niet callgay-en vanavondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:24 schreef egg-bird het volgende:
ik ga vanavond ook lekker knalluh en gehoert worden zeg maar
als'ie binnen is kan je hem hier ff postenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef jpjedi het volgende:
Ben nu red orchestra aan het downen en zo dadelijk ff proberen. Vandaag verlofdag.
Is ook een spel met tankbattles.![]()
fok topic
Heb je er een psd van??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier iets BoF / BF2 van maken voor op het Forum? Bedankt!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als'ie binnen is kan je hem hier ff posten![]()
kunnen wij het ook ff proberen!!quote:
ik voel een BoF war weekend aankomen, het aantal members zijn er!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:04 schreef staticdata het volgende:
gisteren 13 boffers op de server. nog ff en we kunnen ranked een bof war houden
Ariequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef Sickert het volgende:
ikga ook ff bf2 doen![]()
ben elke dag rond half 4 thuis deze week
heerlijk op karweihalf 7 beginnen dat wel
ok danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Arie
Kom vanavond ook even online met een beetje geluk heb ik een geniale video van Adje en wat foto's
kutspelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef jpjedi het volgende:
Ben nu red orchestra aan het downen en zo dadelijk ff proberen. Vandaag verlofdag.
Is ook een spel met tankbattles.![]()
fok topic
Staat nog steeds op mn CF. Help me er even aan herinneren dat ik mn camera meeneem naar Rburg dan kan ik m er daar af halenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:04 schreef Sickert het volgende:
ok dan
ook het geniale fifa moment?
ben als t goed is de hele avond online
nu ff douchen
Vrienden van mij .. Kries (die neger) Menno (die er naast zat met de bbq bij mij)
waren blij met het vlieger nieuws![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Echt eng, op Ned3 nu een rasechte communist
Nee het kapitalisme heeft de automatisering en dan verliezen we banen en die zitten allemaal werkeloos thuis en het communisme heeft dat ook behalve de werkeloosheid![]()
Jaja, achterlijke mongool![]()
mietje!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het weer gaat echt compleet los hier, ziek!
Schrok me net echt de tering van een keiharde knal!
* Morpheus2002 gaat even op het dakterras genieten.
Mietje? Ik vind het juist superweer, beter dan al die zon. Hmmz idd al die accu's in de autoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
mietje!
niet in de Prius rijden nu he.. anders slaat ie op hol als de bliksem inslaat
@ iets anders net ff weer een klassieker installed
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06312/WOOHOO.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Klassieker?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ iets anders net ff weer een klassieker installed
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06312/WOOHOO.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
twee kleine aanpassingen gedaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:41 schreef staticdata het volgende:
escape, ik zal vanavond ff de wiki aanpassen. of iemand anders moet het nu willen doen.
vondutch1
vondutch1junior
robbie nightmare
die nieuwe belg
Henkus
Stefan 740
moeten erbij
en yankees mag eraf.
huh?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kutspel
ik heb de ut2k4 mod daarvan wel eens geprobeerd, visueel was ie erg goed, maar gameplay was extreem slecht
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:24 schreef UnleashMitch het volgende:
He verdikkeme, ben ik net te laat om op TMF te kijken, verdorrie, deksels !
@Inco&Suikermais, ik riep net op MSN of jullie DTM3 wilde spelen en toen stopte alle draadloze netwerken ermeeDuurde zeker twee uur voordat ik weer een beetje een stabiele verbinding kreeg
Vroeger schopten we mensen daar nog wel voor. Er staat toch gvd geen naamplaatje op een chopper. Weet niet hoe dat tegenwoordig zit, speel zo goed als niet nml :pquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:41 schreef RudyCarell het volgende:
... ging weer lekker net... leek wel de wachtrij voor de metro van tokyo bij de planes / choppers... zit je erin... ZEGT IE: BAIL OUT! nouja vooruit dan maar...
Rudy, ik weet wel een ander leuk spelletjequote:oja en me mic van me headset is naar de tiefus![]()
VRESELIJK vind ik dat! En Asociaal!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:41 schreef RudyCarell het volgende:
... ging weer lekker net... leek wel de wachtrij voor de metro van tokyo bij de planes / choppers... zit je erin... ZEGT IE: BAIL OUT! nouja vooruit dan maar...
oja en me mic van me headset is naar de tiefus![]()
ik heb me aangeleerd me niet druk te maken, maar toch jammerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
VRESELIJK vind ik dat! En Asociaal!
Je bent gek dat je uitstapt man.. JIJ betaald voor die server en zo'n muppet niet, en dan gaat die muppet jou vertellen wat je moet doen?
Ik kom ook mensen tegen die net als ik graag willen vliegen en dus op de spawnpoints staan, maar waarmee wel gewoon een 50/50 afspraak is te maken. Ik dood, hij next plane en vice versa. Zo hoort het!
Maar maak ook mee dat ik op een plane sta te wachten en dat ie dan op een sneaky manier voor me neus wordt gejat als ie eindelijk spawned.. Dan ben ik pissed, maar hou me rustig en wacht op de volgende.. EN DAN GEBEURT HET GEWOON WEER!!!!
Dan raak ik dus echt gefrustreerd heh...
Het is toch haast vanzelfsprekend dat als je bent neergehaald en er staat op de spawnpoint nog steeds dezelfde persoon te wachten op een respawn, dat je die persoon dan voor laat gaan?
kooi van Faradayquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mietje? Ik vind het juist superweer, beter dan al die zon. Hmmz idd al die accu's in de autoGeen idee eigenlijk hoe dat beschermt wordt.
het was ooit een mod, die veel prijzen in de wacht had gesleept, daardoor kregen de gamestudio's interesse en hebben ze de mensen ingehuurd voor een nieuw spel, die jij nu hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
huh?![]()
Ben ik nu fout op de hoogte? Spel komt over 22 uur vanaf nu officieel uit als trial welke 100% speelbaar is vanaf morgen tot 7 augustus. Hoe kan er dan een mod zijn die jij hebt gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |