Maandag bestellen en dan verwachten dat het vandaag al geleverd wordt? Is dat niet een beetje snel?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:24 schreef P-azz het volgende:
[..]
damned, schiet op postbode ambtenare![]()
nee nee zaterdag besteld, en volgens Track & Trace is het nu vanuit distri centrum onderweg naar mijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maandag bestellen en dan verwachten dat het vandaag al geleverd wordt? Is dat niet een beetje snel?
Oke bedankt! Ik onthouquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:15 schreef ruffian het volgende:
[..]
Als je inlogd en dan kijkt bij retour artikelen dan zie je je bestelling
daarachter staat een hele rare code
klik er op en je ziet waar je pakketje is (of nog niet is)
haha nou meld t dan maar wanneer die aankomtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:39 schreef P-azz het volgende:
[..]
nee nee zaterdag besteld, en volgens Track & Trace is het nu vanuit distri centrum onderweg naar mij![]()
is binnen! 10 aug. ben tevreden, de kwaliteit verbaast mij enorm ( H&M )quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:05 schreef Chrrris het volgende:
[..]
haha nou meld t dan maar wanneer die aankomt
Dit ga ik echt vaker doen, bestellen online
chill he!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:
Ik heb gisteren m'n bestelling binnengehad!In nog geen week tijd! Alles paste precies, en als ik zou willen kan het nog in de winkel geruild worden ook. Ideaal.
Ja he, perfectquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:31 schreef P-azz het volgende:
[..]
is binnen! 10 aug. ben tevreden, de kwaliteit verbaast mij enorm ( H&M )![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:33 schreef Nilasha het volgende:
Op vakantie geweest en bij thuiskomst lag het pakje er! Blousje is prima, jeans past helaas niet goed, superjammer want was een erg mooie broek.. Zit nog te twijfelen of ik 'm zal ruilen voor een grotere maat.
Stel dat die dan ook niet goed zit, dan kun je die ook gewoon weer retourneren lijkt me?
Ik heb mijn broek gewoon terug gebracht naar de winkelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:33 schreef Nilasha het volgende:
Op vakantie geweest en bij thuiskomst lag het pakje er! Blousje is prima, jeans past helaas niet goed, superjammer want was een erg mooie broek.. Zit nog te twijfelen of ik 'm zal ruilen voor een grotere maat.
Stel dat die dan ook niet goed zit, dan kun je die ook gewoon weer retourneren lijkt me?
ja of ff droppe bij een Kiala puntquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:14 schreef Nilasha het volgende:
Ruffian, hier geen H&M in de buurt..
Misschien 'stomme' vraag, maar ik heb dat adreslabel over de mijne geplakt, nu staat er in de uitleg dat hierop de kosten voor retourzending à ¤1,- zijn voorgedrukt. Zie dit niet echt duidelijk er op staan, maar zal best zo zijn. Neem aan dat ik dit pakje dan gewoon zo op de brievenbus kan doen?
Ja acceptgiroquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:05 schreef Frappelsien het volgende:
Het valt best tegen.. voornamelijk oudbollige kleding..
Hoe betaal je bij de h&m winkel online? Met een acceptgiro kaart?
Nee ik merk juist bij h&m dat naast goedkopere kosten, ook ik meer slaag bij de h&m i.p.v. de otto of wehkampquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef miss_bleu het volgende:
Ik vind er niet zo heel veel speciaals tussen zitten. Lijkt een beetje otto neckerman achtig iets
relaxed! de eerste heb ik ook! de bruine is stukken mooier dan de groene, want bij de bruine komen die strepen beter naar voren. ( en bestel een maatje groter, mouwen zijn vrij kort, nu ja ik ben vrij smal en lang postuur )quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef gtsmrt het volgende:
ik ga dit bestellen denk ik :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen nog even uitzoeken welke maat....
er zou toch ook een digitale paspop komen op die site dacht ik ergens gelezen te hebben??
DIE willik!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:27 schreef cloarie het volgende:
Ik heb deze net besteld, nog met de korting
[afbeelding]
![]()
Komt eind augustus binnen, ik ben benieuwd!
Nieuwsbrieven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:19 schreef Frappelsien het volgende:
korting.. korting.. hoe komen jullie daaraan??
Woei weer 25 %, bedanktquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:01 schreef 24Logica het volgende:
Voor de liefhebbers![]()
http://i7.tinypic.com/24lub6a.jpg
[afbeelding]
Het kan maar 1 keer, op 1 artikel.. had nog even geprobeerd om het over beide artikelen te berekenen maar toen kreeg ik een foutmelding..quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:51 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Ik heb es gekeken hoe het zit met het bestellen en dan incl. de korting. Ik zag dat je maar korting krijgt over 1 artikel, dus niet eens over het totaal bedrag van meerdere artikelen. Dat ga ik dus mooi niet zo doen. Is het dan ook mogelijk om hetzelfde kortingsnummer per bestelling (dus per artikel) te geven? Of kun je dat nummer maar 1 keer gebruiken? En zijn er nog meer nummers die ingevoerd kunnen worden waar ik nog niets vanaf weet?
Oke en ging dat ook over twee losse bestellingen? Zo ja, in ieder geval thanks voor de infoquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Het kan maar 1 keer, op 1 artikel.. had nog even geprobeerd om het over beide artikelen te berekenen maar toen kreeg ik een foutmelding..
Als je 2 losse bestellingen doet, moet je ook 2x verzendkosten betalen neem ik aan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:15 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Oke en ging dat ook over twee losse bestellingen? Zo ja, in ieder geval thanks voor de info.
De nieuwsbrief-bon? Rechtermuisknop, kopieeren, Word openen, en dan plakkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Nu nog uitvogelen hoe ik dat kutding uitprint inderdaad.
Dat is waar. Daar stond ik ook ff niet bij stil. Laat dan maar zittenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:50 schreef Coconut het volgende:
[..]
Als je 2 losse bestellingen doet, moet je ook 2x verzendkosten betalen neem ik aan?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:27 schreef cloarie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Overige kleding > outdoor kleding> pagina 3 staat iequote:Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
die wil ik ooook maa rkan hem niet vinden
4-5 dagen. Alles is te volgen via www.tracktrace.nlquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:41 schreef Frappelsien het volgende:
Hoelang duurde het ongv. tot jullie de bestelling binnen hadden?
Heb hem ook net gekochtquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:27 schreef cloarie het volgende:
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |