wel cool om zo'n unieke speler te hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef komrad het volgende:
mijn eigenlijke ultieme doel met hauri, maar ik ben verstandig genoeg om daar niet op te gaan trainen:
SN def, Mytisch Wing, formi passen, goddelijk SP
maar levert wel niets meer op, nu is hij veel waard omdat het loon nog laag isquote:Op maandag 31 juli 2006 22:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wel cool om zo'n unieke speler te hebben
iemand enig idee wat ik hier voor kan vragen!?quote:Nationaliteit: Eesti
Total Skill Index (TSI): 1 800
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mineiro United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: licht geblesseerd
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
De markt is slecht nu, dus te weinig. Wellicht is het slim om te wachten tot begin van het volgend seizoen. Als je toch nu wil: Ik schat 2,5/3 ton ongeveer. Misschien iets meer door goed vleugel.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:46 schreef Swennus het volgende:
[..]
iemand enig idee wat ik hier voor kan vragen!?
Dat vroeg ik me ook af. In de vorrige topic hadden meerdere mensen t daar over. Mijn vraag aan de rest waar kan je dat zien?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef Swennus het volgende:
kun je nou trouwens al zien in welke competitie je volgend seizoen komt!?
http://netherlands.alltidhattrick.orgquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. In de vorrige topic hadden meerdere mensen t daar over. Mijn vraag aan de rest waar kan je dat zien?
http://netherlands.alltid(...)nextseasontable.htmlquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. In de vorrige topic hadden meerdere mensen t daar over. Mijn vraag aan de rest waar kan je dat zien?
Voor hoeveel gaat zoiets?quote:Victorin Wilhelm (72130220)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 920
Loon: 1 368 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
http://netherlands.alltidhattrick.org
Thxquote:Op maandag 31 juli 2006 23:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
http://netherlands.alltid(...)nextseasontable.html
Alsjeblieft
TV gaf niets aan, 100k dat is wel bitter weinigquote:Op maandag 31 juli 2006 23:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Check transfervergelijking. 100k mag je blij mee zijn denk ik.
Geen echte bijstats hequote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
TV gaf niets aan, 100k dat is wel bitter weinig![]()
Iemand geintereseerd?quote:Reinder van Breukhoven (93913101)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 170
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 3
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
2e
Rasmus Grundflod (116445141)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 100
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
3e
Gilles Heuvel (93948865)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en berucht is.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 640 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 1
4e
Jay Gallagher (96896959)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
5e
Isaac Molthof (93863931)
19 jaar, uitstekend in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 800
Loon: 700 ¤/week
Fysiek: licht geblesseerd
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:27 schreef rompompom het volgende:
Inderdaad, verdedigers, nergens voor nodig.
quote:Marten Gersmann (45827532)
34 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft goed ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:Melvin Knapp (15397110) 5
34 jaar, redelijk in vorm, geblesseerd (5 weken)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 70
Loon: 648 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Gezondheid: 5 weken geblesseerd
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Lennox het volgende:
kan je niet beter zeggen "ik heb 5 spelers in de range van 18/19 en goed/uitstekend"Halve pagina vol met spelers waar 99% hier niet geinteresseerd in is
T had wat handiger gekunt ja sorry maar hoe weet ik nou dat jullie die niet nodig vinden of hebben?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:27 schreef rompompom het volgende:
Inderdaad, verdedigers, nergens voor nodig.
Kan je dan niet beter gaan voor een goed keeper? (Mits betaalbaar) Nu zijn alle spelers minder waard.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:14 schreef twi het volgende:
Ach, ik heb wel even gekeken hoor, heb nog een uitstekend verdediger nodig. maar ik vind 't te vroeg om ze te kopen. Moet ik me weer in de schulden steken, en dat is in 't tussenseizoen niet zo fijn. Bovendien staat een superkoopje redelijk keeper hoger op de lijst.
Ja, met die vijf weken is-ie wel een seizoen zoet, denk ik zo... Je kan 'm coach maken, dan is-ie z'n blessure kwijt. Meteen ontslaan en verkopen en die andere coach maken? Dure oplossing, dat dan weer wel. Maar dat is wellicht goedkoper dan wachten tot-ie weer fit is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:01 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik kom volgens Alltid in de 9e divisie VII
Zondag 3-0 gewonnen, daardoor kampioen geworden en gepromoveerd
Tegenstander in de beker is misschien wel te doen
Er is afgelopen zondag een speler van mij gepopt in ervaring, verkopen of houden als FC? Andere FC is namelijk voor 5 weken geblesseerd34 jaar
[..]
[..]
Heb al een goed keeper, 't is alleen al 2 keer voorgekomen dat m'n coach halverwege in moest vallen vanwege een blessurequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gaan voor een goed keeper? (Mits betaalbaar) Nu zijn alle spelers minder waard.
Gelukkig heb ik mijn opstelling nu wel gemaaktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:51 schreef qyn het volgende:
2006-08-01 08:25: Database problem
We have run into some database problems with our Archive-server where we store old results and such things. We are investigating the problems, which most likely are hardware-related.
We do not know how long the site will be down.
Daar gaan we weer...![]()
Ik heb ze allebei nog geen jaar bij me, dus moet nog ff wachten om ze coach te maken. Denk dat ik ze allebei verkoop, en 2 nieuwe redelijk/redelijk terug koopquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, met die vijf weken is-ie wel een seizoen zoet, denk ik zo... Je kan 'm coach maken, dan is-ie z'n blessure kwijt. Meteen ontslaan en verkopen en die andere coach maken? Dure oplossing, dat dan weer wel. Maar dat is wellicht goedkoper dan wachten tot-ie weer fit is.
Het is mij ook opgevallen, die prijs was btw vaak hoger dan de gemiddelde prijzen waar dat type speler voor wegging...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef Grumpey het volgende:
als hattrick straks weer online is, moeten jullie even op de tranfercompare letten. Ik heb zelf het gevoel dat ze de afgelopen dagen deze kunstmatig wat hoger aan het houden waren aangezien je vaak 1 speler er 10x op zag staan waardoor de hele lijst maar 1 bedrag liet zien. Dit bedrag was altijd een rond getal (1.250.000 ofzo), maar goed, het was niet bij elke speler zo.
Dus ik denk nu:
1) dat is wat er fout ging en dat repareren ze nu
of:
2) ze proberen de prijzen omhoog of in ieder geval stabieler te krijgen op deze manier
is het jullie ook opgevallen, en wat denken jullie erover?
Heb ik ook gezien, en dat was een transfer van exact 2 ton. Hij stond echter niet meer in de TH van de speler.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:02 schreef Grumpey het volgende:
weet je nog of het bedrag ietsjes hoger was dan je zou denken dat het moest zijn? Ben ik vergeten op te letten, maar als dat zo is neig ik toch naar optie 2
Aangezien ik weer een jaar in dezelfde klasse zit, zal ik komend seizoen wel naar 1350-1400 groeien ofzo (zit nu op 1250). Het enige verneukte van mijn stadion is dat die verhoudingen totaal niet kloppen, resultaat uit m'n allereerste weekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef stefmans het volgende:
Ik moet ook uitbreiden alleen helaas geen geld voor zit nog steeds met en 12k stadion met 1000 hondtrouwe fans![]()
Dan mis je toch echt gigantisch veel geld, gezien mijn stadion met de helft daarvan afgelopen week al vol zat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef stefmans het volgende:
Ik moet ook uitbreiden alleen helaas geen geld voor zit nog steeds met en 12k stadion met 1000 hondtrouwe fans![]()
quote:Edi Crãciunescu (19316880) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
28 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Romanian!
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag România
Total Skill Index (TSI): 3 020
Loon: 1 944 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Bij deze prijzen kiezen veel PM trainers ervoor om dan die twee weken conditie extra mee te geven, denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef twi het volgende:
Haha, als iedereen er zo over blijft denken is het over een week of 2 a 3 echt goud geld op de transfermarkt. Iedereen houdt z'n goede spelers in huis, omdat het zonde is ze te verkopen
Awel, da's een wereldrekort!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zie net dat maar liefst 5 van mn 6 centr. middenveldtrainees belgen zijn..
quote:In de afgelopen maand leverde Hattrick 82.57% uptime. Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 129 uur en 41 minuten.
Oftewel je wordt eigenlijk gedwongen om te verlengen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Ja, dan wordt alles weer teruggezet, incl. berichten e.d. die verdwijnen allemaal
zoveel boeiends staat er niet in mijn gastenboekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:50 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Oftewel je wordt eigenlijk gedwongen om te verlengen..
Toch weer 5 en een halve dag erbij hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Awel, da's een wereldrekort!
Ook nog:
[..]
Misschien heb ik intresse. Wat is zn nummer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:13 schreef MyImmortal het volgende:
iemand nog interesse in een uitstekend scoren met redelijk wing en 17 jaar? is een yp en speelt woensdag, gratis training
Dit is hem, is een koopjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:27 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Misschien heb ik intresse. Wat is zn nummer?
Ik zou het werkelijk niet weten maar ik heb wel een goed/redelijk die ook nog heel aardig kan ballen (uitstekend verdedigen + redelijk PM) maar wat kan zoiets nou opbrengen? Hij is trouwens 28 dus hij kan nog een paar jaar mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hoeveel is een goed/goed future coach op dit moment waard? Heb er een die ik in principe coach kan maken voor 700k, maar m'n geld kan ik beter voor versterkingen gebruiken, om te handhaven in V. Nu dacht ik.. dan kan ik die coach net zo goed verkopen.. zijn die nog steeds zo'n 700-800k waard?
Wat is z'n leeftijd? Dat maakt nogal een verschil namelijk!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hoeveel is een goed/goed future coach op dit moment waard? Heb er een die ik in principe coach kan maken voor 700k, maar m'n geld kan ik beter voor versterkingen gebruiken, om te handhaven in V. Nu dacht ik.. dan kan ik die coach net zo goed verkopen.. zijn die nog steeds zo'n 700-800k waard?
quote:27-07-2006 at 23:51 (Nederland)
Op het moment zijn er wat problemen met de weergave van de transfergeschiedenis. De HT's hebben de zaak in onderzoek en werken aan een spoedige oplossing van het probleem.
Hmm, maar dat zegt alleen iets over de TH, niet over de TC.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
heb niet t idee dat ze de transfercompare kunstmatig hoog hebben zitten houden. volgens een "System information" mededeling is t een tijdelijk probleempje geweest in NL
[..]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, maar dat zegt alleen iets over de TH, niet over de TC.
Heb je ook de ervaring, leiderschap en een eventuele specialiteit bekeken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Transververgelijking gedaan van mn verdediger. Is er net een vergelijkbare speler met redelijk vorm verkocht voor 300.000 Die van mij met uitstekend vorm willen ze nog niet hebben voor 200.000!!![]()
![]()
Voor 3 ton :quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je ook de ervaring, leiderschap en een eventuele specialiteit bekeken?
Nu al uitverkoop?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Transververgelijking gedaan van mn verdediger. Is er net een vergelijkbare speler met redelijk vorm verkocht voor 300.000 Die van mij met uitstekend vorm willen ze nog niet hebben voor 200.000!!![]()
![]()
Dat kan maar ik heb wat spelers nodig voor t komende seizoen. En dat wil ik nu doen nu ik er de tijd voor heb.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:16 schreef twi het volgende:
De markt ligt gewoon nog steeds op z'n gat, het is niet anders. Probeer het in 't weekend van de eerste competitiewedstrijd weer eens.
geld nodig?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Nu al uitverkoop?![]()
Zonde ws heb je het geld nodig
Hmmm 8 nieuwe spelers?Daar zal je wel meer geld voor nodig moeten hebben als je qualiteit wil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan maar ik heb wat spelers nodig voor t komende seizoen. En dat wil ik nu doen nu ik er de tijd voor heb.
[..]
geld nodig?Ik wil voor t komende seizoen 2 mids een spits en 5 nieuwe trainies hebben.
![]()
![]()
Ik heb er 5 tekoop staan. Zodra ik mn nieuwe spelers heb gaan er nog meer spelers uit. Wil ik kampioen worden moet mn middenveld hoger. Er zijn er 4 met een beter middenveld als ik in mn nieuwe poule dus moet ik wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmmm 8 nieuwe spelers?Daar zal je wel meer geld voor nodig moeten hebben als je qualiteit wil.
Ach 2 seizoenen 8 is ook ni verkeerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er 5 tekoop staan. Zodra ik mn nieuwe spelers heb gaan er nog meer spelers uit. Wil ik kampioen worden moet mn middenveld hoger. Er zijn er 4 met een beter middenveld als ik in mn nieuwe poule dus moet ik wel.
Sterker nog, het lijkt me erg verstandig om gewoon 2 seizoenen lang je team goed genoeg te maken voor VII. Als Alltid klopt met promotielijsten, dan krijgt RKDEO te maken met een team van gemiddeld 150 hatstats tegenover gemiddeld 115. Natuurlijk is alles mogelijk, maar kampioen? En dan op z'n reet af 2e worden? Je ziet wat er met dat 150 hatstats team is in de VII dat hij is gedegradeerd, het is daar echt een stuk pittiger.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach 2 seizoenen 8 is ook ni verkeerd.
Als ik jou was zou ik die mids achterwege laten,5 leuke trainies en 2 aardige spitsen kopen dan 532 counter.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach 2 seizoenen 8 is ook ni verkeerd.
Als ik jou was zou ik die mids achterwege laten,5 leuke trainies en 2 aardige spitsen kopen dan 532 counter.
Toch ga ik t iig proberen. Ieder zn eigen idee toch???quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:50 schreef twi het volgende:
Ik zou ze lekker houden als trainees. Mijn verdediging moet ook beter, maar daarvoor ga ik 4-5-1 spelen i.p.v. 3-5-2. Ga jij toch gewoon 5-4-1 spelen?
[..]
Sterker nog, het lijkt me erg verstandig om gewoon 2 seizoenen lang je team goed genoeg te maken voor VII. Als Alltid klopt met promotielijsten, dan krijgt RKDEO te maken met een team van gemiddeld 150 hatstats tegenover gemiddeld 115. Natuurlijk is alles mogelijk, maar kampioen? En dan op z'n reet af 2e worden? Je ziet wat er met dat 150 hatstats team is in de VII dat hij is gedegradeerd, het is daar echt een stuk pittiger.
quote:Rob Hunt (68632952)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
5* midfielder, almost poor experience (25 exp. points)! PM: +1
Een sympathiek persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft waardeloos (zeer hoog) ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 14 800
Loon: 4 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: uitstekend +2 Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk +1 Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ik speel al 2 seizoenen 442 comp en 532 vriendschappelijk. Ik weet dat dat 1 trainie plek minder is dan 2x 532 maar als je dat nou een bagger opstelling vind? En geen counterhufterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:52 schreef Lennox het volgende:
Je offert dan 1 trainingsplek op. 14 weken competitie daarin train je 1 speler 2 niveaus verder. Dat scheelt je aan het eind van het seizoen een leuke smak. Ik heb er zelf spijt van dat ik 1 seizoen XI 4-4-2 /5-3-2 heb gespeeld. Was destijds op aanraden van vrienden, omdat ik net begon. Dat extra geld dat je zo in een seizoen verdient gaat lekker op aan betere spelers. Anders ben ik van mening dat je geen defs moet trainen, maar dat is mijn standpunt.
Voor 128k, leek me niet verkeerd.quote:Josif Mara¨ (81712268)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Srbija i Crna Gora
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: F.K. Novo Naselje
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Wie doet er een openingsbod van 75k voor deze hardstikke lieve speler van mequote:Mannus Smabers [playerid=124640192]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 2 010
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: H76
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Als ik er maar vanaf komquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:01 schreef Grumpey het volgende:
ach ja, als ik je daar een dienst mee kan doen
451 vind ik zo'n bout opstelling. je scoort echt heel weinig. als ik jouw was, zou ik 352 blijven spelen en gokken op meer goals dan tegengoals. dit tenzij je allemaal spitsen trainers in je compo krijgtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:50 schreef twi het volgende:
Ik zou ze lekker houden als trainees. Mijn verdediging moet ook beter, maar daarvoor ga ik 4-5-1 spelen i.p.v. 3-5-2. Ga jij toch gewoon 5-4-1 spelen?
dan zou ik toch iets anders gaan trainen. counteren hoort nou eenmaal bij het trainen van verdedigers. het is een leuke strategie (ook werkt het niet altijd)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik speel al 2 seizoenen 442 comp en 532 vriendschappelijk. Ik weet dat dat 1 trainie plek minder is dan 2x 532 maar als je dat nou een bagger opstelling vind? En geen counterhufterwil worden?
![]()
Het is precies 0,45% van mijn totale voorraad dus je weet hoeveel rente ik door jou nu mis ga lopen he!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als ik er maar vanaf kom![]()
Maar top dat je me die broodnodige centen toch gegeven hebt![]()
wat een uddel actiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:36 schreef rompompom het volgende:
Whehehe! Ik zie nu pas dat de gast die wilde degraderen het niet is gelukt! Hij heeft z'n laatste westrijd gewonnen, wat een kneus!!
Dan moet je geen verdedigen trainen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik speel al 2 seizoenen 442 comp en 532 vriendschappelijk. Ik weet dat dat 1 trainie plek minder is dan 2x 532 maar als je dat nou een bagger opstelling vind? En geen counterhufterwil worden?
![]()
Die heeft teveel bijstats voor mij! Zonde van mijn geldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:40 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Dit is hem, is een koopje
Aart-Jan Kroll (124554582)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |