Nee, de makers zeggen duidelijk dat de AI en zulks ook beter is door de next-gen hardware.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef VoreG het volgende:
Het verschil is toch miniem. Alleen de PS2 zal achterblijven op de graphics, verder zal alles gewoon gelijk blijven.
Geloof er niet veel van. Zolang de PC maar het beste isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:42 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, de makers zeggen duidelijk dat de AI en zulks ook beter is door de next-gen hardware.
Dus meer dan alleen opgepoetste graphics..
Das zo'n beetje het hele voordeel van next-gen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geloof er niet veel van. Zolang de PC maar het beste is
next-gen staat toch ook voor vernieuwende gameplay ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Das zo'n beetje het hele voordeel van next-gen..
Konami is te lui om de knoppen aan te passen voor de PC, laat staan om de hele gameplay te veranderenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Das zo'n beetje het hele voordeel van next-gen..
Okay, ga jij lekker met je Wiimote PES spelen. Veel succesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:32 schreef toma het volgende:
[..]
next-gen staat toch ook voor vernieuwende gameplay ?
Bijvoorbeeld de Wiiiiiiiiiiiii vind ik meer next-gen dan de xbox360 of de PS3.
Bij nintendo proberen ze tenminste nieuwe dingen daar heb ik respect voor
nintendo
![]()
Ja, ik ben te lui om naar de supermarkt te gaan dus eet ik nooit?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Konami is te lui om de knoppen aan te passen voor de PC, laat staan om de hele gameplay te veranderen
How s ff,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Okay, ga jij lekker met je Wiimote PES spelen. Veel succes.
ik kom hier niet om nintendo aanbid posts te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:32 schreef toma het volgende:
[..]
next-gen staat toch ook voor vernieuwende gameplay ?
Bijvoorbeeld de Wiiiiiiiiiiiii vind ik meer next-gen dan de xbox360 of de PS3.
Bij nintendo proberen ze tenminste nieuwe dingen daar heb ik respect voor
nintendo
![]()
fifaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een dilemma.
Ik ben Fifa en Pes fan.
Wat jij wil, er is meer mogelijk met een snellere bak dus is dat imo next-gen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef toma het volgende:
[..]
How s ff,
Snellere berekeningen vind ik niet next-gen.
next-gen vind ik vernieuwende gameplay. En van een beetje betere graphics krijg ik niet t gevoel dat ik iets "nieuws" aan het doen ben.
Hetzelfde had ik bij de eyetoy (kutspel) alhoewel het veel vernieuwende gameplay liet zien en zo een nieuwe lichting opende in het gamen op de ps2.
Maar dat wil niet zeggen dat ik PES niet tof vind![]()
PES is 1 vd beste games die ik heb, maar ik heb gewoon respect voor nintendo omdat ze altijd nieuwe dingen proberen.
Lekker belangrijk wat jouw defenitie van next gen isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef toma het volgende:
[..]
How s ff,
Snellere berekeningen vind ik niet next-gen.
RSWii for teh win.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jouw defenitie van next gen isWij zijn blij dat we op onze nex-gen units tegen superieure A.I. kunnen spelen, ga lekker next-gen-RSI oplopen met dat Wii apparaat van je.
thnx!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?cPath=2517_2551_2552&products_id=121055
why? PES is zoiezo de beste voetbalgame! (ben nu ongeveer een jaartje af van die el cheapo fifa bende)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
zit erg te twijfelen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:12 schreef The_Martian het volgende:
Ik speel 'm trouw sinds het eerste deel op de PS1, heb 'm hier nog origineel liggen. Alle zooi die ervoor kwam was ook leuk maar dat eerste deel op de PS1 lijkt qua engine in hele grote lijnen nog op de huidige serie.
Dan koop jij nooit onlinequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef rival het volgende:
[..]
thnx!
20 oktober?
en maar 48 euro? ik heb nog geen spel gezien (nieuw) minder dan 60 euro!![]()
ik koop idd nooit online! ... voel ik me nu best dom als dit normale prijzen zijn!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan koop jij nooit online.
Dit is ook meer een soort van tijdelijke aanbieding, erg goedkoop.
Dat was toch ISS Pro Evolution? Te vet was die idd. Ik weet nog dat Roberto Carlos snoeihard kon schietenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:12 schreef The_Martian het volgende:
Ik speel 'm trouw sinds het eerste deel op de PS1, heb 'm hier nog origineel liggen. Alle zooi die ervoor kwam was ook leuk maar dat eerste deel op de PS1 lijkt qua engine in hele grote lijnen nog op de huidige serie.
Klopt, prijzen liggen meestal rond de 50-55 euro.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik koop idd nooit online! ... voel ik me nu best dom als dit normale prijzen zijn!![]()
Schijnt. Zou wel echt TE vet zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
morgen demo toch?
Geen idee, maar ik las hier dat MS hem al op de LIVE servers had staan en um elk moment los kan latenquote:
de bewegingen/AI van de spelers in de 360 versie is beterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef Adrenaline-Rush het volgende:
wat is er zo exclusive aan de next-gen versie die op de xbox360 verschijnt? is het niet gewoon dezelfde pro evo 6 met next-gen graphix?
Neuh, er is ook veel meer mogelijk met de AI enzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef Adrenaline-Rush het volgende:
wat is er zo exclusive aan de next-gen versie die op de xbox360 verschijnt? is het niet gewoon dezelfde pro evo 6 met next-gen graphix?
Ja idd. Maar ik heb de master league al 5 keer uitgespeeld en alles al gewonnen. Dan is het ook niet leuk meer ben echt toe aan iets nieuws. Alhoewel PES5 voor mij altijd een legendarisch goeie game zal blijven. PES6 mag van mij meteen komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef VoreG het volgende:
Nog maar even en we moeten afscheid nemen van onze grote vriend.. PES5... Waar we lief en leed mee hebben gedeeld...
hoe bedoel je uitgespeeld? Rank 1 in de WEFA Ranking?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
Ja idd. Maar ik heb de master league al 5 keer uitgespeeld en alles al gewonnen. Dan is het ook niet leuk meer ben echt toe aan iets nieuws. Alhoewel PES5 voor mij altijd een legendarisch goeie game zal blijven. PES6 mag van mij meteen komen.
heb ik ook wel! heb ondertussen elke speler die ik wil hebben.... dus kommop maar met die 6!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef jorryt het volgende:
Ik heb al zo ongeveer 15 ML seizoentjes gespeeld gok ik
Ja ondermeer, en alles al gewonnen binnen de master league.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:23 schreef taart het volgende:
[..]
hoe bedoel je uitgespeeld? Rank 1 in de WEFA Ranking?
Ja ik heb me ook al als Abramovic geinstalleerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik ook wel! heb ondertussen elke speler die ik wil hebben.... dus kommop maar met die 6!!!
zo erg dat je niet eens weet wie je op moet stellen haha!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja ik heb me ook al als Abramovic geinstalleerdKan nu volgens mij wel 3 elftallen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |