Dat hoor je mensen als jij altijd zeggen. Net van die zware christenen, je zult het later voelen, branden zul jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:31 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Als je later zelf een baan hebt en belasting gaat betalen zul je wel ontdekken hoe zoiets werkt...
Jij bent dus zo naief om te denken dat RTL wel objectief isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:38 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
RTL heeft altijd de primeur, meer en betere verslaggevers ter plaatse etc.
De NOS hobbelt er al jaren achteraan.
[..]
Hij geeft het gewoon zelf toe
Van mij mogen ze best een topsalaris verdienen:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en andersom ook. Ineens gaat rechts zeuren om grote bedragen die verdiend worden
Het gaat om de hypocrisie:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:18 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Van mij mogen ze best een topsalaris verdienen. Het zou ze alleen wel sieren als ze dan publiekelijk hun excuses aanbieden aan al die andere topverdieners die ze de afgelopen jaren juist om hun salaris door het slijk hebben gehaald en met naam en toenaam hebben genoemd alsof het criminelen waren.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Maar dan moet jij het toch met mij eens zijn dat het wel heel hypocriet is dat de NOS eerst tientallen topverdieners door het slijk halen door ze met naam en toenaam te noemen in hun uitzendingen en vervolgens zelf de namen van hun topverdieners niet prijs willen geven?
In eerdere posts van mij onderschrijf ik het laatste gedeeltelijk. als een publiek iemand wordt betaald naar zijn kwaliteiten en capaciteiten met bijbehorende verantwoordelijkheden dan doe ik niet zo moeilijk. Ander verhaal is dat mensen zelf bepalen wat de bonus is. Dat is een paar keer gebeurd, dat vindt ik gewoon niet kunnen. Zeker niet in een publieke functie. Ik reken mezelf wel tot links, en af en toe maken ze ophef om weinig. Soms hebben ze gelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:05 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Van mij mogen ze best een topsalaris verdienen:
[..]
Het gaat om de hypocrisie:
[..]
Ik had een voorbeeld gegeven:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
Dat doet de NOS natuurlijk helemaal niet mallerd.
Precies. Als je je woede ergens op richt, doe het dan op de goede personen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
Geef dan een bron waar de NOS tientallen topverdieners door het slijk haalt??? Dat doet de NOS natuurlijk helemaal niet mallerd. De NOS laat hoogstens mensen aan het woord die daar bezwaar tegen hebben of die het geen probleem vinden. Maar jij hebt blijkbaar een bron waarin gezegd wordt: "Wij van de NOS vinden die topsalarissen een schande"?
Nee, dat is geen voorbeeld van door het slijk halen. Het is een nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik had een voorbeeld gegeven:
Topinkomens blijven stijgen
...dan wordt toch duidelijk hoe hypocriet hun opstelling is als ze de namen van hun eigen topverdieners niet prijs willen geven.
Sorry hoor. Maar ze brengen nieuws. Het ism toch van de gekke dat een nieuwsprogramma geen nieuwd mag brengen omdat ze zelf ook veel verdienen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik had een voorbeeld gegeven:
Topinkomens blijven stijgen
...dan wordt toch duidelijk hoe hypocriet hun opstelling is als ze de namen van hun eigen topverdieners niet prijs willen geven.
Jawel man, dat is hartstikke links.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar ze brengen nieuws. Het ism toch van de gekke dat een nieuwsprogramma geen nieuwd mag brengen omdat ze zelf ook veel verdienen.![]()
Waarom zouden ze geen nieuws mogen brengen? Het gaat erom dat de NOS altijd vooraan staat om andere topverdieners met naam en toenaam te noemen en nu blijkt dat ze zelf vele topverdieners onder zich hebben niemand mag weten wie het zijn. Als deze cijfers bijvoorbeeld zouden gaan over een ziekenhuis had de NOS de hele dag in de Journaals items laten zien over hoe schandalig veel deze mensen wel niet verdienden, aan elkaar gepraat door schande sprekende oppositiepartijen, vakbonden en nieuwslezers. Nu zwijgt het Journaal, dat is hypocriet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het ism toch van de gekke dat een nieuwsprogramma geen nieuwd mag brengen omdat ze zelf ook veel verdienen.
Gelukkig doet RTL4 dat nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:15 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Waarom zouden ze geen nieuws mogen brengen? Het gaat erom dat de NOS altijd vooraan staat om andere topverdieners met naam en toenaam te noemen en nu blijkt dat ze zelf vele topverdieners onder zich hebben niemand mag weten wie het zijn. Als deze cijfers bijvoorbeeld zouden gaan over een ziekenhuis had de NOS de hele dag in de Journaals items laten zien over hoe schandalig veel deze mensen wel niet verdienden, aan elkaar gepraat door schande sprekende oppositiepartijen, vakbonden en nieuwslezers.
Wil je even ontopic blijven knul. Het gaat hier om de hypocriete opstelling van de NOS. Niet over mijn al dan niet slechte leven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef SCH het volgende:
Je bent echt een slachtoffer Tikorev, wat een kutleven
De NOS is niet hypocriet, dat zit in jouw hoofd. Jij ziet je jezelf als slachtoffer van linkse complotten, dan helpt slechts een psychiater, maar in jouw geval betwijfel ik dat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wil je even ontopic blijven knul. Het gaat hier om de hypocriete opstelling van de NOS. Niet over mijn al dan niet slechte leven.![]()
sorry hoor, maar elk nieuwsprogramma meldt het. Je verwijt het ze dat ze vooraan staan? Je schiet je doel echt voorbij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:15 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Waarom zouden ze geen nieuws mogen brengen? Het gaat erom dat de NOS altijd vooraan staat om andere topverdieners met naam en toenaam te noemen en nu blijkt dat ze zelf vele topverdieners onder zich hebben niemand mag weten wie het zijn. Als deze cijfers bijvoorbeeld zouden gaan over een ziekenhuis had de NOS de hele dag in de Journaals items laten zien over hoe schandalig veel deze mensen wel niet verdienden, aan elkaar gepraat door schande sprekende oppositiepartijen, vakbonden en nieuwslezers. Nu zwijgt het Journaal, dat is hypocriet.
De NOS is niet hypocriet. Dan moet je bij de mensen die een rel maken van hoge salarissen. De NOS geeft alleen de berichten van die rellen met reden van rellen. alleen de reden is geen nieuwswaarde en wordt dus niet gemeld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wil je even ontopic blijven knul. Het gaat hier om de hypocriete opstelling van de NOS. Niet over mijn al dan niet slechte leven.![]()
Het journaal is duidelijk gekleurder dan in het verleden, dat lijkt me niet eens een onderwerp van discussie. Dat past ook in de journalistieke trend om meer op personen te focussen, kleine incidenten groot uit te lichten en het nieuws op een spannender manier te brengen, waarbij de rol van nieuwslezer meer is gegroeid naar die van anchorman.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Je snapt echt geen zak van nieuws en berichtgeving![]()
Waarom laat jij je dan altijd zo kennen met allerlei offtopic opmerkingen i.p.v. inhoudelijk argumenten aan te dragen die het tegendeel bewijzen? Je gepikeerde berichtjes de hele tijd tussendoor doen toch vermoeden dat je mijn bijdragen nogal aantrekt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Je snapt echt geen zak van nieuws en berichtgeving
Laat je dan zelf ook niet uitlokken tot offtopic reacties.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:26 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Waarom laat jij je dan altijd zo kennen met allerlei offtopic opmerkingen i.p.v. inhoudelijk argumenten aan te dragen die het tegendeel bewijzen? Je gepikeerde berichtjes de hele tijd tussendoor doen toch vermoeden dat je mijn bijdragen nogal aantrekt.![]()
Maar het heeft niets met links of rechts te maken. Als je het echt zo wilt zien dan vind ik het journaal en nova behoorlijk naar rechts opgeschoven met hun enorme aandacht voor Wilders, Pastors en Verdonk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:26 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het journaal is duidelijk gekleurder dan in het verleden, dat lijkt me niet eens een onderwerp van discussie. Dat past ook in de journalistieke trend om meer op personen te focussen, kleine incidenten groot uit te lichten en het nieuws op een spannender manier te brengen, waarbij de rol van nieuwslezer meer is gegroeid naar die van anchorman.
Het journaal was in het verleden een redelijk objectieve nieuwsbron, waarna de actualiteitenrubrieken van de verschillende omroepen voor de kleur zorgden. Inmiddels is het journaal zelf een combinatie geworden van nieuws, kleur en human interest. Het komt de uitzendingen wat mij betreft niet ten goede.
Ik probeer de repeterende wekker uit te slaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:26 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Waarom laat jij je dan altijd zo kennen met allerlei offtopic opmerkingen i.p.v. inhoudelijk argumenten aan te dragen die het tegendeel bewijzen? Je gepikeerde berichtjes de hele tijd tussendoor doen toch vermoeden dat je mijn bijdragen nogal aantrekt.![]()
Die kunnen ook niemand nadoen, want bijvoorbeeld Radio 1 heeft in Nederland feitelijk geen enkele concurrentie. Voor wat betreft een aantal andere radiostations van de publieke omroep is er weinig verschil met andere muziekzenders, behalve dat er minder commercial breaks in de uitzendingen zitten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens gaat het weer alleen over tv terwijl we natuurlijk ook nog NOS-radio hebben. Vind ik toch een betere tak van de NOS.. die proberen niemand na te doen.
De namen van de leden van de Raad van Bestuur en hun jaarsalaris inclusief pensioentoelage staan gewoon vermeld in het verslag. Niet die van de presentatoren, maar zo gaat het bij bedrijven en instellingen ook, die vermelden ook niet de salarissen van al het personeel maar enkel dat van de leidinggevenden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:15 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Waarom zouden ze geen nieuws mogen brengen? Het gaat erom dat de NOS altijd vooraan staat om andere topverdieners met naam en toenaam te noemen en nu blijkt dat ze zelf vele topverdieners onder zich hebben niemand mag weten wie het zijn. Als deze cijfers bijvoorbeeld zouden gaan over een ziekenhuis had de NOS de hele dag in de Journaals items laten zien over hoe schandalig veel deze mensen wel niet verdienden, aan elkaar gepraat door schande sprekende oppositiepartijen, vakbonden en nieuwslezers. Nu zwijgt het Journaal, dat is hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |