Geen idee maar ze heeft een heerlijke tepelquote:Op maandag 31 juli 2006 12:46 schreef silver-surfer het volgende:
Wat doe je als dit gebeurt:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2457/ba24a626/index.html
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fkS-aQJzwhc
500 Internal Server Errorquote:Op maandag 31 juli 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fkS-aQJzwhc
Heel hard naja roepenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:46 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:46 schreef silver-surfer het volgende:
NIET gunt!quote:Op maandag 31 juli 2006 15:33 schreef Atuniel het volgende:
Godver.. ik denk net na het roken.. "Ach nog een uurtje, dat lukt me nog wel"
Kijk ik op de klok.. WTF nog 2 uur
Je verveelt je hequote:Op maandag 31 juli 2006 15:43 schreef Sjotime het volgende:Dr Phil..... sound board !
http://www.compfused.com/directlink/3765/
Wie verveeld zich nou nietquote:
Post hem nog eens...ben lui.quote:
quote:http://www.kotaku.com/gam(...)ole-games-190865.php
Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer
Hoeveel tekst wil je hebben, ben geen fucking journalist.
Met het forum van Yvonnen zeker?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:28 schreef Magneet het volgende:
Richard Heijster, goede schrijver. Heb hem vorig jaar ontmoet
Ja klopt Gijs.... ik merk het zelf ook... komt toch echt naarmate je wat ouder wordt.... zaken die me oh zo belangrijk leken in het verleden boeien me nu echt niks.... Het boeit me meer waarom ik me er druk om maakte denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vind dat je de laatste tijd steeds meer aan het denken gaat Gijs
Ja idd,... rust... ik hou wel van drukte maar dan van gezinsdrukte... merk dat ik nu gniffel met een kleine glimlach om bepaalde zaken. Ook de ironie vind ik soms prachtig.... kijk ik een vrij heftige docu serie over een moordenaar die terecht staat.... live beelden,.. getuige huilen... foto's van de vermoorde moeder.... kind trekt het niet.... moordenaar geeft een kleine glimlach, terwijl je de angst op zijn hoofd kan lezen.... ik zit er he-le-maal in......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:54 schreef Atuniel het volgende:
Het is het verlangen naar rust denk ik.. want ook ik denk.. was er maar even niks. Gewoon gezellig met je gezin op een eiland zitten, genieten van elkaar, zonder gestoord te worden.
Ik neem thuis de telefoon gewoon niet meer op... kan wel aan de gang blijven dan. Op mijn werk gaat dat ding naast me ook af.. is die het niet krijg ik een sms, en dan kan ik 3 mailboxen checken voor mail vaak zo onzinnig als wat.
Kom je thuis na de gekte van iedereen die aandacht vraagt, ga je zitten, tv aan.. krijg je reklame op je hoofd afgevuurd.. koop dit want dan hoor je er bij, koop dat want je moet dit gewoon hebben, koop een spray tegen brandwonden "want iedere goeie moeder heeft dat in huis" ..... Dan gaat msn af, die wil nog wat zeggen.. dan gaat de telefoon weer.. dan weer een sms.. dan komt er weer meel.. en ondertussen is er alweer reklame op tv.
Waar is de rust? Eigenlijk moet je wel bereikbaar zijn, .. want daar gaat iedereen vanuit "Wat is je email adres, stuur ik je dat even door" .
"Als je daar bent moet je me ff bellen.. pik ik je op"
"Zoek het even op internet op" .. je moet wel...
Maar om dit nou "vooruitgang" te noemen gaat mij ook iets tever.
Ik kies altijd de kassa uit die op het oog het kortste lijkt.. maar dan staat er iemand voor me die niet weet hoe een pinpas werkt... of het kleingeld moet worden bijgevuld, de rol is op.. dat soort dingen. Ik moet dan lachen.... ik lach er maar om.. die motherfuckers krijgen me niet klein.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:04 schreef Sjotime het volgende:
Dat zijn die kleine dingen die me dan storen. Ik heb het niet over het feit dat mijn boodschappenmandje niet onder de loopband past omdat er geen ruimte meer is.... en nee,... heb het ook niet over het feit dat ik NET niet links kan voorsorteren op die lege baan omdat de huidige baan NET te lang is bij het stoplicht en ik de linkerbaan 5x op groen moet zien gaan.... nee.... dat noem ik gewoon ironie....
Ik weet het eigenlijk niet......... ik zoek iets... iets wat je misschien wel weet maar nog niet beseft. Vrouw en kind voor alles....... soms zou ik wel willen dat ik beter voor ze kon zorgen. Bv meer geld op tafel brengen (terwijl ik weet dat het daar niet om draait),... of vaker thuis kunnen zijn.
Ach,... het is al gewoon lekker om af en toe te schrijven.... maar je zoekt dan wel iemand die je begrijpt en dat is niet altijd makkelijk.....
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik kies altijd de kassa uit die op het oog het kortste lijkt.. maar dan staat er iemand voor me die niet weet hoe een pinpas werkt... of het kleingeld moet worden bijgevuld, de rol is op.. dat soort dingen. Ik moet dan lachen.... ik lach er maar om.. die motherfuckers krijgen me niet klein.
Maar ik snap je ook wat je met je gezin bedoeld.. het is zorgen voor..
En jij bent denk ik net als ik.. een beetje van de oude stempel. "De man werkt en brengt brood op tafel" . Wellicht achterhaalt in deze tijd.. maar je gevoel zegt dat het wel zo hoort. JIJ zorgt voor het gezin. Als jij niet genoeg geld op tafel legt "dan geeft dat niet" maar jij voelt je er minder door. Een beetje. En je hebt een voorbeeldrol Gijs.. je hebt 2 zonen die jou als rolemodel hebben.
Fijne verwoording weer..... ja van de oude garde.... het is net als je voorouders of wat dan ook je aan het denken zetten als je een bepaalde leeftijd bereikt. Ik weet het eigenlijk niet.... maar meer denken zet je aan het denken.... en dat geeft me aan de ene kant een rustig gevoel.... anderen zullen lachen maar je voelt je wijzer worden.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik kies altijd de kassa uit die op het oog het kortste lijkt.. maar dan staat er iemand voor me die niet weet hoe een pinpas werkt... of het kleingeld moet worden bijgevuld, de rol is op.. dat soort dingen. Ik moet dan lachen.... ik lach er maar om.. die motherfuckers krijgen me niet klein.
Maar ik snap je ook wat je met je gezin bedoeld.. het is zorgen voor..
En jij bent denk ik net als ik.. een beetje van de oude stempel. "De man werkt en brengt brood op tafel" . Wellicht achterhaalt in deze tijd.. maar je gevoel zegt dat het wel zo hoort. JIJ zorgt voor het gezin. Als jij niet genoeg geld op tafel legt "dan geeft dat niet" maar jij voelt je er minder door. Een beetje. En je hebt een voorbeeldrol Gijs.. je hebt 2 zonen die jou als rolemodel hebben.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:28 schreef Quinny het volgende:
Wat een diepgaande gesprekken zo op de vroege morgen
Morge allemaal
Klootzakquote:
Ty-raps,... Gijs ik heb nog wel wat gevoel van trots........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:47 schreef Magneet het volgende:
hahahahaha, ik zou die krengen er of afkaten of vastzetten my ty-raps. Moet je wel een tangetje in de auto hebben voor als je een lekke band hebt
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:31 schreef Sjotime het volgende:
Nog zoiets.... lekker aan het schrijven... FOK! down... hele stuk tekst kwijt tijdens de submit....Het was zoiets:
Verdomme(ik quote je mus zin)
Ja dat raakte me ook.... was in Leidschendam,.. ben er met Daan naartoe geweest... gewoon zitten staren naar al die bloemen.... de idiotie proberen te beseffen. Kreeg tranen van het artikel in het Leidschendamse krantje. Arme jongen keek na de klap nog vreemd uit zijn ogen.... van hoe kan dit.... waarom.... doen p...papa's en mama's dit? Vrouw streelde hem nog over zijn bolletje.... daarna glimlachte hij en stierf die.... in de handen van een vreemde vrouw. Die vrouw krijgt hulp momenteel........... lijkt me duidelijk. Heel wat anders dan hopen dat ze de fritesaus nu WEL eens meegeven bij de Mc![]()
*Telefoon*
He,... WK is net wakker
Ik had even een lekker lang gesprek met een domme klantquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:50 schreef Sjotime het volgende:
ANYWAY,... hoe is het met Jasmijn, Merlijn en TessOnze toekomst
En nu hangen er mooie groene vangnettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]Wat is er gebeurt daar dan?
Ik weet dat er een glasplaat naar beneden is gekomen in jullie winkelcentrum (jaja Tvwest) maar iemand daar dood gegaan?
Nee... het is veiligheids glas...dus kwam in 1 miljoen stukjes naar beneden... niemand gewond geraakt..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
Ik weet dat er een glasplaat naar beneden is gekomen in jullie winkelcentrum (jaja Tvwest) maar iemand daar dood gegaan?
Daar heeft een Argentijn zijn Nederlandse vrouw en haar kind ( 7 jaar) van de 4e verdieping naar beneden gesmeten.... daarna is hij zelf gesprongen.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
Dat zei ik paashaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... het is veiligheids glas...dus kwam in 1 miljoen stukjes naar beneden... niemand gewond geraakt..
Hangen nu allemaal van die groene netten onder het glas...
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... het is veiligheids glas...dus kwam in 1 miljoen stukjes naar beneden... niemand gewond geraakt..
Het gaat maar door he .quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Daar heeft een Argentijn zijn Nederlandse vrouw en haar kind ( 7 jaar) van de 4e verdieping naar beneden gesmeten.... daarna is hij zelf gesprongen.....
Vrouw en kind laten de biologische vader in een verdriet achter die me niet is voor te stellen. Ik bedoel..... je kan haar vriend niet meer doodschoppen om enig gevoel van bevrediging te krijgen.... die sprong zelf ookLaten we hopen dat ze niet met zijn 3-en op een plekje zitten in de Hemel.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... zelfs na 2.5 jaar creche heb ik het er moeilijk mee..... paar keer tranen gehad (vooral in het begin) maar ja....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik had even een lekker lang gesprek met een domme klant
Jasmijn heeft vandaag een wat dik oog. Misschien heb ik haar wel te hard geslagen vlgs mij komt dat omdat ze er op heeft liggen slapen de hele nacht.
Ze knipoogt nu als je dr aankijkt![]()
Ik mis haar.. dat mag je best weten... Die tering neger heeft er gisteren voor gezorgd dat ik haar over de hele dag maar een half uur heb gezien... en vanmorgen moest ik haar weer naar de creche brengen. Kijkt ze je zo aan van "Papa, waarom ga je nou weg? " "Papa moet centjes verdienen.. zodat jij hier kan zijn en te eten hebt vanavond"... en dat begrijpt ze natuurlijk niet.. alles gaat op gevoel bij haar.. en op dat moment voelt ze zich even verdrietig.. papa gaat weg en laat me hier achter.
Vervolgens als ik de bocht om ben is ze het weer vergeten ook.. wat ik mooi vind is dat ze eigenlijk de hele dag slaapt daar![]()
En er komt een dag dat je weer verlangt naar dat moment als ze 16 zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs... zelfs na 2.5 jaar creche heb ik het er moeilijk mee..... paar keer tranen gehad (vooral in het begin) maar ja....
Moeilijkste fase was toen Daan het echt ging beseffen en me vasthield..... moesten ze hem van me afhalen. Liefst neem je hem dan METEEN weer mee naar huis maar ze leren er van dus moet ik doorzetten...
Pijn hoor
Dan moet Sjo een foto van me maken en naar Brown sturen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:03 schreef Quinny het volgende:
Surfer doe eens een foto van je hoofd posten
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:06 schreef Quinny het volgende:
Daan loopt in zijn blote billen op dit moment (om zelf te leren plassen) Maar ik mag niet naar zijn pipi kijkenDe hele tijd zijn tshirt naar beneden trekken
Aaahhh... lekker jong!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:06 schreef Quinny het volgende:
Daan loopt in zijn blote billen op dit moment (om zelf te leren plassen) Maar ik mag niet naar zijn pipi kijkenDe hele tijd zijn tshirt naar beneden trekken
Sjooooooo.... doe eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan moet Sjo een foto van me maken en naar Brown sturen...
Nee dank je.. das levensgevaarlijk!!
quote:
dan moet jij ze vast houden om te voorkomen dat ze weer hele nachten wegzijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
En er komt een dag dat je weer verlangt naar dat moment als ze 16 zijn![]()
hoorde het gisterenquote:
Gijs, ik begrijp je wel een beetje maar bij ons gaat dan gewoon de tv en pc uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:54 schreef Atuniel het volgende:
Het is het verlangen naar rust denk ik.. want ook ik denk.. was er maar even niks. Gewoon gezellig met je gezin op een eiland zitten, genieten van elkaar, zonder gestoord te worden.
Ik neem thuis de telefoon gewoon niet meer op... kan wel aan de gang blijven dan. Op mijn werk gaat dat ding naast me ook af.. is die het niet krijg ik een sms, en dan kan ik 3 mailboxen checken voor mail vaak zo onzinnig als wat.
Kom je thuis na de gekte van iedereen die aandacht vraagt, ga je zitten, tv aan.. krijg je reklame op je hoofd afgevuurd.. koop dit want dan hoor je er bij, koop dat want je moet dit gewoon hebben, koop een spray tegen brandwonden "want iedere goeie moeder heeft dat in huis" ..... Dan gaat msn af, die wil nog wat zeggen.. dan gaat de telefoon weer.. dan weer een sms.. dan komt er weer meel.. en ondertussen is er alweer reklame op tv.
Waar is de rust? Eigenlijk moet je wel bereikbaar zijn, .. want daar gaat iedereen vanuit "Wat is je email adres, stuur ik je dat even door" .
"Als je daar bent moet je me ff bellen.. pik ik je op"
"Zoek het even op internet op" .. je moet wel...
Maar om dit nou "vooruitgang" te noemen gaat mij ook iets tever.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoorde het gisterenzal t vanavond zien
en er om proesten
goed punt, je hebt namelijk nog steeds controle over waar je naar kijkt en of je je telefoon aan zet of nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, ik begrijp je wel een beetje maar bij ons gaat dan gewoon de tv en pc uitLekker een boek lezen ofzo
Proest je ook even voor mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoorde het gisterenzal t vanavond zien
en er om proesten
Veel plezier gijsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste-voor-vakantie-post
Tot over 3 weken Gijsjes
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
waarschijnlijk was dat een eis van de warden
Dikke maten ...hij en ik!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
waarschijnlijk was dat een eis van de warden
Ik zoeken naar dat stopcontactquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:36 schreef Sjotime het volgende:
Check dat stopcontact dan..... zit laag... zouden ze daar extra voor hebben moeten betalen?
[afbeelding]
Goed gijs, net naar HET BUREAUquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:50 schreef Sjotime het volgende:
ANYWAY,... hoe is het met Jasmijn, Merlijn en TessOnze toekomst
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Goed gijs, net naar HET BUREAUgeweest voor het eerst
![]()
Alleen gewogen, ze weeg nu 3 kilo precies, geb was 2880 gr en afgelopen donderdag woog ze nog maar 2660Ze groeit goed dus
[afbeelding]
Zoooo groot... hij is hier nu nog bezig en hier is het best snelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:43 schreef Atuniel het volgende:
Anders weiger je gewoon foto's te verkleinen![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Goed gijs, net naar HET BUREAUgeweest voor het eerst
![]()
Alleen gewogen, ze weeg nu 3 kilo precies, geb was 2880 gr en afgelopen donderdag woog ze nog maar 2660Ze groeit goed dus
[afbeelding]
Hier ook.. bedrijfsinternet notabene.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zoooo groot... hij is hier nu nog bezig en hier is het best snel
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:43 schreef Atuniel het volgende:
Anders weiger je gewoon foto's te verkleinen![]()
Batchloadsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Niks 14.gif check Deze maar eens
Werkt prima, 2 seconde langer werk, daarna uploaden.
Heb ik al lang gijsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Niks 14.gif check Deze maar eens
Werkt prima, 2 seconde langer werk, daarna uploaden.
quote:
Ja maar ja daar komt ze ook wel overheen.. en Tess heeft het niet door vlgs mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijs, dat vertrouwen van haar in ons
die oogjes , zo lief![]()
Ze heeft vanacht voor het eerst in der eigen bedje geslapen ipv de kinderwagen op onze kamer, was even moeilijk voor beide dames![]()
hey en een stukje hoofdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:04 schreef kepler het volgende:
[..]
hij wordt niet eens geheel geladen hier. Mijn browser weigert het gewoonIk zie nu alleen twee knieen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijs, dat vertrouwen van haar in ons
die oogjes , zo lief![]()
Ze heeft vanacht voor het eerst in der eigen bedje geslapen ipv de kinderwagen op onze kamer, was even moeilijk voor beide dames![]()
De aardbol kan nog een keer draaien eer je hem binnen hebt... sterker nog, het is sneller om even heen en weer te vliegen om de foto te komen bekijken!quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De aardbol kan nog een keer draaien eer je hem binnen hebt... sterker nog, het is sneller om even heen en weer te vliegen om de foto te komen bekijken!![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
Hahahaha... ik moet altijd zo lachen om mn eigen grappen![]()
![]()
![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
![]()
![]()
Whahahahaha...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
![]()
![]()
lach niet zo dom johquote:
Ach nee he... weer van die stoere praatjes achter je beeldscherm 2pac...quote:
ik spreek je vanavondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach nee he... weer van die stoere praatjes achter je beeldscherm 2pac...
Die is serieus fucked idd.... die Antiliaanse vriendjes van d'rquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:28 schreef Atuniel het volgende:
http://www.partypeeps2000.com/members/coco-chanel.aspx
Dit is trouwens die 18 jarige die met zoveel wit is opgepakt in het buitenland.. die komt over 10 jaar wijdbeens buiten
Brown heeft geen 360,.... Surfer heeft nog geen inet of console aangeslotenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:49 schreef Atuniel het volgende:
Waarom halen SS'er en Brown SR niet
Beetje bitchen online.. negers onder elkaar
Met zn allen door de voorruit heen vliegen
Best gaaf als jij je nieuwe pimp ride komt laten zien zodat wij die vervolgens kunnen stelen en op weg naar het dichtsbijzijnde ravijn rijdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:52 schreef Atuniel het volgende:
Coole is dat je allemaal je eigen karakter maakt.. hoe cool is dat wel niet... en dan aan komen rijden in een fout gepimte mobiel.. lachen toch
En dan een brandbommetje gooien ofzo... ik denk dat ik mn broek ga piesen van het lachen.
Ja vanavond es checken dan maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:58 schreef Sjotime het volgende:
oohhhh
http://www.nothingtoxic.c(...)_of_a_Jet_Taking_Off
Dat jij een winkel gaat overvallen.. en ik buiten ondertussen aan het kutten ben zodat die politie maar komtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Best gaaf als jij je nieuwe pimp ride komt laten zien zodat wij die vervolgens kunnen stelen en op weg naar het dichtsbijzijnde ravijn rijden![]()
Buk eens?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe is de SR demo?
Wowquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:58 schreef Sjotime het volgende:
oohhhh
http://www.nothingtoxic.c(...)_of_a_Jet_Taking_Off
typhusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Audi S3
265 pk uit een 2 liter motortje
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu graag een echte mening van Sjo en Bquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe is de SR demo?
Ik vind het een kutspel . Te realistisch. Maarja manlief vond het geweldig en ik moest meer kijken naar de humorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En nu graag een echte mening van Sjo en B
Vind het overigs helemaal te gekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En nu graag een echte mening van Sjo en B
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:00 schreef Quinny het volgende:
Zooooo wat zijn jullie laat vandaag zeg
Voel je je thuis in het spel gijs... zo tussen de homiesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vind het overigs helemaal te gek
Die wu tang clan muziek ook.. jammer dat de radio uitgaat als je uitstapt, deur blijft toch wel open.. misschien in het spel beter.
Maar kleding is top, ragdoll physics zijn enorm ok, customize van karakter zover dat ging erg ok.
Dat intro ook![]()
Vond het juist lekker dat je dingen kon doen zonder dat meteen de politie er was, kun je ff gewoon kutten zoals het betaamd in een demo vind ik.
Schansen wel gevonden.. flikkerde zo met auto en al op de kop op straat![]()
Ontploffing ook erg ok, vuur ziet er goed uit...
Nee, ik begrijp het gezeik op de demo eigenlijk niet zo.. ik heb nu JUIST zin in het spel gekregen![]()
Die mp3 speler ben ik ook erg benieuwd naar eigenlijk.
[afbeelding]
Helemaal mee eens........... de physics zijn God,....! Besturing en schieten zoveel beter dan GTA,... stijl en graphics zoooveel beter dan GTA,...... en idd... de cops komen niet zo snel. En nog wat.... al die punten die een aantal gamers niet cool vonden of niet snappen (het gezeik uit de diverse topics zeg maar) kloppen echt voor geen meterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vind het overigs helemaal te gek
Die wu tang clan muziek ook.. jammer dat de radio uitgaat als je uitstapt, deur blijft toch wel open.. misschien in het spel beter.
Maar kleding is top, ragdoll physics zijn enorm ok, customize van karakter zover dat ging erg ok.
Dat intro ook![]()
Vond het juist lekker dat je dingen kon doen zonder dat meteen de politie er was, kun je ff gewoon kutten zoals het betaamd in een demo vind ik.
Schansen wel gevonden.. flikkerde zo met auto en al op de kop op straat![]()
Ontploffing ook erg ok, vuur ziet er goed uit...
Nee, ik begrijp het gezeik op de demo eigenlijk niet zo.. ik heb nu JUIST zin in het spel gekregen![]()
Die mp3 speler ben ik ook erg benieuwd naar eigenlijk.
[afbeelding]
Ach,.. je weet wie het gamed schatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vind het een kutspel . Te realistisch. Maarja manlief vond het geweldig en ik moest meer kijken naar de humorOke ik geef toe heb 1 keer geglimlacht
Het klopte nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Voel je je thuis in het spel gijs... zo tussen de homies![]()
Een spel als GTA trok ik niet zo... het klopte niet vond ik.. dus dit vind je beter?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Het klopte nietWat klopte niet? Dat je zonder helm op een motor rijdt
![]()
Ik had op een bepaald moment een vuurgevechtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Helemaal mee eens........... de physics zijn God,....! Besturing en schieten zoveel beter dan GTA,... stijl en graphics zoooveel beter dan GTA,...... en idd... de cops komen niet zo snel. En nog wat.... al die punten die een aantal gamers niet cool vonden of niet snappen (het gezeik uit de diverse topics zeg maar) kloppen echt voor geen meterVond het geweldig,.... echt geweldig........ aan de hand van de demo direct besloten dit spel te halen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Het klopte nietWat klopte niet? Dat je zonder helm op een motor rijdt
![]()
Ja ik snap m nietquote:
Tuurlijk is het fantasie... maar dit spel speel je ook om zijn realisme...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja ik snap m niet
Tis een spel.. fantasie.. natuurlijk klopt het niet dat als je op volle snelheid tegen een muur aanrijdt je vervolgens uitstapt alsof er niks gebeurt is.
Ohhhquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tuurlijk is het fantasie... maar dit spel speel je ook om zijn realisme...
GTA vond ik zo statisch, de npc's waren raar... ik had niets met de hoofdcharacter, het spel trok me gewoon totaal niet aan...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:40 schreef Quinny het volgende:
Ik baal er zo van dat ik geen foto's kan posten. Gisteren waren Daan en Jort aan het stoeien met Sjo. Geloof me Sjo's ass werd gekickt![]()
quote:
dat kalequote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:51 schreef Atuniel het volgende:
Laat die foto nou eens zien dan
Ook 1 mm?
Waarom nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat domme!!!
![]()
![]()
ik heb geen foto gemaakt!!!!
Gijs.... ik was zo onder de indruk van zijn American History X look dat ik dat helemaal vergeten benquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat domme!!!
![]()
![]()
ik heb geen foto gemaakt!!!!
Anno 2006quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... ik heb wel een foto maar ik kan hem niet uploaden
Meel m dan eensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... ik heb wel een foto maar ik kan hem niet uploaden
Oohh... ja.. dat had ik moeten doen.. jou met je kaak op de stoeprand zettenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... ik was zo onder de indruk van zijn American History X look dat ik dat helemaal vergeten ben
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oohh... ja.. dat had ik moeten doen.. jou met je kaak op de stoeprand zetten
Vergeten![]()
Geen Inet thuis gijs... ik kan helemaal niets doen daar..quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen Inet thuis gijs... ik kan helemaal niet doen daar..
[..]
Vergeten![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen Inet thuis gijs... ik kan helemaal niets doen daar..
Krijg je zeker pas bij goed gedragquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen Inet thuis gijs... ik kan helemaal niets doen daar..
Nou...dat hoop ik nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Krijg je zeker pas bij goed gedrag
Ik zou gek worden...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou...dat hoop ik niet
Pas over 3 weken ofzo
Ik mis het echt ... kan niets opzoeken... geen telefoonnummer, geen informatie, niet mailen,kan niet op XboxLive.... NIETS!!quote:
Alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat inderdaad.. maar je hebt wel 'al' kabel?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik mis het echt ... kan niets opzoeken... geen telefoonnummer, geen informatie, niet mailen,kan niet op XboxLive.... NIETS!!![]()
[..]
Vergeten![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Krijg je zeker pas bij goed gedrag
Nee... ik ben het zat .. ik ga uitbreken.. ben een tunnel aan het graven...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
of hij moet de warden ff een paar keer pijpen
Mooi woord hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
of hij moet de warden ff een paar keer pijpen
je hebt hetzelfde kapsel als die prison break dude..... dus ik zeg dat je kans maakt.... ga ervoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... ik ben het zat .. ik ga uitbreken.. ben een tunnel aan het graven...
FREEEEEDDDOOOOOOOMMMMMMM .......![]()
jaquote:
Fase,... gaat overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar hou je nou ook kort of is het zo kort door een ziekteverschijnsel ofzo?
Mijn hypes kennen geen grenzen... ga je zo ook nog mailen. MOET dit spel met je spelenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een SMS om me te hypen voor een spel, dat is het toppunt hoor SjoMaar wel heerlijk
Ik wil m nu ook zeker!
Zit er een soort Mc Donalds' achtige tent in de game? Die wil ik gaan overvallen danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mijn hypes kennen geen grenzen... ga je zo ook nog mailen. MOET dit spel met je spelen![]()
![]()
Een fastfood tent met een drive inquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit er een soort Mc Donalds' achtige tent in de game? Die wil ik gaan overvallen dan
Idd eeeecht rednecks.... dat deuntje ook.... die hangmattenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:03 schreef Atuniel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NuURSgpUxR0&feature=Recent&page=6&t=t&f=b
Zo simpel allemaal he![]()
![]()
Die vrouw die bleef hangen met dr shirt aan de deur ook
kanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:26 schreef Atuniel het volgende:
Zo maar eens lunch.. en dan nog 5 en half uur te gaan
Stinkneger... ik wist niet dat 'iets verkeerd gegeten' 3 dagen kon duren zeg... die moet zich wel helemaal binnestebuiten hebben gescheten dan... niet dat je het verschil ziet.
Dan moet je in je Roti verse eieren gebruiken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kanals je echt iets verkeerds gegeten hebt..... ik heb het ook wel eens gehad
wist niet wat me overkwam whehehe
Ja ik ook niet maar ik bewonder puur de kracht van zo'n vis,... de massa....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:15 schreef Atuniel het volgende:
Ja geinig.. maar ik heb niks meet haaien
Woowwwwwquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik ook niet maar ik bewonder puur de kracht van zo'n vis,... de massa....
Doe anders net alsof het een coole auto is![]()
Morssssdood .. lijkt me verschrikkelijk...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:42 schreef Sjotime het volgende:
auw
http://www.yourdailymedia(...)/Pile_Up_In_A_Tunnel
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:51 schreef Sjotime het volgende:
.........................................................................................
.........
http://www.dumpalink.com/(...)_White_Shark_Footage
Waarom niet in een dierentuin?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:01 schreef kepler het volgende:
[..]ooit wil ik zo'n beest van dichterbij bekijken. Maar dan wel in een veiligheidskooi
Dat dacht een kennis van me ook........ totdat hij ze echt zag........... was zo bang.... zooooo bang. Onder water zie je pas ECHT hoe groot en eng ze zijn.... krijg een paniek aanval.... zakte naar de bodem van de kooi.... verstijfdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:01 schreef kepler het volgende:
[..]ooit wil ik zo'n beest van dichterbij bekijken. Maar dan wel in een veiligheidskooi
He schat wanneer gaan we weer eens door de haaientunnel in blijdorpquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat dacht een kennis van me ook........ totdat hij ze echt zag........... was zo bang.... zooooo bang. Onder water zie je pas ECHT hoe groot en eng ze zijn.... krijg een paniek aanval.... zakte naar de bodem van de kooi.... verstijfd![]()
![]()
Was wel ernstig trouwens........... maar los daarvan... denk er goed over na... helemaal jij die misschien tussen de tralies door kan vallen.
Een grote witte haai in een dierentuinquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
He schat wanneer gaan we weer eens door de haaientunnel in blijdorp![]()
![]()
Dat is dom ofzo? Ze hebben toch ook Olifanten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een grote witte haai in een dierentuin
Ik neem wel een schone boxer voor je meequote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is dom ofzo? Ze hebben toch ook Olifanten?
discovery is mooi hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs.... grote witte haaien kunnen niet in een tank leven. De langste gevangenschap is dacht ik 2 weken voor een grote witte haai
Pff mietjes danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs.... grote witte haaien kunnen niet in een tank leven. De langste gevangenschap is dacht ik 2 weken voor een grote witte haai
This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:19 schreef Atuniel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?search=shark+attack&v=eS8t28qI20I
Deze dan
Wanneer komt die weer eigenlijk?quote:
Goh.. je hebt nog geen account daar dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
To view this video, please verify you are 18 or older by logging in or signing up.
![]()
Ja hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Goh.. je hebt nog geen account daar dus.
Maar opzich jammer.. was een student die word gegrepen door een haai.. zelfs ik kneep even mijn anus dicht toen ik het zag.quote:
3 en half uur.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:57 schreef Atuniel het volgende:
Oh nog maar 4 en half uur
jij hebt echt nix te doen hequote:
En ik maar denken dat het weekend isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:57 schreef Atuniel het volgende:
Oh nog maar 4 en half uur
Ja idd briljantquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:57 schreef Atuniel het volgende:
Sjo.. als je in de fik staat en je loopt naar iemand anders toezo droog
![]()
euh SR demo dus
Het was creche dag vandaagquote:
TomTom werktquote:
quote:
Ah .. hahahaha... welke heb je nou gebruikt, die je gedownload hebt of die je al had?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TomTom werkt
en dan heb ik het niet over mezelf![]()
Wowww. ja die toren ken ik wel van foto'sPrachtige toren inderdaad... daar benijd ik je wel in dat je daar bent geweest, de rest van de omgeving is ook cool.. maar die toren *FAP FAP FAP* .quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
hoesie?
gisteren naar Taipei 101 geweest, ohhhh wat indrukwekkend! het hoogste gebouw ter wereld. is dus eeeeecht hoog. Ben helemaal naar boven geweest in liften die ongelooflijk snel gaan. van de 5e tot 89e verdieping in 30 seconden![]()
nou ja hoef je iig niet meer te klagen over hitte toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wowww. ja die toren ken ik wel van foto'sPrachtige toren inderdaad... daar benijd ik je wel in dat je daar bent geweest, de rest van de omgeving is ook cool.. maar die toren *FAP FAP FAP* .
Hier hetzelfde in het kikkerlandje.. alleen nu met slecht weer.
Ik eis foto'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou ja hoef je iig niet meer te klagen over hitte toch?![]()
Morgen ga ik naar een paar tempels en naar SunMoon lake, schijnt heel mooi te zijn. Ook een oude aborigional village. eens kijken hoe die zo leven. Ik ben dan de hele dag in mijn uppie met mijn gids, ben benieuwd.. hopen dat het klikt haha anders wordt het een saaie dag.
Die toren is idd gewoon echt heeel vet. maar de liften maken je helemaal stil![]()
ben er een paar aan het uploaden as we speakquote:
1 van de downloadsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ah .. hahahaha... welke heb je nou gebruikt, die je gedownload hebt of die je al had?
Nerd![]()
Huh'?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:37 schreef Atuniel het volgende:
Dit is praat
http://www.johnsadowski.com/big_spanish_castle.html
Gijs die ga ik kijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:32 schreef Atuniel het volgende:
Vanavond goeie film op tv
http://imdb.com/title/tt0125659/
Ned 3 uur of 2000
WTF GIJSquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:37 schreef Atuniel het volgende:
Dit is praat
http://www.johnsadowski.com/big_spanish_castle.html
Verdomme Queenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef QueenR het volgende:
ok hier zijn er een paar:
[afbeelding]
taipei
[afbeelding]
taipei 101
[afbeelding]
uitzicht vanuit 101
[afbeelding]
voor struik
[afbeelding]
en een knappe dame die ik jullie niet wilde onthouden
Is het origineel van Vanilla Sky toch? Heel benieuwd.... vergeten.... bedankt voor de tipquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja ik had ook meteen zoiets van... heeee intressant.. en geen reklame.. hoe bonus.
Yep.. En Garmt zei dat deze beter was!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is het origineel van Vanilla Sky toch? Heel benieuwd.... vergeten.... bedankt voor de tip
So?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Yep.. En Garmt zei dat deze beter was!
Erg gaafquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef QueenR het volgende:
ok hier zijn er een paar:
[afbeelding]
taipei
[afbeelding]
taipei 101
[afbeelding]
uitzicht vanuit 101
[afbeelding]
voor struik
[afbeelding]
en een knappe dame die ik jullie niet wilde onthouden
Geen Hart van Nederland tussendoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja ik had ook meteen zoiets van... heeee intressant.. en geen reklame.. hoe bonus.
haha ja he, is soms wel heel fijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:01 schreef Atuniel het volgende:
Praat hoor Queen... ik zou ook zo'n man moeten hebben.
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:47 schreef Sjotime het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Kroaat met ballen vast in strandstoel
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen Hart van Nederland tussendoor
Zo tering hekel aan dat programma![]()
Die vind ik wel erg goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je maar genoeg poept, word je niet dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |