Bij deze prijzen kiezen veel PM trainers ervoor om dan die twee weken conditie extra mee te geven, denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef twi het volgende:
Haha, als iedereen er zo over blijft denken is het over een week of 2 a 3 echt goud geld op de transfermarkt. Iedereen houdt z'n goede spelers in huis, omdat het zonde is ze te verkopen
Awel, da's een wereldrekort!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zie net dat maar liefst 5 van mn 6 centr. middenveldtrainees belgen zijn..
quote:In de afgelopen maand leverde Hattrick 82.57% uptime. Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 129 uur en 41 minuten.
Oftewel je wordt eigenlijk gedwongen om te verlengen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Ja, dan wordt alles weer teruggezet, incl. berichten e.d. die verdwijnen allemaal
zoveel boeiends staat er niet in mijn gastenboekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:50 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Oftewel je wordt eigenlijk gedwongen om te verlengen..
Toch weer 5 en een halve dag erbij hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Awel, da's een wereldrekort!
Ook nog:
[..]
Misschien heb ik intresse. Wat is zn nummer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:13 schreef MyImmortal het volgende:
iemand nog interesse in een uitstekend scoren met redelijk wing en 17 jaar? is een yp en speelt woensdag, gratis training
Dit is hem, is een koopjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:27 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Misschien heb ik intresse. Wat is zn nummer?
Ik zou het werkelijk niet weten maar ik heb wel een goed/redelijk die ook nog heel aardig kan ballen (uitstekend verdedigen + redelijk PM) maar wat kan zoiets nou opbrengen? Hij is trouwens 28 dus hij kan nog een paar jaar mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hoeveel is een goed/goed future coach op dit moment waard? Heb er een die ik in principe coach kan maken voor 700k, maar m'n geld kan ik beter voor versterkingen gebruiken, om te handhaven in V. Nu dacht ik.. dan kan ik die coach net zo goed verkopen.. zijn die nog steeds zo'n 700-800k waard?
Wat is z'n leeftijd? Dat maakt nogal een verschil namelijk!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hoeveel is een goed/goed future coach op dit moment waard? Heb er een die ik in principe coach kan maken voor 700k, maar m'n geld kan ik beter voor versterkingen gebruiken, om te handhaven in V. Nu dacht ik.. dan kan ik die coach net zo goed verkopen.. zijn die nog steeds zo'n 700-800k waard?
quote:27-07-2006 at 23:51 (Nederland)
Op het moment zijn er wat problemen met de weergave van de transfergeschiedenis. De HT's hebben de zaak in onderzoek en werken aan een spoedige oplossing van het probleem.
Hmm, maar dat zegt alleen iets over de TH, niet over de TC.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
heb niet t idee dat ze de transfercompare kunstmatig hoog hebben zitten houden. volgens een "System information" mededeling is t een tijdelijk probleempje geweest in NL
[..]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, maar dat zegt alleen iets over de TH, niet over de TC.
Heb je ook de ervaring, leiderschap en een eventuele specialiteit bekeken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Transververgelijking gedaan van mn verdediger. Is er net een vergelijkbare speler met redelijk vorm verkocht voor 300.000 Die van mij met uitstekend vorm willen ze nog niet hebben voor 200.000!!![]()
![]()
Voor 3 ton :quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je ook de ervaring, leiderschap en een eventuele specialiteit bekeken?
Nu al uitverkoop?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Transververgelijking gedaan van mn verdediger. Is er net een vergelijkbare speler met redelijk vorm verkocht voor 300.000 Die van mij met uitstekend vorm willen ze nog niet hebben voor 200.000!!![]()
![]()
Dat kan maar ik heb wat spelers nodig voor t komende seizoen. En dat wil ik nu doen nu ik er de tijd voor heb.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:16 schreef twi het volgende:
De markt ligt gewoon nog steeds op z'n gat, het is niet anders. Probeer het in 't weekend van de eerste competitiewedstrijd weer eens.
geld nodig?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Nu al uitverkoop?![]()
Zonde ws heb je het geld nodig
Hmmm 8 nieuwe spelers?Daar zal je wel meer geld voor nodig moeten hebben als je qualiteit wil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan maar ik heb wat spelers nodig voor t komende seizoen. En dat wil ik nu doen nu ik er de tijd voor heb.
[..]
geld nodig?Ik wil voor t komende seizoen 2 mids een spits en 5 nieuwe trainies hebben.
![]()
![]()
Ik heb er 5 tekoop staan. Zodra ik mn nieuwe spelers heb gaan er nog meer spelers uit. Wil ik kampioen worden moet mn middenveld hoger. Er zijn er 4 met een beter middenveld als ik in mn nieuwe poule dus moet ik wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmmm 8 nieuwe spelers?Daar zal je wel meer geld voor nodig moeten hebben als je qualiteit wil.
Ach 2 seizoenen 8 is ook ni verkeerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er 5 tekoop staan. Zodra ik mn nieuwe spelers heb gaan er nog meer spelers uit. Wil ik kampioen worden moet mn middenveld hoger. Er zijn er 4 met een beter middenveld als ik in mn nieuwe poule dus moet ik wel.
Sterker nog, het lijkt me erg verstandig om gewoon 2 seizoenen lang je team goed genoeg te maken voor VII. Als Alltid klopt met promotielijsten, dan krijgt RKDEO te maken met een team van gemiddeld 150 hatstats tegenover gemiddeld 115. Natuurlijk is alles mogelijk, maar kampioen? En dan op z'n reet af 2e worden? Je ziet wat er met dat 150 hatstats team is in de VII dat hij is gedegradeerd, het is daar echt een stuk pittiger.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach 2 seizoenen 8 is ook ni verkeerd.
Als ik jou was zou ik die mids achterwege laten,5 leuke trainies en 2 aardige spitsen kopen dan 532 counter.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach 2 seizoenen 8 is ook ni verkeerd.
Als ik jou was zou ik die mids achterwege laten,5 leuke trainies en 2 aardige spitsen kopen dan 532 counter.
Toch ga ik t iig proberen. Ieder zn eigen idee toch???quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:50 schreef twi het volgende:
Ik zou ze lekker houden als trainees. Mijn verdediging moet ook beter, maar daarvoor ga ik 4-5-1 spelen i.p.v. 3-5-2. Ga jij toch gewoon 5-4-1 spelen?
[..]
Sterker nog, het lijkt me erg verstandig om gewoon 2 seizoenen lang je team goed genoeg te maken voor VII. Als Alltid klopt met promotielijsten, dan krijgt RKDEO te maken met een team van gemiddeld 150 hatstats tegenover gemiddeld 115. Natuurlijk is alles mogelijk, maar kampioen? En dan op z'n reet af 2e worden? Je ziet wat er met dat 150 hatstats team is in de VII dat hij is gedegradeerd, het is daar echt een stuk pittiger.
quote:Rob Hunt (68632952)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
5* midfielder, almost poor experience (25 exp. points)! PM: +1
Een sympathiek persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft waardeloos (zeer hoog) ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 14 800
Loon: 4 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend +2 Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk +1 Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ik speel al 2 seizoenen 442 comp en 532 vriendschappelijk. Ik weet dat dat 1 trainie plek minder is dan 2x 532 maar als je dat nou een bagger opstelling vind? En geen counterhufterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:52 schreef Lennox het volgende:
Je offert dan 1 trainingsplek op. 14 weken competitie daarin train je 1 speler 2 niveaus verder. Dat scheelt je aan het eind van het seizoen een leuke smak. Ik heb er zelf spijt van dat ik 1 seizoen XI 4-4-2 /5-3-2 heb gespeeld. Was destijds op aanraden van vrienden, omdat ik net begon. Dat extra geld dat je zo in een seizoen verdient gaat lekker op aan betere spelers. Anders ben ik van mening dat je geen defs moet trainen, maar dat is mijn standpunt.
Voor 128k, leek me niet verkeerd.quote:Josif Mara¨ (81712268)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Srbija i Crna Gora
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: F.K. Novo Naselje
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Wie doet er een openingsbod van 75k voor deze hardstikke lieve speler van mequote:Mannus Smabers [playerid=124640192]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 010
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: H76
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Als ik er maar vanaf komquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:01 schreef Grumpey het volgende:
ach ja, als ik je daar een dienst mee kan doen
451 vind ik zo'n bout opstelling. je scoort echt heel weinig. als ik jouw was, zou ik 352 blijven spelen en gokken op meer goals dan tegengoals. dit tenzij je allemaal spitsen trainers in je compo krijgtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:50 schreef twi het volgende:
Ik zou ze lekker houden als trainees. Mijn verdediging moet ook beter, maar daarvoor ga ik 4-5-1 spelen i.p.v. 3-5-2. Ga jij toch gewoon 5-4-1 spelen?
dan zou ik toch iets anders gaan trainen. counteren hoort nou eenmaal bij het trainen van verdedigers. het is een leuke strategie (ook werkt het niet altijd)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik speel al 2 seizoenen 442 comp en 532 vriendschappelijk. Ik weet dat dat 1 trainie plek minder is dan 2x 532 maar als je dat nou een bagger opstelling vind? En geen counterhufterwil worden?
![]()
Het is precies 0,45% van mijn totale voorraad dus je weet hoeveel rente ik door jou nu mis ga lopen he!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als ik er maar vanaf kom![]()
Maar top dat je me die broodnodige centen toch gegeven hebt![]()
wat een uddel actiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:36 schreef rompompom het volgende:
Whehehe! Ik zie nu pas dat de gast die wilde degraderen het niet is gelukt! Hij heeft z'n laatste westrijd gewonnen, wat een kneus!!
Dan moet je geen verdedigen trainen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik speel al 2 seizoenen 442 comp en 532 vriendschappelijk. Ik weet dat dat 1 trainie plek minder is dan 2x 532 maar als je dat nou een bagger opstelling vind? En geen counterhufterwil worden?
![]()
Die heeft teveel bijstats voor mij! Zonde van mijn geldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:40 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Dit is hem, is een koopje
Aart-Jan Kroll (124554582)
2 briljant trainees en 2 uitmuntend zeer hoog wordt de score (dankzij een vergeten opstellingquote:4 briljant en hoger spits trainees (pot USA U20 naar wonderbaarlijk)
2 keer formidabel trainee naar de vleugel
Zwak (hoog) middenveld halen
Stadion uitbreiden naar 18.000 stoeltjes
3de plaats in de competitie
eerste ronde in de beker (gehaald
2-wekelijkse winst naar 75k
140 hatstats halen
Bijvoorbeeld in programmaatjes als HAM en HCP, op sites als netherlands.alltidstatistics.org of met een extensie voor firefox bij het wedstrijdverslag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:34 schreef Ciscus het volgende:
ik durf het eindelijk te vragen....wat zijn hatstats en waar zie je die staan?
Okee, dan hou ik daar aan vast. Heb ik nog wel twee goede backs nodig, vandaag al een voor mij erg goede verdediger gekocht, dus de verdediging wordt al langzaam beter.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:27 schreef Yankee_One het volgende:
451 vind ik zo'n bout opstelling. je scoort echt heel weinig. als ik jouw was, zou ik 352 blijven spelen en gokken op meer goals dan tegengoals. dit tenzij je allemaal spitsen trainers in je compo krijgt
En het hoeft met een bokkende match engine ook weer niet zoveel te zeggen. Vraag maar aan Uddelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef rompompom het volgende:
Hatstats (en andere stats) is een manier om het niveau van je elftal weer te geven, verdeeld over verdediging, middenveld en aanval (dat geldt weer niet voor andere stats).
Zou je misschien kunnen kijken wat mijn hatstats zijn, dan kan ik het zelf even nakijken. Ik heb al gekeken op alltidstatistics.org, maar zie het niet/ snap het niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in programmaatjes als HAM en HCP, op sites als netherlands.alltidstatistics.org of met een extensie voor firefox bij het wedstrijdverslag.
Hatstats (en andere stats) is een manier om het niveau van je elftal weer te geven, verdeeld over verdediging, middenveld en aanval (dat geldt weer niet voor andere stats).
O okee! Was overigens mijn B-team...scheelt best wat hatstats (al blijft het niks natuurlijk, vergeleken met de meeste van jullie)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef Yankee_One het volgende:
In je laatste wedstrijd
HatStats 91
Verdediging 44
Middenveld 15
Aanval 32
Tegenstander:
HatStats 73
Verdediging 44
Middenveld 9
Aanval 20
Het is al beter dan dat van mij, om maar wat te noemen. Maar ik heb vanaf ronde 8 ook met een moorddadige TS te maken gehadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:07 schreef Ciscus het volgende:
O okee! Was overigens mijn B-team...scheelt best wat hatstats (al blijft het niks natuurlijk, vergeleken met de meeste van jullie)
quote:02-08-2006 Expansions next season
Having watched growth numbers and waiting lists, we have decided that the following leagues will be expanded next season:
From 51880 to 84648 teams
Italia
populair spelletje daarquote:
Nederland, Spanje en Duitsland (en anderen??) hebben ook 84648 plaatsen. de upgrade van 9 divisies naar 10 divisies is altijd een upgrade van 51000 naar 85000quote:
Jezus zeg, hoe moeilijk kan dat zijn..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:36 schreef rompompom het volgende:
Whehehe! Ik zie nu pas dat de gast die wilde degraderen het niet is gelukt! Hij heeft z'n laatste westrijd gewonnen, wat een kneus!!
vertel jij t even aan Joralf en Uddelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Jezus zeg, hoe moeilijk kan dat zijn..
Ruil gewoon je A en je B-team om..![]()
Schandalig dat ze +30.000 teams invoeren.. Alleen maar grotere druk op de (nu al) beperkte capaciteiten..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:44 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
populair spelletje daar
From 51880 to 84648 teams
Italia
From 19112 to 35496
Türkiye
From 10920 to 19112
Česká republika
From 2728 to 10920
Canada
From 680 to 2728
Føroyar
procentueel groeien turkije, cananda en de faroer nog sterker
Doe ik..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
vertel jij t even aan Joralf en Uddel![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
lennox, je kunt toch 541 of waar nodig zelfs 532 gaan trainen? of heb je zóveel passing trainees?
Dat zijn mijn beste. Dan heb ik nog 19 matig/uitmuntend, maar ik denk dat die ook niet hoog zit en die moet in nieuwe seizoen gelijk weg. Tussenseizoen is ook lekker om spelers op juiste moment te laten stijgen.quote:César Cerqueira 17 jr. Uitstekend def / Redelijk passen
Enrique Ampurias 18 jr. Formidabel def / Redelijk passen
Scott Parsons 18 jr. Formidabel def/ Redelijk passen
Philipp Gahn 18 jr. Uitstekend def / Redelijk passen (moet deze week in def stijgen)
Rãzvan Radu 17 jr. Goed verdedigen / Goed passen (laag in passen denk ik)
Paris Gerothodoros 17 jr. Goed verdedigen / Redelijk passen
Thor Graulund 17 jr. Goed vleugelspel / Redelijk def / Redelijk passen
Ja, of je neemt één of andere onmogelijke opstelling, weet ik veel. Maar die knakker won met 0-1 van de nummer allerlaatst waardoor hij op doelsaldo er in blijftquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Jezus zeg, hoe moeilijk kan dat zijn..
Ruil gewoon je A en je B-team om..![]()
Soms is dat niet genoeg.. Uddel speelde met een b-team.. ik speelde met een verneukt team met enkel 3 a-spelers + trainees...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
vertel jij t even aan Joralf en Uddel![]()
HAPquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Soms is dat niet genoeg.. Uddel speelde met een b-team.. ik speelde met een verneukt team met enkel 3 a-spelers + trainees...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |