abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 2 augustus 2006 @ 17:16:52 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40424176
voor welk dierenasiel zijn we bezig?
pi_40424491
Voor welk dierenasiel is nog niet duidelijk.
Ik heb er meerdere op het oog. Maar deze wil ik eerst in het echt zien. En ze beoordelen welke het beste gebruiken kan, al zal dit wel moeilijk worden, aangezien ze het allemaal wel gebruiken kunnen denk ik.

Ik wil het zowieso verdelen. Ik dacht aan een stuk of 4 dierenasiel(len of s)
pi_40424656
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:36 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oke Ymme. Geen handdoeken dus. Ik zal je zo even mailen voor het adres waar de etensbakjes heen kunnen. En ik zal kijken of we misschien nog andere zaken hebben waar we de asiels blij mee kunnen maken. Ik zal voor de zekerheid wel eerst bij jou checken of het wel nodig is want op overbodige zooi zitten ze natuurlijk niet te wachten.

In ieder geval echt een GEWELDIG initiatief!!!
Bedankt. Ik heb je terug gemailt
pi_40425880
Misschien moet je vragen of iemand je even wil helpen Ymme
Mensen zijn zo enthousiast..
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_40443207
Vanmiddag gaat de actie van start.
  † In Memoriam † donderdag 3 augustus 2006 @ 11:17:30 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40445738
Ik heb hier ook nog een grote voerton staan. Soort van emmer met een goedsluitende deksel van ik geloof eukanoeba (of hoe dat voer ook alweer heet) Wij gebruikten 'm altijd om een voorraad kattenbrokken in onze box te bewaren, maar nu we wat verder van onze box afwonen wordt dat wel wat veel gedoe om steeds weer heen en weer te lopen...

Opsturen wordt alleen een beetje een dure grap denk ik... Mocht er nog iemand met een auto vanuit Amsterdam richting Ymme gaan (en mocht er bij het asiel behoefte zijn aan zo'n ton) dan kom ik 'm graag afgeven.
pi_40445975
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:17 schreef lady-wrb het volgende:
krijg je ook een banner?
Als het goed is wel
pi_40446043
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:07 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb hier ook nog een grote voerton staan. Soort van emmer met een goedsluitende deksel van ik geloof eukanoeba (of hoe dat voer ook alweer heet) Wij gebruikten 'm altijd om een voorraad kattenbrokken in onze box te bewaren, maar nu we wat verder van onze box afwonen wordt dat wel wat veel gedoe om steeds weer heen en weer te lopen...

Opsturen wordt alleen een beetje een dure grap denk ik... Mocht er nog iemand met een auto vanuit Amsterdam richting Ymme gaan (en mocht er bij het asiel behoefte zijn aan zo'n ton) dan kom ik 'm graag afgeven.
Misschien weer handig om dit straks ook nog even te vermelden in het 'fok! inzamelactie voor dierenasiels' .Gaat met een beetje geluk vanmiddag open!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:11:39 #86
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_40457353
Je hebt ons hier in elk geval al weer aangezet tot een goede daad.

Steun de dierenasiels in Nederland. << de post over Stompie.

Bij navraag bleek dat Stompie inmiddels is ondergebracht bij mensen die goed voor haar zullen zorgen. Maar het asiel zat nog met Betsie. Een poesje van ongeveer 10 - 12 weken dat samen met haar broers en zusjes over de schutting van de opvang was gegooid. En Betsie werd steeds maar niet uitgekozen omdat ze een beetje bangig is en wegkroop of blies naar potentiele nieuwe baasjes.

Zojuist heeft mijn Betsie opgehaald in Ommen en ze zit nu knus weggekropen hier ergens in mijn kantoor. Het komt volgens mij beslist in orde met Betsie, want we hebben meer katten gehad die van schrik niet wisten hoe ze het hadden, en nu de grootste vrienden zijn met iedereen. Nou ja, met bijna iedereen

Zodra ik Betsie lang genoeg in beeld heb om een picje te kunnen maken, zal ik haar posten

En wat de inzameling betreft: heel goed Ik zal in de loop van de komende weken eens kijken wat ik kan bijdragen!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_40461267
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:11 schreef ElisaB het volgende:

Bij navraag bleek dat Stompie inmiddels is ondergebracht bij mensen die goed voor haar zullen zorgen. Maar het asiel zat nog met Betsie. Een poesje van ongeveer 10 - 12 weken dat samen met haar broers en zusjes over de schutting van de opvang was gegooid. En Betsie werd steeds maar niet uitgekozen omdat ze een beetje bangig is en wegkroop of blies naar potentiele nieuwe baasjes.

Zojuist heeft mijn Betsie opgehaald in Ommen en ze zit nu knus weggekropen hier ergens in mijn kantoor. Het komt volgens mij beslist in orde met Betsie, want we hebben meer katten gehad die van schrik niet wisten hoe ze het hadden, en nu de grootste vrienden zijn met iedereen. Nou ja, met bijna iedereen

Zodra ik Betsie lang genoeg in beeld heb om een picje te kunnen maken, zal ik haar posten

En wat de inzameling betreft: heel goed Ik zal in de loop van de komende weken eens kijken wat ik kan bijdragen!
Jullie hebben een goed hart
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:04:19 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_40463921
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:11 schreef ElisaB het volgende:

ElisaB, je bent gewoon een superwijf!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:10:18 #89
33954 ElisaB
pi_40466245
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:34 schreef ymme het volgende:
Jullie hebben een goed hart
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef Troel het volgende:
ElisaB, je bent gewoon een superwijf!
ElisaB is gewoon een watje

Toen ik het hoorde, kon ik er niet best meer van slapen. Vond het zo sneu dat een poesje niet werd uitgekozen, alleen maar omdat ze zo bangig is. Ik zou ook bang zijn als iemand me over een schutting had geflikkerd

Nou ja, anyway: geen enkele reden voor ons om het beestje geen goed huis te bieden. En trouwens: ze is hassikke leuk (voor wat ik ervan gezien heb )
pi_40466351
Watjes zijn
Betsie welkom bij B en Beeb
Benieuwd hoe het met haar gaat! Open je even een Betsie topic?

*neuriet het liedje Beeeeeeeeetttttsieeeeeeeeeee*
  † In Memoriam † donderdag 3 augustus 2006 @ 23:20:11 #91
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40466637
zal ik het nog eens roepen?
als ze niet stil zitten voor een foto moet je FILMEN
pi_40467069
Oeh ElisaB wat super!!!

In een korte tijd twee katjes erbij. Heel veel geluk met Betsie!

Enne, hoe is het met Pluims lover Beertje? Komt hij nog?
If gymnastics were easy, it would be called football!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:56:44 #93
33954 ElisaB
pi_40467890
Ik heb hier >> Pluim en haar gevolg; het is een komen en gaan... even geantwoord, dan raakt dit topic niet helemaal van streek
pi_40483340
Ja ik vind het ook super zielig
ik doe vrijwilligerswerk in het dierenasiel en laatst hadden we een paar katjes en die waren nog geen 3 weken en ze zaten helemaal onder de teken enzo

ik kan daar echt zo boos om worden
Love all my friends!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')