Hee ChrisJXquote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef ChrisJX het volgende:
4 oktober 1992
(laatst ook al een vraag over geweest)
Leuk grapje, hoevaak ben je er daadwerkelijk geweest?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef NightH4wk het volgende:
De Bijlmer is nog steeds een ramp?
De vraag was van welke dag de voorpagina was van de krant waarop stond dat Bijlmerramp was geweest. Maar die wist ik ookquote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef Neleos het volgende:
Ohja? Die heb ik gemist. Je hebt geluk dan.
Ik gok dat Palau die vraag ook geweten had.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hee ChrisJX, je hebt gisteren een Pitcairn-vraag gemist
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Asmodian het volgende:
Hee ChrisJX, je hebt gisteren een Pitcairn-vraag gemist
Lichamelijk niet al te vaak.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Leuk grapje, hoevaak ben je er daadwerkelijk geweest?
Als niemand mag oordelen over plekken waar we weinig geweest zijn wordt het wel interessant idd.quote:
Het was ook geen moeilijke. Als de Pitcairn-kenners erbij gezeten hadden had ik een leukere vraag gesteldquote:Op maandag 31 juli 2006 19:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik gok dat Palau die vraag ook geweten had.
Laat maar, het is me alweer duidelijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Als niemand mag oordelen over plekken waar we weinig geweest zijn wordt het wel interessant idd.
Ik heb even teruggezocht, eitjequote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef Asmodian het volgende:
Het was ook geen moeilijke. Als de Pitcairn-kenners erbij gezeten hadden had ik een leukere vraag gesteld. Maar misschien kan dat later nog
Sorry, ik kom te vaak in POL dus ik kan niet meer normaal discussieren. =Xquote:Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Laat maar, het is me alweer duidelijk.
Ach ja, daar zitten inderdaad niet veel mensen die weten waar ze het over hebben.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Sorry, ik kom te vaak in POL dus ik kan niet meer normaal discussieren. =X
Adam Westquote:Op maandag 31 juli 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
Toevallig een vervolgvraag, want dit wilde ik al eerder een keer vragen;
Welke acteur speelt Batman in de geweldige serie met die leuke "Baf", "Kapow", "Boing" effecten?
Je bedoelt dat je bent wezen schijten!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef ChrisJX het volgende:
(Ontdoe je je net ff van wat afvalstoffen, komt er leuke vraag langs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |