abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40381964
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:41 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Heb je die beelden van de ambulance gezien? Knap iemand die kan beweren dat daar niet gericht op is geschoten.

Ze beschieten tien uur lang een VN post die voortdurend aan de telefoon hingen om voor hun leven te smeken om uiteindelijk alsnog met een smartbom te worden weggevaagt.

En dan nu het bloederig hoogtepunt van de massamoord in Qana.

Iedereen die zich nog in het zuiden bevindt is vogelvrij. Dat is wat Israel zegt. Voor wie het nu nog niet snapt: Ze geven geen moer om mensenlevens. Meer dan zevenhonderd dood, het land naar de kloten en het is nog niet genoeg want het grondoffensief heeft ondertussen groen licht gekregen. Het enige waar ze in geinteresseert zijn is PR. Software uitgeven zodat alle usefull idiots mee mogen helpen dat deze moordmachine door kan blijven gaan.

Moord impliceert idd opzet. En daarom noem ik ze kindermoordenaars.
Ach mens hou toch op met je gejammer.
Het is oorlog en de vijand moet vernietigd worden, inclusief hun nakomelingen.
Valt best wel mee met het aantal slachtoffers.
Jammer dat je op FOK dit soort mods vindt.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:44:23 #102
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40381975
tvp
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:46:29 #103
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40382049
Je doet je best maar NS, noem ze maar wat je wilt, maar ik heb toch een vraagje :
Als dat echt allemaal waar is waarom kiezen die sukkels daar dan geen eieren voor hun geld en houden ze op met te proberen om deze vreselijke moordenaars die geen ene moer geven om een mensenleven te vermoorden ? Waarom laten ze hen niet gewoon met rust ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_40382141
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:33 schreef CANARIS het volgende:
Hoe je het wend of draait. Dit hele ding is 1 groot disaster voor Israel.

Er gaat een einde komen aan deze veldtocht en dan zal de Hizbollah in hun oud bekende propandistische manier, zichzelf als winnaar uitroepen en de hele een groot deel van de arabsiche zandbak wereld zal hun hierin ondersteunen. Opmerkelijk genoeg ,zullen de kritischste stemmen uit Libanon zelf komen.

Ondertussen zullen de huppelkuts al la mensen als Gretta niets anders doen, als de Israelische misdaden , dag in dag uit , aan de pranger stellen en de Nova Vliegenvangers, ons overstelpen met beelden van dode kindjes.

de grote verliezer staat nu al vast.
Israel.
Ik ben het met de strekking van je verhaal helemaal eens.
met de toon wat minder..
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:44 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

[ Bericht 11% gewijzigd door venomsnake op 01-08-2006 12:54:50 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:51:01 #105
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40382185
quote:

[..]

Heb je die beelden van de ambulance gezien? Knap iemand die kan beweren dat daar niet gericht op is geschoten.

Ze beschieten tien uur lang een VN post die voortdurend aan de telefoon hingen om voor hun leven te smeken om uiteindelijk alsnog met een smartbom te worden weggevaagt.

Iedereen die zich nog in het zuiden bevindt is vogelvrij. Dat is wat Israel zegt. Voor wie het nu nog niet snapt: Ze geven geen moer om mensenlevens. Meer dan zevenhonderd dood, het land naar de kloten en het is nog niet genoeg want het grondoffensief heeft ondertussen groen licht gekregen. Het enige waar ze in geinteresseert zijn is PR. Software uitgeven zodat alle usefull idiots mee mogen helpen dat deze moordmachine door kan blijven gaan.

Moord impliceert idd opzet. En daarom noem ik ze kindermoordenaars.
Wie zegt dat er in die ambulances geen terroristen zaten?? nou naief stuk vreten!
Trotse papa van Eden
  † In Memoriam † dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:51:23 #106
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40382193
quote:

[..]

Ach de zogenaamde christen heeft ook iets.

Verder ga ik ook geen woorden aan je vuil maken. Ik ben kwaad voor wat er gebeurd en ga mijn energie niet aan enge oorlogsgeilers als jou verspillen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:52:33 #107
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_40382243
quote:
Punt 1: De VN is niet de vijand.

Punt 2: Gericht schieten op ambulances is een duidelijk een oorlogsmisdaad die in geen enkele oorlog gerechtvaardigt is. En als Israel wil blijven beweren dat zij zich aan Geneve houden kunnen ze dit niet doen.

Punt 3: Fok! Like it or leave it.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_40382427
quote:

[..]

Christelijke naastenliefde?
Als in 'de andere wang toekeren'.
X
pi_40382433
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:51 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ach de zogenaamde christen heeft ook iets.

Verder ga ik ook geen woorden aan je vuil maken. Ik ben kwaad voor wat er gebeurd en ga mijn energie niet aan enge oorlogsgeilers als jou verspillen.
Ga mekkeren over de zestig slachtoffers die per dag in Irak vallen door islamitisch geweld, waaronder veel kinderen. Maar ja, dat is politiek niet interessant voor jou, he NS?
Die kinderen zijn voor jou helemaal niet belangrijk, behalve als ze de dood vinden door israeli's.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:59:27 #110
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_40382468
NorthernStar, wat had jij dan gedaan in de positie van Israel?
pi_40382488
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:58 schreef Alulu het volgende:

[..]

Christelijke naastenliefde?
Als in 'de andere wang toekeren'.
Dan was Israel al in zee gedreven.
En ik laat me niet de les lezen door jou.
pi_40382519
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:59 schreef cyber_rebel het volgende:
NorthernStar, wat had jij dan gedaan in de positie van Israel?
Met de witte vlag zwaaien waarschijnlijk of boeh roepen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:02:41 #113
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_40382595
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:00 schreef lionsguy18 het volgende:
Met de witte vlag zwaaien waarschijnlijk of boeh roepen.
Hey gebruik mijn oprechte vraag niet om NS persoonlijk aan te vallen.
pi_40382597
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:59 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Dan was Israel al in zee gedreven.
En ik laat me niet de les lezen door jou.
Dat is ook niet mijn les, maar die van iemand anders
X
pi_40383197
quote:

[..]

Die discussie was eerder deze week ook al voorbij gekomen.
Als hezbollah (en hamas) regels aan hun aars lappen en ambulance's als taxi
gebruiken kan het gebeuren dat Israel, als ze vermoedens van misbruik hebben, er
een bom op gooien.
quote:
Wat zou jij doen als je constant telefonisch lastig gevallen wordt?
Die VN mensen hadden daar al lang weg moeten zijn. Als je in een frontlinie
blijft zitten, terwijl hezbollah achter je rug raketten afvuurt, weet je dat jouw
gebied aan de beurt komt. Triest, maar er is een oorlog bezig daar.
quote:
Israel heeft zich hiermee geen groot plezier gedaan en ik zie dit ook als een fout.
Ze hebben reeds vele malen hun excuses aangeboden, iets wat hezbollah en hamas
nog nooit gedaan hebben voor de Israelische kinderen.
Van opzet is geen enkele sprake (imo).
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:23:19 #116
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_40383242
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef DustPuppy het volgende:
Punt 2: Gericht schieten op ambulances is een duidelijk een oorlogsmisdaad die in geen enkele oorlog gerechtvaardigt is. En als Israel wil blijven beweren dat zij zich aan Geneve houden kunnen ze dit niet doen.
Even het bijbehorende artikel van de Conventie opgezocht:
quote:
Chapter III. Medical Units and Establishments

Art. 19. Fixed establishments and mobile medical units of the Medical Service may in no circumstances be attacked, but shall at all times be respected and protected by the Parties to the conflict. Should they fall into the hands of the adverse Party, their personnel shall be free to pursue their duties, as long as the capturing Power has not itself ensured the necessary care of the wounded and sick found in such establishments and units.

The responsible authorities shall ensure that the said medical establishments and units are, as far as possible, situated in such a manner that attacks against military objectives cannot imperil their safety.

Art. 21. The protection to which fixed establishments and mobile medical units of the Medical Service are entitled shall not cease unless they are used to commit, outside their humanitarian duties, acts harmful to the enemy. Protection may, however, cease only after a due warning has been given, naming, in all appropriate cases, a reasonable time limit, and after such warning has remained unheeded.
Met andere woorden, ook al gebruikt Hezbollah die dingen voor andere doeleinden die schadelijk kunnen zijn voor Israel, dan nog moet er een waarschuwing vooraf gaan, voordat het vuur erop geopend wordt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_40383293
[uber negatieve modus]
Als er nog vele burgerdoden gaan vallen dan heeft de Hezbollah straks niemand meer om voor te vechten. Dan is er wel een stuk land maar of er wil niemand meer wonen of er zijn simpelweg geen mensen meer om daar te wonen, los van de Israelies dan.[/uber negatieve modus]

Over die ambulance. Het is gewoon erg lastig om vanaf hier goed te kunnen oordelen. Ik zal niet zeggen dat Israel expres gewonden bombardeert, ik zal ook niet meteen zeggen dat Hezbollah elke ambulance gebruikt om in te vluchten. We krijgen vandaag de dag echt zoveel informatie binnen uit talloze kanalen, bevestigd of onbevestigd. Zelfs filmpjes kunnen in scene zijn gezet of gemanipuleerd op de pc. Enige wat ik kan stellen is dat het daar nu simpelweg een zootje is en dat beide partijen van geen opgeven willen weten, en dat zoals in elke voorgaande oorlog er ook onschuldigen het slachtoffer zullen zijn of worden.
pi_40383317
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:21 schreef Incomplete het volgende:

Wat zou jij doen als je constant telefonisch lastig gevallen wordt?
Die VN mensen hadden daar al lang weg moeten zijn. Als je in een frontlinie
blijft zitten, terwijl hezbollah achter je rug raketten afvuurt, weet je dat jouw
gebied aan de beurt komt. Triest, maar er is een oorlog bezig daar.
Geen smoesjes, Israel hoort gewoon geen bommen op een VN post te gooien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40383579
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 03:39 schreef NorthernStar het volgende:
Was manhattan trouwens een van die christenen die achter Israel stond?
Volgens mij is het irrelevant welke levensbeschouwelijke visie iemand aanhangt als diegene simpelweg tegen terrorisme en terroristische groeperingen zoals Hezbollah, Al-Aqsa, Hamas, etc. is.
quote:
Dit vinden de Israeli's van het christendom
Uit die korte statement valt helemaal niet
op te maken wat de Israëliërs vinden van het christendom.
Sterker nog daar gaat het totaal niet over. Het gaat over ethische discussies die de geest van de militairen en het leger zou kunnen verzwakken.
quote:
Dat gezeur van die christenen over moraal verzwakt ons land"

Niet nieuw, aan het begin hadden ze al een soortgelijk idee over het Christendom
Totale verkeerde voorstelling van zaken. Het afrekenen met Hezbollah in plaats van in te gaan op discussie over disproportionaliteit, goed en slecht is volgens The Yesha Rabbinical Council dé manier.

Daarnaast vertegenwoordigd de Yesha Council 225.000 kolonisten (die over het algemeen extremere opvattingen hebben), wat concludeert dat deze uitspraken gedaan door de rabbijn totaal niet represetatief zijn voor alle Israëliërs en niets zegt over de algemene Israëlische beoordeling van het christendom.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_40384533
14:55 Lahoud: If IDF invades, Lebanese army will join Hezbollah in fighting (Itim)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:09:05 #121
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40384621
waar moeten de hizbollah nu hun stellages met afweergeschut neerzetten dan, op het puntje van een berg?
ze zijn het verzet, het verzet in de 2e wereldoorlog begaf zich ook onder de mensen want het waren mensen, net als hizbollah.

dus tief eens op met dat nonargument dat het daarom slechten zijn of watever.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:09:08 #122
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40384622
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:06 schreef venomsnake het volgende:
14:55 Lahoud: If IDF invades, Lebanese army will join Hezbollah in fighting (Itim)
En dan krijg je een echte oorlog
Trotse papa van Eden
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:09:55 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40384644
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:09 schreef B4CO het volgende:

[..]

En dan krijg je een echte oorlog
ja want wat israel nu doet is natuurlijk legitiem he
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:10:34 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40384669
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Geen smoesjes, Israel hoort gewoon geen bommen op een VN post te gooien.
VN posten zijn weapons exclusion zones (safe areas) daar moet je geen wapens opstellen en met die wapens moet je al helemaal niet op vijandelijk gebied gaan schieten want dan mag de vijand gewoon terugschieten.

dat de grote machten niet bereid zijn hun peacekeepers toestemming tegeven die wapens uit hun aor te verwijderen (met geweld waar nodig) is zowieso stom en deels de oorzaak va deze hele bende
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40384678
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:06 schreef venomsnake het volgende:
gezelliiig
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')