quote:Helaas begint het gewone leven weer en kunnen je kinderen op school of op de crèche weer spelen met hun vriendjes en vriendinnetjes . Dan is het goed om te weten dat je bij ons kleding kunt vinden die stevig genoeg is om wilde spelletjes en uitstapjes in weer en wind goed te doorstaan. Bezoek de H&M SHOP ONLINE, en ontvang nu 10% korting op het hele assortiment (geldt in de H&M SHOP ONLINE, uitgezonderd afgeprijsde artikelen). De aanbieding geldt tot 21-8-2006. Vul kortingscode 7152 in.
mijn pagina >>> bestellingen >>> geleverde artikelen/retouren >>> op het collonummer klikkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:07 schreef Frappelsien het volgende:
Ik vind die barcode nergens..![]()
Waar kan ik die precies vinden?
Datum Locatiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:47 schreef schatje het volgende:
[..]
mijn pagina >>> bestellingen >>> geleverde artikelen/retouren >>> op het collonummer klikken
Ik heb nog geen winterjassen gezien in de winkelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:46 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de bon ook effe doorgestuurd naar mijn man om te printen (heb vakantie).
Morgen effe naar de H&M, 25% korting op een winterjas is niet mis.
Had ik eerst ook, duurt even voordat de zending erop staat. Bij mij stond er toen nog 3 dagen dat het in Zwolle klaarlag om verzonden te worden naar TPGquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef heppifisj het volgende:
Bij mij geeft Track and trace, zending niet gevonden???
die is relaxed!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:35 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
jaaaaa deze ga i kkopen bedankt voor de kortings bon!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik heb nog geen winterjassen gezien in de winkelHoor het graag als ze zijn gearriveerd
Er zijn al donsjacks binnen, en wollen jassen ook. Grote kans dat de winkels deze week goed gevuld zijn met winterjassen....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb nog niks gezien, eergister nog gekeken.. wel van die wat dunnere 'herfst'jassen, maar nog geen dikke wollen jassen enzo. Misschien lopen ze hier een beetje achter
Meestal is het zo dat als je het in een keer heb besteld, je ook maar 1 keer verzendkosten hoeft te betalen, ookal wordt het apart verstuurd. Misschien staat er iets over op de site?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:37 schreef Matr het volgende:
Ik had al een tijdje iets besteld dat gezamenlijk eind augustus zou komen, nu komt er 1 vest ineens in september en de rest eind augustus...Dus ik neem aan 2x verzendkosten
![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:09 schreef Jurk het volgende:
[..]
Er zijn al donsjacks binnen, en wollen jassen ook. Grote kans dat de winkels deze week goed gevuld zijn met winterjassen....![]()
Nee hoor, je betaald maar 1x verzendkosten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:37 schreef Matr het volgende:
Ik had al een tijdje iets besteld dat gezamenlijk eind augustus zou komen, nu komt er 1 vest ineens in september en de rest eind augustus...Dus ik neem aan 2x verzendkosten
![]()
De eerste kreeg ik bij aanmelding van de nieuwsbrief in mijn mail box.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:55 schreef JapieGijs het volgende:
Waar sjorren jullie al die kortingsbonnen vandaan dan?
(heb niet heel het topic doorgelezen hoor.. geen tijd voor ook, daarom zoek ik ook een online shop)
Ohwwww.. dus je kunt ze gewoon uitprinten, je mail adres erop en inleveren als ik het goed heb?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:03 schreef Koningin het volgende:
[..]
De eerste kreeg ik bij aanmelding van de nieuwsbrief in mijn mail box.
Nu wordt telkens de nieuwe kortingsbon hier in het topic gekopieerd. Ze zijn verbonden aan datums.
helemaal mee eens! ik wil meer!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:21 schreef ruffian het volgende:
Word die shop ook nog ooit geupdate?
Heren afdeling heeft nog steeds erg weinig spulletjes...
Heb je die in je eigen maat besteld of een maat groter?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:27 schreef cloarie het volgende:
Ik heb deze net besteld, nog met de korting
[afbeelding]
![]()
Komt eind augustus binnen, ik ben benieuwd!
Daarbij staat er niet alles in.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:21 schreef ruffian het volgende:
Word die shop ook nog ooit geupdate?
Heren afdeling heeft nog steeds erg weinig spulletjes...
Maar Majesteit u doet uw aankopen ook bij de H&M?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Daarbij staat er niet alles in.
Heb woensdag 4 dingen in de winkel gekocht, waarvan er maar 1 op de site terug te vinden is.
Dank U vriendelijk,gaat nu richting de H&Mquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:01 schreef 24Logica het volgende:
Voor de liefhebbers![]()
http://i7.tinypic.com/24lub6a.jpg
[afbeelding]
Ik wil hem ook bestellen, maar weet niet welke maar ik moet hebben en in de winkel kon ik hem niet vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:35 schreef cloarie het volgende:
In mijn eigen maat, de maat van mijn vorige H&M winterjas dus. Hoezo?
Als ze mijn bon niet zouden aannemen krijgen ze hun kleding terug die ik dan wil afrekenen en ga ik er melding van maken bij het hoofdkantoor. Deel die bonnen dan niet uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:29 schreef Little_Angel het volgende:
Even iets over de bonnen, ik hoor net van een meisje die ik ken dat in Haarlem de bonnen niet meer werden geaccepteerd, en in sommige plaatsen schijnen ze er ook moeilijk over te doen of ze niet te willen accepteren. Weet iemand hier meer over?
Ja, maar die vrouw zei dus: ''Sorry dame, maar dat doen wij niet meer hier''.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als ze mijn bon niet zouden aannemen krijgen ze hun kleding terug die ik dan wil afrekenen en ga ik er melding van maken bij het hoofdkantoor. Deel die bonnen dan niet uitToch?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |