Mutant is part-time moslim en zit als hij off-duty is gewoon te zuipen in de kroegquote:Op maandag 31 juli 2006 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit nooit in theehuizen.
Wat kon? Ik heb al eerder gepost dat ik van mening ben dat er ook genoeg moslims (van welke richting dan ook) zijn die de Hezbollah niet zien zitten en niet blij zijn met het misbruik van hun geloof door terroristische bewegingen.quote:
Zeker, maar het blijven waardige reactiesquote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat kon? Ik heb al eerder gepost dat ik van mening ben dat er ook genoeg moslims (van welke richting dan ook) zijn die de Hezbollah niet zien zitten en niet blij zijn met het misbruik van hun geloof door terroristische bewegingen.
Jij duidelijk niet, jouw simpele geest is slechts in staat om een heel beperkte subjectieve kijk op de zaak te ontwikkelen, waardoor je nergens op slaande onzin uitkraamt. Hou dan liever je mond als het je allemaal boven je pet gaat.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:26 schreef t.wiki het volgende:
[..]
Poep praten? En wat laat jou denken dat jouw kijk op de zaak juist is? Denk je nu werkelijk dat wij in staat zijn om dat complexe conflict te kunnen overzien?
Er gaat mij niets boven de petquote:Op maandag 31 juli 2006 23:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jij duidelijk niet, jouw simpele geest is slechts in staat om een heel beperkte subjectieve kijk op de zaak te ontwikkelen, waardoor je nergens op slaande onzin uitkraamt. Hou dan liever je mond als het je allemaal boven je pet gaat.
Heb ik dat gedaan? Shit. Ik had het nog kunnen editten, maar jij hebt mij al gequote.quote:
hoezo hezbollah is militair niet te verslaan?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dat hezbollah militair niet door Israel te verslaan is weten de Israeliërs ook wel.
Alleen met een grondoffensief zijn ze militair te verslaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo hezbollah is militair niet te verslaan?
zijn ze gemaakt van kevlar ipv vlees en bloed ofzo?
trouwens, ze wilden die raketlanceerders pakken, dat lukt je niet vanuit de lucht
Ik geef geen zak om Israel, je bent gewoon een misselijkmakend persoon als je Hezbollah zo kunt steunen, of je hebt geen enkel idee van wat ze hebben uitgevreten.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef t.wiki het volgende:
[..]
Er gaat mij niets boven de pet. Ik vind dat je behoorlijk overdreven reageert. Gaat Israël je zo naar het hart, jongen, dat je niet meer helder kunt redeneren in relatie tot dit conflict
? Laat me niet lachen joh, broekie
.
(The part about “strongly protesting” is a new addition to these reports.)quote:There were two incidents of firing close to UNIFIL positions from the Israeli side in the area of Marwahin and Deir Mimess in the past 24 hours. At the same time, it was reported that Hezbollah fired from the vicinity of six UN positions at Tibnin (2), At Tiri, Beit Yahoun, and Alma Ash Shab (2). UNIFIL strongly protested all these incidents to the Israeli and Lebanese authorities respectively.
31 July 2006:quote:It was reported that Hezbollah fired rockets from the vicinity of three UN positions in the area of Tibnin, At Tiri and Brashit. They also fired small arms fire from the vicinity of two UN positions in the area of Alma Ash Shab and Al Duhayyra. UNIFIL strongly protested all these incidents to the Israeli and Lebanese authorities respectively.
quote:Two tank rounds from the Israeli side impacted directly on a UNIFIL position in the general area of Hula yesterday afternoon, causing extensive material damage, including the ammunition shelter, but no casualties. One aerial bomb impacted in the vicinity of a UN position in the area of Alma Ash Shab yesterday morning, causing damage to the parameter wall. It was reported that Hezbollah fired rockets from the vicinity of this UNIFIL position prior to the aerial bombardment. Hezbollah also fired small arms fire from the vicinity of the same position. They also fired rockets from the vicinity of two UNIFIL positions in the area of Tibnin and At Tiri in the central sector. There was one more incident of firing from the Israeli side close to UNIFIL position in the area of Mays al Jabal, when 10 tank rounds impacted 100 meters from the UN position. UNIFIL strongly protested all these incidents to the Israeli and Lebanese authorities respectively.
2 weken is veels te kort om dat te kunnen beoordelen. Daarbij bestaan er grote meningsverschillen tussen de verschillende bevolkingsgroepen in Libanon, dat blijkt wel uit die blogs. Als deze strijd voorbij is zullen we het wel zien.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gezien de reacties van de burgerbevolking van Libanon, heeft het een averrechts effect.
En welke rechten zijn dat? De waterrechten?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef t.wiki het volgende:
[..]
Nou dan, ik blijf er bij dat de ware schuldige Israël is. In Hezbollah zie ik niets anders dan een groep mensen die vechten voor hun rechten. Ik steun ze dan ook van harte.
Ontken je dat ?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net als dat de hele wereld er vanuit gaat dat Hezbollah een terroristische organisatie is.
Zou toch weinig uitmaken. Dat bij een onderzoek eventueel een "patsy" naar vorenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als men een onafhankelijk onderzoek zou steunen, als men het stellig had veroordeeld, en niet hun eigen ceasefire bestand had doorbroken e.d., zou het er heel anders uit zien.
En jij wel, wil je zeggenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik geef geen zak om Israel, je bent gewoon een misselijkmakend persoon als je Hezbollah zo kunt steunen, of je hebt geen enkel idee van wat ze hebben uitgevreten.
Hoezo is 2 weken te kort om te oordelen? De reacties zijn notabene live te zien op de TV. Tuurlijk verschillen de reacties, maar de meesten geven toch wel Israel de schuld van alles.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
2 weken is veels te kort om dat te kunnen beoordelen. Daarbij bestaan er grote meningsverschillen tussen de verschillende bevolkingsgroepen in Libanon, dat blijkt wel uit die blogs. Als deze strijd voorbij is zullen we het wel zien.
Het recht om terroristische aanvallen uit te voeren met de meest waanzinnige redenen om dat goed te praten.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En welke rechten zijn dat? De waterrechten?
ja een grondoffensief na anderhalve dag bombarderen, nu ook niet meer, de kopstukken zijn ongetwijfeld al vertrokken en diegenen die ze niet zo heel erg hard nodig hebben zitten diep ingegraven te wachten op tot er iemand komt vechten.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen met een grondoffensief zijn ze militair te verslaan.
Ik kan lezen, ik verdiep me in zaken voor ik zo stom ben om steun aan een van deze twee verachtelijke partijen ga betuigen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef t.wiki het volgende:
[..]
En jij wel, wil je zeggen? Jij bent er altijd bij geweest?
Waar zou Hezbollah eigenlijk het geld voor al die raketten vandaan halen ?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef t.wiki het volgende:
[..]
Nou dan, ik blijf er bij dat de ware schuldige Israël is. In Hezbollah zie ik niets anders dan een groep mensen die vechten voor hun rechten. Ik steun ze dan ook van harte.
Het Israelische leger is eerloos. Ze zeggen een tijdelijke staak-het-vuren in te lassen maar schenden het in de volgende uren, terwijl Hezbollah er zich wel aanhield.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik geef geen zak om Israel, je bent gewoon een misselijkmakend persoon als je Hezbollah zo kunt steunen, of je hebt geen enkel idee van wat ze hebben uitgevreten.
Geen onderzoek uitvoeren of geen onafhankelijk onderzoek uitvoeren (ondanks dat de wereldgemeenschap dat wil), zorgt er anders voor dat nu niet alleen in het MO men negatief denkt over Israel, maar ook in het westen, in azie en de rest van de wereld.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Zou toch weinig uitmaken. Dat bij een onderzoek eventueel een "patsy" naar voren
geschoven wordt die alle schuld op zich neemt boeit misschien een enkeling maar
is niet in het belang van Israel en zal de negatieve mening over Israel in het MO niet beinvloeden.
Laat ik het zo stellen: ik ben voor een ieder die tegen de VS is, dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik kan lezen, ik verdiep me in zaken voor ik zo stom ben om steun aan een van deze twee verachtelijke partijen ga betuigen.
Laat maar.....quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef t.wiki het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: ik ben voor een ieder die tegen de VS is, dan is de keuze snel gemaakt.
En heb je dat ook met een hulpverlener besproken?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef t.wiki het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: ik ben voor een ieder die tegen de VS is, dan is de keuze snel gemaakt.
MUAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het Israelische leger is eerloos. Ze zeggen een tijdelijke staak-het-vuren in te lassen maar schenden het in de volgende uren, terwijl Hezbollah er zich wel aanhield.
Waar doe ik dat?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef manhattan het volgende:
Mutant, ontken jij dat Hezbollah een terroristische organisatie is ?
ijzersterk argumentquote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef t.wiki het volgende:
[..]
Als de de druk van Israel te groot wordt voor hezbollah lost die organisatie gewoon tijdelijk op en blijven de mannen voorlopig thuis, om na verloop van tijd zich weer te reorganiseren met de nodige steun uit Syrië en Iran. Maar zover zal het nog geeneens komen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo hezbollah is militair niet te verslaan?
zijn ze gemaakt van kevlar ipv vlees en bloed ofzo?
trouwens, ze wilden die raketlanceerders pakken, dat lukt je niet vanuit de lucht
Overigens klopt het wel, naar mijn weten zijn er geen raketten afgevuurd richting Israel.quote:
Ja en het Israelische leger kan niet op tegen de 'heldhaftige strijders' die aanvallen vanuit woonwijken en dorpen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het Israelische leger is eerloos. Ze zeggen een tijdelijke staak-het-vuren in te lassen maar schenden het in de volgende uren, terwijl Hezbollah er zich wel aanhield.
Israël kondigde rond middernacht aan dat het zich twee etmalen lang zou onthouden van luchtaanvallen op Libanon en aangenomen was dat die periode onmiddellijk zou ingaan. Maandagmorgen maakte het leger echter bekend dat de bombardementspauze, bedoeld om Libanese burgers de kans te geven het gebied te verlaten en hulpverlening mogelijk te maken, maandag om 02.00 uur van kracht was geworden en tot woensdag 02.00 zou duren. Hezbollah-parlementslid Hassan Fadlallah zei dat zijn guerrillabeweging mogelijk gedurende deze periode geen raketten zal afvuren op Israël en maandagmorgen werden er geen lanceringen waargenomen.
In de loop van maandag voerde de Israëlische luchtmacht echter alweer een aanval uit bij het dorp Taibe, naar eigen zeggen om grondtroepen in het gebied te beschermen.
http://www.nieuws.nl/264026/ Isra%2...e_d
oelen
Echt snugger is het ook niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef t.wiki het volgende:
Grappig om te zien dat een ieder die hier de indruk wekt niet te denken dat Hezbollah terroristisch is, een flinke tik over de vingers krijgt.
quote:
? ?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef Mutant01 het volgende:
Net als dat de hele wereld er vanuit gaat dat Hezbollah een terroristische organisatie is.
Nee hoor, ik bestempel ze ook niet als terroristisch per se, maar dat wil niet zeggen dat ik dan meteen ga steunen. Ik steun geen van beiden, ik wil leven in de brouwerij.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef t.wiki het volgende:
Grappig om te zien dat een ieder die hier de indruk wekt niet te denken dat Hezbollah terroristisch is, een flinke tik over de vingers krijgt.
Je moet wel de hele post lezen he. Ik maak toch ook deel uit van deze wereld, ben geen alien.quote:
Dat is geen antwoord.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet wel de hele post lezen he. Ik maak toch ook deel uit van deze wereld, ben geen alien.
Jazeker.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef manhattan het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord.
Nog een keer: vind jij dat Hezbollah een terroristische organisatie is ?
Israel is altijd de schuld van alles, das niets nieuws. Alleen zijn er vele Libanezen (als ik de blogs mag geloven) die nu ook hezbollah als even schuldig beschouwen als Israel. Ik vrees alleen dat een nieuwe burgeroorlog voor de deur staat. Maar als hezbollah/shiiten van twee kanten belaagd worden, door de Druzen, sunnieten en christenen van één kant, en de Israeliërs van de andere kant, hebben de shiiten weldegelijk een heel groot probleem.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo is 2 weken te kort om te oordelen? De reacties zijn notabene live te zien op de TV. Tuurlijk verschillen de reacties, maar de meesten geven toch wel Israel de schuld van alles.
Hoeveel procentquote:Op maandag 31 juli 2006 23:44 schreef Mutant01 het volgende:
Tis mijnsinsziens net zo snugger als mensen die 100% achter Israel staan.
Dat was de dag voor het staakt het vuren, zondag dusquote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef PLAE@ het volgende:
hmmm 160 raketten. Maar of dat nou maandag of zondag was![]()
Wapendealtje?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef Roi het volgende:
Wat gaat Frankrijk met Iran besrpeken? Iemand een idee wat daar het idee van is ?
Ik sta voor de helft achter Israel, 50%. Het doel wat ze voor oog hebben, Hezbollah uitroeien, is een goede zaak, alleen de manier waarop is schandalig.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Hoeveel procentsta jij dan achter Israël?
hoe vaker Beiroet gebombardeerd wordt, des te meer steun Hezbollah krijgt van de bevolkingquote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Als de de druk van Israel te groot wordt voor hezbollah lost die organisatie gewoon tijdelijk op en blijven de mannen voorlopig thuis,
De Palestijnse gebieden en Libanon zijn twee totaal verschillende gevallen.quote:om na verloop van tijd zich weer te reorganiseren met de nodige steun uit Syrië en Iran. Maar zover zal het nog geeneens komen.
Het lukt de Israeliërs nauwelijks om bv de Gaza te pacificeren, dan lukt ze dat zeker niet met Libanon.
my bad. kan idd niks vinden over maandag.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was de dag voor het staakt het vuren, zondag dus![]()
Diplomatiek.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik sta voor de helft achter Israel, 50%. Het doel wat ze voor oog hebben, Hezbollah uitroeien, is een goede zaak, alleen de manier waarop is schandalig.
Hoi Newbiequote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef t.wiki het volgende:
[..]
Je denkt het allemaal te weten, of niet jongen? Jij, als jongeman, van een afstandje en wat informatie verzamelend via de media, denkt precies te weten hoe de vork in de steel zit.
Volgens mij eten die Fransen nog meer van twee walletje dan de Amerikanen en Russen samen.quote:
Ik vrees dat dat een utopie is.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar als hezbollah/shiiten van twee kanten belaagd worden, door de Druzen, sunnieten en christenen van één kant, en de Israeliërs van de andere kant, hebben de shiiten weldegelijk een heel groot probleem.
Geloof je het zelf ?quote:
Ehh verdedigen? ze zijn begonnen hoor knul.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef t.wiki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef -scorpione- het volgende:
Nee hoor, ik bestempel ze ook niet als terroristisch per se, maar dat wil niet zeggen dat ik dan meteen ga steunen. Ik steun geen van beiden, ik wil leven in de brouwerij.
Ze zijn begonnen met een reden. Even iets verder nadenken dan je neus lang is, hè? Denk je nu werkelijk dat zoiets spontaan gebeurt?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ehh verdedigen? ze zijn begonnen hoor knul.
Kom je hier om te rellen, of kom je nou nog ook daadwerkelijk met genuanceerde antwoorden?
Vertel eens hoe het daar was? heb je nog mensen kunnen helpen? wat zag je allemaal?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef t.wiki het volgende:
[..]
En jij wel, wil je zeggen? Jij bent er altijd bij geweest?
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef sp3c het volgende:
er is wel een tank stukgeschoten, dat kan er wat mee te maken hebben
Voor zover ik het kan beoordelen is het vooral het zuiden wat zwaar onder vuur ligt, en over het algemeen vooral de gebieden van de shiiten.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe vaker Beiroet gebombardeerd wordt, des te meer steun Hezbollah krijgt van de bevolking
Mja, maar dat valt dus erg tegen. En zolang hezbollah weer van nieuw materiaal voorzien wordt zal dat nog wel even duren.quote:De Palestijnse gebieden en Libanon zijn twee totaal verschillende gevallen.
Bovendien hoeven ze het niet te pacificeren, gewoon de raketlanceerders platschieten en de stockpiles opblazen en weer terug naar huis voor koffie en medailles
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef t.wiki het volgende:
[..]
Ze zijn begonnen met een reden. Even iets verder nadenken dan je neus lang is, hè? Denk je nu werkelijk dat zoiets spontaan gebeurt?
idd het gebeurt gewoon niet, zeker niet zolang Israel Libanon aanvalt en daarna is het burgeroorlog.quote:
en de doden dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dit conflict ook meer vermakelijk dan wat anders, en nu maar hopen dat het verder escaleert!
Nee eikel, ik zeg alleen dat 't zinloos is om partij te kiezen. Beide kampen moeten leren inzien dat een nieuwe manier van denken beter zal werken. Waar twee kijven hebben twee schuld, etc.quote:
Ik vind het diep triest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dit conflict ook meer vermakelijk dan wat anders, en nu maar hopen dat het verder escaleert!
Dat valt reuze mee, als je weet waar het woord crisis vandaan komt, en wat de originele betekenis van dit woord is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:00 schreef Roi het volgende:
Ik hoop dat jullie zelf doorhebben hoe sneu die opmerking is Hallulama en -scorpione-..
quote:
hoezo het valt tegen, ze hebben het nog niet geprobeerd, alleen wat kleine acties die dan door grotere acties ontzet en geevacueerd moesten wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Mja, maar dat valt dus erg tegen. En zolang hezbollah weer van nieuw materiaal voorzien wordt zal dat nog wel even duren.
En te pakken zal Israël hem krijgen. Vroeg of laat. En terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
idd het gebeurt gewoon niet, zeker niet zolang Israel Libanon aanvalt en daarna is het burgeroorlog.
eigenlijk zou je gebruik (misbruiK) van Hezbollah moeten maken net als de VS doet met de Mehdi milities in Irak, op een gegeven moment had de VS genoeg van Al Sadr zijn maatjes en jaagden ze hem half Irak door tot hij geen kant meer op kon en wilde hij ineens wel een dealtje sluiten ipv tot de dood doorvechten.
als je Nasrallah zover krijgt om (evt in ruil voor zijn leven) op het nieuws te roepen dat de oorlog voorbij is en er vanaf nu opgebouwd moet worden dan doe je Hezbollah pas pijn! en dan hoeft hij het niet eens te menen!!!
maja dan moet je hem eerst pakken
Ja, en dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
En te pakken zal Israël hem krijgen. Vroeg of laat. En terecht natuurlijk.
Dat maakt het juist nog spannender en leuker!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik vind het diep triest.
Vooral met de wetenschap in mijn achterhoofd dat dit straks ook consequenties voor ons kan hebben.
Heheh, lul niet, ik sla ze alleen niet dood, that's allquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:03 schreef Godslasteraar het volgende:
![]()
je hebt het nu over Hallulama, die probeert zelfs een mug nog levend en wel de slaapkamer uit te zetten.
![]()
koesie koesie koesiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:00 schreef Roi het volgende:
Ik hoop dat jullie zelf doorhebben hoe sneu die opmerking is Hallulama en -scorpione-..
Olieprijzen naar boven.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:05 schreef t.wiki het volgende:
[..]
Dat maakt het juist nog spannender en leuker!
Het gaat zoals het gaat man, maak je niet druk, het ergste dat je kan overkomen is dat je wegkwijnt, weet je gelijk ook eens hoe dat is, in Palestina gebeurt dat al jaren, en in de meeste landen waar wij onze grondstoffen vandaan jatten ookquote:
en dan dealtjes makenquote:
Dan heeft Israël hem te pakken. Als een duidelijk signaal naar alle andere terroristen. Boeiend voor jou of niet.quote:
Ja lachen, tot je het een keer zelf meemaakt ipv. het op TV en internet te volgen.quote:
Please.........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef Max Havelaar het volgende:
[..]
Het gaat zoals het gaat man, maak je niet druk, het ergste dat je kan overkomen is dat je wegkwijnt, weet je gelijk ook eens hoe dat is, in Palestina gebeurt dat al jaren, en in de meeste landen waar wij onze grondstoffen vandaan jatten ook
Jij hebt een zwaar leven, of niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:08 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja lachen, tot je het een keer zelf meemaakt ipv. het op TV en internet te volgen.
Wacht even, je denkt serieus dat er dan minder terroristische dreiging is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:08 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dan heeft Israël hem te pakken. Als een duidelijk signaal naar alle andere terroristen. Boeiend voor jou of niet.
Oh, ok, nou ja, op dat terrein ben ik in het geheel niet thuis, maar ik neem aan dat je dus uitgebreide grondoffensieven verwacht? Ik verwachte eigenlijk dat Israel zich tot luchtaanvallen zou beperken, afgezien van die bufferzone waar ze het over hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo het valt tegen, ze hebben het nog niet geprobeerd, alleen wat kleine acties die dan door grotere acties ontzet en geevacueerd moesten worden
Ik wacht even...................................................................quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wacht even, je denkt serieus dat er dan minder terroristische dreiging is?
.
.
ja die bufferzone jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:12 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Oh, ok, nou ja, op dat terrein ben ik in het geheel niet thuis, maar ik neem aan dat je dus uitgebreide grondoffensieven verwacht? Ik verwachte eigenlijk dat Israel zich tot luchtaanvallen zou beperken, afgezien van die bufferzone waar ze het over hebben.
Ga je ook nog een keertje nadenken over waarom "terroristische" organisaties uberhaupt bestaan, en wat ze nou eigenlijk willen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik wacht even...................................................................
De bestrijding van terroristische bewegingen en hun leiders heeft inderdaad zin. Neemt niet weg dat terroristische bewegingen altijd weer zullen ontstaan. Het is daarom zaak om deze terroristische bewegingen zo vroeg mogelijk de kop in te drukken. Heeft de bestrijding van de georganiseerde misdaad en hun kopstukken voor jou ook geen zin|?
En een beetje selectief verontwaardigd doen vanuit je hoge boom is minder fout?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:08 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja lachen, tot je het een keer zelf meemaakt ipv. het op TV en internet te volgen.
zal wel niet de eerste keer zijn dat je dit leest maar ach,quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Altijd maar die context. Bescrijf die context dan eens even, dan kunnen we die discussie ook achter ons laten.
Vaak zijn terroristische organisaties er erg duidelijk in wat zij eigenlijk willen. Meestal is de waanzin en haat die daar achter schuilgaat even duidelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:16 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ga je ook nog een keertje nadenken over waarom "terroristische" organisaties uberhaupt bestaan, en wat ze nou eigenlijk willen?
Zeker wel, omdat ze dat veel slimmer aanpakken, Vanaf de basis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik wacht even...................................................................
De bestrijding van terroristische bewegingen en hun leiders heeft inderdaad zin. Neemt niet weg dat terroristische bewegingen altijd weer zullen ontstaan. Het is daarom zaak om deze terroristische bewegingen zo vroeg mogelijk de kop in te drukken. Heeft de bestrijding van de georganiseerde misdaad en hun kopstukken voor jou ook geen zin?
Je denkt zeker dat die haat zomaar ontstaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:20 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Vaak zijn terroristische organisaties er erg duidelijk in wat zij eigenlijk willen. Meestal is de waanzin en haat die daar achter schuilgaat even duidelijk zichtbaar.
Plus in die tijd was men zeer tolerant, er waren in die tijd gebouwen waar zowel Christen als Joden als Moslims hun diensten hielden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:18 schreef Slayage het volgende:
daarnaast moet je effe voor stellen dat de moslims binnen no time een gebied hadden verover van spanje tot india, als de moslims echt er op uit waren om alle ongelovigen te slachten dat ze daar niet genoeg tijd voor hadden
Stel je nu een nieuwe aanpak van terrorisme voor? Hoe zie jij dat dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zeker wel, omdat ze dat veel slimmer aanpakken, Vanaf de basis.
De laatste aanname is jouw eigen gedachte en voor jouw eigen rekening.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat die haat zomaar ontstaat.
Of wacht... het komt natuurlijk door de islam.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef t.wiki het volgende:
Ik merk dat velen hier zich hebben laten inpalmen door al die 'wees-bang-voor-terrorisme' propaganda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |