Fijn, dank jequote:Op maandag 31 juli 2006 17:52 schreef Nolius het volgende:
Ow ja, voor Svensational:
KLIK HIER OM MET WINAMP TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET WINDOWS MEDIA PLAYER TE LUISTEREN
Hoezo?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:54 schreef Tha_T het volgende:
Volgens mij mis je dan nog een paar ©-tekens Nol.
Vooral dat glas wat ze omgooien in de clip is leukquote:Op maandag 31 juli 2006 18:06 schreef Litso het volgende:
Bah, ik heb vandaag niet veel tijd om te luisteren ben ik bang.
Wie let er even op of ze Lemon Tree draaien, zo niet bel ik aan het eind van de avond nog wel even om hem aan te vragen
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:19 schreef Q. het volgende:
Zal ik hem even inkoppen?
Laat me raden: je luistert niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:19 schreef Q. het volgende:
Zal ik hem even inkoppen?
Ja, had ik al in gedachte.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:34 schreef dennistd het volgende:
Ik wil FOK!radio trouwens nog even wijzen op de FOK! WaterWars 2006.
Misschien skype ik daar vanavond nog wel even over.
Meer info erover staat in FOK! WaterWars 2006
Jaquote:Op maandag 31 juli 2006 19:01 schreef SunChaser het volgende:
Heb je al een tekst?
dat gaat niet lukkenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, had ik al in gedachte.
Skype maar ff inderdaad
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef yvonne het volgende:
tvp
Is dit geen albumversie dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef DeSiever het volgende:
Zo.. deze versie van 'In The Morning' is wel onwijs veel lekkerder dan de albumversie zeg..
Yvonne is live?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:56 schreef Sanne het volgende:
Geen Yvonne, geen Sunchaser.
Ik hoef eigenlijk niet te luisteren vanavond.
Jaquote:
quote:
De muziek valt gelukkig voor een deel zelf nog te kiezen.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik schakel net in, is het weer net zo kut als de laatste paar keer?
Ben je al 19. Dan is het ook geen lol meer om me op je af te rukkenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik ben heel bot.
Maar dankjullie radiomannetjes!
Skaaaaai-p. Als in Skype.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:21 schreef SunChaser het volgende:
Wat is dat met Skaai? Misshobje zegt Skaai en Martijn meteen: Jaaaaaaaaaa Skaai
Sorryquote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ben je al 19. Dan is het ook geen lol meer om me op je af te rukken
*diepe stem opzetquote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik wil die geile stem van Yvonne wel eens horen
Skaai P.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef ijsmeis het volgende:
Skaaaaai-p. Als in Skype.
[Flauwmode AAN] Ik dacht dat je Step Right Up zou aanvragen, Lollerjamai?! [Flauwmode UIT]quote:
Boris is nichts dabei.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:24 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
[Flauwmode AAN] Ik dacht dat je Step Right Up zou aanvragen, Lollerjamai?! [Flauwmode UIT]
![]()
Nou, dan weet ik 't ook nietquote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zegt Martijn Skaai hoor
Nee, ze hebben de verkeerde versiequote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef Mathijz het volgende:
Stream heeft moeite?
Duh. Nolius riep 3 weken terug al dat ze neuken. Maar dat zei hij op FR toen Martijn er niet was de lafaard. Kijken of ie t nu weer durft te zeggen.quote:
Dit klinkt idd wel erg beroerd.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de verkeerde versie. Ik heb ze eens een hele tijd geleden een low quality versie gestuurd toen het album LQ gelekt was.
*diepe stem opzetquote:
Nah neuken doen ze niet,dan had ik wel een memo gehadquote:Op maandag 31 juli 2006 20:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Duh. Nolius riep 3 weken terug al dat ze neuken. Maar dat zei hij op FR toen Martijn er niet was de lafaard. Kijken of ie t nu weer durft te zeggen.
Ik heb toch al vermeld dat ik je niet kende johquote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef SunChaser het volgende:
Zeg IJSMeis, waarom sta ik niet in je fotoboek bij je favo FOKkers?
Nee het wordt slechter vanavond luister maarquote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik schakel net in, is het weer net zo kut als de laatste paar keer?
Komt elger dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Nee het wordt slechter vanavond luister maar
Ik denk het wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Kan ik hier tevens een stervende hoeren kankerkachel remix aanvragen??
OK, puik, ik hou er van om me te ergeren. Vooral op maandag.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Understatementquote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Ik ben voor een maandje weer even in Nederland.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:34 schreef dubidub het volgende:
Jag zit in Seoul, beste plaatjesdraaiert.
Denk eens goed na Spookquote:
quote:
* TommyGun heeft al MJ request gedaanquote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben het zat ga the Police aanvragen
Niewerwetse zeikzooi
Dat is gewoon op zoveel manieren ranzig te misbruiken dat het niet leuk meer isquote:Op maandag 31 juli 2006 20:34 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is al 3x dat jullie mijn nickname noemen.
Dat is dan 15 euro eh!
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben het zat ga the Police aanvragen
Niewerwetse zeikzooi
Heaumeau!quote:
he! nu geen terugtekkende bewegingen maken jaquote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jalees terug,het is niet mijn idee
![]()
O RLY?quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef Skaai het volgende:
O RLY?
Ja die begon eroverquote:Op maandag 31 juli 2006 20:39 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
he! nu geen terugtekkende bewegingen maken ja
Steek het maar weer op die weerloze Sunchaser
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Waar blijven die kermisgeluidjes??? Tilburgse kermis jeweets!!
Doe hierrrr de kermis na!
Bij twijfel altijd kutmod.quote:
Flugelquote:
Lollerjamai!!11onezweischnitzel!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:46 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Step Right UP!!
Heb die Flash-dingen al eens allemaal uit elkaar gepeuterdquote:Op maandag 31 juli 2006 20:46 schreef TommyGun het volgende:
Wel oud die URL
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Waar blijft de kênkerkachelremix???
Ze willen niet eens mijn Michael Jackson draaienquote:
Komt beide gevallen weinig zinnigs uit dus.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef flugeltje het volgende:
Er is ook altijd wel weer wat in die studio..
Is Yvonne weer een keer aan de lijn krijgen ze er geen geluid uit
En terechtquote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ze willen niet eens mijn Michael Jackson draaien![]()
En ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef flugeltje het volgende:
Er is ook altijd wel weer wat in die studio..
Is Yvonne weer een keer aan de lijn krijgen ze er geen geluid uit
Helaas veel down, waaronder die van mij. Maar heb hem hier nog welquote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef dubidub het volgende:
Voor heren dj's:
[Deel 15] Stervende hoeren kankerkachel![afbeelding]
[afbeelding]
Mail iig nietquote:Op maandag 31 juli 2006 20:51 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil ook een nummertje aanvragen maar ik wel me niet aanmelden op die kutsite?
Iemand een oplossing voor dit duivels dilemma??
Dan pist u helaasch buiten de bootquote:Op maandag 31 juli 2006 20:51 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil ook een nummertje aanvragen maar ik wel me niet aanmelden op die kutsite?
Iemand een oplossing voor dit duivels dilemma??
Jij durft jezelf in één zin te noemen met onze Yvonne?quote:
Christiaan en Yvonne.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij durft jezelf in één zin te noemen met onze Yvonne?![]()
Het deed het niet bij hunquote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Jamai, waar was je nou??
Briljante kermisgeluiden!!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:55 schreef SunChaser het volgende:
Ik was even aan t werk, wat heb ik gemist t laaste half uur?
Je durft het dusquote:
Jep.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
FP-Crew is tof. te kut voor woorden
Jullie zijn lelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
FP-Crew is tof.
Maar, maar maar!quote:
WaterWars crew niet.quote:
Doe eens gewoon : 6 jaquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik zeg vast af voor volgende week. Ik heb filmopnames. Ik kan begin september dan heb ik vakantie.
Toppertje is hier, doe eens nietquote:
De kabelgootjongen heeft alwéér afgezegd?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik zeg vast af voor volgende week. Ik heb filmopnames. Ik kan begin september dan heb ik vakantie.
Mooi, hoeven we volgende week iig ook niet naar je gejammer te luisteren.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef SunChaser het volgende:
Voor KPDquote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef SunChaser het volgende:
Maak meteen een filmpje voor KPDquote:
Ik had nog helemaal niet toegezegdquote:Op maandag 31 juli 2006 21:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De kabelgootjongen heeft alwéér afgezegd?
nee. Nee! NEE!!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
dokter bernard
Flugel, ik heb nou al 2 dingen tegen je gezegd die je negeertquote:Op maandag 31 juli 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
dokter bernard
Ach ga ergens anders klagen kutmodquote:
Svenniequote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flugel, ik heb nou al 2 dingen tegen je gezegd die je negeert!
Ja, en die van die smiliequote:
Ik wist niet eens dat er al een code wasquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ga ergens anders klagen kutmod
Ik rook mijn kansquote:
Daar gaat de verbindingquote:
En op Rammstein en MJquote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef -skippybal- het volgende:
Kom een op slutties!! Stem eens op Placebo!!
quote:
Jannes is leukquote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
JANNES??? YVONNE WAT DOE JE!!!!
Bluezz, wat zeg je nu?quote:
Hij komt uit mijn dorpquote:
http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.phpquote:Op maandag 31 juli 2006 21:18 schreef Sanne het volgende:
Ik wil die Anna geile bot nu wel eens horen.
Die was verleden week al gemaild.
HUH ik was er niet eens tot net danquote:Op maandag 31 juli 2006 20:21 schreef SunChaser het volgende:
Wat is dat met Skaai? Misshobje zegt Skaai en Martijn meteen: Jaaaaaaaaaa Skaai
Die jingles zijn tofquote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
HUH ik was er niet eens tot net dan![]()
Je bedoelt de jingeldat "he gezellig skype"
?
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Voor alle users, ter leering ende vermaeck!
[afbeelding]
thanks!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php
See for yourself
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaarne![]()
Hij zei Freakquote:Op maandag 31 juli 2006 21:34 schreef Tha_T het volgende:
"Over een computergast"
Je weet dus niet waar het over gaat pauper
Bouten Annaquote:Op maandag 31 juli 2006 21:33 schreef Tha_T het volgende:
Nederlandse muziek is gewoon niet intressant genoeg om te luisteren. Flikker maar mooi op met je Gebroeders Ko.Apres ski
Dat wordt dan :quote:Op maandag 31 juli 2006 21:36 schreef flugeltje het volgende:
Daar moet je toch ook een leuke tekst voor kunnen verzinnen die voor Fok! toepasbaar is?
Ik ken een mod, haar naam is...
Ik heb wel een tekst die op mezelf slaat, maar dat staat weer zo aandachtgeilquote:
Ga jij naar Salou dan??quote:Op maandag 31 juli 2006 21:37 schreef Biogarde het volgende:
Beste gebroeders Ko,
Gelieve weg te blijven uit Salou.
Onze dank is groot,
De vakantiegangers.
![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=5996336383067264417quote:Op maandag 31 juli 2006 21:36 schreef Sanne het volgende:
Is die van Ko ook ergens te downloadenbewonderen?
Radio is all there is about geilen op jezelfquote:Op maandag 31 juli 2006 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb wel een tekst die op mezelf slaat, maar dat staat weer zo aandachtgeil
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:37 schreef Biogarde het volgende:
Beste gebroeders Ko,
Onze dank is groot,
De vakantiegangers.
![]()
Ze hadden sowieso niet aan die apparatuur moeten komenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:37 schreef Biogarde het volgende:
Beste gebroeders Ko,
Onze dank is groot,
De vakantiegangers.
![]()
Big Brother ookquote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Radio is all there is about geilen op jezelf
Dus Shoot
*VideoDownloader aanzwegeltquote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=5996336383067264417
Anders hoor je niet goed hoe de stem vervormd??quote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
Kap eens met boeren door dit nummer heen!
Veel slechter kan dat nummer er niet van wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
Kap eens met boeren door dit nummer heen!
Ik ken een mod, haar naam is Flugelquote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Radio is all there is about geilen op jezelf
Dus Shoot
Inzingenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ken een mod, haar naam is Flugel
Flugel doet zo rot
Ze kotst van bagger en flikkert het op slot
Ze zwaait de scepter doet dat vol vuur
En op kloten staat 48 uur
Ik ken een mod, haar naam is Flugel
Flugel doet zo rot
Ze kotst van bagger en flikkert het op slot
Ik geef hints en praat tegen ze op Skype maar ze willen me nietquote:Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef SunChaser het volgende:
ZET DIE SKAAI P eens harder
En jij snapt hun hint dan nog niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef Skaai het volgende:
Ik geef hints en praat tegen ze op Skype maar ze willen me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |