Bij deze prijzen kiezen veel PM trainers ervoor om dan die twee weken conditie extra mee te geven, denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef twi het volgende:
Haha, als iedereen er zo over blijft denken is het over een week of 2 a 3 echt goud geld op de transfermarkt. Iedereen houdt z'n goede spelers in huis, omdat het zonde is ze te verkopen
Awel, da's een wereldrekort!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zie net dat maar liefst 5 van mn 6 centr. middenveldtrainees belgen zijn..
quote:In de afgelopen maand leverde Hattrick 82.57% uptime. Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 129 uur en 41 minuten.
Oftewel je wordt eigenlijk gedwongen om te verlengen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Ja, dan wordt alles weer teruggezet, incl. berichten e.d. die verdwijnen allemaal
zoveel boeiends staat er niet in mijn gastenboekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:50 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Oftewel je wordt eigenlijk gedwongen om te verlengen..
Toch weer 5 en een halve dag erbij hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Awel, da's een wereldrekort!
Ook nog:
[..]
Misschien heb ik intresse. Wat is zn nummer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:13 schreef MyImmortal het volgende:
iemand nog interesse in een uitstekend scoren met redelijk wing en 17 jaar? is een yp en speelt woensdag, gratis training
Dit is hem, is een koopjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:27 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Misschien heb ik intresse. Wat is zn nummer?
Ik zou het werkelijk niet weten maar ik heb wel een goed/redelijk die ook nog heel aardig kan ballen (uitstekend verdedigen + redelijk PM) maar wat kan zoiets nou opbrengen? Hij is trouwens 28 dus hij kan nog een paar jaar mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hoeveel is een goed/goed future coach op dit moment waard? Heb er een die ik in principe coach kan maken voor 700k, maar m'n geld kan ik beter voor versterkingen gebruiken, om te handhaven in V. Nu dacht ik.. dan kan ik die coach net zo goed verkopen.. zijn die nog steeds zo'n 700-800k waard?
Wat is z'n leeftijd? Dat maakt nogal een verschil namelijk!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hoeveel is een goed/goed future coach op dit moment waard? Heb er een die ik in principe coach kan maken voor 700k, maar m'n geld kan ik beter voor versterkingen gebruiken, om te handhaven in V. Nu dacht ik.. dan kan ik die coach net zo goed verkopen.. zijn die nog steeds zo'n 700-800k waard?
quote:27-07-2006 at 23:51 (Nederland)
Op het moment zijn er wat problemen met de weergave van de transfergeschiedenis. De HT's hebben de zaak in onderzoek en werken aan een spoedige oplossing van het probleem.
Hmm, maar dat zegt alleen iets over de TH, niet over de TC.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
heb niet t idee dat ze de transfercompare kunstmatig hoog hebben zitten houden. volgens een "System information" mededeling is t een tijdelijk probleempje geweest in NL
[..]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, maar dat zegt alleen iets over de TH, niet over de TC.
Heb je ook de ervaring, leiderschap en een eventuele specialiteit bekeken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Transververgelijking gedaan van mn verdediger. Is er net een vergelijkbare speler met redelijk vorm verkocht voor 300.000 Die van mij met uitstekend vorm willen ze nog niet hebben voor 200.000!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |