argghhhh, wat een afgrijselijke kut instellingquote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:
en toch voel ik me zoooooooveel beter dan hem, wat een sukkel zeg .....,,heeeey kijk ik werk bij de opruimservice, ik ruim andermans troep op"" ........wat dieptreurig
Je OP editten, CTRL + C'en, hier posten..... en ik maak er een normale OP van. JIj maakt daarna van jou OP-post een normaal reactie. Niemand die het merktquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:42 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Kijk, de zelfreflectie en -spot komen vanzelf. Ze lacht al om zichzelf.
Ex falso sequitur quod libetquote:Op maandag 31 juli 2006 21:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
of iemand die er vaak van beschuldigt is....duuh
He kijk, ik verdien mijn eigen geld, dieptreurig dat ik benquote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:
en toch voel ik me zoooooooveel beter dan hem, wat een sukkel zeg .....,,heeeey kijk ik werk bij de opruimservice, ik ruim andermans troep op"" ........wat dieptreurig
Toch schat ik hem veel hoger in dan jou. Alhoewel ik denk dat hij vroeger dezelfde instelling had.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Met-Yvana het volgende:
Heb ik ooit beweer dat ik elitair ben ofzo?![]()
Weet je waar wij om lachen.... als die vuilnisman nu eens jou troep gewoon op de stoep zou laten staan.quote:
Vertel me dan eens hoe Nederland er zou uitzien zonder die mensen die jij nu aan het uitlachen bent?quote:
Hey josti, jij zou toch ook je geld niet zo willen verdienen?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
He kijk, ik verdien mijn eigen geld, dieptreurig dat ik ben![]()
Och.....bij ons in de buurt zal men wel op een beschaafde manier van het afval af komen hoor....quote:Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vertel me dan eens hoe Nederland er zou uitzien zonder die mensen die jij nu aan het uitlachen bent?
Joh ik werkte vanaf mijn 14de al....eerst een wijkkrantje en dat hield ik iid niet al te lang vol (ik flikkerde de krantjes in de papierbak en van de 2 mensen waar een klacht van kwam die gaf ik er de week erna een krantje...dat heb ik zo toch wel een half jaar volgehoudenquote:p maandag 31 juli 2006 21:33 schreef wjschreuder het volgende:
Sommige mensen hier overdrijven het wel heel erg, niet werken als je op de middelbare school zit vind ik absoluut niet vreemd, het is zeker niet positief te noemen, maar vreemd is het niet. Dat je ouders je blijven "onderhouden" tijdens je studietijd vind ik ook totaal niet vreemd, je bent immers ipv aan het werk aan het studeren. Natuurlijk is ook tijdens de studie een bijbaantje wel gepast...
Dan wou ik nog wel even afsluiten met dat deze topicstartster (nog afgezien van bovenstaande) wel totaal wereldvreemd (b)lijkt te zijn en een diepe kuil zal moeten overbruggen als ze op kamers gaat, ook als pappa die betaald.
Hoe dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och.....bij ons in de buurt zal men wel op een beschaafde manier van het afval af komen hoor....
Dat is geen antwoord.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och.....bij ons in de buurt zal men wel op een beschaafde manier van het afval af komen hoor....
Ja, want jouw leven is een droomwereld.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
mijn lay out wat doe jequote:
Als hollander76 deze heeft overgenomen gaat ie weer wegquote:Op maandag 31 juli 2006 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
tjeees XboX.... mijn lay-out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |