abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40425731
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik moest even wat tijd doden, dus dacht even op youtube kijken:
http://www.youtube.com/watch?v=iOVmIbZsF8w
Echt dubbel gelegen
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:53:53 #252
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_40426247
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_40426731
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde
In de tijd dat ik nog met FoD speelde en niet met BoF vond ik het eigenlijk leuker om te spelen, aangezien ik dan echt met 3a4 man samenwerkte en dan was het gewoon super om te weten dat je rug gedekt is door een SM.
Bij BoF was en is overigens nog steeds een bij elkaar geraapt zooitje dat graag punten scoort. Niks mis mee, maar ik ben wel blij dat we nu meer samenwerken en minder HOMO roepen over TS.

pi_40426846
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:16 schreef jpjedi het volgende:

[..]

idd er is niks leukerss

of niet vuile flikker?

zeg heb jijn die NZB nog van sensible soccer?
en hoe is je brandweer spelleke
Narf!
pi_40427153
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 02:12 schreef kievit19 het volgende:
rancid stond voor de anarchie, het echte gek doen zonder regels , wtf doen ze nu opeens ,
(daarmee bedoel ik eigenlijk wat ze op tmf doen enzo :S )

(zoals de geruchten deden vermoeden dus zijn ze toch bij columbia aangenomen ipv epitaph enzo, beetje jammer enzo , het was echt een goede band (vooral onder de naam "operation ivy"(wat hun vroegere naam was))\

en hun muziek is/was idd goed om op te "dansen"
heb je er weer eentje die zijn favo band niks meer aan vind omdat meer mensen ze nou leuk vinden
pi_40427199
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 07:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]
enneh, kooi van Faraday is toch wel wat anders dan waar jij op doelt.
nee hoor, frank doelt op de electronica in de auto en wat voor effect bliksem er op heeft. ik zeg niks, want een auto is kooi van Faraday
pi_40427391
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:58 schreef escape_nl het volgende:
Even jullie mening over het volgende.

Wat vinden jullie ervan om 1 dagje alleen maar 64 maps te draaien, alle bekende mappen op 64 players. Kan in het weekend, maar kan ook doordeweeks.

Het is aan jullie
Wake!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:18:42 #258
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_40428614
Ik zou Wake Island ook wel graag in de roulatie zien J10... , zowieso wel een leuke map vind ik.. beter dan mashtuur.
pi_40428997
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:33 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nee hoor, frank doelt op de electronica in de auto en wat voor effect bliksem er op heeft. ik zeg niks, want een auto is kooi van Faraday
Inderdaad zit wat in..hadf het fout geinterpreteerd. Bliksem heeft inderdaad geen vat op electronica in de auto aangezien het spanningsveld om de metalen kooi blijft.
pi_40429007
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:39 schreef Incolumis het volgende:

[..]

Wake!
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:18 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zou Wake Island ook wel graag in de roulatie zien J10... , zowieso wel een leuke map vind ik.. beter dan mashtuur.
WAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_40429805
Als je me kickt doe het dan wel goed en voor baserapen en niet voor stelen/teamgenoten knallen
Edit: En waarom ik wel en die gochem in die ander J-10 niet

[ Bericht 43% gewijzigd door Razorback op 02-08-2006 21:14:16 ]
pi_40430638
dus je doet baserapen terwijl je donders goed weet dat het niet mag. dat is nog 2x zo erg.

en het was JP die je kickte
pi_40430952
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:15 schreef staticdata het volgende:
dus je doet baserapen terwijl je donders goed weet dat het niet mag. dat is nog 2x zo erg.

en het was JP die je kickte
Ik praat in jullie stijl.
De enigste momenten zijn dat ik daar kom is als ik achter een vliegtuig aan ga die daar heen gaat en zo nu en dan als het kan valt er wel eens een bommetje.

Of alle vlaggen moeten van ons zijn en dan kom ik misschien om de 5 á 10 minuten ofzo.

Baserapen noem ik.
Bommen halen, naar uncap en loslaten
etc...

En is het zo erg ofzo dat ik uit mijzelf van teamwissel want daar begon je ook al over te zeuren bij dailan plant?
pi_40430970
WAKE

beter dan oman, dalian & al die flut mappen bij elkaar!!
pi_40431087
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:24 schreef Razorback het volgende:

[..]

De enige momenten zijn dat ik daar kom is als ik achter een vliegtuig aan ga die daar heen gaat en zo nu en dan als het kan valt er wel eens een bommetje.

Of alle vlaggen moeten van ons zijn en dan kom ik misschien om de 5 á 10 minuten ofzo.

Baserapen noem ik.
dat deed je ook enkele keren achter elkaar
het mag gewoon niet dat zijn de ''nieuwe'' regels .
Narf!
pi_40431138
quote:

[..]

De enigste enige momenten zijn dat ik daar kom is als ik achter een vliegtuig aan ga die daar heen gaat en zo nu en dan als het kan valt er wel eens een bommetje.

Baserapen noem ik.
etc...

En is het zo erg ofzo dat ik uit mijzelf van teamwissel want daar begon je ook al over te zeuren bij dailan plant?
Altijd blijven lachen!!
pi_40431163
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:29 schreef BattleLies het volgende:

[..]
Narf!
pi_40431184
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:28 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat deed je ook enkele keren achter elkaar
het mag gewoon niet dat zijn de ''nieuwe'' regels .
2 keer en misschien een aantal keren overgevlogen om te kijken of de vliegtuigen van de USA in de lucht vlogen zodat ik me niet rot hoef te zoeken in de lucht als de vliegtuigen gewoon op het vliegdek schip staan.
pi_40431208
ANNA BOT
pi_40431241

[..]
quote:
De enigste momenten zijn dat ik daar kom is als ik achter een vliegtuig aan ga die daar heen gaat en zo nu en dan als het kan valt er wel eens een bommetje.
dit is geen manier van goed praten. het mag gewoon niet Punt. regels zijn er niet voor niets en als boffer moet je een voorbeeld functie zijn.
quote:
Baserapen noem ik.
etc...
zo wordt baserapen niet bij Bof genoemd. want dan kan artillery om de 4 minuten op een uncap base ook niet als baserapen beschouwd worden.
Op de server is de carrier met je bommen gewoon een NO-GO area. of je het nu af en toe doet of om de 10 minuten

je wisselde bij karkand al . tis niet erg maar je team kon je commander skills goed gebruiken toen ze bij de mec zaten. denk dat je ze naar een overwinning had kunnen leiden aangezien je het ons het 1ste potje knap lastig maakte.

en waaorm ik het zei was o.a. omdat domo zei dat de teams ongelijk waren.
pi_40431475
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:33 schreef staticdata het volgende:

[..]
[..]

dit is geen manier van goed praten. het mag gewoon niet Punt. regels zijn er niet voor niets en als boffer moet je een voorbeeld functie zijn.
[..]

zo wordt baserapen niet bij Bof genoemd. want dan kan artillery om de 4 minuten op een uncap base ook niet als baserapen beschouwd worden.
Op de server is de carrier met je bommen gewoon een NO-GO area. of je het nu af en toe doet of om de 10 minuten

je wisselde bij karkand al . tis niet erg maar je team kon je commander skills goed gebruiken toen ze bij de mec zaten. denk dat je ze naar een overwinning had kunnen leiden aangezien je het ons het 1ste potje knap lastig maakte.

Oooh wat een commander skills, ik klik maar een beetje raak op de map and that's it
pi_40431637

Rhythym is a dancer
It's a soul's companion
You can feel it everywhere

Lift your hands and voices
Free your mind and join us
You can feel it in the air

ff gezeliig doen he
pi_40431818
*Vuur aanwakker modus on *
Niet om 't één of ander hoor,maar als Razorback van team wil wisselen moet ie dat mooi doen. Geen kip die dat wat aan gaat.....
over dat baserape-geval praat ik niet ,want ik speel BF2 al maanden niet meer...
*Vuur aanwakker modus off*
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_40431850
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:39 schreef Razorback het volgende:

[..]

Oooh wat een commander skills, ik klik maar een beetje raak op de map and that's it
goh, complimenten worden ook niet gewaardeerd

hoe de fuck kan ik weten dat je een beetje klik? ik zag alleen de resultaten en die waren verdomd effectief. maar doe ermee wat je wil.
pi_40431890
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:48 schreef Suikermais het volgende:
*Vuur aanwakker modus on *
Niet om 't één of ander hoor,maar als Razorback van team wil wisselen moet ie dat mooi doen. Geen kip die dat wat aan gaat.....
over dat baserape-geval praat ik niet ,want ik speel BF2 al maanden niet meer...
*Vuur aanwakker modus off*
dat is niet erg, misschien ook begrijpelijk. hij wilde bij de betere boffers zitten
pi_40431922
Zijn die er dan ?
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_40431930
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:48 schreef staticdata het volgende:

[..]

goh, complimenten worden ook niet gewaardeerd

hoe de fuck kan ik weten dat je een beetje klik? ik zag alleen de resultaten en die waren verdomd effectief. maar doe ermee wat je wil.
Helemaal gelijk
pi_40432010
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:50 schreef staticdata het volgende:

[..]

dat is niet erg, misschien ook begrijpelijk. hij wilde bij de betere boffers zitten
Is het gewoon niet heel makkelijk punten verdienen als je als commander bij het winnende team zit
pi_40432380
zo werd er afgelopen weekend 1tje gekicked die was private en deed niets .
maar jij was actief bezig en dus leid je het team naar de overwinning en zijn die punten dan wel tercht. ook al is het altijd klote als je dan net 4e wordt als soldier:(
pi_40432538
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:39 schreef Razorback het volgende:

[..]

Dat is ook het geheim!
pi_40433517
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:06 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Dat is ook was het geheim!
pi_40433558
klikken is toch verboden?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:31:42 #283
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40433621
Kijk en daarom ben ik nu nooit commander daar zijn geen skills voor nodig

Teamswitchen is geen probleem, aangezien we het immers allemaal doen, na elke ronde

En iemand killen op een uncap mag niet, tenzij je daar bent om de commander shit op te blazen

Even iets heel anders:
Ik heb soms best pech, mijn pinpas was gewist en ik kon niet meer pinnen. Nu heb ik een nieuw pasje aangevraagd, dat kost 7,50 euro. Afzetters.
Nu zou hij vandaag binnen gekomen kunnen zijn, maar breek net gewoon mijn sleutel van mijn brievenbus af
Gelukkig heb ik Eikel nog een paar keer kunnen killen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_40433802
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:33 schreef staticdata het volgende:

[..]
[..]

[..]

Dit is ook geen manier van goedpraten maar gewoon hoe ik over baserapen denk.
En omdat ik gelukkig ( ) anders ben dan jou denk ik er misschien ook anders over dan jou

Met een arti raak je wel wat meer dan met 2 bommetjes van mij waar ik nog van moet hopen dat een bom het vliegdekschip wel haalt en niet vroegtijdig een duik in het water neemt.
pi_40433909
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Teamswitchen is geen probleem, aangezien we het immers allemaal doen, na elke ronde

En iemand killen op een uncap mag niet, tenzij je daar bent om de commander shit op te blazen

Even iets heel anders:
Ik heb soms best pech, mijn pinpas was gewist en ik kon niet meer pinnen. Nu heb ik een nieuw pasje aangevraagd, dat kost 7,50 euro. Afzetters.
Nu zou hij vandaag binnen gekomen kunnen zijn, maar breek net gewoon mijn sleutel van mijn brievenbus af
Eerst ronde kwam ik bij de USA binnen en omdat bij MECA de boffers zaten dacht ik gezellig ik ga daar ook heen maar dat ging niet tijdens het spel dus toen de ronde voorbij was was ik weer terug gegaan naar USA maar blijkbaar wordt dat niet opprijs gesteld
pi_40434093
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:37 schreef Razorback het volgende:

[..]

En omdat ik gelukkig ( ) anders ben dan jou denk ik er misschien ook anders over dan jou
stiekem wil je wel hetzelfde zijn

maar goed grote vraag tot slot? GA je door met bommetjes gooien op de uncap base of stop je er nu mee?
pi_40434682
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Even iets heel anders:
Wat ben ik blij dat ik in al die ellende die over je heenkomt een lichtpuntje voor je kan zijn
pi_40434810
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:45 schreef staticdata het volgende:

[..]

stiekem wil je wel hetzelfde zijn

maar goed grote vraag tot slot? GA je door met bommetjes gooien op de uncap base of stop je er nu mee?
Aardig aangeboden maar ik blijf er toch echt liever uitzien zoals ik er nu uitzie
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:08:23 #289
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_40434914
Wat is baserapen? Wat zijn uncap dingen? Kun je van team wisselen? Konden de Duitsers dat ook?

Wat is BF2 uberhaupt?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_40435215
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Razorback het volgende:

[..]

Aardig aangeboden maar ik blijf er toch echt liever uitzien zoals ik er nu uitzie
zijn we het tenminsten nog ergens over eens
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:22:01 #291
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_40435460
Ik pwn jullie allemaal in mijn jet, én ik ben een meesterlijke commander!
Gaan we nu weer lief doen? Homo's..
Ik denk dat ik morgen ipv de BoF server even een dagje op Warlord servers ga rondhangen. FF puntenhoeren en wat uurtjes maken voor mijn MEC medaille, SAS heb ik inmiddels al
pi_40436855
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:16 schreef staticdata het volgende:

[..]

zijn we het tenminsten nog ergens over eens
Ik ben blij dat ik er anders uitzie dan jou, jij vraagt daarop of ik het toch niet stiekem wil waarop ik antwoord met nee en nu zeg je dat we het toch ergens over eens zijn.

Voor zover mijn nederlands klopt zegt mij hier iets dat niet klopt
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:39:48 #293
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40437691
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is baserapen? Wat zijn uncap dingen? Kun je van team wisselen? Konden de Duitsers dat ook?

Wat is BF2 uberhaupt?
[eikelmodus aan]
Moet jij geen prius forum opzetten
[eikelmodus uit]
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_40437991
Vindt je dit dan geen mooie auto

[ Bericht 42% gewijzigd door Razorback op 03-08-2006 00:58:31 ]
pi_40438625
Ik ben er een dagje niet en er gebeuren allemaal rare dingen.

Iedereen van de clan weet wat de regels zijn, het wordt telkens op de server aangegeven.
Als je 1 keer over een carrier vliegt of over een uncap en daarbij misschien iemand dood, ok.
Maar dat een aantal keer achter elkaar doen, dat wordt je voor gestraft, boffer of niet, je gaat er af.

Ik was er niet bij dus ik kan er niet over oordelen, maar ik hoop dat dit nu weer goed is tussen de desbetreffende leden.
pi_40440655
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 01:24 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er een dagje niet en er gebeuren allemaal rare dingen.
Als de kat van huis is
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40440939
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:06 schreef Razorback het volgende:

[..]

Voor zover mijn nederlands klopt zegt mij hier iets dat niet klopt
nee inderdaad het klopt niet. Boeiend.

ik hoop dat je nu i.i.g de regels begrijpt en ze ook kan naleven.

[ Bericht 25% gewijzigd door staticdata op 03-08-2006 08:34:25 ]
pi_40441018
Nu heb ik sickert die airsoft balletjes in ze reet gaat krijgen en razorback kan er ook nog wel bij
pi_40441091
op
pi_40441099
naar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')