DIE willik!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:27 schreef cloarie het volgende:
Ik heb deze net besteld, nog met de korting
[afbeelding]
![]()
Komt eind augustus binnen, ik ben benieuwd!
Nieuwsbrieven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:19 schreef Frappelsien het volgende:
korting.. korting.. hoe komen jullie daaraan??
Woei weer 25 %, bedanktquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:01 schreef 24Logica het volgende:
Voor de liefhebbers![]()
http://i7.tinypic.com/24lub6a.jpg
[afbeelding]
Het kan maar 1 keer, op 1 artikel.. had nog even geprobeerd om het over beide artikelen te berekenen maar toen kreeg ik een foutmelding..quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:51 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Ik heb es gekeken hoe het zit met het bestellen en dan incl. de korting. Ik zag dat je maar korting krijgt over 1 artikel, dus niet eens over het totaal bedrag van meerdere artikelen. Dat ga ik dus mooi niet zo doen. Is het dan ook mogelijk om hetzelfde kortingsnummer per bestelling (dus per artikel) te geven? Of kun je dat nummer maar 1 keer gebruiken? En zijn er nog meer nummers die ingevoerd kunnen worden waar ik nog niets vanaf weet?
Oke en ging dat ook over twee losse bestellingen? Zo ja, in ieder geval thanks voor de infoquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Het kan maar 1 keer, op 1 artikel.. had nog even geprobeerd om het over beide artikelen te berekenen maar toen kreeg ik een foutmelding..
Als je 2 losse bestellingen doet, moet je ook 2x verzendkosten betalen neem ik aan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:15 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Oke en ging dat ook over twee losse bestellingen? Zo ja, in ieder geval thanks voor de info.
De nieuwsbrief-bon? Rechtermuisknop, kopieeren, Word openen, en dan plakkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Nu nog uitvogelen hoe ik dat kutding uitprint inderdaad.
Dat is waar. Daar stond ik ook ff niet bij stil. Laat dan maar zittenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:50 schreef Coconut het volgende:
[..]
Als je 2 losse bestellingen doet, moet je ook 2x verzendkosten betalen neem ik aan?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:27 schreef cloarie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Overige kleding > outdoor kleding> pagina 3 staat iequote:Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
die wil ik ooook maa rkan hem niet vinden
4-5 dagen. Alles is te volgen via www.tracktrace.nlquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:41 schreef Frappelsien het volgende:
Hoelang duurde het ongv. tot jullie de bestelling binnen hadden?
Heb hem ook net gekochtquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:27 schreef cloarie het volgende:
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |