Nee dat was omdat mensen zodra ze dood waren ging spawnen in een squad die bezig was om een ver gelegen vlag te capturen. Of in extreme gevallen liepen er 5 richting 5 vlaggen en degene die het gehaald had maakte een squad aan, iedereen joinde de squad en spawnde op de vlag en binnen no time had je de vlag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:49 schreef ursel het volgende:
Idd, je moet wel in leven zijn. Als je dood bent schijnt het niet te mogen. De reden is denk ik in geval alle spawn points gecapt zijn. Anders kon je dus als je dood was een squad joinen en bij de squad leader spawnen.
Thnx!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:35 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik had ze al eens gestuurd bitch
Maar bij deze dus
nou ik probeer zeg maar als ik in t spel; kom meteen een squad te joinen dus dood ben ik dan niet. (nog niet tenminstequote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Idd, je moet wel in leven zijn. Als je dood bent schijnt het niet te mogen. De reden is denk ik in geval alle spawn points gecapt zijn. Anders kon je dus als je dood was een squad joinen en bij de squad leader spawnen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ach het kost je gewoon 15 seconden meer, aangezien je nog altijd suicide kan doen. Ik gebruik dat zowaar ook nog wel eens
dat is wel lelijk. ben je natuurlijk ook al je stats kwijtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
nieuw account aanmaken. dat is de enige optie.
gister zeker ook samen met KONTKRUIMEL over shargi zitten rennenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:42 schreef egg-bird het volgende:
ik zit er trouwens aan te denken om men naam te wijzigen voor BF2... maar hoe?
weet je op de een of andere manier snap ik jou quotes niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gister zeker ook samen met KONTKRUIMEL over shargi zitten rennen![]()
Ik heb het ook gewoon gedaan. Ach die paar puntjes who cares. Ik heb bij mijn FoD account ook nog eens 26,382 punten en met mijn BoF account 6,213 punten. Die paar unlocks die je zelden of nooit gebruikt mis je echt niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:45 schreef egg-bird het volgende:
[..]
dat is wel lelijk. ben je natuurlijk ook al je stats kwijt![]()
1 je bent gayquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:50 schreef egg-bird het volgende:
[..]
weet je op de een of andere manier snap ik jou quotes niet.
dus verklaar u nader....![]()
nou en.! hij rook gewoon lekker dat als hij dood ging. ik als medic meteen zn ars! insprong zeg maarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:46 schreef IJsmuts het volgende:
t
[..]
1 je bent gay
2 gister speelde KONTKRUIMEL op de server
3 nu wil je je naam veranderen
4 laat ook maar![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:05 schreef sickah het volgende:
neh niet dat ik weet
btw iemand nog tips voor het vliegen ? Jets gaat nu wel (muis gevoeligheid staat op 10 )
maar helicoptersIk kan 10 seconden in de lucht blijven maar daarna komt de grond altijd heel snel dichtbij
![]()
Zal het eens met een joystick proberen.
Speel overigens net een kleine week![]()
Gewoon rustig aan doen dus niet als een gek met die muis heen en weer bewegen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:05 schreef sickah het volgende:
neh niet dat ik weet
btw iemand nog tips voor het vliegen ? Jets gaat nu wel (muis gevoeligheid staat op 10 )
maar helicoptersIk kan 10 seconden in de lucht blijven maar daarna komt de grond altijd heel snel dichtbij
![]()
Zal het eens met een joystick proberen.
Speel overigens net een kleine week![]()
Nee t doet nog steeds zeer ....... heb ik eindelijk een voertuig gevonden komt ijsmuts met her tandenstoker langsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ziekjes! al bijgekomen van mn TOW in je reet?
hoop dat je me begrijpt, mn mede BoF-ers doen dat meestal niet![]()
Ah toch een joystick dacht ik al ! thnxquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ziekjes! al bijgekomen van mn TOW in je reet?
hoop dat je me begrijpt, mn mede BoF-ers doen dat meestal niet![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:42 schreef IJsmuts het volgende:
@escape, waarom heb jij hem op 3 als iedereen larisch is over 7?
Scherp ursel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:54 schreef ursel het volgende:
Omdat het geen screens zijn van zijn eigen account..
Mag ook wel na 14 bakken koffie..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Scherp ursel.
Ik heb overigens geen idee hoe het bij mij staat. Ik weet alleen dat ik gisteren nog al heen en weer schommelde, maar goed echt heel slecht ging het niet. Me gunner had toch 33 kills voor de eerste death![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:19 schreef staticdata het volgende:
het mag nog steeds beter ja, maar volgens mij vechtte ik gisteren tegen jou
met eikel kan ik gewoon goed samenwerken
quote:
AAAAMEN!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef -chiel- het volgende:
Het valt mij op dat het teamwerk de laatste tijd steeds beter gaat!
Toen ik in het begin op de BoF server speelde, speelde ieder voor zich.
Bijna niemand maakte een squad aan en als hij dat wel deed, dan deed hij dat niet om als een team te gaan werken.
Ik heb wel eens een BoF squad gejoint en na 1 minuut was ik SL, waren de andere weg en was de naam van de squad veranderd in HOMO!![]()
Maar nu zijn er steeds meer die andere uitnodigen en flink overleggen op TS over de strategie ed.(en lekker op elkaar schelden!).
Ik ben blij dat het zich zo ontwikkeld en ondanks dat ik voor mijn lol speel is het toch ook wel leuk om iets te winnen en als team gaat daat gewoon beter!(en als je samen verliest is het ook minder erg het ligt dan namelijk nooit aan jou)
Ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef -chiel- het volgende:
Het valt mij op dat het teamwerk de laatste tijd steeds beter gaat!
Toen ik in het begin op de BoF server speelde, speelde ieder voor zich.
Bijna niemand maakte een squad aan en als hij dat wel deed, dan deed hij dat niet om als een team te gaan werken.
Ik heb wel eens een BoF squad gejoint en na 1 minuut was ik SL, waren de andere weg en was de naam van de squad veranderd in HOMO!![]()
Maar nu zijn er steeds meer die andere uitnodigen en flink overleggen op TS over de strategie ed.(en lekker op elkaar schelden!).
Ik ben blij dat het zich zo ontwikkeld en ondanks dat ik voor mijn lol speel is het toch ook wel leuk om iets te winnen en als team gaat daat gewoon beter!(en als je samen verliest is het ook minder erg het ligt dan namelijk nooit aan jou)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |