abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40648406
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:24 schreef P-azz het volgende:

[..]

damned, schiet op postbode ambtenare
Maandag bestellen en dan verwachten dat het vandaag al geleverd wordt? Is dat niet een beetje snel?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_40648436
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maandag bestellen en dan verwachten dat het vandaag al geleverd wordt? Is dat niet een beetje snel?
nee nee zaterdag besteld, en volgens Track & Trace is het nu vanuit distri centrum onderweg naar mij
pi_40650603
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:15 schreef ruffian het volgende:

[..]

Als je inlogd en dan kijkt bij retour artikelen dan zie je je bestelling
daarachter staat een hele rare code
klik er op en je ziet waar je pakketje is (of nog niet is)
Oke bedankt! Ik onthou
Mn bestelling kwam net binnen OMG wat leuk allemaal!!
Ja zeker wel relaxt voor jongens denk ik ook hier in zwolle, aangezien niks voor hen hebben in de winkel Online H&M
pi_40651103
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:39 schreef P-azz het volgende:

[..]

nee nee zaterdag besteld, en volgens Track & Trace is het nu vanuit distri centrum onderweg naar mij
haha nou meld t dan maar wanneer die aankomt
Dit ga ik echt vaker doen, bestellen online
pi_40697821
Ik heb gisteren m'n bestelling binnengehad! In nog geen week tijd! Alles paste precies, en als ik zou willen kan het nog in de winkel geruild worden ook. Ideaal.
Back in business.
pi_40700923
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:05 schreef Chrrris het volgende:

[..]

haha nou meld t dan maar wanneer die aankomt
Dit ga ik echt vaker doen, bestellen online
is binnen! 10 aug. ben tevreden, de kwaliteit verbaast mij enorm ( H&M )
pi_40700927
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:
Ik heb gisteren m'n bestelling binnengehad! In nog geen week tijd! Alles paste precies, en als ik zou willen kan het nog in de winkel geruild worden ook. Ideaal.
chill he!
pi_40712892
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 02:31 schreef P-azz het volgende:

[..]

is binnen! 10 aug. ben tevreden, de kwaliteit verbaast mij enorm ( H&M )
Ja he, perfect !
Ik moet nog wel een paar dingen retourneren
Maar ik ben ook super blij met de genomen kleding
pi_40714159
Op vakantie geweest en bij thuiskomst lag het pakje er! Blousje is prima, jeans past helaas niet goed, superjammer want was een erg mooie broek.. Zit nog te twijfelen of ik 'm zal ruilen voor een grotere maat.
Stel dat die dan ook niet goed zit, dan kun je die ook gewoon weer retourneren lijkt me?
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_40714365
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:33 schreef Nilasha het volgende:
Op vakantie geweest en bij thuiskomst lag het pakje er! Blousje is prima, jeans past helaas niet goed, superjammer want was een erg mooie broek.. Zit nog te twijfelen of ik 'm zal ruilen voor een grotere maat.
Stel dat die dan ook niet goed zit, dan kun je die ook gewoon weer retourneren lijkt me?
Lijkt me wel ja En volgens mij hoef je als je iets ruilt ook niet nog een keer verzendkosten te betalen.. Dus gewoon doen!
amokaapjeeh O+
  Nerd met benen vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:56:37 #111
18073 miss_bleu
pi_40714956
Ik vind er niet zo heel veel speciaals tussen zitten. Lijkt een beetje otto neckerman achtig iets
pi_40715243
Het valt best tegen.. voornamelijk oudbollige kleding..

Hoe betaal je bij de h&m winkel online? Met een acceptgiro kaart?
pi_40716610
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:33 schreef Nilasha het volgende:
Ik heb mijn broek gewoon terug gebracht naar de winkel
en hoefde dus niks extra's te betalen
pi_40717227
Ruffian, hier geen H&M in de buurt..

Misschien 'stomme' vraag, maar ik heb dat adreslabel over de mijne geplakt, nu staat er in de uitleg dat hierop de kosten voor retourzending à ¤1,- zijn voorgedrukt. Zie dit niet echt duidelijk er op staan, maar zal best zo zijn. Neem aan dat ik dit pakje dan gewoon zo op de brievenbus kan doen?
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_40718144
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:14 schreef Nilasha het volgende:
Ruffian, hier geen H&M in de buurt..

Misschien 'stomme' vraag, maar ik heb dat adreslabel over de mijne geplakt, nu staat er in de uitleg dat hierop de kosten voor retourzending à ¤1,- zijn voorgedrukt. Zie dit niet echt duidelijk er op staan, maar zal best zo zijn. Neem aan dat ik dit pakje dan gewoon zo op de brievenbus kan doen?
ja of ff droppe bij een Kiala punt
pi_40726339
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:05 schreef Frappelsien het volgende:
Het valt best tegen.. voornamelijk oudbollige kleding..

Hoe betaal je bij de h&m winkel online? Met een acceptgiro kaart?
Ja acceptgiro
pi_40726375
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef miss_bleu het volgende:
Ik vind er niet zo heel veel speciaals tussen zitten. Lijkt een beetje otto neckerman achtig iets
Nee ik merk juist bij h&m dat naast goedkopere kosten, ook ik meer slaag bij de h&m i.p.v. de otto of wehkamp Zeker de prijzen zijn beter
pi_40727336
Ik heb alweer iets gevonden, moet wel wachten tot eind september tot alles afgeleverd wordt
Mon 'en!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:04:06 #119
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_40727514
Zo, besteld. Levering in twee keer, omdat sommige dingen zelfs pas in oktober leverbaar zijn . Waarom zetten ze het dan op hun site
pi_40730638
ik ga dit bestellen denk ik :

alleen nog even uitzoeken welke maat....

er zou toch ook een digitale paspop komen op die site dacht ik ergens gelezen te hebben??
koffie?
Nee, een Citroën!
pi_40733697
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef gtsmrt het volgende:
ik ga dit bestellen denk ik :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

alleen nog even uitzoeken welke maat....

er zou toch ook een digitale paspop komen op die site dacht ik ergens gelezen te hebben??
relaxed! de eerste heb ik ook! de bruine is stukken mooier dan de groene, want bij de bruine komen die strepen beter naar voren. ( en bestel een maatje groter, mouwen zijn vrij kort, nu ja ik ben vrij smal en lang postuur )

en die laatste heb ik ook. toptrui. kwalitatief goed. 3 x gewassen, niet uitgerekt, niet dun. dus goede keus!
pi_40733808
ik heb trouwens vandaag deze binnen gekregen:

en alles is prima. goede maten, kwaliteit voelt goed aan
pi_40734275
Die pet zag ik vandaag bij de Zeeman voor 3,99. Heb serieus getwijfeld of ik 'm niet zou kopen...maar heb echt geen idee wanneer ik 'm op moet doen. Hij stond wel leuk...hmmmzz...

(Oja, alleen in donkerbruin en beige)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_40740648
Zo op de valreep nog even de korting gebruikt en 2 rokken besteld. Krijg ze half augustus dus das mooi snel, ben benieuwd
pi_40778069
Heb vandaag nog even een bestelling gedaan voor zowel mn vriend als voor mij, kon ik mooi nog even de korting meepikken, Is wel erg slecht voor het gat in mijn hand dit
~*~Common sense is not so common~*~
pi_40779370
Ik heb deze net besteld, nog met de korting

Komt eind augustus binnen, ik ben benieuwd!
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:39:17 #127
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_40782242
Ik heb de site ook redelijk uitgeplozen en heb toch een aantal leuke dingen gezien, aangezien je nu niet online kan shoppen ga ik aanstaande vrijdag wel even de stad in, dan heb ik weer tijd.

Tevens een TVP
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_40783552
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:27 schreef cloarie het volgende:

[afbeelding]

DIE willik!!
pi_40783573
korting.. korting.. hoe komen jullie daaraan??
pi_40787390
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:19 schreef Frappelsien het volgende:
korting.. korting.. hoe komen jullie daaraan??
Nieuwsbrieven.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_40787400
Ik ga denk ik trouwens morgen even die nieuwe colbert/jas proberen, beetje donkere stof.
pi_40787497
Die counter bij de shop slaat trouwens nèèèrgens op.

Right now you are partying with [RANDOM SEED] people

[ Bericht 2% gewijzigd door NiteSpeed op 14-08-2006 05:15:15 ]
pi_40787966
Voor de liefhebbers
http://i7.tinypic.com/24lub6a.jpg

Paris city of ...
pi_40789934
maar ik heb geen printer
pi_40792649
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 08:01 schreef 24Logica het volgende:
Voor de liefhebbers
http://i7.tinypic.com/24lub6a.jpg

[afbeelding]
Woei weer 25 %, bedankt Ik heb nog geen nieuwsbrief gezien, terwijl ik er nu wel lid van ben.
pi_40793803
Ik heb es gekeken hoe het zit met het bestellen en dan incl. de korting. Ik zag dat je maar korting krijgt over 1 artikel, dus niet eens over het totaal bedrag van meerdere artikelen. Dat ga ik dus mooi niet zo doen. Is het dan ook mogelijk om hetzelfde kortingsnummer per bestelling (dus per artikel) te geven? Of kun je dat nummer maar 1 keer gebruiken? En zijn er nog meer nummers die ingevoerd kunnen worden waar ik nog niets vanaf weet?
E più mi vorrai e meno mi vedrai
E meno mi vorrai e più sarò con te
pi_40793938
Deze gekocht, maar dan gewoon in de winkel.

Ik heb ook al een leuke winterjas gezien
pi_40794236
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:51 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Ik heb es gekeken hoe het zit met het bestellen en dan incl. de korting. Ik zag dat je maar korting krijgt over 1 artikel, dus niet eens over het totaal bedrag van meerdere artikelen. Dat ga ik dus mooi niet zo doen. Is het dan ook mogelijk om hetzelfde kortingsnummer per bestelling (dus per artikel) te geven? Of kun je dat nummer maar 1 keer gebruiken? En zijn er nog meer nummers die ingevoerd kunnen worden waar ik nog niets vanaf weet?
Het kan maar 1 keer, op 1 artikel.. had nog even geprobeerd om het over beide artikelen te berekenen maar toen kreeg ik een foutmelding..
pi_40794286
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:13 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Het kan maar 1 keer, op 1 artikel.. had nog even geprobeerd om het over beide artikelen te berekenen maar toen kreeg ik een foutmelding..
Oke en ging dat ook over twee losse bestellingen? Zo ja, in ieder geval thanks voor de info .
pi_40794505
Nope 1 bestelling, maar het gaat ook per klant dus als je 2 losse bestellingen doet gaat het ook niet werken denk ik..
pi_40795049
Nu nog uitvogelen hoe ik dat kutding uitprint inderdaad.
pi_40795060
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:15 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Oke en ging dat ook over twee losse bestellingen? Zo ja, in ieder geval thanks voor de info .
Als je 2 losse bestellingen doet, moet je ook 2x verzendkosten betalen neem ik aan?
amokaapjeeh O+
pi_40795382
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Nu nog uitvogelen hoe ik dat kutding uitprint inderdaad.
De nieuwsbrief-bon? Rechtermuisknop, kopieeren, Word openen, en dan plakken Er passen er zo'n vijf op een A4-tje...even met de marges schuiven.

Ik heb ook geen printer, print ze altijd op m'n werk. Meteen ff scoren bij de collega's Ik zal 'm nu ff naar the boyfriend sturen, want ik heb nog vakantie en hij werkt alweer. En we gaan woensdag naar Amsterdam....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_40795510
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:50 schreef Coconut het volgende:

[..]

Als je 2 losse bestellingen doet, moet je ook 2x verzendkosten betalen neem ik aan?
Dat is waar. Daar stond ik ook ff niet bij stil. Laat dan maar zitten .
  Nerd met benen maandag 14 augustus 2006 @ 15:50:53 #145
18073 miss_bleu
pi_40796424
quote:

[afbeelding]

die wil ik ooook maa rkan hem niet vinden
pi_40797523
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

die wil ik ooook maa rkan hem niet vinden
Overige kleding > outdoor kleding> pagina 3 staat ie Mooi ding inderdaad! Zou 'm zo kopen alleen lijkt ie een beetje op de jas die ik nu heb, hopelijk komen er binnekort nog andere soorten in de winkel..
pi_40814531
Hoelang duurde het ongv. tot jullie de bestelling binnen hadden?
pi_40820477
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:41 schreef Frappelsien het volgende:
Hoelang duurde het ongv. tot jullie de bestelling binnen hadden?
4-5 dagen. Alles is te volgen via www.tracktrace.nl
pi_40821429
Ik vind die barcode nergens..

Waar kan ik die precies vinden?
  Nerd met benen dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:15:46 #150
18073 miss_bleu
pi_40821519
quote:

[afbeelding]

Heb hem ook net gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')