quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef Maikalo het volgende:
flessetrekkers
*zwijmel... Ik kom er te weinig kwam ik laatst tot de conclusie. Zo gewoon als ik denk dat die plek is, issie absoluut niet...quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:16 schreef nils7 het volgende:
Ik heb er meerdere... deze is van begin september:
[afbeelding]
Genomen bij de leugenaar![]()
Als ik de boulevard zie moet ik altijd onwillekeurig denken aan Blof. Hier aan de kust. En dat met 60.000 man op de Brouwersdamquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*zwijmel... Ik kom er te weinig kwam ik laatst tot de conclusie. Zo gewoon als ik denk dat die plek is, issie absoluut niet...
brouwersdam vind ik iig. wel iets anders dan de boulevard....quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:24 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als ik de boulevard zie moet ik altijd onwillekeurig denken aan Blof. Hier aan de kust. En dat met 60.000 man op de Brouwersdam![]()
Piles heeft het al min of meer gevraagd aan mequote:Op dinsdag 19 december 2006 12:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
brouwersdam vind ik iig. wel iets anders dan de boulevard....
Misschien mag ik hier een beetje spammen maar begin 2007 zal ik samen met user Piles (op de vorige pagina bovenin heeft hummes nog gereageerd) een zeeuws memory spel lanceren met daarop allemaal zeeuwse bezienswaardigheden zoals de stormvloedkering, de stoomtrein en enkele vuurtorens ik weet niet of er hier eventueel interesse voor is....?
ssst zovaak kwam ik niet in dit topique... kheb ooit eens gereageerd in deel 1 volgens mij maar dat liep niet zo storm volgens mij en dat was nog zelfs in GC ofzo!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:28 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Piles heeft het al min of meer gevraagd aan me![]()
Hij heeft het ook niet op Fok! gevraagdquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
ssst zovaak kwam ik niet in dit topique... kheb ooit eens gereageerd in deel 1 volgens mij maar dat liep niet zo storm volgens mij en dat was nog zelfs in GC ofzo!
Whoei, die reeks was leuk toen... Was nog in SC, maar mocht niet meerquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
ssst zovaak kwam ik niet in dit topique... kheb ooit eens gereageerd in deel 1 volgens mij maar dat liep niet zo storm volgens mij en dat was nog zelfs in GC ofzo!
Dat was heel leuk!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whoei, die reeks was leuk toen... Was nog in SC, maar mocht niet meer.
Gelukkig is dit permanent geworden... stad&streekquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whoei, die reeks was leuk toen... Was nog in SC, maar mocht niet meer.
Was toen zelfs een heuse meet, kon ik toen niet bijzijn... Met jou, S1616, jweetje enzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat was heel leuk!
Maar ik ben wel benieuwd naar dat memoryspel![]()
Ik kom Vava tegen op het werk... iedere dag een mini-meetquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was toen zelfs een heuse meet, kon ik toen niet bijzijn... Met jou, S1616, jweetje enzo.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik kom Vava tegen op het werk... iedere dag een mini-meet
Jaaah nu ben jij jaloers hequote:
Hier in Goes zelfs! Omdat iedereen toen hier woondequote:Op dinsdag 19 december 2006 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was toen zelfs een heuse meet, kon ik toen niet bijzijn... Met jou, S1616, jweetje enzo.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik kom Vava tegen op het werk... iedere dag een mini-meet
Gelukkig zijn er ook nog mensen die op het mooie Schouwen wonenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Hier in Goes zelfs! Omdat iedereen toen hier woondenu woont iedereen op Walcheren
![]()
Iddquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:55 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog mensen die op het mooie Schouwen wonen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |