Bedankt. Ik heb je terug gemailtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oke Ymme. Geen handdoeken dus. Ik zal je zo even mailen voor het adres waar de etensbakjes heen kunnen. En ik zal kijken of we misschien nog andere zaken hebben waar we de asiels blij mee kunnen maken. Ik zal voor de zekerheid wel eerst bij jou checken of het wel nodig is want op overbodige zooi zitten ze natuurlijk niet te wachten.
In ieder geval echt een GEWELDIG initiatief!!!![]()
![]()
![]()
Als het goed is welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:17 schreef lady-wrb het volgende:
krijg je ook een banner?
Misschien weer handig om dit straks ook nog even te vermelden in het 'fok! inzamelactie voor dierenasiels' .Gaat met een beetje geluk vanmiddag open!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:07 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb hier ook nog een grote voerton staan. Soort van emmer met een goedsluitende deksel van ik geloof eukanoeba (of hoe dat voer ook alweer heet) Wij gebruikten 'm altijd om een voorraad kattenbrokken in onze box te bewaren, maar nu we wat verder van onze box afwonen wordt dat wel wat veel gedoe om steeds weer heen en weer te lopen...
Opsturen wordt alleen een beetje een dure grap denk ik... Mocht er nog iemand met een auto vanuit Amsterdam richting Ymme gaan (en mocht er bij het asiel behoefte zijn aan zo'n ton) dan kom ik 'm graag afgeven.
Jullie hebben een goed hartquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:11 schreef ElisaB het volgende:
Je hebt ons hier in elk geval al weer aangezet tot een goede daad.
Steun de dierenasiels in Nederland. << de post over Stompie.
Bij navraag bleek dat Stompie inmiddels is ondergebracht bij mensen die goed voor haar zullen zorgen. Maar het asiel zat nog met Betsie. Een poesje van ongeveer 10 - 12 weken dat samen met haar broers en zusjes over de schutting van de opvang was gegooid. En Betsie werd steeds maar niet uitgekozen omdat ze een beetje bangig is en wegkroop of blies naar potentiele nieuwe baasjes.
Zojuist heeft mijnBetsie opgehaald in Ommen en ze zit nu knus weggekropen hier ergens in mijn kantoor. Het komt volgens mij beslist in orde met Betsie, want we hebben meer katten gehad die van schrik niet wisten hoe ze het hadden, en nu de grootste vrienden zijn met iedereen. Nou ja, met bijna iedereen
Zodra ik Betsie lang genoeg in beeld heb om een picje te kunnen maken, zal ik haar posten
En wat de inzameling betreft: heel goedIk zal in de loop van de komende weken eens kijken wat ik kan bijdragen!
ElisaB, je bent gewoon een superwijf!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:11 schreef ElisaB het volgende:
Je hebt ons hier in elk geval al weer aangezet tot een goede daad.
Steun de dierenasiels in Nederland. << de post over Stompie.
Bij navraag bleek dat Stompie inmiddels is ondergebracht bij mensen die goed voor haar zullen zorgen. Maar het asiel zat nog met Betsie. Een poesje van ongeveer 10 - 12 weken dat samen met haar broers en zusjes over de schutting van de opvang was gegooid. En Betsie werd steeds maar niet uitgekozen omdat ze een beetje bangig is en wegkroop of blies naar potentiele nieuwe baasjes.
Zojuist heeft mijnBetsie opgehaald in Ommen en ze zit nu knus weggekropen hier ergens in mijn kantoor. Het komt volgens mij beslist in orde met Betsie, want we hebben meer katten gehad die van schrik niet wisten hoe ze het hadden, en nu de grootste vrienden zijn met iedereen. Nou ja, met bijna iedereen
Zodra ik Betsie lang genoeg in beeld heb om een picje te kunnen maken, zal ik haar posten
En wat de inzameling betreft: heel goedIk zal in de loop van de komende weken eens kijken wat ik kan bijdragen!
quote:
ElisaB is gewoon een watjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef Troel het volgende:
ElisaB, je bent gewoon een superwijf!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |