Wtfquote:Op woensdag 23 september 2009 16:24 schreef garriej het volgende:
2 jaar terug kon ik me eikel een kusje geven =D ben nu aleen wat aangekomen en red het echt niet meer
Jouw opa is een heldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:00 schreef JoshuaJero het volgende:
Mijn opa zei altijd: Ga op je buik op het strand liggen, graaf een gat, stop je piemel erin...dan neuk je de hele wereld!!!
...quote:Op woensdag 23 september 2009 16:24 schreef garriej het volgende:
2 jaar terug kon ik me eikel een kusje geven =D ben nu aleen wat aangekomen en red het echt niet meer
quote:
idd well done! voor jou post was die bruin!quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:47 schreef dragonsting het volgende:
Er is trouwens een simpele manier om het te doen alleen sommige mannen vinden de eerste keer wat pijnlijk.![]()
Men neemt een scherp mes en een hete pook en een bijt houtje.
Stap 1: Stop het bijt houtje in je mond
Stap 2: Pak je Pik en in 1 beweging haak je hem eraf
Stap 3: Pak de hete pook en brand het gat dicht.
Stap 4: Houd je pik onder de kraan en spoel hem af.
Stap 5: Stop je pik in je mond en begin met pijpen.
Zoals ik al zei is het vrij pijnlijk maar daarna kan je jezelf pijpen wanneer je wilt, onderweg op je werk of op school, als tussendoortje. De mogelijkheden zijn eindeloos.![]()
Als je hem van je lichaam afsnijdt, is er inderdaad geen zak meer aanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:10 schreef Koewam het volgende:
Ik kan het, maar kan je vertellen dat er geen zak aan is. Derhalve doe ik het nooit. (alleen af en toe controleren of 't nog lukt.)
En afhankelijk hoe je snijd, zit er ook geen zak meer aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:57 schreef Walter81 het volgende:
[..]
[..]
Als je hem van je lichaam afsnijdt, is er inderdaad geen zak meer aan![]()
Dat bedoelde ik juistquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En afhankelijk hoe je snijd, zit er ook geen zak meer aan.
Geef nou maar gewoon toe dat je bent gaan turnen om uiteindelijk jezelf te kunnen pijpen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:24 schreef g4ming4lif3 het volgende:
Ik ben 13 jaar en kan me nu al sinds m'n 12de pijpen. Maar ik heb dan ook een grote lul.
Mwah, op ts na wel, 25cm+quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:46 schreef RVP67 het volgende:
Natuurlijk heb jij een grote, dat hebben wij toch alemaal hier op Fok! ?
had ik ook een keer. Was ik mezelf aan het pijpen werd ik betrapt door mijn opa. Zei ik dat ik op mijn lievelingspen was gaan zitten en weg was geraakt. Hij keek dus tegen mijn billen en blote rug aan, en geloofde er ook nog in. Heb (toen hij weg was) nog nooit zo'n lol gehad hahaahquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:29 schreef Brainfish het volgende:
Je zal maar opeens door je rug of nek knallen.
Zal voor een leuk familiemoment zorgen als je om hulp roept in je nakie.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:35 schreef herenliefe het volgende:
[..]
had ik ook een keer. Was ik mezelf aan het pijpen werd ik betrapt door mijn opa. Zei ik dat ik op mijn lievelingspen was gaan zitten en weg was geraakt. Hij keek dus tegen mijn billen en blote rug aan, en geloofde er ook nog in. Heb (toen hij weg was) nog nooit zo'n lol gehad hahaah
* Walter81 meldt zichquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |