Skaaaaai-p. Als in Skype.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:21 schreef SunChaser het volgende:
Wat is dat met Skaai? Misshobje zegt Skaai en Martijn meteen: Jaaaaaaaaaa Skaai
Sorryquote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ben je al 19. Dan is het ook geen lol meer om me op je af te rukken
*diepe stem opzetquote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik wil die geile stem van Yvonne wel eens horen
Skaai P.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef ijsmeis het volgende:
Skaaaaai-p. Als in Skype.
[Flauwmode AAN] Ik dacht dat je Step Right Up zou aanvragen, Lollerjamai?! [Flauwmode UIT]quote:
Boris is nichts dabei.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:24 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
[Flauwmode AAN] Ik dacht dat je Step Right Up zou aanvragen, Lollerjamai?! [Flauwmode UIT]
![]()
Nou, dan weet ik 't ook nietquote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zegt Martijn Skaai hoor
Nee, ze hebben de verkeerde versiequote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef Mathijz het volgende:
Stream heeft moeite?
Duh. Nolius riep 3 weken terug al dat ze neuken. Maar dat zei hij op FR toen Martijn er niet was de lafaard. Kijken of ie t nu weer durft te zeggen.quote:
Dit klinkt idd wel erg beroerd.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de verkeerde versie. Ik heb ze eens een hele tijd geleden een low quality versie gestuurd toen het album LQ gelekt was.
*diepe stem opzetquote:
Nah neuken doen ze niet,dan had ik wel een memo gehadquote:Op maandag 31 juli 2006 20:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Duh. Nolius riep 3 weken terug al dat ze neuken. Maar dat zei hij op FR toen Martijn er niet was de lafaard. Kijken of ie t nu weer durft te zeggen.
Ik heb toch al vermeld dat ik je niet kende johquote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef SunChaser het volgende:
Zeg IJSMeis, waarom sta ik niet in je fotoboek bij je favo FOKkers?
Nee het wordt slechter vanavond luister maarquote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik schakel net in, is het weer net zo kut als de laatste paar keer?
Komt elger dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Nee het wordt slechter vanavond luister maar
Ik denk het wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Kan ik hier tevens een stervende hoeren kankerkachel remix aanvragen??
OK, puik, ik hou er van om me te ergeren. Vooral op maandag.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Understatementquote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Ik ben voor een maandje weer even in Nederland.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:34 schreef dubidub het volgende:
Jag zit in Seoul, beste plaatjesdraaiert.
Denk eens goed na Spookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |