Je ouders moeten alles betalen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geen idee, maar de buren bij ons gaan bij de minste sneeuwval al de stoep vegen..dus ik maak me totaal geen zorgen om zo'n soort situatie.
Wat ga jij hard op je bek als je op je 40e door je ouders het huis wordt uitgeschopt. En dat is niet omdat de schop zo hard wasquote:Op maandag 31 juli 2006 21:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geen idee, maar de buren bij ons gaan bij de minste sneeuwval al de stoep vegen..dus ik maak me totaal geen zorgen om zo'n soort situatie.
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En hier blijkt wederom je verwerpelijke instelling. Laat anderen het maar doen. Ik doe niks. Flikker toch op, popje.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is immers ook hun oprit....quote:Op maandag 31 juli 2006 21:49 schreef appelsap het volgende:
[..]
Je ouders moeten alles betalen.
De buren ruimen alles wel voor je op.
Wat een leven!
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
pss der vader strikt der veters....quote:Op maandag 31 juli 2006 21:49 schreef appelsap het volgende:
Het moet nu echt niet gekker worden.
Weg dermee danquote:Op maandag 31 juli 2006 21:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als hollander76 deze heeft overgenomen gaat ie weer weg
Nee....als er sneeuw is ga ik zo min mogenlijk naar buiten....ik haat sneeuwquote:Op maandag 31 juli 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]En je verwacht dus ook dat de buren julie afval opruimen en persoonlijk naar de verbrandingsovens brengen?
Ooit zelf wel eens een besneeuwde stoep geveegd?![]()
Raap me op![]()
Is ze dat niet dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef UncleFunk het volgende:
En je dan nog afvragen waarom users denken dat je een kutkloon bent.
Oké, ik kan door zuurstofgebrek de rest van m'n leven niet meer posten hier.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:50 schreef VoreG het volgende:
Smeer je eigenlijk je eigen brood? Kan je wel zelf douchen? Volgens mij ben je zelfs te dom om te schijten.
Jawel, ze heeft vorig jaar 2 weken gewerkt, maar dat was een draaaaaaaammmmaaaaaaaaquote:Op maandag 31 juli 2006 21:50 schreef HuHu het volgende:
Yvana... heb je ooit wel eens iets gedaan wat op 'werk' leek?
De tuin aanvegen telt ook.
en sneeuw haat jouquote:Op maandag 31 juli 2006 21:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee....als er sneeuw is ga ik zo min mogenlijk naar buiten....ik haat sneeuw
En zelfs de auto wassen doen de buren voor je tegenwoordigquote:Op maandag 31 juli 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]En je verwacht dus ook dat de buren julie afval opruimen en persoonlijk naar de verbrandingsovens brengen?
Ooit zelf wel eens een besneeuwde stoep geveegd?![]()
Raap me op![]()
nee jij bent blind, blind vd wereld die recht voor je isquote:
oooooh je moet het verhaal eens horen over toen de buren en wij de oprit opnieuw gingen bestraten ( de buurman heeft een stratemakersbedrijf....quote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En zelfs de auto wassen doen de buren voor je tegenwoordig![]()
Dat semi-intelligente latijn er telkens doorheenquote:
Auto wassen? God heeft de regen niet voor niets uitgevonden!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En zelfs de auto wassen doen de buren voor je tegenwoordig![]()
Die klonen worden ook steeds vernuftigerquote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze vertoont weinig tekenen van een kloon in haar profiel.
Heb je daaraan meegeholpenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
oooooh je moet het verhaal eens horen over toen de buren en wij de oprit opnieuw gingen bestraten ( de buurman heeft een stratemakersbedrijf....![]()
Dat hoeven wij niet te horen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
oooooh je moet het verhaal eens horen over toen de buren en wij de oprit opnieuw gingen bestraten ( de buurman heeft een stratemakersbedrijf....![]()
Zou ze wel zelf haar poezelige bipsje afvegen?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Oh, je bent niet te dom om te schijten? Nou, valt dat weer mee.
Och ik ga nu al zozeer tenonder dat ik het ga vertellen, stilte allemaal !quote:
Dat is het ernstige eraan HuHuquote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze vertoont weinig tekenen van een kloon in haar profiel.
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:54 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik geef het antwoord alvast: Nee
Dat je zulke vragen nog gaat stellen.
Nee, dat doen haar buren wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zou ze wel zelf haar poezelige bipsje afvegen?
Tadaaquote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft vorig jaar 2 weken gewerkt, maar dat was een draaaaaaaammmmaaaaaaaa
Hollander, zou je haar werkervaring mischien ook in de OP kunnen zetten?![]()
Madam op der typstoelquote:Op maandag 31 juli 2006 21:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten
Maar we moeten stil zijn, ze gaat iets vertellen![]()
Ze typt niet eens zelfquote:
Er is ook nog kleedgeld in het spel, mij alleen niet duidelijk hoeveel......quote:Op maandag 31 juli 2006 21:56 schreef VoreG het volgende:
Kan je wel schoenen met veters kopen van 50 euro in de maand?
Zodat ze zichzelf ondertussen kan ontwikkelenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze typt niet eens zelfZe zegt wat en een van haar buren zit achter het toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |