Ik hoop het.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:33 schreef Houniet het volgende:
Mooie actieBen benieuwd of deze actie wel gaat helpen.
De kleur vd stoelen okee, maar die gracht is best een verregaande verandering hoor..quote:Op maandag 31 juli 2006 17:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wit-rood-witte stoeltjes, gracht dicht en grijs in stadion wit-rood-wit vind ik niet hele stadion verbouwen.
Die belachelijke smurf op de tweede ringquote:Op maandag 31 juli 2006 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens zouden ze toch al die stoeltjes gaan vervangen wanneer de stoeltjes weer echt aan vervanging toe zijn? Net als met het logo op de tweede ring is gebeurd?
dat is niet zekerquote:
Dat lijkt me ook niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:17 schreef jna het volgende:
Die gracht lukt nooit.
Ajax is hoofdhuurder dus sommige punten zouden wel kunnen maar het meerendeel lukt inderdaad nooit zoals het er nu voorstaat.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stelletje kneuzen. Kan goed geloven dat er een stel teletekst supporters achter die site zitten. Wat heeft ajax nou te willen.... het stadion is niet eens van hun, maar word gehuurd.
fnoorders zijn sowieso nogal goedgelovig dus dat zegt niks. En denken is al helemaal niet jouw sterkste ding.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stelletje kneuzen. Kan goed geloven dat er een stel teletekst supporters achter die site zitten. Wat heeft ajax nou te willen.... het stadion is niet eens van hun, maar word gehuurd.
Je wilt inderdaad een stadion aanpassan als je er nooit kan, typisch weer een DK gedachtequote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alle mensen die op de teamfoto staan (incl. Gentenaar) staan in ook in de OP. Winter en De Boer waren daar niet bij.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Nieuwe OP, waar zijn winter en de boer dan
Winter is 2e elftaltrainer, F de Boer stagiair. Hoeven dus niet in de OPquote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Alle mensen die op de teamfoto staan (incl. Gentenaar) staan in ook in de OP. Winter en De Boer waren daar niet bij.
Precies (hoewel ik hun bemoeienis met het eerste zeer waardeer!)quote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Winter is 2e elftaltrainer, F de Boer stagiair. Hoeven dus niet in de OP
Op andere manieren zonder ultimatum is het al geprobeerd. Dat had ook geen succes. Niet dat ik nu veel hoop heb.....quote:Op maandag 31 juli 2006 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima om actie te voeren, maar het is een beetje debiel om ultimatums te gaan stellenZo creeer je niet echt een ideale overlegsituatie en staat er al direct spanning op.
zolang niet genoeg mensen erachter gaan staan word het nooit een succes, misschien beginnen met flyeren bij wedstrijden etc... en dan ook de media echt opzoeken...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Op andere manieren zonder ultimatum is het al geprobeerd. Dat had ook geen succes. Niet dat ik nu veel hoop heb.....
quote:Van Marwijk: 'Ajax kampioen'
Geschreven door Rogier Deelstra op maandag, 31 juli om 18:47
Bert van Marwijk denkt dat Ajax kampioen wordt. De trainer van Borussia Dortmund, die zaterdag de Amsterdammers nog met 2-1 versloeg, zegt dit in Het Parool.
De oud-trainer van Feyenoord is te spreken over de aankopen van Ajax. "Ajax heeft goed ingekocht. Er is meer ervaring bijgekomen. Zo zijn Stam en Perez versterkingen en ook Gabri is een hele goede speler", aldus de Limburger.
"Feyenoord en PSV hebben hun selectie deze zomer niet zo gebracht als Ajax", gaat de coach verder. "Ik denk daarom dat Ajax kampioen wordt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |