Ik wilde al voor een kwartet in de eerste vier posts gaanquote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef Chowi het volgende:
Teeveepeeee, jalalalalaaaaa.
Ok, dat feit valt te accepteren. Maar om dan de rest van BeF meteen dood te zwijgenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef Chowi het volgende:
Niemand mag je, RPP.
Die is allang opgeheven.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef Litso het volgende:
Zeg eens wat ofzo. Of stop me weer in die multi.
Normaliter de warmste maand van het maand. IK betwijfel of dat dit jaar ook zo gaat zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef JDude het volgende:
Schitterende TT. En het is augustus.
Ik mag hopen van niet!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:09 schreef rompompom het volgende:
Normaliter de warmste maand van het maand. IK betwijfel of dat dit jaar ook zo gaat zijn.
Da's wel een eindje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:11 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Mijn broer was net even hier. HIj en een vriend verveelden zich, dus gingen ze maar een eindje autorijden. Ze mogen nu nog bijna 100 km. terug.
Ik was ook best verbaasd toen er even na elven nog iemand aanbelde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:11 schreef rompompom het volgende:
Da's wel een eindje.
Heerlijk. Zodra ik een rijbewijs heb ga ik zulke dingen doen. Lekker een paar uurtjes geen gezanik aan je kop en hersenloos doorrijden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:11 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Mijn broer was net even hier. HIj en een vriend verveelden zich, dus gingen ze maar een eindje autorijden. Ze mogen nu nog bijna 100 km. terug.
Slaap fijn en droom lekker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was ook best verbaasd toen er even na elven nog iemand aanbelde.
Nu ga ik maar eens slapen, trouwens.
En dan niet je telefoon meenemen hè!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Heerlijk. Zodra ik een rijbewijs heb ga ik zulke dingen doen. Lekker een paar uurtjes geen gezanik aan je kop en hersenloos doorrijden.
Hij kan uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan niet je telefoon meenemen hè!
Hmm, ik denk dat ik die tip even aan een bepaald persoon door ga geven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah joh, als je behoefte hebt aan een gesprek bel je de ANWB toch met zo'n praatpaal.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik die tip even aan een bepaald persoon door ga geven.
Joh, krijg schurft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik die tip even aan een bepaald persoon door ga geven.
Ze zijn doodquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is de rest van BeF eigenlijk?
Slapen. Niet geheel onbegrijpelijk; het is maandag und so fort.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is de rest van BeF eigenlijk?
Oh, het zal ook eens niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:48 schreef cerror het volgende:
Ik vind het nu al een kutdag. [afbeelding]
Ontzettend, nu jij weg bent.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef Litso het volgende:
Nog gezellig in de multi?
Nog goede kloons in de planning?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:37 schreef Croupouque het volgende:
Hè shit, ik zat al klaar voor de rebound.
Je weet wel dat het eigenlijk met dubbel 'c' is hè? Of moet je die c's bewaren om je liefje te roepen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:01 schreef Litso het volgende:
Ekko.
Dat is waar. Maar wist je het wel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:05 schreef Litso het volgende:
Neuh, er zitten geen c's in 'teefje'.
Dan is het goed. Sommigen doen het onbewust.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:08 schreef Litso het volgende:
Jawel, ik vind het gewoon leuk om je ekko te noemen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:05 schreef Litso het volgende:
Neuh, er zitten geen c's in 'teefje'.
Ja, ik zit ook over een halfuurke weer in de trein naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:34 schreef Q. het volgende:
Sorry. Hoppa, op naar het werk.
Held!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, ik werd wakkergebeld door rpp. Terwijl ik al wakker was
. De knul is er speciaal zelf voor wakker geworden
.
Noch heaumeau.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:33 schreef Q. het volgende:
Gelukkig ben ik niet katholiek.
Typisch. Over een halfuur moet ik de deur uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:40 schreef rompompom het volgende:
Nou hier heb je wel een regenjasje nodig hoor! Het regent spreekwoordelijke pijpestelen!
Zó! In Rotterdam is het momenteel écht verschrikkelijk slecht. Waar werk je tegenwoordig eigenlijk, Mer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Typisch. Over een halfuur moet ik de deur uit.
Thuiszorg. Sinds gisterenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Zó! In Rotterdam is het momenteel écht verschrikkelijk slecht. Waar werk je tegenwoordig eigenlijk, Mer?
Oh, het is al weer droog.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Thuiszorg. Sinds gisteren.
Het mooie is wel dat m'n klanten () allemaal in mijn buurt wonen, max. 10 minuutjes lopen.
Als het buiten niet zeikt, dan zeiken de oudjes welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, het is al weer droog.
En die oudjes zijn vast allemaal kei aardig tegen je als het rotweer is, heb ik ook altijd als ik met de post loop.
Nah, de zomer doet even een stapje terug. Maar ik vind het prima. Ik had het vanochtend koud toen ik opstondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef Chowi het volgende:
Het is duidelijk zomer.
Proxy4ever!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef Pheno het volgende:
There is no place like 127.0.0.1
Ik heb vannacht onder een dikke deken geslapen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Nah, de zomer doet even een stapje terug. Maar ik vind het prima. Ik had het vanochtend koud toen ik opstond.
Je kent me, ik ben lijk aardig en lief, dus mensen doen aardig tegen me.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, het is al weer droog.
En die oudjes zijn vast allemaal kei aardig tegen je als het rotweer is, heb ik ook altijd als ik met de post loop.
Oh zeur toch godverdomme niet zo, het is eindelijk heerlijk afgekoeld. Alsof de godganse maand 35 graden een pretje is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme. Ineens weer kutweer buiten [afbeelding]. Met bier en een bittergarnituur op een terras in ze zon zitten
Maar NEEEEEE. Het moet weer gaan regenen.
Weergoden
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh zeur toch godverdomme niet zo, het is eindelijk heerlijk afgekoeld. Alsof de godganse maand 35 graden een pretje is.
Wakker worden met een droge keel en onder de muggenbeten is ook geen pretje.quote:
Ga werken, pauper.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme. Ineens weer kutweer buiten [afbeelding]. Met bier en een bittergarnituur op een terras in ze zon zitten
Maar NEEEEEE. Het moet weer gaan regenen.
Weergoden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |