Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Je hebt het nu over de vader neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:46 schreef cerror het volgende:
Er is een kindeke geboren op aard.
Even dat je het weet, hij moet vernietigd worden.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ik ga mijn radar even op iemand anders richten
Ik ga even checken of je gelijk hebtquote:
Ja, maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga even checken of je gelijk hebt.
Nee je hebt geen gelijk, het was de camera die zo een debiele kleur produceerde (analoge camera enzo).
sorryquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:51 schreef NanKing het volgende:
SeaOfLove, als je een topic sluit moet je ook een nieuwe openen schat.
Een wat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:52 schreef NanKing het volgende:
En zij is AFAIK geen dyke.
Dies geen potquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:52 schreef DeeCruise het volgende:
@ SeaOfLove: Sebasser bedoelde dit persoontje
[afbeelding]
Als zijnde vrouwelijke lesbo met kort haar (of ja, kort)
ow, check je fotoboek ff
ik was nog helemaal confuus van DeeCruise of whatever in mijn FoBoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:51 schreef NanKing het volgende:
SeaOfLove, als je een topic sluit moet je ook een nieuwe openen schat.
Dus Afaik betekend pot?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:52 schreef NanKing het volgende:
En zij is AFAIK geen dyke.
Of whatever?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik was nog helemaal confuus van DeeCruise of whatever in mijn FoBo![]()
AFAIK is geen pot.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dus Afaik betekend pot?
Technisch gezien zeg je dus : En zij is pot, geen pot..
![]()
whehehe neen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dus Afaik betekend pot?
Technisch gezien zeg je dus : En zij is pot, geen pot..
![]()
Zou je heel misschien die hele mooie OP van de wiki er op kunnen zetten ??quote:
Ik was snellerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
whehehe neen.
AFAIK is, As Far As I know.
Ow god, wat een niveau hier.quote:
Nou dat moet jij toch wel weten met jouw tekst refererend aan mijn dochter in het FoBoquote:
Hm, gebeurd niet vaak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zou je heel misschien die hele mooie OP van de wiki er op kunnen zetten ??
Ik denk, dus ik besta.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga maar eens slapen...
Denk ik.
Of die heeft iemand al weer \verwijderd, dat kan ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
NanKing maak eens de OP ik heb er een quotetje van jou in zitten.
Dochterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou dat moet jij toch wel weten met jouw tekst referend aan mijn dochter in het FoBo
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik ermee bedoel, was compliment, zonder freaky bijbedoelingen of whatever je gewend bent van het gemiddelde tuig hier op fok..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou dat moet jij toch wel weten met jouw tekst referend aan mijn dochter in het FoBo
Ik ha0d binnen 20 sec die tekst der al neergeplemptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ow god, wat een niveau hier.
Is er dan een of andere persoon aanwezig die na 3x vragen kan uitleggen wat dat betekend?
-edit-
Er wordt sneller gereageerd dan een mens kan typen...![]()
en google vind ook alles AFAIK.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik denk dus jullie bestaan niet.![]()
Zie edit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ha0d binnen 20 sec die tekst der al neergeplempt
Ik ben moe, dus ik taai afquote:
Ik geef je even voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik ermee bedoel, was compliment, zonder freaky bijbedoelingen of whatever je gewend bent van het gemiddelde tuig hier op fok..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |