quote:BEIJING, April 28 (Xinhua) -- Japan's largest auto maker Toyota plans to call back 1,113 lexus GS 430/300 series in China which reportedly have design defects in front seat safety belt.
A source with the State Administration of Quality Supervision, Inspection and Quarantine said here on Friday that the Toyota Motor (China)Investment Ltd. Co. submitted a report to the administration on Thursday, saying that it will recall the 1,113 cars which were produced and sold to China by Toyota between July 27, 2005 and Jan. 17, 2006.
These cars have design defects in front seat safety belt, said the company.
Toyota will change the front-seat safety belt for these vehicles to ensure the life security of the drivers and consumers; the company said.
Toyota also said it would guarantee safety for the vehicles after the change.
Ze hebben er 3 jaar in gereden nog... dus wel fijn denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ze zijn gemaakt vanaf 1961 geloof ik.
een familial
wat vond ze ervan?
tofquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:33 schreef BaraCuda het volgende:
zal eens een foto zoeken als we die hebben.
Nee is in eindhoven, dat grasveld is nog steedsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die "grasveld" is waarschijnlijk ook volgebouwd nu...
prachtige tijd.. muziek, auto's alles
Eindhoven, vlak bij Oirschotquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee is in eindhoven, dat grasveld is nog steeds![]()
M'n andere opa en oma woonde in die big ass huizen aan de overkant
m'n opa was arts toen.
daar kon je pas verstoppertje spelen![]()
verwaande keurmeesters ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat de keurmeester er niet eens in wil zitten.
nee, we hebben al geneog troep in huisquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Is dit niks voor je, Alex? [TK/GRATIS?] Moskovitch trapauto
smoesjes, die camera's van je heb je zo verkochtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, we hebben al geneog troep in huis
Die nemen niet zoveel plek inquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:19 schreef vlad het volgende:
[..]
smoesjes, die camera's van je heb je zo verkocht![]()
tja, is ook een van de eerstequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:28 schreef Intelligence het volgende:
Ijsmeis wat voor auto ga je slopen dan?
Owjah, hoi... ik dacht net, verrek een PTA SC
Mietje. Je wil die auto slopen of je wil het niet. Met dit gezeik kun je wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen voor je 'm gesloopt hebt. Of doe het Honda stijl en vouw 'm om een boom.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
WAT EEN KUTWEER!
Ik ga nu echt niet buiten in de regen die auto slopen hoor![]()
![]()
. Gatverdamme
.
http://www.hipheid.com/corrado/foto1.jpg zo staat de mijne er nu bijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Intelligence, jij gaat het goed vinden met BoJo, die is ook helemaal Corrado gek
Ik wil het niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mietje. Je wil die auto slopen of je wil het niet. Met dit gezeik kun je wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen voor je 'm gesloopt hebt. Of doe het Honda stijl en vouw 'm om een boom.
Een Honda Civic.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:04 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wat voor een auto? een slopel ofzo?
hoi ik ben hermandeperman en ik ben een klootzakquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi ik ben ijsmeis en ik heb altijd wel wat te zeiken
Je zeikt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
Die kloterige Brabo's ook btw, staat er langs de A2 echt een GIGANTISCH bord "Welkom in Brabant"
Staat er niet: "Wilkommen in Deutschland"? Die borden zie ik te vaakquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
Die kloterige Brabo's ook btw, staat er langs de A2 echt een GIGANTISCH bord "Welkom in Brabant"
ja kom je zeeland in, welkom in zeeland :/quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
De dingen waarbij je je het meest aan ergert bij een ander, zijn de kanten van jezelf waar je een hekel aan hebt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi ik ben ijsmeis en ik heb altijd wel wat te zeiken
Bij de McDonalds geweest?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De dingen waarbij je je het meest aan ergert bij een ander, zijn de kanten van jezelf waar je een hekel aan hebt.
Hoe lang moest jij nu nog studieren?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja kom je zeeland in, welkom in zeeland :/
alsof je ik daar blij om ben
Okequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh.... Nee, al in geen tijden meer
Hoezo?
Alsof dat studeert.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang moest jij nu nog studieren?
Oh, zal welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OkeDie hebben spirituele weken ofzo, reclames met alleen maar zulke uitspraken
het is dan ook een hendig sjieke gruwelijk vette volkswagen hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Intelligence, jij gaat het goed vinden met BoJo, die is ook helemaal Corrado gek
moet nog afstudeerstage doen, als ik het goed regel ben ik in februari klaar. Mijn doel was om voor mijn 22ste afgestudeerd te zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang moest jij nu nog studieren?
G60 *fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is dan ook een hendig sjieke gruwelijk vette volkswagen he![]()
![]()
"de geest is net als een parachute, hij werkt alleen als hij open is."quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OkeDie hebben spirituele weken ofzo, reclames met alleen maar zulke uitspraken
Mja, wie gaat er met dit weer dan ook binnenzittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zal welMcDonalds reclames zijn niet op de publieke netten geloof ik... Alhoewel ik met dit weer (nou ja het weer van afgelopen weken) nog minder TV kijk dan anders
Alleen 's ochtends voor mn werk, als ik tijd heb
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, wie gaat er met dit weer dan ook binnenzittenEn 's ochtens even het journaal zeker? Vind ik ook altijd wel lekker ja
4 posts boven je daar, lieverd. en ik ga het uitzetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:28 schreef ijsmeis het volgende:
In Oktober krijg je PMS, Alex.
Mits je nog in de kroew zitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
bovendien krijg ik het al in september
mja, ik vertrek om 8:05, maar ben meestal om 8:00 al klaar, dan meestal ff het jorunaal kijken ja, of het Fryske nieuws als ik dat niet gezien heb.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, wie gaat er met dit weer dan ook binnenzittenEn 's ochtens even het journaal zeker? Vind ik ook altijd wel lekker ja
Op het moment is t een gewone 1.8 8v hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
G60 *fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*
ik ga bijna op vakantie, en in de vakantie zal ik niet online komen, dacht ik zomaar. En na de vakantie is het al begin septemberquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mits je nog in de kroew zit.
Ik ga het ook uitzetten.
Ah, please, vertel me meer!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:34 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Op het moment is t een gewone 1.8 8v hoorDe G-lader is dr al uit haha, maar komt wel een nieuwe voor terug hoor ;-)
En nu verklap ik niks meer over t blok
Dan word je eruit gekickt vanwege je vakantiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga bijna op vakantie, en in de vakantie zal ik niet online komen, dacht ik zomaar. En na de vakantie is het al begin september
Riep u?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
Wie komt er dan meehelpen modden? Niemand?
Toedeloequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:36 schreef Intelligence het volgende:
Mja ik ga maar weer eens aan t werk en niet elke 5 min de SC refreshen
net de socaile dienst, als je hert maar op tijd meld, is er niks aan de handquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
Zegt dat wel, krijg nog geld van die hufters en ze blijven maar onbereikbaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef ijsmeis het volgende:
Bij automaxx kunnen ze ook niks hè:
[afbeelding]
Zolang het maar geen RonaldV betreft *grin*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
net de socaile dienst, als je hert maar op tijd meld, is er niks aan de hand
TF is al bijna weer terugquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
over gedwongen binnenzitten gesproken:quote:
Dat denk jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar dan is ie nog niet veel online geloof ik.
Wie is datquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:41 schreef vlad het volgende:
[..]
over gedwongen binnenzitten gesproken:
[afbeelding]
zou ze al zeepjes oprapen in de douches?![]()
toch zonde van zo'n meid![]()
vertel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zolang het maar geen RonaldV betreft *grin*.
Okayquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
TF laat nooit zo merken als ie online is
ach als je van bejaarde antilianen houdt zit ze daar niet verkeerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:41 schreef vlad het volgende:
[..]
over gedwongen binnenzitten gesproken:
[afbeelding]
zou ze al zeepjes oprapen in de douches?![]()
toch zonde van zo'n meid![]()
Ik heb hem ooit mijn oprit aangeboden. En US en FOT mods mogen gewoon in elkaar subfora modererenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iets met US enzo. Via de mail is ie wel aardig btw![]()
Ook iets met een rar enzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iets met US enzo. Via de mail is ie wel aardig btw![]()
Ja, maar dat is juist niet tof.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit mijn oprit aangeboden. En US en FOT mods mogen gewoon in elkaar subfora modereren
Doe maar niet zo achterlijk. Gisteren moest je er wel om lachenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT EEN MEESTERLIJKE GRAP GAST
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe maar niet zo achterlijk. Gisteren moest je er wel om lachen.
waar komt toch die nare dwang weg om altijd maar hun gelijk te moeten halen?quote:
Hoe oud ben je? 3?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:51 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Kinderen...
Alhoewel de kans groot is dat ik de jongste ben hier maarja
kuttopic dat. blij dat de TS gebanned is, ik zou niet een ban voor m aan durven vragen namelijkquote:
Omdat mannen ons nimmer gelijk geven, al hebben we het wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:51 schreef vlad het volgende:
[..]
waar komt toch die nare dwang weg om altijd maar hun gelijk te moeten halen?vrouwen
![]()
![]()
Mja, dat is dus heul wat anders. Kijk, dat ze het je zo geflikt hebben vind ik gewoon een mooie grap, als je zelf zo dom bent om het op je harde schijf van je school-pc te laten staan vraag je er een beetje om....quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kuttopic dat. blij dat de TS gebanned is, ik zou niet een ban voor m aan durven vragen namelijk
3 jaar geleden? Lol ik had t ooit ergens gezien op fok ofzo, maar ken t hele verhaal niet eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, dat is dus heul wat anders. Kijk, dat ze het je zo geflikt hebben vind ik gewoon een mooie grap, als je zelf zo dom bent om het op je harde schijf van je school-pc te laten staan vraag je er een beetje om....Maar dat je 3 jaar (
) na dato nog flauwe grappen erover naar je kop krijgt is gewoon zielig van de mensjes
. En nu zeg je misschien van niet, maar als het een ander was overkomen had je er ook best om kunnen lachen
. Niet om de grappen na zoveel tijd, maar gewoon om de hele actie een paar jaar geleden
Harde schijf van mijn laptop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, dat is dus heul wat anders. Kijk, dat ze het je zo geflikt hebben vind ik gewoon een mooie grap, als je zelf zo dom bent om het op je harde schijf van je school-pc te laten staan vraag je er een beetje om....Maar dat je 3 jaar (
) na dato nog flauwe grappen erover naar je kop krijgt is gewoon zielig van de mensjes
. En nu zeg je misschien van niet, maar als het een ander was overkomen had je er ook best om kunnen lachen
. Niet om de grappen na zoveel tijd, maar gewoon om de hele actie een paar jaar geleden
Omdat ik zelf nog een veel grotere spammert ben. En welke waarschuwing?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom niet?En what about die rare waarschuwing van je?
Dat zei ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
En nee, ik kan niet lachen om die actie, al was het van iemand anders.
Daar ergens in dat topicquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat ik zelf nog een veel grotere spammert ben. En welke waarschuwing?![]()
Dat schoolaccount gebruik ik pas sinds een jaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op MSN zei je van je school-accountEn hebben ze ze daar vanaf gehaald dan?
Maar jij doet het subtiel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat ik zelf nog een veel grotere spammert ben. En welke waarschuwing?![]()
Ik heb daar helemala geen waarschuwing geplaatstquote:
Mja, je zei het tegen mequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat schoolaccount gebruik ik pas sinds een jaar.
Hey, als je niks beters toe te voegen hebt mag je van mij best wel een eind oprotten hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:57 schreef Intelligence het volgende:
En stiekum zijn we allemaal ijsmeis aanbidders?
Mja, ik geef er directe linkjes bij, en ik post meer dan alleen spamquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb daar helemala geen waarschuwing geplaatst
Half doorgelezen, leek grappig, maar sjonnenbash, dus verkapte tvp om het in de gaten te houden.
En toen even helemala doorgelezen, en tussendoor de laatste 30 notes gelezen, waarin stond dat ts gebanned was. Dus geen weerwoord. Dus kon ie net zo goed dicht, want om iemand te bashen die niet kan reageren, is sneu.
quote:Verder mogen hermandeperman en fast-tuning (en zn eigenaar) zich wel normaal gedragen, als ze dat kunnen
Ik ben heus niet zo achterlijk om ze op een pc van school oid te zettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je zei het tegen meOf ik moet abuis zijn (ja ik ben de domme discussie zat ja). Anyways, als ze ze er vanaf gejat hebben vind ik het ook niet kunnen nee
![]()
Nee hoor, ik doe er niet stiekem over dat ik haar tof vind.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:57 schreef Intelligence het volgende:
En stiekum zijn we allemaal ijsmeis aanbidders?
Sorry hoor ik probeerde de discussie aan een eind te brengen die ik door een misverstand starttequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey, als je niks beters toe te voegen hebt mag je van mij best wel een eind oprotten hoor.
O.K.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben heus niet zo achterlijk om ze op een pc van school oid te zetten![]()
![]()
.
oh dat. nah, das meer omdat ik julie notes heb aangenaaid naar aanleiding van de posts van jullie in dat topic.quote:
Ah, oke. Als dat alles is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh dat. nah, das meer omdat ik julie notes heb aangenaaid naar aanleiding van de posts van jullie in dat topic.
Dan kun je beter gewoon je klep houdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:59 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Sorry hoor ik probeerde de discussie aan een eind te brengen die ik door een misverstand startte![]()
![]()
Nee die doe ik weg, samen met spoiler en mechanisme.... zo dat was weer on-topic corrado geneuzelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je beter gewoon je klep houden.
das alles.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, oke. Als dat alles is.
Alfa's roesten sinds 1993 niet meer. Koop een Alfa. Met RKG-velegenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee die doe ik weg, samen met spoiler en mechanisme.... zo dat was weer on-topic corrado geneuzel
Ik zoek nog een andere klep zonder roest
Deze roest alleen omdat de auto lang stil heeft gestaan, en dan kan t water niet weg door de spoiler, als ie omlaag staat.... daarom staat hij nu stil met spoiler omhoogquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alfa's roesten sinds 1993 niet meer. Koop een Alfa. Met RKG-velegen
Zitten wij te wachten op Corrado geneuzel dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee die doe ik weg, samen met spoiler en mechanisme.... zo dat was weer on-topic corrado geneuzel
Ik zoek nog een andere klep zonder roest
iig niet op offtopic ijsmeis geneuzelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zitten wij te wachten op Corrado geneuzel dan?
Misschien omdat je beter past op een of ander rijst-forumquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:11 schreef Intelligence het volgende:
[..]
iig niet op offtopic ijsmeis geneuzel![]()
Waarom krijg ik t idee dat jullie mij en mn vw niet lief vinden![]()
1. Er is geen offtopicquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:11 schreef Intelligence het volgende:
[..]
iig niet op offtopic ijsmeis geneuzel![]()
Waarom krijg ik t idee dat jullie mij en mn vw niet lief vinden![]()
Whaha nee dankjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Misschien omdat je beter past op een of ander rijst-forum
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:15 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Whaha nee dankjeIk hou niet van tupperware
![]()
Ik koop geen slagroombus patronen schrijf er NOS op en monteer ze op t dashboard...met een slang naar de voorbumper die zo perslucht blaast...quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef Hugster het volgende:
70% korting bij Thom Broekman herm
Gozer, het boeit me werkelijk geen ene tyftering.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:18 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik koop geen slagroombus patronen schrijf er NOS op en monteer ze op t dashboard...met een slang naar de voorbumper die zo perslucht blaast...
Zielige mensen op Automaxx SP 6![]()
Volgends mij he.... maar dan denk ik het alleen.... boeit herman dat geen ene kutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:18 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik koop geen slagroombus patronen schrijf er NOS op en monteer ze op t dashboard...met een slang naar de voorbumper die zo perslucht blaast...
Zielige mensen op Automaxx SP 6![]()
Negeer me dan, maar stiekum vind je me zo interesant dat je t leestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gozer, het boeit me werkelijk geen ene tyftering.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgends mij he.... maar dan denk ik het alleen.... boeit herman dat geen ene kut
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:21 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Negeer me dan, maar stiekum vind je me zo interesant dat je t leest![]()
Ik denk dat ie zich nu ook nog ergert aan je grammatica en spelling.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:21 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Negeer me dan, maar stiekum vind je me zo interesant dat je t leest![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich nu ook nog ergert aan je grammatica en spelling.
ja ik ben dyslectisch kan ik t helpenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich nu ook nog ergert aan je grammatica en spelling.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:23 schreef Intelligence het volgende:
[..]
ja ik ben dyslectisch kan ik t helpen![]()
waarom is toch werkelijk iedereen dyslectisch als er een opmerking over typo's gemaakt wordt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:23 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik ben te voorspelbaar volgends mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:23 schreef BaraCuda het volgende:
Eigenlijk kennen we herman best wel goed zo met z'n alle![]()
Zeg, doe eens niet zo onaardigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom is toch werkelijk iedereen dyslectisch als er een opmerking over typo's gemaakt wordt?![]()
Ik bedoelde t ook Herman Finkers stijl...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:23 schreef Intelligence het volgende:
[..]
post eens een foto van je pas geschoren snikkel zoals de vorige, dan is het allemaal het snelst voorbij.quote:
Jij snapt mequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
Hij probeert grappig te zijn. Schattig
.
Sinds mn operatie scheer ik niet meerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
post eens een foto van je pas geschoren snikkel zoals de vorige, dan is het allemaal het snelst voorbij.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
post eens een foto van je pas geschoren snikkel zoals de vorige, dan is het allemaal het snelst voorbij.
wat ben je toch mildquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Jongens, wees eens lief voor die nieuwe?
BMWM3quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Sinds mn operatie scheer ik niet meerEn heb gelukkig nog nooit pic gepost
![]()
OK, ff TF style proberen dan...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef vlad het volgende:
[..]
wat ben je toch mild![]()
TF zou gewoon de SC dichttyfen en bleren dat het een msn gesprek is![]()
DS.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Intelligence het volgende:
Ja, en nee dat is t kenteken nietIk dacht dat t eindigde op PG, zal vanaaf ff voor je kijken
Nou, post eens een duidelijke foto van jezelf, als je durftquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:02 schreef Intelligence het volgende:
Beter dan SC'en hier, dat is pas zinloos
het is hier nooit anders geweest, zo hoort het te zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:02 schreef Intelligence het volgende:
Beter dan SC'en hier, dat is pas zinloos
Doe maar mee aan WaterWars en misschien ben ik je target en zie je mn fotoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, post eens een duidelijke foto van jezelf, als je durft.
Hellllll no! Ik heb een hekel aan water.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Doe maar mee aan WaterWars en misschien ben ik je target en zie je mn foto
zijn dat BoJo foto's?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:09 schreef ijsmeis het volgende:
Wat dan? stiekem de camera onder rokjes duwen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef Hugster het volgende:
Nee
Ik ga zometeen hiernaartoe http://www.gunsnh.com/pictures.php
Uurtje knallen met een 9mm semi-auto, shotgun en een machinegeweer
En ik denk dat ik ook voor de befaamde Bojo-de-joego-met-revolver-in-de-shootingrange foto ga
Jquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef Hugster het volgende:
Nee
En ik denk dat ik ook voor de befaamde Bojo-de-joego-met-revolver-in-de-shootingrange foto ga
Ik heb er toch geen zei je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja waar blijft mijn daily ijsmeis booty?
ja maar we moeten het uiteraard wel dagelijks in de gaten houden, mocht er zich wel wat ontwikkelen.quote:
Ik zal het wel voor je in de gaten houden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar we moeten het uiteraard wel dagelijks in de gaten houden, mocht er zich wel wat ontwikkelen.
ik verwacht wel een rapport incl foto's in mijn mail vanavondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal het wel voor je in de gaten houden.
Maar jij kijkt er altijd schuin van boven/achteren op, ik denk dat een 3e persoon hierin beter kan oordelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal het wel voor je in de gaten houden.
Ik heb een spiegel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Maar jij kijkt er altijd schuin van boven/achteren op, ik denk dat een 3e persoon hierin beter kan oordelen![]()
Plus, oordelen over jezelf is nooit eerlijk
Stop nou godverdomme eens met het oordelen over wat we hier precies doen gupquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:14 schreef Intelligence het volgende:
Dit lijkt echt niet om een PTA SC maar eerder op een US SC
Oh, dus zou de laatste keer kunnen zijn dat we je spreken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef Hugster het volgende:
Nee
+1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Maar jij kijkt er altijd schuin van boven/achteren op, ik denk dat een 3e persoon hierin beter kan oordelen![]()
Plus, oordelen over jezelf is nooit eerlijk
OK mamaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Stop nou godverdomme eens met het oordelen over wat we hier precies doen gup
Ik verwacht van niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik verwacht wel een rapport incl foto's in mijn mail vanavond![]()
quote:
[flauw]quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:19 schreef Intelligence het volgende:
[..]
[flauw]
Wat verwacht je van niet?
[/flauw]
En vinger van trekker he als je pistool niet op doel hebt gerichtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:19 schreef Hugster het volgende:
[..]Ik zal kijken hoe het gaat
Heb het nog nooit gedaanShotgun met 1 hand lijkt me wat heftig voor de eerste keer
Ik ook niet...130 rijden in een suzuki alto is zo engquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[flauw]
Dat jij morgen nog leeft.
[/flauw]
9mm handgun is makkelijk te doen met 1 hand. ik deed toen 100 rounds elke woensdag, toen voelde je het welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:19 schreef Hugster het volgende:
[..]Ik zal kijken hoe het gaat
Heb het nog nooit gedaanShotgun met 1 hand lijkt me wat heftig voor de eerste keer
Als je niet kan rijden wel ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:20 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik ook niet...130 rijden in een suzuki alto is zo eng![]()
Heb je op schietvereniging gezeten joh?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
9mm handgun is makkelijk te doen met 1 hand. ik deed toen 100 rounds elke woensdag, toen voelde je het wel![]()
![]()
Maar dat kan ik welquote:
Dank voor de tipquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En vinger van trekker he als je pistool niet op doel hebt gericht
Anders schiet je jezelf in je poten misschien
ja en ik schoot voldoende voor eigen wapen maar die wilde ik niet, omdat ik heel veel geduld heb maar zodra dat op is dan ga ik goed flippenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je op schietvereniging gezeten joh?![]()
Bij mij ook ff, nu doet ie het weerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn MSN doet het niet meer.
* ijsmeis gaat onder het bureau zitten.
Ja dat zal mij ook wel lukkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
9mm handgun is makkelijk te doen met 1 hand. ik deed toen 100 rounds elke woensdag, toen voelde je het wel![]()
![]()
Zo'n eigen wapen mag je dan toch nog niet thuis hebben of wel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en ik schoot voldoende voor eigen wapen maar die wilde ik niet, omdat ik heel veel geduld heb maar zodra dat op is dan ga ik goed flippen![]()
zo dacht een maat van me dat ie z'n pistool leeg geschoten had, en wilde ie me wat uitleggen dus hadden we gehoorbescherming af en toen ging die pistool af terwijl we er beide boven stondenquote:
Gtalkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn MSN doet het niet meer.
* ijsmeis gaat onder het bureau zitten.
Maar als je die trekker vol in houd raak je geen klapquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat zal mij ook wel lukkenDie machinegun schiet 100 rounds per minuut ofzo
a ¤15 per 50. Wordt nog een leuke grap
jawel, in een kluis, gescheiden van de munitie. En regelmatige checks van de politie thuis. Daarnaast moet je jaarlijks een bepaald aantal keer schieten om je vergunning te kunnen behouden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n eigen wapen mag je dan toch nog niet thuis hebben of wel?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo dacht een maat van me dat ie z'n pistool leeg geschoten had, en wilde ie me wat uitleggen dus hadden we gehoorbescherming af en toen ging die pistool af terwijl we er beide boven stonden
derest van de avond alleen maar "piiiiiiiiiieeeeeeppp" gehoord![]()
Oh, ja m'n buurman heeft zo wel een paar geweren voor de jacht thuis liggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel, in een kluis, gescheiden van de munitie. En regelmatige checks van de politie thuis. Daarnaast moet je jaarlijks een bepaald aantal keer schieten om je vergunning te kunnen behouden.
Ongeluk zit met die dingen in zo'n klein hoekje ehquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo dacht een maat van me dat ie z'n pistool leeg geschoten had, en wilde ie me wat uitleggen dus hadden we gehoorbescherming af en toen ging die pistool af terwijl we er beide boven stonden
derest van de avond alleen maar "piiiiiiiiiieeeeeeppp" gehoord![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef BoJo het volgende:
9mm kogels pak van 50 kostte 2 jaar geleden hier 10 euro geloof ik![]()
Zit in die buurt iddquote:Hugo,
Welcome to the United States!
Range time is per person/not per lane. That cost is $14.50 each per hour.
Firearms can be shared. Pistol/revover = $15.00 Rifle Shotgun / $18.00
Machineguns = $48.00 (for most)
Ammunition cost depends on caliber...ex: 9mm = $11.99 per box of 50 rounds.
.45 ACP = $16.69/50
Average for a full hour would be around 3 boxes if you stay away from the
machineguns :>)
Targets = .50 - $1.00 each
Eye & Ear protection is $1.00 each to rent.
I hope this helps,
Jim
mjah we waren blij dat ie hem richting de schietbaan hieldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ongeluk zit met die dingen in zo'n klein hoekje eh![]()
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah we waren blij dat ie hem richting de schietbaan hield![]()
geen idee, ik heb m halverwege uitgedaan, was niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog iets bijzonders gebeurd gisteren?
Jaquote:
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had in de VS wel verwacht dat ze voor 2 dollar 2000 rounds zouden verkopen![]()
safety niet eens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat snap ikVolgends mij ook standaard procedure om safety erop te doen en vinger van trekken en dat ding op de tafel voor je te leggen?
![]()
Nee is ook echt een must dat soort procedures.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
safety niet eens.
Procedure:
Je laad maximaal 5 kogels per keer. Iedereen kan tot 5 tellen en je zorgt dat je er 100% zeker van bent dat je ze alle 5 hebt afgeschoten. Als je niet schiet hoort je vinger niet eens in de buurt te zijn van de trekker. Ten alle tijden de loop richting schietbaan houden, wanneer je bezig bent.
Absoluut nooit geintjes maken of voor de grap naar iemand richten.
etc.![]()
bij die schietbaan in Noord hebben ze maar een paar club wapens. Je hebt in West een wapenzaak, waar wel veel wapens liggen zoals op die fotos en ook een schietbaan. Ben alleen ff de naam vergeten. Maar in de US is everything bigger hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
JaMaarja ik ben hier maar 1x, en in nederland heb je volgens mij niet echt publieke toegang tot zulke wapens bij een schietbaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |