quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:34 schreef ryangozer het volgende:
las je "de penis van jezus?" dan ben je oversext.
dat vind ik nou echt een leuke opmerkingquote:
Samequote:
Wie is Jouw? Dat moet een gelukkige man/vrouw zijn, als Jezus voor hem/haar is gestorven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef Rasing het volgende:
Jezus is voor jouw zonden gestorven aan het kruis. En dan ga jij 'leuke' topics openen waarin Zijn naam wordt besmeurd? Triest.
had ze gonnorroe?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef Rasing het volgende:
Jezus is voor jouw zonden gestorven aan het kruis. En dan ga jij 'leuke' topics openen waarin haar naam wordt besmeurd? Triest.
Niet doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef Rasing het volgende:
Jezus is voor jouw zonden gestorven aan het kruis. En dan ga jij 'leuke' topics openen waarin Zijn naam wordt besmeurd? Triest.
jouw zonden staat er toch... dat is Nederlands hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie is Jouw? Dat moet een gelukkige man/vrouw zijn, als Jezus voor hem/haar is gestorven.
Of bedoel je 'jou', zonder w?
dat is: "de pen"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:22 schreef OG-Loco het volgende:
Ik las "depen is van jezus". Ik vroeg me al af, wat is een depen.
Lullo, wel eerst je bronnen nagaan, hé!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie is Jouw? Dat moet een gelukkige man/vrouw zijn, als Jezus voor hem/haar is gestorven.
Of bedoel je 'jou', zonder w?
ja maar dan gaat niemand meer je zus lezen he...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:30 schreef PimpNLimp het volgende:
ik las het laatste. Jezus schrijf je met een hoofdletter, zoals iedere naam.
Verdulle, ik zou zweren dat 'zonden' er nog niet tussen stond toen ik het las.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:16 schreef Alcarin het volgende:
[..]
jouw zonden staat er toch... dat is Nederlands hoor.
Oversext hierzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:40 schreef ryangozer het volgende:
als nou iedereen vanaf nu zegt wat "hij is" zou dat wel leuk zijn.
"vanaf nu"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:40 schreef ryangozer het volgende:
als nou iedereen vanaf nu zegt wat "hij of zij is" zou dat wel leuk zijn.
ik snapte even niet wat je bedoelt maar nu wel, grappig eigenlijkquote:
nou geweldig knulquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:44 schreef ryangozer het volgende:
ik snapte even niet wat je bedoelt maar nu wel, grappig eigenlijk![]()
Ik heb geen zus, maar wel een familielid die denkt dat hij jezus is, en ik heb inderdaad een pen van hem.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:34 schreef ryangozer het volgende:
las je "de pen is van je zus?" dan ben je normaal.
las je "de penis van jezus?" dan ben je oversext.
las je "de pen is van jezus?" denk ff na ze hadden toen nog geen pennen.
las je "de penis van je zus?" dan ben je een oversexte megapervert!
Deze "grap" is al gemaaktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:50 schreef oor het volgende:
ik las: depenisvanjezus.
klinkt nog redelijk gezondquote:
die komen gewoon continu klaar met elkaar...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
Niet doen.
Gewoon niet doen.
Heb al 2 dames naast me wonen die in den Here zijn. Elke dag laten ze dat ook duidelijk merken.
Dat is al erg genoeg.
jou naam las ik als volgt:quote:Op zondag 13 mei 2007 15:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klinkt nog redelijk gezond
Alleen vraag ik me dan af of je niet kunt lezen
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:56 schreef Knuffel-parasiet het volgende:
[..]
jou naam las ik als volgt:
Neuk Wanda
Goeie kick, wel.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:21 schreef ryangozer het volgende:
Humpy bumpy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |