Dat semi-intelligente latijn er telkens doorheenquote:
Auto wassen? God heeft de regen niet voor niets uitgevonden!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En zelfs de auto wassen doen de buren voor je tegenwoordig![]()
Die klonen worden ook steeds vernuftigerquote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze vertoont weinig tekenen van een kloon in haar profiel.
Heb je daaraan meegeholpenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
oooooh je moet het verhaal eens horen over toen de buren en wij de oprit opnieuw gingen bestraten ( de buurman heeft een stratemakersbedrijf....![]()
Dat hoeven wij niet te horen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
oooooh je moet het verhaal eens horen over toen de buren en wij de oprit opnieuw gingen bestraten ( de buurman heeft een stratemakersbedrijf....![]()
Zou ze wel zelf haar poezelige bipsje afvegen?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Oh, je bent niet te dom om te schijten? Nou, valt dat weer mee.
Och ik ga nu al zozeer tenonder dat ik het ga vertellen, stilte allemaal !quote:
Dat is het ernstige eraan HuHuquote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze vertoont weinig tekenen van een kloon in haar profiel.
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:54 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik geef het antwoord alvast: Nee
Dat je zulke vragen nog gaat stellen.
Nee, dat doen haar buren wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zou ze wel zelf haar poezelige bipsje afvegen?
Tadaaquote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft vorig jaar 2 weken gewerkt, maar dat was een draaaaaaaammmmaaaaaaaa
Hollander, zou je haar werkervaring mischien ook in de OP kunnen zetten?![]()
Madam op der typstoelquote:Op maandag 31 juli 2006 21:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten
Maar we moeten stil zijn, ze gaat iets vertellen![]()
Ze typt niet eens zelfquote:
Er is ook nog kleedgeld in het spel, mij alleen niet duidelijk hoeveel......quote:Op maandag 31 juli 2006 21:56 schreef VoreG het volgende:
Kan je wel schoenen met veters kopen van 50 euro in de maand?
Zodat ze zichzelf ondertussen kan ontwikkelenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze typt niet eens zelfZe zegt wat en een van haar buren zit achter het toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |