Ik zie gele kikkers. Heb ze even op tinypic geupload.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier zijn ze dan de 1e pes 6 screens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang John Heitinga er maar uit gaat. Die is vaste supporter bij elke wedstrijd. Soms zelfs met zn drielingbroersquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:36 schreef The_Martian het volgende:
Jammer dat het vrij onduidelijk is maar op die onderste pic zie je volgens mij een haarscherpe Adriano, en de mensen in het publiek zijn eindelijk ook geen gerafelde kartonnen decorstukken meer
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zolang John Heitinga er maar uit gaat. Die is vaste supporter bij elke wedstrijd. Soms zelfs met zn drielingbroers![]()
Lost Planet demo is er al sinds de E3, de game zelf komt pas in Q1 2007.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:05 schreef taart het volgende:
Ik ga maar niet al te serieus in op dat bericht, een demo 2 maand voor de echte release vind ik wel vroeg. Maar we krijgen iig meer te weten.
Fout, dat is PES 2007, voor Amerika enzo. In Europa komt PES 6 gewoon in oktober uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:16 schreef Panick het volgende:
[..]
Lost Planet demo is er al sinds de E3, de game zelf komt pas in Q1 2007.
Het kan..... Laten we het hopen..
Beter lezen, hij had het over Lost Planet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Fout, dat is PES 2007, voor Amerika enzo. In Europa komt PES 6 gewoon in oktober uit.
Ja maar taart niet, dus ik ga er vanuit dat hij met 'de game zelf' PES 6 bedoeltquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:03 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Beter lezen, hij had het over Lost Planet..
de 20equote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:25 schreef Badabingea het volgende:
PES6 komt rond Oktober?
Dat was met pes5 precies hetzelfde verhaalquote:
Laatbloeierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:02 schreef pdiscs het volgende:
Ik heb tot nu toe ALTIJD Fifa gespeeld.
Te verwachten valt dat ik dit jaar overstap op PES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |