En misschien doet 'ie dan wel weer wat nieuwtjes op!quote:
Stoeltjes slopen kunnen jullie toch goed, althans in Utrecht dus ik zie een oplossing..quote:Op maandag 31 juli 2006 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens zouden ze toch al die stoeltjes gaan vervangen wanneer de stoeltjes weer echt aan vervanging toe zijn? Net als met het logo op de tweede ring is gebeurd?
Ik hoop het.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:33 schreef Houniet het volgende:
Mooie actieBen benieuwd of deze actie wel gaat helpen.
De kleur vd stoelen okee, maar die gracht is best een verregaande verandering hoor..quote:Op maandag 31 juli 2006 17:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wit-rood-witte stoeltjes, gracht dicht en grijs in stadion wit-rood-wit vind ik niet hele stadion verbouwen.
Die belachelijke smurf op de tweede ringquote:Op maandag 31 juli 2006 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens zouden ze toch al die stoeltjes gaan vervangen wanneer de stoeltjes weer echt aan vervanging toe zijn? Net als met het logo op de tweede ring is gebeurd?
dat is niet zekerquote:
Dat lijkt me ook niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:17 schreef jna het volgende:
Die gracht lukt nooit.
Ajax is hoofdhuurder dus sommige punten zouden wel kunnen maar het meerendeel lukt inderdaad nooit zoals het er nu voorstaat.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stelletje kneuzen. Kan goed geloven dat er een stel teletekst supporters achter die site zitten. Wat heeft ajax nou te willen.... het stadion is niet eens van hun, maar word gehuurd.
fnoorders zijn sowieso nogal goedgelovig dus dat zegt niks. En denken is al helemaal niet jouw sterkste ding.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stelletje kneuzen. Kan goed geloven dat er een stel teletekst supporters achter die site zitten. Wat heeft ajax nou te willen.... het stadion is niet eens van hun, maar word gehuurd.
Je wilt inderdaad een stadion aanpassan als je er nooit kan, typisch weer een DK gedachtequote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |