Tja, dat zullen we de komende tijd wel vaker horen, Israel heeft Libanon en hezbollah een onwaarschijnlijk pak slaag gegeven, Libanon heeft zojuist een tijdreis van minstens 2 decennia het verleden in gemaakt, en jawel, de moslim ontwaart de Moeder Aller Overwinningenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:20 schreef Super7fighter het volgende:
Ongelooflijk! Hezbollah doet, wat Syrie en Egypte in 1973 met hun gecombineerde legers niet hadden kunnen bereiken.
De Libanes verzetsgroep houdt langer stand dan de Arabische landen die in 1967 door Israel verrast werden. Het lijkt wel of de commando's van Hezbollah onverwoestbaar en onverslaanbaar zijn.
ik denk dat dat komt omdat moslims het geloof gewoonweg van joden gekopieerd en herinterpreteerd hebben. eigenlijk zijn ze het derde broertje. het derde wiel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef Thorical het volgende:
Vreedzaam ??? Niks geen * we jagen ze allemaal de zee in *
Tot er veelmeer joden kwamen die het land kochten en het tot bloei brachten. Dat is zuur en tast de eer van de arabieren aan. En ze deden er iets aan. Met Alles wat ze hadden vielen ze de Sionistische vijand aan die immers hun belasting voor niet moslims zijn niet meer wilden betalen.Dit is dus de reden waarom moslims en joden en gristenen niet met elkaar kunnen leven.
Ik zie die moslimterreur nog steeds als een gevolg van misplaatst eergevoel en jaloersheid op de manier waarop de joden het land tot ontwikkeling hebben gebracht en ja, natuurlijk ook kwaadheid om het verlies van land. Maar dat rechtvaardigd hun reactie nog niet.
Ik kan niet geloven dat het niet anders had gekund als de Islamieten verdraagzamer waren geweest en niet zo gemakkelijk naar de wapens hadden gegrepen. Wat moeite hadden gedaan om zich aan te passen aan de veranderende tijd. En idd gewoon wat onder hadden gedaan voor de joden hoe zuur en moeilijk dat ook is.
Ik kan ook niet begrijpen dat men wel de onderdrukking van de palestijnen als excuus gebruikt voor hun wangedrag en vervolgens dat zelfde excuus niet aan de joden gunt die na een oneindig veel slechtere situatie te hebben verdragen, in Israël zijn beland.
Het zal wel te maken hebben met de zelf redzaamheid van de jood die niet jammert en zielig doet maar aanpakt en zich ontwikkelt. Hij presenteerd zich zelf niet als zielig daar is hij nu weer te trots voor. De Arabier schijnt wat dat betreft nooit van trots te hebben gehoor
Jaar in jaar uit in Israël, de joden kunnen niet veilig de straat op, hun kinderen niet veilig in bus stappen. Elk moment kan er een bom afgaan. Hoezo langer geleden ? Is je niet veilig kunnen voelen soms geen onderdrukking ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien omdat het leed dat de joden is aangedaan langer geleden is? De palestijnen wordt nog dagelijks leed aangedaan door de israeli's... Waar worden er nu nog joden/israeli's onderdrukt?
mischien ken je ze al, maar trouw heeft een hele serie interessante artikelen over de ontstaansgeschiedenis van de islam, en dus niet de traditionele islamitische versie maar volgens de laatste inzichten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt omdat moslims het geloof gewoonweg van joden gekopieerd en herinterpreteerd hebben. eigenlijk zijn ze het derde broertje. het derde wiel.
christendom het tweede wiel. wat de wagen in balans houdt.
Je bedoeld de oslo akkoorden, waar de beloften van israel uitbleven?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan heb je vast ook wel een bron daarvoor? want de rest gaat ook al op een soort jodenhatendemod, die niet begrijpt dat het om israelisch gaat, wijze door.
of heb je de pogingen van israel ten aanzien van vredesverdragen even over het hoofd gezien?
wat hezballah nu doet en al jaren deed, raketten afvuren op niet geannexeerd gebied van israel, is toch wel een bufferzone waard? het gaat hier om keihard afgekocht (geld, bloed en tranen) zand for fuck sake.
Hamas is NIET gekozen om zijn terreur, maar om zijn HULP aan de burger, net als hez doet doet hamas ook erg veel voor de burger, ze richten ziekenhuizen in, brengen voedsel rond e.d., dit is waarom de mensen op hen gestemt hebben, hamas is zoveel meer dan alleen wat terreur, maar daar hoor je amper wat van hier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Tuurlijk, nederzettingen die ontruimt worden en wat is het eerste wat palestijnen
doen, alles slopen wat achtergebleven was.
Er zijn tijden geweest, en hopelijk komen die ook weer, dat ze dichter tot elkaar
kwamen. Als dan een terreurgroep als Hamas door de meerderheid verkozen
wordt, protest-stem my ass, moeten ze ook maar de consequenties daarvan dragen.
Zolang daar een hamas zit die geen consessies wil doen zal het niet veranderen.![]()
Altijd mooi een beetje vergezochte humor in een serieus topicquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:20 schreef Super7fighter het volgende:
Ongelooflijk! Hezbollah doet, wat Syrie en Egypte in 1973 met hun gecombineerde legers niet hadden kunnen bereiken.
De Libanes verzetsgroep houdt langer stand dan de Arabische landen die in 1967 door Israel verrast werden. Het lijkt wel of de commando's van Hezbollah onverwoestbaar en onverslaanbaar zijn.
Onzin, in heden dagen was israel erg fijn vertoeven, niemand was echt bang daar(op wat kolonistenplekken na) en dat weet ik dus van iemand die in israel zelf woont en van anderen via het internet....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jaar in jaar uit in Israël, de joden kunnen niet veilig de straat op, hun kinderen niet veilig in bus stappen. Elk moment kan er een bom afgaan. Hoezo langer geleden ? Is je niet veilig kunnen voelen soms geen onderdrukking ?
Ik kan niet begrijpen dat men wel jammert over de onschuldige burger slachtoffers die er nu in een door hen zelf uitgelokte oorlog vallen en dat niemand zich druk meer maakt om die doelbewuste moorden op óók onschuldige burgers en kinderen. Dat word gemakshalve zomaar ff onder de tafel geveegd.Alsof dat geen dagelijkse realiteit was nog maar héél kort geleden......
Kun je Duits lezen? Zo ja kan ik dit artikel aanraden http://www.spiegel.de/politik/debatte/0,1518,429217,00.htmlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jaar in jaar uit in Israël, de joden kunnen niet veilig de straat op, hun kinderen niet veilig in bus stappen. Elk moment kan er een bom afgaan. Hoezo langer geleden ? Is je niet veilig kunnen voelen soms geen onderdrukking ?
Ik kan niet begrijpen dat men wel jammert over de onschuldige burger slachtoffers die er nu in een door hen zelf uitgelokte oorlog vallen en dat niemand zich druk meer maakt om die doelbewuste moorden op óók onschuldige burgers en kinderen. Dat word gemakshalve zomaar ff onder de tafel geveegd.Alsof dat geen dagelijkse realiteit was nog maar héél kort geleden......
En raad eens hoe dat kwam? Omdat Arafat en zijn vriendjes zo corrupt waren als de pest. Zij hebben niets gedaan om de Palestijnen te helpen. Ja en dan is het makkelijk om dat gat op te vullen voor Hamas.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Hamas is NIET gekozen om zijn terreur, maar om zijn HULP aan de burger, net als hez doet doet hamas ook erg veel voor de burger, ze richten ziekenhuizen in, brengen voedsel rond e.d., dit is waarom de mensen op hen gestemt hebben, hamas is zoveel meer dan alleen wat terreur, maar daar hoor je amper wat van hier.
Zeg dan niksquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:57 schreef diep-in-de-war het volgende:
Tsssssjah, wat moet je er van zeggen he
????????????quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef deedeetee het volgende:
Erodome het probleem is niet dat ik niet inzie dat de joden óók geen lieverdjes zijn, het probleem is dat jij niet inziet dat de palestijnen dat óók niet zijn. Dat ze eindelijk eens wat constructiefs moeten gaan doen ipv klagen en moorden.
Dat hun gedrag in het verleden de situatie voor hun veel slechter heeeft gemaakt dan nodig was geweest. Dat hun gedrag weldenkende mensen van buitenaf niet echt oproept om tegen de joden en hun regels in te gaan.
Wat ik al eerder zei : houd op met moorden, zet je tanden op elkaar en geef het eens wat tijd om te bekoelen. Kortom : wees een vént en slik je trots in.
Ze hebben gelijk als ze stellen vaak onbehoorlijk behandeld te worden. Ze hebben geen gelijk als ze vinden dat hun dat het recht geeft op moord en terreur. Daar lokken ze een nog veel onbehoorlijker behandeling mee uit. En dan krijgen ze wat ze verdienen.
Ken je het gezegde * wat je uit straalt trek je aan * ? Wat stralen zij uit ? Haat.
En wat trekken zij dus aan ?
Ze hebben de narigheid over zichzelf afgeroepen. Ze moeten zelf aan een oplossing werken. Maar ik zie ze dat niet doen. Daar hebben ze gewoon het karakter niet voor......
De hulp van hamas( en hezbollah) aan de burger is er inderdaad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef erodome het volgende:
Hamas is NIET gekozen om zijn terreur, maar om zijn HULP aan de burger, net als hez doet doet hamas ook erg veel voor de burger, ze richten ziekenhuizen in, brengen voedsel rond e.d., dit is waarom de mensen op hen gestemt hebben, hamas is zoveel meer dan alleen wat terreur, maar daar hoor je amper wat van hier.
Ik geef het op erodome. Jij bent ongelovelijk vooringenomen en wilt alleen horen wat binnen jouw ideeën past : palestijnen zij zielig en worden vreselijk onderdrukt en zonder reden vreselijk slecht behandeld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Onzin, in heden dagen was israel erg fijn vertoeven, niemand was echt bang daar(op wat kolonistenplekken na) en dat weet ik dus van iemand die in israel zelf woont en van anderen via het internet....
En dan nog is dat in geen vergelijking met wat de palestijnen te hebben verhapstukken, want die hebben die angst elke dag, heel realistisch en hebben geen toekomst en geen heden.
Is even wat anders als de israelier die zich afvraagt of hij vandaag thuis eet of in dat restaurant.
eerder drie of vierdubbelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:37 schreef erodome het volgende:
En deedeetee, heb je weleens de aantallen naast elkaar gehouden van slachtoffers aan beide zijden, of geeft het niet wanneer iemand door een soldaat wordt afgemaakt alsof hij een dolgeworden hond is?
Want de getallen zijn waanzinnig veel hoger aan palestijnse zijde, echt waanzinnig veel hoger, als in minimaal het dubbele....
die gast is zeker manager in een burgerking danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef Godslasteraar het volgende:
Some slightly uncomfortable questions
I had an interesting conversation yesterday with a co-worker, on the concept of the disporportinate Israeli attacks on Lebanon compared to Hezbollah attacks. He pointed to me his dismay at Hezbollah's rockets ineffeciency at hitting targets. He said "If you noticed, they bomb each other almost equally in amounts of missiles shot, but 90% of Hezbollah's rockets miss or hit nothing, while all of Israel's rockets hit something. If Hezbollah had better rockets, the civillian death toll on the Israeli side would be huge, and they would be really hurting by now."
Impressed by this point of view that I haven't considerd before, I asked him what he would've thought, if a Hezbollah rocket had attacked a building in Israel, killing 55 civillians, of which 30 were children. He responded immeidtely "I would've thought it was great! A7san!".
So I repeated the same question to 8 other co-workers, and the responses so far have been as follows: 7 said they would celebrate, and 2 said that such an attack would've been bad, but justified! Yeah! Not a single person said that the death of any civllian, on either side, is an equal tragedy. Civillians dead on our side is tragic, civillian deaths on their side cause for celebration. And if you think I am being unfair or demonizing arabs or whatever, do me a favor and try it at your work place and/or with members of your family. Conduct this little social experiment and see for yourself. The results are very interesting.
This begs another question: If we were the ones who had the superior military machine, would we have shown them any mercy, or any regard to their civillian casualties? Would we have hesitated to wipe them all out? Armed forces, civillians, whatever? Would any of us have felt bad about it at all? Or would we be filled with the feelings of Pride, honor and dignity that we keep talking about day and night?
I am just wondering!
What do you think?
http://www.sandmonkey.org(...)mfortable-questions/
mis, hij is naar ik meen een financieel analist of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
die gast is zeker manager in een burgerking dan
Kweekt ? Onzin je moet er aanleg voor hebben. Terrorisme is iets waar voor je kiest en een fatsoenlijk mens doet dat dus NIET. Uit wanhoop zelfmoord plegen kan ik begrijpen, uit wraak een heleboel onschuldige mensen óók dood maken niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:00 schreef erodome het volgende:
[..]
????????????
Ik zie niet in dat de palestijnen dat ook niet zijn, weet niet waar je dat vandaan hebt, ik zeg alleen dat ik israel de grote agressor vind in deze huidige tijd, dat hoe zij mensen behandeld terroristen kweekt.
Hoe kom je erbij dat ik voor dergelijke intervieuws mijn ogen zou sluiten. Ik hoor graag de andere kant van het verhaal óók. Dat heeft overgens niet mijn gedachten over palestijnen in het algemeen veranderd. Natuurlijk zitten zij in een rotsituatie en in een akelig verdomhoekje. Maar ik vind dat zij dat tenminste voor een deel zelf hebben uitgelokt en dat zij er domweg niet veel aan doen om van hun fouten te leren. Integendeel ze gaan er stug mee door en maken het steeds erger.quote:De gemiddelde palestijn wil helemaal niemand doden en doen, die wil gewoon leven, please wees eens zo goed om eens wat intervieuws te bekijken van de moeders van de zogenaamde martelaars, die zijn boos deedeetee, ze zitten tussen 2 vuren gevangen, hamas en israel...
maar je snapte hem wel hoop ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mis, hij is naar ik meen een financieel analist of iets dergelijks.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar je snapte hem wel hoop ik
- knip -
Since someone already mentioned ww2 how could you forget about the japanese kamikazes? They were suicide bombers long before hezbollah existed.quote:I cant forget the fact that Hezbollah, aided by a contingent of Iranian Islamic Revolutionary Guards were the first to invent the suicide bomber.
mijn respect voor dit soort mensen.quote:While you posted that, i was gonna post the exact same thing as you, Thats transcript and the WW2 Japanese plane Kamikaze (where the word gave origin) and was also used against english ocupantes of Palistine at the time, By jewish migrantes to drive out the english. what they see and what we know today as "terrorism".
Ok as for the land being for Judes, Cause "God" Said so in a book that insane profits built on false beleives and halucionating off drugs, I dont think its a reason other then economic tyrany and Outnumbering$$, That gives them a right to say, Ok this land was ours, all you ppl with your homes there, get the fuck off my property thousands of years later, cause this was mine, so i'll just shove you guys into jordan and give you X amount of water and resources to that land, where you CANNOT work or lead a normal life, cause ur not in Palistine and your not from Jordan, So stay in the concentration camp AKA western bank and now gaza strip? And ppl are suppose to sit back and let this happen and not fight back with what they can, like you ppl in the same situation wouldn't.Bible doesn't say America doesn't belong to Dutch/british/Scandinavian settlers, lets give it back to the indians after all we have done for it and constructed? Does this make any sense to you? Obviously not its big part of you ppl's as my home,Easy to critisize from the outside isn't it ....
As for hezballah, Never said i agreed that they didn't need to be disarmed and dealt with, but if you also look a bit closer Israel has done THE SAME BULLSHIT last years but with economic support and means of acces for modern technology for offensive/defensive purposes(cause i said its nice when someone shoots a missle but a bomb or throwing a rock is "terrorism", not fighting with what they can), Pushing Palistinian landland away and at times atempting to ocupy Egypt and OCUPYING Lebanon for 18 years being the reason Hezballah formed to drive them out of south Lebanon, and there attempt to settle there making it Israeli land, Not defending them and there attacks on north Israel, Wich of course is not right and Hezballah needs to be dealt with. but after it is lets just wait and see how long israel is gonna ocupy lebanon for there same excuse in history and riding the 9/11 incident piggyback ride in media propoganda terms..."Defensive reasons"
@ Morso: "With all due respect its one thing to either believe in a certain religion or not but to bash any religion because it doesnt fit withing your personal ideological spectrum is pure ignorance." - That comes to play and shows alot on whats written about this conversation, It's normal ppl doing so.,its how we are, but sometimes gotta look alittle harder. I was raised catholic, I am not now as an adult cause of personal beleives, not meaning i dont respect religion, but most of all im realistic and humanistic on these kinda issues.
@Tiresias: "I love how everyone is referring to these texts like the Quaran and the Bible as fact...
I'm sorry, but bringing up any of those books in an argument like this isn't going to get you anywhere, because despite what you all think, that's just a bunch of hearsay, if that." - Agreed.
@Kaotik: "Terrosist = baby, one less baby one less terrorist to kill 100 ppl, Bible says.....This land is.....That is......FACT" - I will forgive you for the bs you said, Cause your that exact example of what i ment by television/Religion driven, but it is also normal your young and naive, Maybe one day you will read up on your shit and see that not just the palistinian ppl blow ppl up and randomly kill not 100's but 1000's and 1000's and the bombing kids the jewish did aswell under english ocupation when they landed there, it just doesn't go on the news the reminder that much. and when israel fucks up,(kills a bunch of palistinian's its just cracking on terrorism while when the palistinians do that kinda shit therer terrorists, Maybe cause there arab's and dont go the same religioes path Roll Eyes
Ja, een vuil propaganda-blogje dus. Dat heb je hier al eerder gepost. Maar toen was het de "Big Pharao" of iets dergelijks in plaats van de "Sand Monkey". De stijl is in ieder geval net hetzelfde, ook met dat soort vn "interviews". Genoeg voor mij om het niet te geloven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef Godslasteraar het volgende:
Some slightly uncomfortable questions
I had an interesting conversation yesterday with a co-worker, on the concept of the disporportinate Israeli attacks on Lebanon compared to Hezbollah attacks. He pointed to me his dismay at Hezbollah's rockets ineffeciency at hitting targets. He said "If you noticed, they bomb each other almost equally in amounts of missiles shot, but 90% of Hezbollah's rockets miss or hit nothing, while all of Israel's rockets hit something. If Hezbollah had better rockets, the civillian death toll on the Israeli side would be huge, and they would be really hurting by now."
Impressed by this point of view that I haven't considerd before, I asked him what he would've thought, if a Hezbollah rocket had attacked a building in Israel, killing 55 civillians, of which 30 were children. He responded immeidtely "I would've thought it was great! A7san!".
So I repeated the same question to 8 other co-workers, and the responses so far have been as follows: 7 said they would celebrate, and 2 said that such an attack would've been bad, but justified! Yeah! Not a single person said that the death of any civllian, on either side, is an equal tragedy. Civillians dead on our side is tragic, civillian deaths on their side cause for celebration. And if you think I am being unfair or demonizing arabs or whatever, do me a favor and try it at your work place and/or with members of your family. Conduct this little social experiment and see for yourself. The results are very interesting.
This begs another question: If we were the ones who had the superior military machine, would we have shown them any mercy, or any regard to their civillian casualties? Would we have hesitated to wipe them all out? Armed forces, civillians, whatever? Would any of us have felt bad about it at all? Or would we be filled with the feelings of Pride, honor and dignity that we keep talking about day and night?
I am just wondering!
What do you think?
http://www.sandmonkey.org(...)mfortable-questions/
Mensen die geen Engels kunnen schrijven?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:51 schreef BaajGuardian het volgende:
mijn respect voor dit soort mensen.
ik waardeer erodome als user.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik geef het op erodome. Jij bent ongelovelijk vooringenomen en wilt alleen horen wat binnen jouw ideeën past : palestijnen zij zielig en worden vreselijk onderdrukt en zonder reden vreselijk slecht behandeld.
Alle joden zijn rijk, leven in luilekkerland en hebben een leven als God in Frankrijk![]()
het begint steeds meer op een 4e oorlog voor israel te lijken. iran moet snel dimmen denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:38 schreef venomsnake het volgende:01:33 Witnesses: Hospital near Baalbek burning after hit in IAF strike (AP) 00:54 Al-Manar: Hezbollah fighting IDF troops on the ground west of Baalbek (AP) 00:30 Lebanese army official: Israeli air presence over Baalbek `unprecedented` (AP) 00:26 HELICOPTERS PUT DOWN IDF COMMANDOS NEAR BAALBEK (Haaretz)
Is breaking news op SKY.
Israel zou daar met commandos geland zijn, ze schijnen daar nu in hevige gevechten te zitten met Hizbollah, volgens al-manar zitten de commandos vast bij een ziekenhuis. het zou gaan om een kidnap poging die mislukt is volgens hizbollah.
Ik hoop het van harte, ik heb er een kratje bier op staan!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:34 schreef venomsnake het volgende:
Als ik Blair zijn speech zo hoor dan zal het mij niets verbazen als Iran en Syrie nog dit jaar de l.u.l zijn.
Daarmee is mijn vraag van 23.08u ook weer beantwoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:38 schreef venomsnake het volgende:
Israel zou daar met commandos geland zijn, ze schijnen daar nu in hevige gevechten te zitten met Hizbollah, volgens al-manar zitten de commandos vast bij een ziekenhuis. het zou gaan om een kidnap poging die mislukt is volgens hizbollah.
Hezbollah heeft 2000 goed getrainde en gedisciplineerde (zelfmoord)commando's. Slechts 46 zijn er gedood in de afgelopen drie weken. Hoe wil Israel deze commando's uitschakelen, nu er zicht is op een bestand aan het eind van de week?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:24 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jij bent echt volledig de weg kwijt he?
burgers waarschuwen dat er dikke bommen komen en dikke bommen erop?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:45 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hezbollah heeft 2000 goed getrainde en gedisciplineerde (zelfmoord)commando's. Slechts 46 zijn er gedood in de afgelopen drie weken. Hoe wil Israel deze commando's uitschakelen, nu er zicht is op een bestand aan het eind van de week?
waarschijnlijk weer zo'n fijne oorlogstruc. eerst de bevolking lekker dichtbij een lanceerstation zetten en dan vervolgens kokketeren met de dode kinderen en dan vervolgens hinderlagen aanleggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:46 schreef venomsnake het volgende:01:43 Hezbollah spokesman: IDF commandos trapped inside Baalbek hospital (AP) 01:34 Hezbollah`s chief spokesman: IDF troops battling guerrillas near Baalbek hospital (AP)
Je gelooft dat toch niet zelf van die 46 he? We hebben allemaal de beelden gezien. En we weten allemaal dat hezbollah nog veel beter is in media-misbruik en misleiding dan zelfs Israel. Feit is dat hun land plat ligt en ze geen kans maken om ooit echt stand te houden tegen de tienduizenden troepen die Israel klaar heeft staan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:45 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hezbollah heeft 2000 goed getrainde en gedisciplineerde (zelfmoord)commando's. Slechts 46 zijn er gedood in de afgelopen drie weken. Hoe wil Israel deze commando's uitschakelen, nu er zicht is op een bestand aan het eind van de week?
Baalbeck is een versterkte positie van hezbollah maar die ligt 100 km over de grens.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarschijnlijk weer zo'n fijne oorlogstruc. eerst de bevilking lekker dichtbij een lanceerstation zetten en dan vervolgens kokketeren met de dode kinderen en dan vervolgens hinderlagen aanleggen.
hoop dat het nieuws dadelijk vooral brengt dat hezballah flink kapot is gemaakt.
Verderfelijke ideologie, dat vinden ze ook van ONS, en ze vinden ook dat WIJ ONZE kinderzielen vergiftigen met een verderfelijke ideologie, dus waar BLIJVEN we dan als WIJ dat BEIDEN van ELKAAR vinden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef Incomplete het volgende:
De hulp van hamas( en hezbollah) aan de burger is er inderdaad.
De prijs voor die hulp wordt betaald in de vorm van het vergiftigen van de kinderziel
met een verderfelijke ideologie. Weet je trouwens zeker dat het geen protest-stemmen
waren tegen Fatah??
Hamas staat niet voor niets op de terreurlijst. Denk daar maar over na.![]()
kapot maken is het devies. fuck die vn die van een afstand toekijkt hoe israel de pleuris krijgt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Baalbeck is een versterkte positie van hezbollah maar die ligt 100 km over de grens.
Gevaarlijke actie dus.
Kinderen leren haten is nooit goed te praten. En dat is precies wat zij doen, en het westen zo min mogelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:57 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Verderfelijke ideologie, dat vinden ze ook van ONS, en ze vinden ook dat WIJ ONZE kinderzielen vergiftigen met een verderfelijke ideologie, dus waar BLIJVEN we dan als WIJ dat BEIDEN van ELKAAR vinden?
Denk DAAR nou eens over na.
Hamas heeft Israël op zijn EIGEN terreurlijst staan.
Denk DAAR OOK eens over na.
Het spijt me zo wanneer mensen DENKEN te kunnen BESLISSEN VOOR ANDEREN wat WEL en wat NIET door de beugel kan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Kinderen leren haten is nooit goed te praten. En dat is precies wat zij doen, en het westen zo min mogelijk.
ze hebben hen op hun vernietigingslijstje staan, net als hezballah, syrië, iran en nog wat kutsplinters.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:57 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Verderfelijke ideologie, dat vinden ze ook van ONS, en ze vinden ook dat WIJ ONZE kinderzielen vergiftigen met een verderfelijke ideologie, dus waar BLIJVEN we dan als WIJ dat BEIDEN van ELKAAR vinden?
Denk DAAR nou eens over na.
Hamas heeft Israël op zijn EIGEN terreurlijst staan.
Denk DAAR OOK eens over na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |