Ik wilde al voor een kwartet in de eerste vier posts gaanquote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef Chowi het volgende:
Teeveepeeee, jalalalalaaaaa.
Ok, dat feit valt te accepteren. Maar om dan de rest van BeF meteen dood te zwijgenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef Chowi het volgende:
Niemand mag je, RPP.
Die is allang opgeheven.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef Litso het volgende:
Zeg eens wat ofzo. Of stop me weer in die multi.
Normaliter de warmste maand van het maand. IK betwijfel of dat dit jaar ook zo gaat zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef JDude het volgende:
Schitterende TT. En het is augustus.
Ik mag hopen van niet!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:09 schreef rompompom het volgende:
Normaliter de warmste maand van het maand. IK betwijfel of dat dit jaar ook zo gaat zijn.
Da's wel een eindje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:11 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Mijn broer was net even hier. HIj en een vriend verveelden zich, dus gingen ze maar een eindje autorijden. Ze mogen nu nog bijna 100 km. terug.
Ik was ook best verbaasd toen er even na elven nog iemand aanbelde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:11 schreef rompompom het volgende:
Da's wel een eindje.
Heerlijk. Zodra ik een rijbewijs heb ga ik zulke dingen doen. Lekker een paar uurtjes geen gezanik aan je kop en hersenloos doorrijden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:11 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Mijn broer was net even hier. HIj en een vriend verveelden zich, dus gingen ze maar een eindje autorijden. Ze mogen nu nog bijna 100 km. terug.
Slaap fijn en droom lekker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was ook best verbaasd toen er even na elven nog iemand aanbelde.
Nu ga ik maar eens slapen, trouwens.
En dan niet je telefoon meenemen hè!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Heerlijk. Zodra ik een rijbewijs heb ga ik zulke dingen doen. Lekker een paar uurtjes geen gezanik aan je kop en hersenloos doorrijden.
Hij kan uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan niet je telefoon meenemen hè!
Hmm, ik denk dat ik die tip even aan een bepaald persoon door ga geven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah joh, als je behoefte hebt aan een gesprek bel je de ANWB toch met zo'n praatpaal.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik die tip even aan een bepaald persoon door ga geven.
Joh, krijg schurft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik die tip even aan een bepaald persoon door ga geven.
Ze zijn doodquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is de rest van BeF eigenlijk?
Slapen. Niet geheel onbegrijpelijk; het is maandag und so fort.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is de rest van BeF eigenlijk?
Oh, het zal ook eens niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:48 schreef cerror het volgende:
Ik vind het nu al een kutdag. [afbeelding]
Ontzettend, nu jij weg bent.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef Litso het volgende:
Nog gezellig in de multi?
Nog goede kloons in de planning?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:37 schreef Croupouque het volgende:
Hè shit, ik zat al klaar voor de rebound.
Je weet wel dat het eigenlijk met dubbel 'c' is hè? Of moet je die c's bewaren om je liefje te roepen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:01 schreef Litso het volgende:
Ekko.
Dat is waar. Maar wist je het wel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:05 schreef Litso het volgende:
Neuh, er zitten geen c's in 'teefje'.
Dan is het goed. Sommigen doen het onbewust.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:08 schreef Litso het volgende:
Jawel, ik vind het gewoon leuk om je ekko te noemen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:05 schreef Litso het volgende:
Neuh, er zitten geen c's in 'teefje'.
Ja, ik zit ook over een halfuurke weer in de trein naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:34 schreef Q. het volgende:
Sorry. Hoppa, op naar het werk.
Held!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, ik werd wakkergebeld door rpp. Terwijl ik al wakker was
. De knul is er speciaal zelf voor wakker geworden
.
Noch heaumeau.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:33 schreef Q. het volgende:
Gelukkig ben ik niet katholiek.
Typisch. Over een halfuur moet ik de deur uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:40 schreef rompompom het volgende:
Nou hier heb je wel een regenjasje nodig hoor! Het regent spreekwoordelijke pijpestelen!
Zó! In Rotterdam is het momenteel écht verschrikkelijk slecht. Waar werk je tegenwoordig eigenlijk, Mer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Typisch. Over een halfuur moet ik de deur uit.
Thuiszorg. Sinds gisterenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Zó! In Rotterdam is het momenteel écht verschrikkelijk slecht. Waar werk je tegenwoordig eigenlijk, Mer?
Oh, het is al weer droog.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Thuiszorg. Sinds gisteren.
Het mooie is wel dat m'n klanten () allemaal in mijn buurt wonen, max. 10 minuutjes lopen.
Als het buiten niet zeikt, dan zeiken de oudjes welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, het is al weer droog.
En die oudjes zijn vast allemaal kei aardig tegen je als het rotweer is, heb ik ook altijd als ik met de post loop.
Nah, de zomer doet even een stapje terug. Maar ik vind het prima. Ik had het vanochtend koud toen ik opstondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef Chowi het volgende:
Het is duidelijk zomer.
Proxy4ever!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef Pheno het volgende:
There is no place like 127.0.0.1
Ik heb vannacht onder een dikke deken geslapen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Nah, de zomer doet even een stapje terug. Maar ik vind het prima. Ik had het vanochtend koud toen ik opstond.
Je kent me, ik ben lijk aardig en lief, dus mensen doen aardig tegen me.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, het is al weer droog.
En die oudjes zijn vast allemaal kei aardig tegen je als het rotweer is, heb ik ook altijd als ik met de post loop.
Oh zeur toch godverdomme niet zo, het is eindelijk heerlijk afgekoeld. Alsof de godganse maand 35 graden een pretje is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme. Ineens weer kutweer buiten [afbeelding]. Met bier en een bittergarnituur op een terras in ze zon zitten
Maar NEEEEEE. Het moet weer gaan regenen.
Weergoden
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh zeur toch godverdomme niet zo, het is eindelijk heerlijk afgekoeld. Alsof de godganse maand 35 graden een pretje is.
Wakker worden met een droge keel en onder de muggenbeten is ook geen pretje.quote:
Ga werken, pauper.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme. Ineens weer kutweer buiten [afbeelding]. Met bier en een bittergarnituur op een terras in ze zon zitten
Maar NEEEEEE. Het moet weer gaan regenen.
Weergoden
Nee, ik ken je niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kent me, ik ben lijk aardig en lief, dus mensen doen aardig tegen me.
Minder blowen! Heb je geen droge keel. Of juist meer, dan komen er geen muggen op je kamer vanwege de rook. Hmm, lastig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wakker worden met een droge keel en onder de muggenbeten is ook geen pretje.
damn, waar sta jij mij te bespieden?quote:
Goed zo Quiroz, op mijn werk inderdaadquote:
jij gaat nog op vakantie, ik blijf nog op die stoelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed zo Quiroz, op mijn werk inderdaad![]()
... maaaaaaarrrr 13 augustus ga ik 2 weken naar kretaBier drinken in Chersonissos
Jeuij!
Ik heb al een hele tijd niet geblowd!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Minder blowen! Heb je geen droge keel. Of juist meer, dan komen er geen muggen op je kamer vanwege de rook. Hmm, lastig.
Je hebt zóvéél geblowd dat je het gewoon vergeten bentquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd niet geblowd!
Ik ben toch zeker pc-fr34k niet!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt zóvéél geblowd dat je het gewoon vergeten bent
Whehe, ik zei tippenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, die kan aan jou niet tippen!
Whehe je zei tippen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, die kan aan jou niet tippen!
Je bent ook erg goed volgbaar op het internet. Typ "Stofje" in bij Google, en jouw site is de eerste hit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef Stofje het volgende:
Dat ben ik! [afbeelding]. Althans, dat is mijn nickname op dit forum en ook op andere fora. Ik heb zelfs een site, met daarin deze nickname. Je kunt dus haast zeggen, dat ik Stofje bén. Zover zou ik echter nog niet willen gaan, maar ik luister wel naar deze naam, opdat veel mensen mij slechts als Stofje kennen. Hihi.
Je bent super absorberend?quote:
Shit zeg, ik dacht op dit moment ook aan sexquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef Litso het volgende:
Dat, en seks.
Ik hoop dat dit ook een grapje is. The mental image!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:41 schreef Litso het volgende:
Ik ook stofje. Maar dan wel een gespierde bruine in olie ingesmeerde man met lange blonde wapperende haren en een roze tijgerstringetje.
Die is groehoen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:42 schreef Stofje het volgende:
Een bruine man met wapperende haren? Ik moet direct denken aan The Hulk.
Misschien als hij te lang in de zon heeft gelegenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:42 schreef Stofje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:48 schreef ehqo het volgende:
j. Lits. McD, enzovoort enzovoort. Die moeite altijd.
Het is allemaal wat, die Afrikaantjes hebben het maar makkelijk eigenlijk. Ze maken zich maar zorgen om 3 dingen, eten, drinken en niet doodgaan door een hakmes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:48 schreef ehqo het volgende:
j. Lits. McD, enzovoort enzovoort. Die moeite altijd.
Je vergeet Aids.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is allemaal wat, die Afrikaantjes hebben het maar makkelijk eigenlijk. Ze maken zich maar zorgen om 3 dingen, eten, drinken en niet doodgaan door een hakmes.
Amen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:51 schreef Litso het volgende:
aangezien we hier allemaal toch bijna dagelijks zitten het begroeten een beetje overbodig is geworden.
Precies, je hoort er pas bij als je wél Aids hebt, het is een soort rage daar, een mode verschijnsel. Komen wij aan met ADHD, borderline en burnout. Afrikaantjes nemen tenminste ziektes waar je écht dood aan gaat, fysiek! Haar op hun tanden ( voor zover ze tanden hebben ) krijgen ze ervan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je vergeet Aids.
Of bij nader inzien, dat hébben ze wel, maar maken ze zich inderdaad geen zorgen over..
Gebruinde, bedoelde ik meer, denk maar aan Hulk Hogan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:42 schreef Stofje het volgende:
Die bedoelde ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Gebruinde, bedoelde ik meer, denk maar aan Hulk Hogan.
Je zult maar zo'n zak rijst op je hoofd krijgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:58 schreef ehqo het volgende:
Afrikanen moeten niet zeiken over honger. Ze krijgen gratis rijst, die luxe hebben wij hier niet.
De één zijn dood, is de ander zijn brood!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult maar zo'n zak rijst op je hoofd krijgen
Of rijst!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De één zijn dood, is de ander zijn brood!
En die lui altijd maar meer willen. En wij waar maar geld inzamelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:26 schreef cerror het volgende:
Eigenlijk is Angola best een rijk land, het vlees ligt langs de weg.
eigenlijk is jouw avatar best hip!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:26 schreef cerror het volgende:
Eigenlijk is Angola best een rijk land, het vlees ligt langs de weg.
Heb je die al opgehaald van het postkantoor dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:27 schreef mcDavid het volgende:
ah hip. de post:
- 1 airsportsmail van juni 2006. lekker optijd.
- 1 brief van INHolland, dat ik me zo spoedig mogelijk moet inschrijven voor volgend schooljaar. Ja fijn, net ná die brief over mijn BSA.
jep, gisteren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je die al opgehaald van het postkantoor dan?
Ok. Effe checken of je niet keihard "in denial" was ofzo door die brief gewoon niet op te halen en dan doodleuk volgend jaar gewoon verder gaanquote:
Zo bleek.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo. Ik ben geliefd.
Dat komt omdat je zo vakkundig wakker bent gemaakt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
En al klaar met werken. Echt, dit is de ideale baan.
Wat doe je nu dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
En al klaar met werken. Echt, dit is de ideale baan.
wheheh.. "brief? welke brief? ja ik vond het al zo vreemd dat ik geen toegang meer heb tot BB enzo!"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok. Effe checken of je niet keihard "in denial" was ofzo door die brief gewoon niet op te halen en dan doodleuk volgend jaar gewoon verder gaan
Ik heb trouwens wel zoiets gedaan. Gewoon zelf m'n stage geregeld en gegaan terwijl ik dondersgoed wist dat dat niet mocht zonder m'n Pquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wheheh.. "brief? welke brief? ja ik vond het al zo vreemd dat ik geen toegang meer heb tot BB enzo!"
shit, dat kan ik nu dus niet meer maken! Ik heb getekend voor die brief!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel zoiets gedaan. Gewoon zelf m'n stage geregeld en gegaan terwijl ik dondersgoed wist dat dat niet mocht zonder m'n P
Met of zonder identiteisbewijs?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
shit, dat kan ik nu dus niet meer maken! Ik heb getekend voor die brief!
Je klinkt echt heel schattig als je half slaapt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo vakkundig wakker bent gemaakt.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met of zonder identiteisbewijs?
Ik zie er nooit uit, m'n vrienden haten me en degene die ik momenteel zou willen knuffelen zit 2 uur van me vandaan. En tóch ben ik ontzettend vrolijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:57 schreef Stofje het volgende:
Ik stink, ik zie er niet uit en iedereen haat me. Het heeft ook zo z'n charme, hoor c_c.
Oh. Dan ben je niet neukable, neem ik aan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie er nooit uit, m'n vrienden haten me en degene die ik momenteel zou willen knuffelen zit 2 uur van me vandaan. En tóch ben ik ontzettend vrolijk.
Jij zit dan ook niet verwerkt in maandverband en incontinentieluiers.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie er nooit uit, m'n vrienden haten me en degene die ik momenteel zou willen knuffelen zit 2 uur van me vandaan. En tóch ben ik ontzettend vrolijk.
Eh. Je hebt me al twee keer gezien. En die conclusie trek je nu pas?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh. Dan ben je niet neukable, neem ik aan.
Misschien dat je toen chagrijnig was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh. Je hebt me al twee keer gezien. En die conclusie trek je nu pas?
En ik ben wel neukbaar als ik chagrijnig ben? Ik snap er niets meer vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien dat je toen chagrijnig was.
Ik weet weinig over stofjes fetishes, maar het zou maar zo kunnen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik ben wel neukbaar als ik chagrijnig ben? Ik snap er niets meer van.
Niks moet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef Stofje het volgende:
Godver. Chowi komt op BeF en ik moet direct weg. De wereld zit onrechtvaardig in elkaar.
Okay!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef Q. het volgende:
Okay.
of juist níét.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Mannen willen me altijd alleen maar om m'n hoofddoek.
als je nou je vorige avatar weer terugneemt, is dat probleem gelijk opgelost.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Onder het sfeervolle en gangmakende motto "wist je trouwens dat...", wilde ik u er even in globale zin op attent maken dat mijn nieuwe avatar nog niet in de OP staat.
Neehee, ik heb al gezegd dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je nou je vorige avatar weer terugneemt, is dat probleem gelijk opgelost.
Okay...quote:
Ik heb heel sterk de neiging om weer te reageren met "okay".quote:
Maar je hebt je nog ingehoudenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb heel sterk de neiging om weer te reageren met "okay".
Ik doelde niet specifiek op mezelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij telt niet als zijnde 'man'.
Nóg wel.quote:
Dat is dus echt niet okay hè?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb heel sterk de neiging om weer te reageren met "okay".
Knap hoor, ga je voor het wereldrecord ?quote:
Ik heb er 70 in mijn hoofd en afgezien van de incidentele spastische beweging heb ik er geen last van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:22 schreef mcDavid het volgende:
ik heb zo'n 60 metaalsplinters in mijn handen.
Zou dat kwaad kunnen?
Ligt eraan, als je auto's wilt bekrassen is het primaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:22 schreef mcDavid het volgende:
ik heb zo'n 60 metaalsplinters in mijn handen.
Zou dat kwaad kunnen?
roesten die van jou ook?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er 70 in mijn hoofd en afgezien van de incidentele spastische beweging heb ik er geen last van.
Ja, ik had ook al zoiets van, "Okay, laat ik maar even geen "okay" zeggen, want dan zou het al de zoveelste post zijn met enkel "okay", en ik weet niet of de immer-okaye Q. dat wel okay gaat vinden, dus, okay, laat ik maar even niets posten in de trant van "okay". Okay?".quote:
Okay.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik had ook al zoiets van, "Okay, laat ik maar even geen "okay" zeggen, want dan zou het al de zoveelste post zijn met enkel "okay", en ik weet niet of de immer-okaye Q. dat wel okay gaat vinden, dus, okay, laat ik maar even niets posten in de trant van "okay". Okay?".
Wereldrecord, wat stelt dat nou voor? Het universum, dat is het betere werk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knap hoor, ga je voor het wereldrecord ?
Ik ga je voorbeeld zo volgen, maar nu nog even nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef Q. het volgende:
Ik ga naar huis. Dat is pas okay.
Behouden vaart, en, oh ja; okay!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef Q. het volgende:
Ik ga naar huis. Dat is pas okay.
Ik denk graag in detailsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wereldrecord, wat stelt dat nou voor? Het universum, dat is het betere werk.
Sovay! Mooi liedje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:27 schreef ehqo het volgende:
Sogay.
Wat had jouw freudiaanse gedachtengang er van gemaakt?quote:
Tietje, komt dichtbij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat had jouw freudiaanse gedachtengang er van gemaakt?
There's no escape, and that's for surequote:
Dat, of ik ga gewoon WTB doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
There's no escape, and that's for sure
This is the end you don't take any more
There's an eager feeling in your brain
Nothing to do, yeah it drives you insane!
Dat is normaal voor vroegtijdige schoolverlaters.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:06 schreef mcDavid het volgende:
Ik zit hier een of ander trance nummer te luisteren, en ik vind het gewoon tof!
Boeiend. Muziek draait om de muziek, niet om genres.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:06 schreef mcDavid het volgende:
Ik zit hier een of ander trance nummer te luisteren, en ik vind het gewoon tof!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is normaal voor vroegtijdige schoolverlaters.
Niet waar. Het gaat allemaal om genres, hokjes en groepsgevoel. Als je zomaar je eigen smaak gaat ontwikkelen loop je kans om buiten gesloten en weggehoond te worden, verketterd door je zogenaamde 'vrienden'. Wil je McD dat echt laten ervaren, dat hij straks ook niet meer mag zweefvliegen omdat zijn 'kudde'hem raar vindt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Boeiend. Muziek draait om de muziek, niet om genres.
Het is mcD.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet waar. Het gaat allemaal om genres, hokjes en groepsgevoel. Als je zomaar je eigen smaak gaat ontwikkelen loop je kans om buiten gesloten en weggehoond te worden, verketterd door je zogenaamde 'vrienden'. Wil je McD dat echt laten ervaren, dat hij straks ook niet meer mag zweefvliegen omdat zijn 'kudde'hem raar vindt?
Niet bepaald het warme welkom waar je op gehoopt had, hmm?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Dank U wel. Ik ben behouden aangekomen.
Huillie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga even in bed liggen en jullie vallen weer morsdood neer. Ik kan ook nóóit op jullie rekenen hm?
Toch geen Nordic Walking, hm?!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:04 schreef Stofje het volgende:
Pff. Net 12 km gelopen. Het schijnt goed voor je te zijn...
Mwhehe, ja, zit je keiromantisch in een afgelegen stuk bos, komt er zo'n bejaard koppel langs met skistokken aan het handen. Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:
Een wattes? Ik ben van hier naar Kijkduin gelopen en van Kijkduin terug naar hier. En nee, "hier" ga ik niet definiëren, ik ben namelijk bang dat mijn fans me dan wellicht op zullen zoeken.quote:
Ik vond 12 km in de trein al vermoeiend genoeg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:04 schreef Stofje het volgende:
Pff. Net 12 km gelopen. Het schijnt goed voor je te zijn...
Van die bejaarden die héél sneu met skistokken wandelen. Of di achter zich aanslepen, eerder. Omdat je dan meer energie in één keer kwijt bent. Je kan ook gewoon iets verder lopen natuurlijk, maar daar heeft men geen tijd meer voor tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een wattes? Ik ben van hier naar Kijkduin gelopen en van Kijkduin terug naar hier. En nee, "hier" ga ik niet definiëren, ik ben namelijk bang dat mijn fans me dan wellicht op zullen zoeken.
daar zijn KLB topics voorquote:
Mja, ongeveer 130 ook welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:08 schreef Q. het volgende:
Ik vond 12 km in de trein al vermoeiend genoeg.
Het dooie vogeltje zit op het hoofd van Pc-Fquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:10 schreef Q. het volgende:
Wanneer is de begrafenis?
Slechte soep, trouwens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding].
Ik heb m'n haar geschoren..
Weet ik.quote:
*proest*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet ik.. Maar ik heb hem te snel gemaakt, geen zin om serieus te doen.
Ik wil trouwens wel m'n haar zo op latenn scheren.
*uit raam hangt en blaast om donderwolken in Roterdam te houden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Doodangsten.
Is 'doe maar niet' subtiel genoeg? Doe dan je haar halflang knippen, ik denk dat dat beter zou zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet ik.. Maar ik heb hem te snel gemaakt, geen zin om serieus te doen.
Ik wil trouwens wel m'n haar zo op latenn scheren.
En vanochtend vond ik je nog wel liefquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:30 schreef rompompom het volgende:
*uit raam hangt en blaast om donderwolken in Roterdam te houden.
Half lang stond helemaal niet, dat was het toen het naar deze lengte aan het groeien was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is 'doe maar niet' subtiel genoeg? Doe dan je haar halflang knippen, ik denk dat dat beter zou zijn.
Had ik me al netjes voorgesteld? Ik geloof het niet hè? Dr. Twoface, aangenaam!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En vanochtend vond ik je nog wel lief.
Laagjes stonden niet? Het moet sowieso niet allemaal dezelfde lengte zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Half lang stond helemaal niet, dat was het toen het naar deze lengte aan het groeien was.
Volgens mij staat niks mij.
Geen idee, het groei gewoon, maar ik ga het ook gewoon op laten scheren maar dan dus goed, dit was 1 rechte lijn in photoshop.als dat niet staat kan het iets korter boven en dan maak ik er stekeltjes van, dat stond mij vroeger wel goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laagjes stonden niet? Het moet sowieso niet allemaal dezelfde lengte zijn.
Wie weet heb jij wel een heel mooi kapsel. IK heb het nog niet gezien dus kan niet oordelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Advies over kapsels komend van mij. Hm.
Ik had hetzelfde. Gelukkig hebben de Hans, die gewoon alle subtiliteit weglaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:14 schreef jogy het volgende:
Godenzijdank dat je het niet hebt gedaan Pc, ik kón er gewoon niets subtiels of positiefs over zeggen.
Er is er maar één!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Gelukkig hebben de Hans, die gewoon alle subtiliteit weglaat.
Whehehe gesoept is natuurlijk heel anders dan in het echt. Heb er wel wat mensen mee kunnen laten schrikken op MSN.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:14 schreef jogy het volgende:
Godenzijdank dat je het niet hebt gedaan Pc, ik kón er gewoon niets subtiels of positiefs over zeggen.
Je haalt de woorden uit m'n mond.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding].
Ik heb m'n haar geschoren..
Dat is met staartje, staartjes staan mij niet. En nja, ik ben wel gabber heb alleen nu nog lang haar, maar ik ga het wel minder extreem dan dit doen, wel geschoren en strak naar achter gekamt, zonder staartje natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:15 schreef mcDavid het volgende:
daar, op 1:46
Heerlijk met een subwoofer en buren die op vakantie zijn, dat nummer!
Man, en die stoere hard-rock coupe dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is met staartje, staartjes staan mij niet. En nja, ik ben wel gabber heb alleen nu nog lang haar, maar ik ga het wel minder extreem dan dit doen, wel geschoren en strak naar achter gekamt, zonder staartje natuurlijk.
Voelt goed he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ja, mijn haar zit erg leuk.
Hoi Lits.
Foto's!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ja, mijn haar zit erg leuk.
Hoi Lits.
Dát probleem is in ieder geval opgelost als je het kort knipt. Dan zoen je geen meisjes meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
-Als ik met een meisje zoen gaat het steeds voor m'n mond of ogen, zeer irritant.
Mijn lange haar schrikt ze juist ook wel af, en dan voornamelijk bij degenen die mijn muzieksmaak delen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dát probleem is in ieder geval opgelost als je het kort knipt. Dan zoen je geen meisjes meer.
Gelukkig zoen je alleen met jongens, alweer een zorg minder.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Mijn lange haar zit enkelt in de weg, al meerdere malen meegemaakt, enkele voorbeelden:
-Bij het voetballen zie ik niks omdat het voor m'n ogen zit.
-Als ik met een meisje zoen gaat het steeds voor m'n mond of ogen, zeer irritant.
-Het pluist als de tering, ik moet het echt strak kammen.
-Ik kom er niet doorheen met een kam tenzij ik eerst douche, veel gel erin doe en snel uitkam terwijl het nat is.
Kort haar is lekker handig, nu alleen nog uitvogelen hoe ik het ga doen, wil het wel opgeschoren hebben maar niet zo extreem als op die foto hoor, dat was ff een snelle test.
Daarom heb ik nu AR aanstaan. Vandaag is blijkbaar weer zo'n avondje dat op een of andere manier alleen maar toffe nummers langskomen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
Zo, wat is dat Supergabber toch een heerlijk fout nummer!
Niet alleen met jongens hoor!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Gelukkig zoen je alleen met jongens, alweer een zorg minder.
Je gebruikt hem nu zelf.quote:
Ach, het is een vanzelfsprekende denkwijze.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom staat daar een 'de'? Komt door dat lidwoorden-gesprek van zojuist denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind [afbeelding] ook veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |