abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:01:54 #176
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40400996
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:31 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als je later zelf een baan hebt en belasting gaat betalen zul je wel ontdekken hoe zoiets werkt...
Dat hoor je mensen als jij altijd zeggen. Net van die zware christenen, je zult het later voelen, branden zul je

excuses mocht een gelovig iemand zich beledigt voelen, het was bedoelt om aan te geven hoe kansloos zijn opmerking is.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:03:42 #177
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40401076
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:38 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

RTL heeft altijd de primeur, meer en betere verslaggevers ter plaatse etc.
De NOS hobbelt er al jaren achteraan.
[..]

Hij geeft het gewoon zelf toe
Jij bent dus zo naief om te denken dat RTL wel objectief is

Of je loopt alleen over de objectiviteit van de NOS te zeuren, wat je selectieve verontwaardiging weer doet.

Beide gevallen
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40401136
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

en andersom ook. Ineens gaat rechts zeuren om grote bedragen die verdiend worden
Van mij mogen ze best een topsalaris verdienen:
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:18 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Van mij mogen ze best een topsalaris verdienen. Het zou ze alleen wel sieren als ze dan publiekelijk hun excuses aanbieden aan al die andere topverdieners die ze de afgelopen jaren juist om hun salaris door het slijk hebben gehaald en met naam en toenaam hebben genoemd alsof het criminelen waren.
Het gaat om de hypocrisie:
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Maar dan moet jij het toch met mij eens zijn dat het wel heel hypocriet is dat de NOS eerst tientallen topverdieners door het slijk halen door ze met naam en toenaam te noemen in hun uitzendingen en vervolgens zelf de namen van hun topverdieners niet prijs willen geven?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40401244
Geef dan een bron waar de NOS tientallen topverdieners door het slijk haalt??? Dat doet de NOS natuurlijk helemaal niet mallerd. De NOS laat hoogstens mensen aan het woord die daar bezwaar tegen hebben of die het geen probleem vinden. Maar jij hebt blijkbaar een bron waarin gezegd wordt: "Wij van de NOS vinden die topsalarissen een schande"?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:09:00 #180
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40401297
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:05 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Van mij mogen ze best een topsalaris verdienen:
[..]

Het gaat om de hypocrisie:
[..]
In eerdere posts van mij onderschrijf ik het laatste gedeeltelijk. als een publiek iemand wordt betaald naar zijn kwaliteiten en capaciteiten met bijbehorende verantwoordelijkheden dan doe ik niet zo moeilijk. Ander verhaal is dat mensen zelf bepalen wat de bonus is. Dat is een paar keer gebeurd, dat vindt ik gewoon niet kunnen. Zeker niet in een publieke functie. Ik reken mezelf wel tot links, en af en toe maken ze ophef om weinig. Soms hebben ze gelijk.
Om de NOS die hypocrisie in de schoenen te schuiven vindt ik niet terecht. als er kamervragen zijn die erover gaan en veel politici, waaronder cda, zijn boos. Dan ga je dat niet negeren omdat jezelf toevallig veel verdient. Richt je dan tot de goede mensen. En dan ben ik het gedeeltelijk met je eens.
And that is the news.''
pi_40401326
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
Dat doet de NOS natuurlijk helemaal niet mallerd.
Ik had een voorbeeld gegeven:

Topinkomens blijven stijgen

...dan wordt toch duidelijk hoe hypocriet hun opstelling is als ze de namen van hun eigen topverdieners niet prijs willen geven.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:10:49 #182
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40401389
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
Geef dan een bron waar de NOS tientallen topverdieners door het slijk haalt??? Dat doet de NOS natuurlijk helemaal niet mallerd. De NOS laat hoogstens mensen aan het woord die daar bezwaar tegen hebben of die het geen probleem vinden. Maar jij hebt blijkbaar een bron waarin gezegd wordt: "Wij van de NOS vinden die topsalarissen een schande"?
Precies. Als je je woede ergens op richt, doe het dan op de goede personen.
Eigenlijk slaat dit topic eigenlijk nergens op. Rechts verwijt nu ineens een publieke instelling dat ze veel verdienen omdat ze als nieuwsverspreider berichten over topsalarissen.
Al heb je een punt, het wordt niet echt sterk naar voren geschoven.
And that is the news.''
pi_40401391
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef Tikorev het volgende:

[..]

...dan wordt toch duidelijk hoe hypocriet hun opstelling is als ze de namen van hun eigen topverdieners niet prijs willen geven.
Nee, dat is geen voorbeeld van door het slijk halen. Het is een nieuwsbericht.

Kom je daar nog even mee?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:12:03 #184
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40401442
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Sorry hoor. Maar ze brengen nieuws. Het ism toch van de gekke dat een nieuwsprogramma geen nieuwd mag brengen omdat ze zelf ook veel verdienen.
And that is the news.''
pi_40401496
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Sorry hoor. Maar ze brengen nieuws. Het ism toch van de gekke dat een nieuwsprogramma geen nieuwd mag brengen omdat ze zelf ook veel verdienen.
Jawel man, dat is hartstikke links.
pi_40401594
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het ism toch van de gekke dat een nieuwsprogramma geen nieuwd mag brengen omdat ze zelf ook veel verdienen.
Waarom zouden ze geen nieuws mogen brengen? Het gaat erom dat de NOS altijd vooraan staat om andere topverdieners met naam en toenaam te noemen en nu blijkt dat ze zelf vele topverdieners onder zich hebben niemand mag weten wie het zijn. Als deze cijfers bijvoorbeeld zouden gaan over een ziekenhuis had de NOS de hele dag in de Journaals items laten zien over hoe schandalig veel deze mensen wel niet verdienden, aan elkaar gepraat door schande sprekende oppositiepartijen, vakbonden en nieuwslezers. Nu zwijgt het Journaal, dat is hypocriet.
pi_40401625
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:15 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Waarom zouden ze geen nieuws mogen brengen? Het gaat erom dat de NOS altijd vooraan staat om andere topverdieners met naam en toenaam te noemen en nu blijkt dat ze zelf vele topverdieners onder zich hebben niemand mag weten wie het zijn. Als deze cijfers bijvoorbeeld zouden gaan over een ziekenhuis had de NOS de hele dag in de Journaals items laten zien over hoe schandalig veel deze mensen wel niet verdienden, aan elkaar gepraat door schande sprekende oppositiepartijen, vakbonden en nieuwslezers.
Gelukkig doet RTL4 dat niet
pi_40401645
Je bent echt een slachtoffer Tikorev, wat een kutleven
pi_40401786
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef SCH het volgende:
Je bent echt een slachtoffer Tikorev, wat een kutleven
Wil je even ontopic blijven knul. Het gaat hier om de hypocriete opstelling van de NOS. Niet over mijn al dan niet slechte leven.
pi_40401829
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wil je even ontopic blijven knul. Het gaat hier om de hypocriete opstelling van de NOS. Niet over mijn al dan niet slechte leven.
De NOS is niet hypocriet, dat zit in jouw hoofd. Jij ziet je jezelf als slachtoffer van linkse complotten, dan helpt slechts een psychiater, maar in jouw geval betwijfel ik dat.

Je snapt echt geen zak van nieuws en berichtgeving
pi_40401890
Overigens gaat het weer alleen over tv terwijl we natuurlijk ook nog NOS-radio hebben. Vind ik toch een betere tak van de NOS.. die proberen niemand na te doen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:22:57 #192
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40401908
quote:

[..]

Waarom zouden ze geen nieuws mogen brengen? Het gaat erom dat de NOS altijd vooraan staat om andere topverdieners met naam en toenaam te noemen en nu blijkt dat ze zelf vele topverdieners onder zich hebben niemand mag weten wie het zijn. Als deze cijfers bijvoorbeeld zouden gaan over een ziekenhuis had de NOS de hele dag in de Journaals items laten zien over hoe schandalig veel deze mensen wel niet verdienden, aan elkaar gepraat door schande sprekende oppositiepartijen, vakbonden en nieuwslezers. Nu zwijgt het Journaal, dat is hypocriet.
sorry hoor, maar elk nieuwsprogramma meldt het. Je verwijt het ze dat ze vooraan staan? Je schiet je doel echt voorbij.

Het NOS brengt niet zomaar de salarissen en creert er een rel omheen. Ze maken melding van relletjes in de kamer en de ophef en geven de reden van de ophef. In dit geval dat ze veel geld verdienen.
zijn er nu kamervragen over? nee.
Dus moet het NOS openen met het 8 uur journaa: we verdienen .... Het is dat u het weet. Nee dus, totaal geen neiuwswaarde. Zo moeilijk is dat toch niet?
And that is the news.''
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:25:19 #193
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40401996
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef Tikorev het volgende:

[..]

De NOS is niet hypocriet. Dan moet je bij de mensen die een rel maken van hoge salarissen. De NOS geeft alleen de berichten van die rellen met reden van rellen. alleen de reden is geen nieuwswaarde en wordt dus niet gemeld.

Dat er vanuit de hoek van links soms wat erg fel wordt gereageerd ben ik met je eens. Maar ga wel de goede mensen aanpakken of aanvallen, want dit slaat echt nergens op.
And that is the news.''
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:26:24 #194
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_40402018
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Het journaal is duidelijk gekleurder dan in het verleden, dat lijkt me niet eens een onderwerp van discussie. Dat past ook in de journalistieke trend om meer op personen te focussen, kleine incidenten groot uit te lichten en het nieuws op een spannender manier te brengen, waarbij de rol van nieuwslezer meer is gegroeid naar die van anchorman.

Het journaal was in het verleden een redelijk objectieve nieuwsbron, waarna de actualiteitenrubrieken van de verschillende omroepen voor de kleur zorgden. Inmiddels is het journaal zelf een combinatie geworden van nieuws, kleur en human interest. Het komt de uitzendingen wat mij betreft niet ten goede.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_40402020
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom laat jij je dan altijd zo kennen met allerlei offtopic opmerkingen i.p.v. inhoudelijk argumenten aan te dragen die het tegendeel bewijzen? Je gepikeerde berichtjes de hele tijd tussendoor doen toch vermoeden dat je mijn bijdragen nogal aantrekt.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:27:44 #196
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40402067
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:26 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Waarom laat jij je dan altijd zo kennen met allerlei offtopic opmerkingen i.p.v. inhoudelijk argumenten aan te dragen die het tegendeel bewijzen? Je gepikeerde berichtjes de hele tijd tussendoor doen toch vermoeden dat je mijn bijdragen nogal aantrekt.
Laat je dan zelf ook niet uitlokken tot offtopic reacties.
And that is the news.''
pi_40402080
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:26 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Het journaal is duidelijk gekleurder dan in het verleden, dat lijkt me niet eens een onderwerp van discussie. Dat past ook in de journalistieke trend om meer op personen te focussen, kleine incidenten groot uit te lichten en het nieuws op een spannender manier te brengen, waarbij de rol van nieuwslezer meer is gegroeid naar die van anchorman.

Het journaal was in het verleden een redelijk objectieve nieuwsbron, waarna de actualiteitenrubrieken van de verschillende omroepen voor de kleur zorgden. Inmiddels is het journaal zelf een combinatie geworden van nieuws, kleur en human interest. Het komt de uitzendingen wat mij betreft niet ten goede.
Maar het heeft niets met links of rechts te maken. Als je het echt zo wilt zien dan vind ik het journaal en nova behoorlijk naar rechts opgeschoven met hun enorme aandacht voor Wilders, Pastors en Verdonk.
pi_40402098
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:26 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik probeer de repeterende wekker uit te slaan.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:29:20 #199
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_40402116
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens gaat het weer alleen over tv terwijl we natuurlijk ook nog NOS-radio hebben. Vind ik toch een betere tak van de NOS.. die proberen niemand na te doen.
Die kunnen ook niemand nadoen, want bijvoorbeeld Radio 1 heeft in Nederland feitelijk geen enkele concurrentie. Voor wat betreft een aantal andere radiostations van de publieke omroep is er weinig verschil met andere muziekzenders, behalve dat er minder commercial breaks in de uitzendingen zitten.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_40402155
quote:

[..]

De namen van de leden van de Raad van Bestuur en hun jaarsalaris inclusief pensioentoelage staan gewoon vermeld in het verslag. Niet die van de presentatoren, maar zo gaat het bij bedrijven en instellingen ook, die vermelden ook niet de salarissen van al het personeel maar enkel dat van de leidinggevenden.

Je kan in het verslag trouwens ook zien dat de loonstijgingen niet eens zo groot zijn. En vergeleken met de bonus en het salaris van die Essent-topman is hetgeen de PO betaalt natuurlijk maar een schijntje, en nauwelijks alle ophef waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')