dit is ook een hele sterke:
ik kende mijn vriendin net, en wilde voor valentijn een bos rozen laten bezorgen. het was maandagavond rond een uur of 0:00 en ik zat op mijn studentenkamertje in eindhoven.
ik op internet op zoek naar een bloemenzaak die ook in het buitenland bezorgde (mijn vriendin zat met een vriendin een weekendje in een centerparks in belgie...
uiteindelijk vind ik een website van
De Roos in amsterdam die in het buitenland bezorgt. op het moment dat ik op de website geladen is, zie ik een mailtje binnenkomen in outlook. ik kijk: een mailtje van bloemist "de roos" in amsterdam. ik denk: "he?, hoe weten ze nu dat ik op die site ben en wat mijn email adres is??" ik open de mail en begin te lezen: geachte heer ... (inderdaad mijn naam!) bedankt voor uw bestelling van: 1 x Bos rozen rood Groot.
ik viel bijna van mijn stoel! hoe kon dat nu?? ik kom net pas op die site??
ik lees verder, en zie een stukje tekst staan in de bestelling: "deze tekst heeft u ingegeven en wordt op het kaartje gedrukt" en dan een stukje tekst, door de besteller opgegeven. ik lees: lieve esther, blablabla,blabla, liefs, ramon.
ik denk, wacht even: ik heb een neef die ramon heet en in amsterdam woont, en zijn vriendin heet esther en werkt bij MTV UK.
ik bel hem op (het is ondertussen 00:30). hij pakt op en ik vertel hem dat ik zojuist een mailtje voor hem heb binnengekregen. wat wil het toeval: Chello (mijn provider) had net zijn provider in amsterdam overgenomen en hem per ongeluk verkeerd ingelicht over zijn nieuwe email adres! en aangezien we beide dezelfde initialen en achternaam hebben, had hij per ongeluk mijn email adres opgegeven. (hij dacht namelijk dat zijn email adres hetzelfde werd, maar dan met @chello ipv @at2000, helaas was dat mijn adres al)
hij viel pas echt van zijn stoel toen hij hoorde dat niet alleen zijn eigen neef mail voor hem had ontvangen, maar dat diezelfde neef op exact datzelfde moment hetzelfde product aan het bestellen was op dezelfde website...bizar huh?
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk