Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Je hebt het nu over de vader neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:46 schreef cerror het volgende:
Er is een kindeke geboren op aard.
Even dat je het weet, hij moet vernietigd worden.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ik ga mijn radar even op iemand anders richten
Ik ga even checken of je gelijk hebtquote:
Ja, maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga even checken of je gelijk hebt.
Nee je hebt geen gelijk, het was de camera die zo een debiele kleur produceerde (analoge camera enzo).
sorryquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:51 schreef NanKing het volgende:
SeaOfLove, als je een topic sluit moet je ook een nieuwe openen schat.
Een wat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:52 schreef NanKing het volgende:
En zij is AFAIK geen dyke.
Dies geen potquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:52 schreef DeeCruise het volgende:
@ SeaOfLove: Sebasser bedoelde dit persoontje
[afbeelding]
Als zijnde vrouwelijke lesbo met kort haar (of ja, kort)
ow, check je fotoboek ff
ik was nog helemaal confuus van DeeCruise of whatever in mijn FoBoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:51 schreef NanKing het volgende:
SeaOfLove, als je een topic sluit moet je ook een nieuwe openen schat.
Dus Afaik betekend pot?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:52 schreef NanKing het volgende:
En zij is AFAIK geen dyke.
Of whatever?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik was nog helemaal confuus van DeeCruise of whatever in mijn FoBo![]()
AFAIK is geen pot.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dus Afaik betekend pot?
Technisch gezien zeg je dus : En zij is pot, geen pot..
![]()
whehehe neen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dus Afaik betekend pot?
Technisch gezien zeg je dus : En zij is pot, geen pot..
![]()
Zou je heel misschien die hele mooie OP van de wiki er op kunnen zetten ??quote:
Ik was snellerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
whehehe neen.
AFAIK is, As Far As I know.
Ow god, wat een niveau hier.quote:
Nou dat moet jij toch wel weten met jouw tekst refererend aan mijn dochter in het FoBoquote:
Hm, gebeurd niet vaak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zou je heel misschien die hele mooie OP van de wiki er op kunnen zetten ??
Ik denk, dus ik besta.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga maar eens slapen...
Denk ik.
Of die heeft iemand al weer \verwijderd, dat kan ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
NanKing maak eens de OP ik heb er een quotetje van jou in zitten.
Dochterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou dat moet jij toch wel weten met jouw tekst referend aan mijn dochter in het FoBo
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik ermee bedoel, was compliment, zonder freaky bijbedoelingen of whatever je gewend bent van het gemiddelde tuig hier op fok..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou dat moet jij toch wel weten met jouw tekst referend aan mijn dochter in het FoBo
Ik ha0d binnen 20 sec die tekst der al neergeplemptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ow god, wat een niveau hier.
Is er dan een of andere persoon aanwezig die na 3x vragen kan uitleggen wat dat betekend?
-edit-
Er wordt sneller gereageerd dan een mens kan typen...![]()
en google vind ook alles AFAIK.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik denk dus jullie bestaan niet.![]()
Zie edit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ha0d binnen 20 sec die tekst der al neergeplempt
Ik ben moe, dus ik taai afquote:
Ik geef je even voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik ermee bedoel, was compliment, zonder freaky bijbedoelingen of whatever je gewend bent van het gemiddelde tuig hier op fok..
Oeh, kusjes enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik geef je even voordeel van de twijfel... sorry als ik het verkeerd heb opgevat, excusez-moi...
![]()
Hij is al naar bedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hee! GitarenMan! ben jij soms te horen op dat Fok!radio gedoe?![]()
![]()
![]()
![]()
KEn jij PS irlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:00 schreef NanKing het volgende:
PS, lekker lebber op je lekkere bekkie
Weltrusten
Please... mag ik slapen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk wakker, en ik hou je tegen.
Hier staat ie wel in:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:59 schreef NanKing het volgende:
Wat had je gequotert dan?
De uitleg staat er bij...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik geef je even voordeel van de twijfel... sorry als ik het verkeerd heb opgevat, excusez-moi...
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:00 schreef NanKing het volgende:
PS, lekker lebber op je lekkere bekkie
Weltrusten
Je was er helemaal niet bij toen ik dat zeiquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slaat als een appel op een bezemsteel.
Dat zal lang wachten voor jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoelaat meld je je morgen met een naamtopic over/voor mij dan?
Berenboot toch?quote:
Zal ik dan maar een naamtopic voor je openenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zal lang wachten voor je
Naamtopics
T zal wel, maar ik weet waar je het over hadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je was er helemaal niet bij toen ik dat zei![]()
Mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een naamtopic voor je openen.
1) ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je momenteel gewoon sjagie of ben je altijd zo
Kusje dropquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
1) ik had het niet tegen jou
2) Waaruit leid je af dat ik sjagie ben?
3) dit is mijn 11e nachtdienst, mag ik dan iets minder enthousiast zijn?
Voor Sebaggertje?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een naamtopic voor je openen.
1) Het was gewoon een vraag, maakt niet uit tegenwie je het hadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
1) ik had het niet tegen jou
2) Waaruit leid je af dat ik sjagie ben?
3) dit is mijn 11e nachtdienst, mag ik dan iets minder enthousiast zijn?
Ik ook wat?quote:
Hij komt der wel eens op ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja maar GitarernMan is wel dat Fok!radio mannetje, toch?![]()
Even voor de duidelijkheid, mijn posts zijn niet geirriteerd (behalve de vorige dan). Ik ben aan het werk, en kan dus af en toe maar kort reageren..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
1) Het was gewoon een vraag, maakt niet uit tegenwie je het had
2) je geirriteerde posts.
3) Daar heb ik wat aan, en ja tuurlijk mag dat
Ja hoi Sebasser, ik heb nog meer dingen te doen hier op FOK!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, gebeurd niet vaak.
Een tweede reactie
Whehe, zulks een lol heb ik hier man.quote:
Vertel eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja hoi Sebasser, ik heb nog meer dingen te doen hier op FOK!
Ja en dat ook midden in de nacht
http://frontpage.fok.nlquote:
Huh ?quote:Ja, en ik weet toevallig dat jij zowat elke nacht wakker bent.
Dus dat tweede telt niet
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:12 schreef NanKing het volgende:
De frontpage. Daar wil ik nog niet dood gevonden worden
.
Pyromaan legt 11 sportverenigingen in de asquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl
leuk joh, daar lees je het laatste nieuws
Lijkt me ook niet echt relaxed:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:12 schreef NanKing het volgende:
De frontpage [afbeelding]. Daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
Waar zie je dat bericht ??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Pyromaan legt 11 sportverenigingen in de as
Doet me aan iemand denken. Brand op Fok!!
Nee lieve schat, niet omdat men daar praat over serieuze dingen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat men daar praat over serieuze dingen??
Valt best mee hoor
Hier praten we ook over serieuze dingen opzich.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat men daar praat over serieuze dingen??
Valt best mee hoor
Zou wel een mooie stunt zijn, denk je nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt relaxed:
" NanKing dood gevonden op frontpage" ..
Het klinkt niet eens!
Sjah, tis maar wat je mooi noemt natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zou wel een mooie stunt zijn, denk je niet.
Niet alle reacties zijn even nuttig idd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee lieve schat, niet omdat men daar praat over serieuze dingen.
Meer het feit dat men het gemiddelde iq van een fruitvlieg heeft daar.
Hier ligt het vaak even'hoog'quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee lieve schat, niet omdat men daar praat over serieuze dingen.
Meer het feit dat men het gemiddelde iq van een fruitvlieg heeft daar.
Alcohol en mooie damesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hier praten we ook over serieuze dingen opzich.
Het nieuws ben ik ook niet zo fan van daar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Niet alle reacties zijn even nuttig idd.
Maar toch, wel leuk
Je hoeft de reacties ook niet persé te lezen
doe maar niet ofzo anders zou NB saai worden enzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Eigelijk moeten we zoiets eens doen, en daarna kijken hoesnel het op andere websites staat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Snel, je kan de FiPo nog halen :!!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/video/269![]()
Alcohol praten we hier nauwlijks over, beetje afleiding.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Alcohol en mooie dames
Oftewel bier en geile wijfen
En ik maar wachten op uitleg..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doe maar niet ofzo anders zou NB saai worden enzo![]()
Je bent meer fan van hersenloos baggeren??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het nieuws ben ik ook niet zo fan van daar.
Voor de rest doe je het leuk enzo hoor.
Wat hadden ze gedaan dan, GS?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eigelijk moeten we zoiets eens doen, en daarna kijken hoesnel het op andere websites staat.
Beetje die stunt van GS paar jaar of zo terug.
Niet meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Snel, je kan de FiPo nog halen :!!!!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je bent meer fan van hersenloos baggeren??![]()
Wat een FrontPage Fipo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Snel, je kan de FiPo nog halen :!!!!
Geenstijl had een bericht gepost of iets dergelijks dat een medewerker in elkaar was geslagen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat hadden ze gedaan dan, GS?
Enlighten me.
Ja man, de meeste topics (ja zo heten ze daar ook) die hebben meer reacties dan de topics hierquote:
Fppmfpmppmfpmppmfpmpp, mppppp mpmmmmppp ppfpfmmppmpppppfmm ffpppf fpmmmmppp mpmppfppfmffmpp ppmfmfmfffmmpmmmppfmm.quote:
GeenStijl is stomquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geenstijl had een bericht gepost of iets dergelijks dat een medewerker in elkaar was geslagen.
En dat ze daarom zouden stoppen, en later bleek dat niet waar te zijn.
Hoe komt dat denkje slimbo, hier gaat alles op slot na de 300'ste.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja man, de meeste topics (ja zo heten ze daar ook) die hebben meer reacties dan de topics hier
En ze worden veeeeeel meer gelezen![]()
Ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
GeenStijl is stom.
Nog stommer als de frontpage.
Kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
GeenStijl is stom.
Nog stommer als de frontpage.
Frontpage logicaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe komt dat denkje slimbo, hier gaat alles op slot na de 300'ste.
en daar niet
Aha, dat bestaat zeker niet eens?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fppmfpmppmfpmppmfpmpp, mppppp mpmmmmppp ppfpfmmppmpppppfmm ffpppf fpmmmmppp mpmppfppfmffmpp ppmfmfmfffmmpmmmppfmm.
Fmpffmmpffmffmm, pppmmmfmpfmffmfpffpmfmffpmmpmp fppmpppmf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, dat bestaat zeker niet eens?![]()
Edit: ik ben natuurlijk helemaal NK nietquote:
Tyfus, natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fmpffmmpffmffmm, pppmmmfmpfmffmfpffpmfmffpmmpmp fppmpppmf.
Ja das toch juist niet leuk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja man, de meeste topics (ja zo heten ze daar ook) die hebben meer reacties dan de topics hier
En ze worden veeeeeel meer gelezen![]()
Daar kunnen we ook topics op slot gooien hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe komt dat denkje slimbo, hier gaat alles op slot na de 300'ste.
en daar niet
Kunnen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Daar kunnen we ook topics op slot gooien hoor
Deze is dicht
Hm, preciesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:23 schreef NanKing het volgende:
Whehehe, en dan opeens zo van dooie muisjes.
Wat om daar een FiPo te hebben die door 20.000 mensen wordt gelezen?quote:
nix over dode muisjes enzo mop...deze is nog springlevendquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:23 schreef NanKing het volgende:
Whehehe, en dan opeens zo van dooie muisjes.
KICK!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat om daar een FiPo te hebben die door 20.000 mensen wordt gelezen?
Tja ik vind het een beetje nutteloos, maar er zijn zat users die er op kicken.
Welke mop lieverd ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nix over dode muisjes enzo mop...deze is nog springlevend![]()
Gaat dit overquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik vind de opbouw nniet goed van de topics
Als je de boel omkeert hoeft je nooit een serrie topics te maken en staat het nieuwste bericht altijd boven aan! Ook fijner met plaatjes laden enz.
Kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kunnen..
Is wat anders dan dat het vanzelf op de 300ste gaat
Hm, Dan halen topic's hier meer reacties.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Klopt
Gebeurd niet vaak dat het over de 300 komt, 1 op de 10 berichten gok ik zo.
http://frontpage.fok.nl/reacties.fok ga maar tellen
Ik vroeg het mijzelf af, ik vroeg het niet aan jou.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gaat dit daarover of moet er een vraagteken aan het einde?
Wat is uberhaupt het nut van posten op de frontpage.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Denk je? vergelijk die lijst maar eens met je active topics lijstquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, Dan halen topic's hier meer reacties.
Stond ik laatst onder de douche met een parraplu........ Raad eens wat.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja idd mensen die daarop kicken ja! die moeten ze verbannen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hersenloos gebagger moet je hier niet zijn, wij posten hier inhoudelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Denk je? vergelijk die lijst maar eens met je active topics lijst
En daar zijn het meer verschillende users.
Maarja nu genoeg gezeur over de FP
Tijd voor hersenloos gebagger
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Stond ik laatst onder de douche met een parraplu........ Raad eens wat.......Jij hebt te veel Midnr geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hersenloos gebagger moet je hier niet zijn, wij posten hier inhoudelijk.
En op niveau.
Verkapt baggeren in POL, ik ken iemand die daar pro in is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja idd mensen die daarop kicken ja! die moeten ze verbannen.Ik kom wel eens in POL en wat je daar voor zelfgenoegzame onzin tegen komt dat zie je in onzin enz niet.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jij hebt te veel Midnr geluisterd![]()
Nog zwakzinniger ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef NanKing het volgende:
Ik word een beetje zwakzinnig van POL de laatste dagen.
Wel op niveau ja, ik moet je gelijk geven!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zulks een matige grap brian, wij doen hier niet anders.
Ik wilde 'm eigenlijk zelf inkoppen, maar ik dacht laat Joost het maar doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nog zwakzinniger ?
Edit: neh, te flauw
Das BEFquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wel op niveau ja, ik moet je gelijk geven!
Bier en Tieten niveau![]()
Ik kom er nooitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef NanKing het volgende:
Wat ga je doen danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben over 15 minuten uiterlijk weer terug.
Kusje, ik ben zo terug. (IBZT)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde 'm eigenlijk zelf inkoppen, maar ik dacht laat Joost het maar doen.
Dat is Bier en Frituur, volgens mij moet je de OP nog eens goed bekijken.quote:
Piemel in een ventilatie gat steken, en dan hopen dat ik geen stijfding krijg.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is Bier en Frituur, volgens mij moet je de OP nog eens goed bekijken.
quote:Is er inhoud in [NB]?
Nee! alleen bier, tieten & Bagger!
Heel Fok! is een speeltuin voor zwakzinnigen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:30 schreef NanKing het volgende:
Zulks een matige grap brian, Ik weet dat dat Bier en frituur is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is Bier en Frituur, volgens mij moet je de OP nog eens goed bekijken.
NB gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:33 schreef Qunix het volgende:
Bef heeft wel inhoud en Nb niet.
Goed punt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Heel Fok! is een speeltuin voor zwakzinnigen.
Daar ook, maar ze worden er daar net zo snel als hier uit geknikkerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:33 schreef Qunix het volgende:
Owja.... Daar komen geen herrie schopperts en hier wel.
Eens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een teller voor, er staat bij elke user een cijfer, hoe hoger het cijfer, hoe zwakzinniger de user.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Doe maar wel, mij lukt het dan 1 dagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik denk erover mijn ritme te herstellen met een slaapje overslaan?Zal wel weer niet lukken.
![]()
Er zijn ook positieve notesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een teller voor, er staat bij elke user een cijfer, hoe hoger het cijfer, hoe zwakzinniger de user.
Dus je geeft toe, dat je jezelf redeijk zwakzinnig vindt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een teller voor, er staat bij elke user een cijfer, hoe hoger het cijfer, hoe zwakzinniger de user.
Zou de teller dan niet gestopt moeten zijn bij Maikuul?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja ik heb daar allemaal niet zo'n zicht op. Maar volgens Bupa had ik net voor zijn vertrek geen notes.quote:
Moppie tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:36 schreef Sebasser het volgende:
Waarom denk ik nu pas aan het usernummer, ik dacht aan de notes
Zulke bronnen moet je nooit verklappenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja ik heb daar allemaal niet zo'n zicht op. Maar volgens Bupa had ik net voor zijn vertrek geen notes.![]()
Nee maar dat was ook niet Bupa natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zulke bronnen moet je nooit verklappen [afbeelding]
Mijne heet gewoon Bjorn, ik doe niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb trouwens ook een huisdier die Bjorn heet. Die van mij heet alleen Björn, want Björn staat intellectueler dan Bjorn. Vernederlandisering van al die namen hoeft van mij daarnaast ook helemaal niet. Björn dus, als in BJUUUURN.
Zeker dat het niet een kleding stuk is ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb trouwens ook een huisdier die Bjorn heet. Die van mij heet alleen Björn, want Björn staat intellectueler dan Bjorn. Vernederlandisering van al die namen hoeft van mij daarnaast ook helemaal niet. Björn dus, als in BJUUUURN.
Jij welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:38 schreef NanKing het volgende:
Het zal me aan me aarsch oxideren hoeveel notes ik heb.
Ik ben wel heel braaf enzo.
Trusten alvast, want ik ga zoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:40 schreef Sebasser het volgende:
De tofheid, ik was weg.
Tot een uur of 5 voor 5
Doei!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:40 schreef Sebasser het volgende:
De tofheid, ik was weg.
Tot een uur of 5 voor 5
Trusten/quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Doei!!
Ik ben slapen. Trusten allemaal![]()
Dan raakt ie zijn 'bezigheid' kwijt, zoiets zou hij noooooit vertellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hoi GitarenMan hoeveel note's heb ik?![]()
Hoeveel per pagina zit je ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:43 schreef DeeCruise het volgende:
Holy shit, ik ben misschien 20 minuten weg geweest, en acuut 2 paginas erbij vol geklad!
Men dat gaat hard hier
Oke, maar ja. Als ik die zou hebben wil ik natuurlijk weer weten wat erin staat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan raakt ie zijn 'bezigheid' kwijt, zoiets zou hij noooooit vertellen [afbeelding]
Hallo, ik ben Björn!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:40 schreef NanKing het volgende:
Is Björn een kakkerlak of een ander dier?.
Een baardagaamquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Björn!
[afbeelding]
Die achtergrond, die is tof.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Björn!
[afbeelding]
Zulks een vunzig mens ben jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een baardagaam.
Leuke beestjes zijn dat.
* Sebasser pakt stiekem alle kusjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:47 schreef NanKing het volgende:
Ik ga slapen, dag allen![]()
je voor wie wil.
Ja hee!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:47 schreef NanKing het volgende:
Ik ga slapen, dag allen![]()
je voor wie wil.
Zeker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hha, maar die idioten navelstaarders in POL zijn dus gewoon flamers?
Zeker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat het kinderen waren die een paar nieuwe woorden hadden geleerd.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
* Odysseuzzz gaat trouwens toch maar dutten tot vroeg.
![]()
![]()
Wtfm the lost chickquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, kijk ondertussen maar hiernaar.![]()
![]()
Niet veel beterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
O verkeerde link! http://video.google.com/videoplay?docid=-2660802447916665129 is ook best oke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |