijn aan hun, alleen dan niet in Theo van Gogh-taal maar in taal die gepast is voor diplomatiek verkeer.
Wakker blijven, zelf nadenken, en niet zomaar met anderen meelullen, volgaarnequote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:15 schreef Incomplete het volgende:
Je hebt vandaag zo'n verzoenende bui dat je al gaat horen wat je wilt horen.![]()
doe geen moeite sommige mensen willen gewoon in hun eigen wereldje blijven leven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:16 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Wakker blijven, zelf nadenken, en niet zomaar met anderen meelullen, volgaarne![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |