Ik zie gele kikkers. Heb ze even op tinypic geupload.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier zijn ze dan de 1e pes 6 screens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang John Heitinga er maar uit gaat. Die is vaste supporter bij elke wedstrijd. Soms zelfs met zn drielingbroersquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:36 schreef The_Martian het volgende:
Jammer dat het vrij onduidelijk is maar op die onderste pic zie je volgens mij een haarscherpe Adriano, en de mensen in het publiek zijn eindelijk ook geen gerafelde kartonnen decorstukken meer
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zolang John Heitinga er maar uit gaat. Die is vaste supporter bij elke wedstrijd. Soms zelfs met zn drielingbroers![]()
Lost Planet demo is er al sinds de E3, de game zelf komt pas in Q1 2007.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:05 schreef taart het volgende:
Ik ga maar niet al te serieus in op dat bericht, een demo 2 maand voor de echte release vind ik wel vroeg. Maar we krijgen iig meer te weten.
Fout, dat is PES 2007, voor Amerika enzo. In Europa komt PES 6 gewoon in oktober uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:16 schreef Panick het volgende:
[..]
Lost Planet demo is er al sinds de E3, de game zelf komt pas in Q1 2007.
Het kan..... Laten we het hopen..
Beter lezen, hij had het over Lost Planet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Fout, dat is PES 2007, voor Amerika enzo. In Europa komt PES 6 gewoon in oktober uit.
Ja maar taart niet, dus ik ga er vanuit dat hij met 'de game zelf' PES 6 bedoeltquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:03 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Beter lezen, hij had het over Lost Planet..
de 20equote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:25 schreef Badabingea het volgende:
PES6 komt rond Oktober?
Dat was met pes5 precies hetzelfde verhaalquote:
Laatbloeierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:02 schreef pdiscs het volgende:
Ik heb tot nu toe ALTIJD Fifa gespeeld.
Te verwachten valt dat ik dit jaar overstap op PES!
mooiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
WAT VET!!
PES6 FTW! FIFA IS TEH SUCK.
Wat ziet het er mooi uit.
Geen verstand van voetbal, EN ook niet van games. Ben jij wel een man?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooibijna alles is een screen van een replay
Volgens mij alleen grafisch, dat boeit me vrij weinig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)er6/impressies/11706
PES6 gaat vooral knallen op de PC en daar ben ik verdomd blij mee!
quote:Xbox 360: sterke gamplay
Als we de verschillende versies individueel gaan bekijken, valt vooral op dat de Xbox 360 verschilt in gameplay met – bijvoorbeeld – de PS2-versie. Dat heeft er vooral mee te maken dat de bewegingen van de spelers zo realistisch ogen; bij een kopbal op doel zie je de speler op de 360 net wat beter ‘knikken’.
Gameplay boven graphics, doe mij de 360 versie maarquote:Resultaat: de PC-versie komt als beste uit de bus. Het speelt vergelijkbaar met de PS2-versie, maar ziet er stukken beter uit; zelfs de 360-versie kan niet tippen aan de prestaties die Pro Evo 6 op de PC levert. Het is dat ik een voetbalgame bij voorkeur op een console speel, anders had ik dit najaar zeker voor deze versie gegaan.
Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat die gast een een high end PC tot z'n beschikking had om die game uit te testen hoor, en die gasten van insidegamer weten heus wel een spel te beoordelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil dan eerst wel eens een filmpje zien met de verschillen in bewegen tussen de 360 en de PC. Een high end PC kan al meer dan een 360 dus...
Die heb ik wel. Maar ik koop hem toch op de 360. Kanik makkelijker tegen een vriend van mij spelen en ik vind het leuker om voetbalspellen op de console te spelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef taart het volgende:
En dan moet je natuurlijk maar een goeie pc hebben.![]()
Klopt, ik speel liever tegen m'n vrienden op een comfortabele bank, achter m'n 32" LCD Tvquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die heb ik wel. Maar ik koop hem toch op de 360. Kanik makkelijker tegen een vriend van mij spelen en ik vind het leuker om voetbalspellen op de console te spelen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:27 schreef toma het volgende:
Op Gamespot.com staat een interview met iemand van konami over PES6.
HIER om precies te zijn
Aldus de productmanager van PES 6.quote:The xbox360 has the best graphics of the bunch.
Op zich ook niet zo heel raar. Er zit een videokaart in die beter is dan wat er nu op de PC verkrijgbaar is.quote:The xbox360 has the best graphics of the bunch.
Heeft er inderdaad 4.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft de 360 controller wel 4 schouderknoppen?
Same here. Gelukkig heeft MS die zwarte en witte knoppen weggelaten en daar voor in de plaats twee shoulder buttons geplaatstquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
beterder!
vond dat zo kut voor pes4 op de xbox.
Lijkt me wel. Die demo van Test Drive Unlimited is er al. Dus zal het over PES6 ook wel kloppen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:47 schreef Kremers het volgende:
Begin mij alleen wel af te vragen of die demo komen gaatLees er verder helemaal niets over...
Gooi mijn xbox 360 kapot als de demo van Pes 6 niet komtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:51 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Die demo van Test Drive Unlimited is er al. Dus zal het over PES6 ook wel kloppen...
Dat is 10x gepost ja, en het is onderhand geen gerucht meer maar een feitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef toma het volgende:
Het gerucht gaat dat dit weekend een demo komt voor de xbox360
Aldus enkele forums op gamespot.com
Bron? Dat zou een erg leuke afsluiting van de vakantie zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is 10x gepost ja, en het is onderhand geen gerucht meer maar een feit.
Bron is Microsoft zelf, Konami heeft de demo al geupload, als Microsoft toestemming geef (morgen of overmorgen) komt de demo erop en kunnen wij de game van het jaar alvast spelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bron? Dat zou een erg leuke afsluiting van de vakantie zijn.
Nee, de makers zeggen duidelijk dat de AI en zulks ook beter is door de next-gen hardware.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef VoreG het volgende:
Het verschil is toch miniem. Alleen de PS2 zal achterblijven op de graphics, verder zal alles gewoon gelijk blijven.
Geloof er niet veel van. Zolang de PC maar het beste isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:42 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, de makers zeggen duidelijk dat de AI en zulks ook beter is door de next-gen hardware.
Dus meer dan alleen opgepoetste graphics..
Das zo'n beetje het hele voordeel van next-gen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geloof er niet veel van. Zolang de PC maar het beste is
next-gen staat toch ook voor vernieuwende gameplay ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Das zo'n beetje het hele voordeel van next-gen..
Konami is te lui om de knoppen aan te passen voor de PC, laat staan om de hele gameplay te veranderenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Das zo'n beetje het hele voordeel van next-gen..
Okay, ga jij lekker met je Wiimote PES spelen. Veel succesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:32 schreef toma het volgende:
[..]
next-gen staat toch ook voor vernieuwende gameplay ?
Bijvoorbeeld de Wiiiiiiiiiiiii vind ik meer next-gen dan de xbox360 of de PS3.
Bij nintendo proberen ze tenminste nieuwe dingen daar heb ik respect voor
nintendo
![]()
Ja, ik ben te lui om naar de supermarkt te gaan dus eet ik nooit?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Konami is te lui om de knoppen aan te passen voor de PC, laat staan om de hele gameplay te veranderen
How s ff,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Okay, ga jij lekker met je Wiimote PES spelen. Veel succes.
ik kom hier niet om nintendo aanbid posts te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:32 schreef toma het volgende:
[..]
next-gen staat toch ook voor vernieuwende gameplay ?
Bijvoorbeeld de Wiiiiiiiiiiiii vind ik meer next-gen dan de xbox360 of de PS3.
Bij nintendo proberen ze tenminste nieuwe dingen daar heb ik respect voor
nintendo
![]()
fifaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een dilemma.
Ik ben Fifa en Pes fan.
Wat jij wil, er is meer mogelijk met een snellere bak dus is dat imo next-gen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef toma het volgende:
[..]
How s ff,
Snellere berekeningen vind ik niet next-gen.
next-gen vind ik vernieuwende gameplay. En van een beetje betere graphics krijg ik niet t gevoel dat ik iets "nieuws" aan het doen ben.
Hetzelfde had ik bij de eyetoy (kutspel) alhoewel het veel vernieuwende gameplay liet zien en zo een nieuwe lichting opende in het gamen op de ps2.
Maar dat wil niet zeggen dat ik PES niet tof vind![]()
PES is 1 vd beste games die ik heb, maar ik heb gewoon respect voor nintendo omdat ze altijd nieuwe dingen proberen.
Lekker belangrijk wat jouw defenitie van next gen isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef toma het volgende:
[..]
How s ff,
Snellere berekeningen vind ik niet next-gen.
RSWii for teh win.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jouw defenitie van next gen isWij zijn blij dat we op onze nex-gen units tegen superieure A.I. kunnen spelen, ga lekker next-gen-RSI oplopen met dat Wii apparaat van je.
thnx!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?cPath=2517_2551_2552&products_id=121055
why? PES is zoiezo de beste voetbalgame! (ben nu ongeveer een jaartje af van die el cheapo fifa bende)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
zit erg te twijfelen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:12 schreef The_Martian het volgende:
Ik speel 'm trouw sinds het eerste deel op de PS1, heb 'm hier nog origineel liggen. Alle zooi die ervoor kwam was ook leuk maar dat eerste deel op de PS1 lijkt qua engine in hele grote lijnen nog op de huidige serie.
Dan koop jij nooit onlinequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef rival het volgende:
[..]
thnx!
20 oktober?
en maar 48 euro? ik heb nog geen spel gezien (nieuw) minder dan 60 euro!![]()
ik koop idd nooit online! ... voel ik me nu best dom als dit normale prijzen zijn!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan koop jij nooit online.
Dit is ook meer een soort van tijdelijke aanbieding, erg goedkoop.
Dat was toch ISS Pro Evolution? Te vet was die idd. Ik weet nog dat Roberto Carlos snoeihard kon schietenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:12 schreef The_Martian het volgende:
Ik speel 'm trouw sinds het eerste deel op de PS1, heb 'm hier nog origineel liggen. Alle zooi die ervoor kwam was ook leuk maar dat eerste deel op de PS1 lijkt qua engine in hele grote lijnen nog op de huidige serie.
Klopt, prijzen liggen meestal rond de 50-55 euro.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik koop idd nooit online! ... voel ik me nu best dom als dit normale prijzen zijn!![]()
Schijnt. Zou wel echt TE vet zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
morgen demo toch?
Geen idee, maar ik las hier dat MS hem al op de LIVE servers had staan en um elk moment los kan latenquote:
de bewegingen/AI van de spelers in de 360 versie is beterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef Adrenaline-Rush het volgende:
wat is er zo exclusive aan de next-gen versie die op de xbox360 verschijnt? is het niet gewoon dezelfde pro evo 6 met next-gen graphix?
Neuh, er is ook veel meer mogelijk met de AI enzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef Adrenaline-Rush het volgende:
wat is er zo exclusive aan de next-gen versie die op de xbox360 verschijnt? is het niet gewoon dezelfde pro evo 6 met next-gen graphix?
Ja idd. Maar ik heb de master league al 5 keer uitgespeeld en alles al gewonnen. Dan is het ook niet leuk meer ben echt toe aan iets nieuws. Alhoewel PES5 voor mij altijd een legendarisch goeie game zal blijven. PES6 mag van mij meteen komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef VoreG het volgende:
Nog maar even en we moeten afscheid nemen van onze grote vriend.. PES5... Waar we lief en leed mee hebben gedeeld...
hoe bedoel je uitgespeeld? Rank 1 in de WEFA Ranking?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
Ja idd. Maar ik heb de master league al 5 keer uitgespeeld en alles al gewonnen. Dan is het ook niet leuk meer ben echt toe aan iets nieuws. Alhoewel PES5 voor mij altijd een legendarisch goeie game zal blijven. PES6 mag van mij meteen komen.
heb ik ook wel! heb ondertussen elke speler die ik wil hebben.... dus kommop maar met die 6!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef jorryt het volgende:
Ik heb al zo ongeveer 15 ML seizoentjes gespeeld gok ik
Ja ondermeer, en alles al gewonnen binnen de master league.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:23 schreef taart het volgende:
[..]
hoe bedoel je uitgespeeld? Rank 1 in de WEFA Ranking?
Ja ik heb me ook al als Abramovic geinstalleerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik ook wel! heb ondertussen elke speler die ik wil hebben.... dus kommop maar met die 6!!!
zo erg dat je niet eens weet wie je op moet stellen haha!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja ik heb me ook al als Abramovic geinstalleerdKan nu volgens mij wel 3 elftallen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |