Geen idee maar ze heeft een heerlijke tepelquote:Op maandag 31 juli 2006 12:46 schreef silver-surfer het volgende:
Wat doe je als dit gebeurt:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2457/ba24a626/index.html
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fkS-aQJzwhc
500 Internal Server Errorquote:Op maandag 31 juli 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fkS-aQJzwhc
Heel hard naja roepenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:46 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:46 schreef silver-surfer het volgende:
NIET gunt!quote:Op maandag 31 juli 2006 15:33 schreef Atuniel het volgende:
Godver.. ik denk net na het roken.. "Ach nog een uurtje, dat lukt me nog wel"
Kijk ik op de klok.. WTF nog 2 uur
Je verveelt je hequote:Op maandag 31 juli 2006 15:43 schreef Sjotime het volgende:Dr Phil..... sound board !
http://www.compfused.com/directlink/3765/
Wie verveeld zich nou nietquote:
Post hem nog eens...ben lui.quote:
quote:http://www.kotaku.com/gam(...)ole-games-190865.php
Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer Roy is een hoer
Hoeveel tekst wil je hebben, ben geen fucking journalist.
Met het forum van Yvonnen zeker?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:28 schreef Magneet het volgende:
Richard Heijster, goede schrijver. Heb hem vorig jaar ontmoet
Ja klopt Gijs.... ik merk het zelf ook... komt toch echt naarmate je wat ouder wordt.... zaken die me oh zo belangrijk leken in het verleden boeien me nu echt niks.... Het boeit me meer waarom ik me er druk om maakte denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vind dat je de laatste tijd steeds meer aan het denken gaat Gijs
Ja idd,... rust... ik hou wel van drukte maar dan van gezinsdrukte... merk dat ik nu gniffel met een kleine glimlach om bepaalde zaken. Ook de ironie vind ik soms prachtig.... kijk ik een vrij heftige docu serie over een moordenaar die terecht staat.... live beelden,.. getuige huilen... foto's van de vermoorde moeder.... kind trekt het niet.... moordenaar geeft een kleine glimlach, terwijl je de angst op zijn hoofd kan lezen.... ik zit er he-le-maal in......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:54 schreef Atuniel het volgende:
Het is het verlangen naar rust denk ik.. want ook ik denk.. was er maar even niks. Gewoon gezellig met je gezin op een eiland zitten, genieten van elkaar, zonder gestoord te worden.
Ik neem thuis de telefoon gewoon niet meer op... kan wel aan de gang blijven dan. Op mijn werk gaat dat ding naast me ook af.. is die het niet krijg ik een sms, en dan kan ik 3 mailboxen checken voor mail vaak zo onzinnig als wat.
Kom je thuis na de gekte van iedereen die aandacht vraagt, ga je zitten, tv aan.. krijg je reklame op je hoofd afgevuurd.. koop dit want dan hoor je er bij, koop dat want je moet dit gewoon hebben, koop een spray tegen brandwonden "want iedere goeie moeder heeft dat in huis" ..... Dan gaat msn af, die wil nog wat zeggen.. dan gaat de telefoon weer.. dan weer een sms.. dan komt er weer meel.. en ondertussen is er alweer reklame op tv.
Waar is de rust? Eigenlijk moet je wel bereikbaar zijn, .. want daar gaat iedereen vanuit "Wat is je email adres, stuur ik je dat even door" .
"Als je daar bent moet je me ff bellen.. pik ik je op"
"Zoek het even op internet op" .. je moet wel...
Maar om dit nou "vooruitgang" te noemen gaat mij ook iets tever.
Ik kies altijd de kassa uit die op het oog het kortste lijkt.. maar dan staat er iemand voor me die niet weet hoe een pinpas werkt... of het kleingeld moet worden bijgevuld, de rol is op.. dat soort dingen. Ik moet dan lachen.... ik lach er maar om.. die motherfuckers krijgen me niet klein.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:04 schreef Sjotime het volgende:
Dat zijn die kleine dingen die me dan storen. Ik heb het niet over het feit dat mijn boodschappenmandje niet onder de loopband past omdat er geen ruimte meer is.... en nee,... heb het ook niet over het feit dat ik NET niet links kan voorsorteren op die lege baan omdat de huidige baan NET te lang is bij het stoplicht en ik de linkerbaan 5x op groen moet zien gaan.... nee.... dat noem ik gewoon ironie....
Ik weet het eigenlijk niet......... ik zoek iets... iets wat je misschien wel weet maar nog niet beseft. Vrouw en kind voor alles....... soms zou ik wel willen dat ik beter voor ze kon zorgen. Bv meer geld op tafel brengen (terwijl ik weet dat het daar niet om draait),... of vaker thuis kunnen zijn.
Ach,... het is al gewoon lekker om af en toe te schrijven.... maar je zoekt dan wel iemand die je begrijpt en dat is niet altijd makkelijk.....
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik kies altijd de kassa uit die op het oog het kortste lijkt.. maar dan staat er iemand voor me die niet weet hoe een pinpas werkt... of het kleingeld moet worden bijgevuld, de rol is op.. dat soort dingen. Ik moet dan lachen.... ik lach er maar om.. die motherfuckers krijgen me niet klein.
Maar ik snap je ook wat je met je gezin bedoeld.. het is zorgen voor..
En jij bent denk ik net als ik.. een beetje van de oude stempel. "De man werkt en brengt brood op tafel" . Wellicht achterhaalt in deze tijd.. maar je gevoel zegt dat het wel zo hoort. JIJ zorgt voor het gezin. Als jij niet genoeg geld op tafel legt "dan geeft dat niet" maar jij voelt je er minder door. Een beetje. En je hebt een voorbeeldrol Gijs.. je hebt 2 zonen die jou als rolemodel hebben.
Fijne verwoording weer..... ja van de oude garde.... het is net als je voorouders of wat dan ook je aan het denken zetten als je een bepaalde leeftijd bereikt. Ik weet het eigenlijk niet.... maar meer denken zet je aan het denken.... en dat geeft me aan de ene kant een rustig gevoel.... anderen zullen lachen maar je voelt je wijzer worden.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik kies altijd de kassa uit die op het oog het kortste lijkt.. maar dan staat er iemand voor me die niet weet hoe een pinpas werkt... of het kleingeld moet worden bijgevuld, de rol is op.. dat soort dingen. Ik moet dan lachen.... ik lach er maar om.. die motherfuckers krijgen me niet klein.
Maar ik snap je ook wat je met je gezin bedoeld.. het is zorgen voor..
En jij bent denk ik net als ik.. een beetje van de oude stempel. "De man werkt en brengt brood op tafel" . Wellicht achterhaalt in deze tijd.. maar je gevoel zegt dat het wel zo hoort. JIJ zorgt voor het gezin. Als jij niet genoeg geld op tafel legt "dan geeft dat niet" maar jij voelt je er minder door. Een beetje. En je hebt een voorbeeldrol Gijs.. je hebt 2 zonen die jou als rolemodel hebben.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:28 schreef Quinny het volgende:
Wat een diepgaande gesprekken zo op de vroege morgen
Morge allemaal
Klootzakquote:
Ty-raps,... Gijs ik heb nog wel wat gevoel van trots........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:47 schreef Magneet het volgende:
hahahahaha, ik zou die krengen er of afkaten of vastzetten my ty-raps. Moet je wel een tangetje in de auto hebben voor als je een lekke band hebt
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:31 schreef Sjotime het volgende:
Nog zoiets.... lekker aan het schrijven... FOK! down... hele stuk tekst kwijt tijdens de submit....Het was zoiets:
Verdomme(ik quote je mus zin)
Ja dat raakte me ook.... was in Leidschendam,.. ben er met Daan naartoe geweest... gewoon zitten staren naar al die bloemen.... de idiotie proberen te beseffen. Kreeg tranen van het artikel in het Leidschendamse krantje. Arme jongen keek na de klap nog vreemd uit zijn ogen.... van hoe kan dit.... waarom.... doen p...papa's en mama's dit? Vrouw streelde hem nog over zijn bolletje.... daarna glimlachte hij en stierf die.... in de handen van een vreemde vrouw. Die vrouw krijgt hulp momenteel........... lijkt me duidelijk. Heel wat anders dan hopen dat ze de fritesaus nu WEL eens meegeven bij de Mc![]()
*Telefoon*
He,... WK is net wakker
Ik had even een lekker lang gesprek met een domme klantquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:50 schreef Sjotime het volgende:
ANYWAY,... hoe is het met Jasmijn, Merlijn en TessOnze toekomst
En nu hangen er mooie groene vangnettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]Wat is er gebeurt daar dan?
Ik weet dat er een glasplaat naar beneden is gekomen in jullie winkelcentrum (jaja Tvwest) maar iemand daar dood gegaan?
Nee... het is veiligheids glas...dus kwam in 1 miljoen stukjes naar beneden... niemand gewond geraakt..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
Ik weet dat er een glasplaat naar beneden is gekomen in jullie winkelcentrum (jaja Tvwest) maar iemand daar dood gegaan?
Daar heeft een Argentijn zijn Nederlandse vrouw en haar kind ( 7 jaar) van de 4e verdieping naar beneden gesmeten.... daarna is hij zelf gesprongen.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
Dat zei ik paashaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... het is veiligheids glas...dus kwam in 1 miljoen stukjes naar beneden... niemand gewond geraakt..
Hangen nu allemaal van die groene netten onder het glas...
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... het is veiligheids glas...dus kwam in 1 miljoen stukjes naar beneden... niemand gewond geraakt..
Het gaat maar door he .quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Daar heeft een Argentijn zijn Nederlandse vrouw en haar kind ( 7 jaar) van de 4e verdieping naar beneden gesmeten.... daarna is hij zelf gesprongen.....
Vrouw en kind laten de biologische vader in een verdriet achter die me niet is voor te stellen. Ik bedoel..... je kan haar vriend niet meer doodschoppen om enig gevoel van bevrediging te krijgen.... die sprong zelf ookLaten we hopen dat ze niet met zijn 3-en op een plekje zitten in de Hemel.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... zelfs na 2.5 jaar creche heb ik het er moeilijk mee..... paar keer tranen gehad (vooral in het begin) maar ja....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik had even een lekker lang gesprek met een domme klant
Jasmijn heeft vandaag een wat dik oog. Misschien heb ik haar wel te hard geslagen vlgs mij komt dat omdat ze er op heeft liggen slapen de hele nacht.
Ze knipoogt nu als je dr aankijkt![]()
Ik mis haar.. dat mag je best weten... Die tering neger heeft er gisteren voor gezorgd dat ik haar over de hele dag maar een half uur heb gezien... en vanmorgen moest ik haar weer naar de creche brengen. Kijkt ze je zo aan van "Papa, waarom ga je nou weg? " "Papa moet centjes verdienen.. zodat jij hier kan zijn en te eten hebt vanavond"... en dat begrijpt ze natuurlijk niet.. alles gaat op gevoel bij haar.. en op dat moment voelt ze zich even verdrietig.. papa gaat weg en laat me hier achter.
Vervolgens als ik de bocht om ben is ze het weer vergeten ook.. wat ik mooi vind is dat ze eigenlijk de hele dag slaapt daar![]()
En er komt een dag dat je weer verlangt naar dat moment als ze 16 zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs... zelfs na 2.5 jaar creche heb ik het er moeilijk mee..... paar keer tranen gehad (vooral in het begin) maar ja....
Moeilijkste fase was toen Daan het echt ging beseffen en me vasthield..... moesten ze hem van me afhalen. Liefst neem je hem dan METEEN weer mee naar huis maar ze leren er van dus moet ik doorzetten...
Pijn hoor
Dan moet Sjo een foto van me maken en naar Brown sturen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:03 schreef Quinny het volgende:
Surfer doe eens een foto van je hoofd posten
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:06 schreef Quinny het volgende:
Daan loopt in zijn blote billen op dit moment (om zelf te leren plassen) Maar ik mag niet naar zijn pipi kijkenDe hele tijd zijn tshirt naar beneden trekken
Aaahhh... lekker jong!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:06 schreef Quinny het volgende:
Daan loopt in zijn blote billen op dit moment (om zelf te leren plassen) Maar ik mag niet naar zijn pipi kijkenDe hele tijd zijn tshirt naar beneden trekken
Sjooooooo.... doe eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan moet Sjo een foto van me maken en naar Brown sturen...
Nee dank je.. das levensgevaarlijk!!
quote:
dan moet jij ze vast houden om te voorkomen dat ze weer hele nachten wegzijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
En er komt een dag dat je weer verlangt naar dat moment als ze 16 zijn![]()
hoorde het gisterenquote:
Gijs, ik begrijp je wel een beetje maar bij ons gaat dan gewoon de tv en pc uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:54 schreef Atuniel het volgende:
Het is het verlangen naar rust denk ik.. want ook ik denk.. was er maar even niks. Gewoon gezellig met je gezin op een eiland zitten, genieten van elkaar, zonder gestoord te worden.
Ik neem thuis de telefoon gewoon niet meer op... kan wel aan de gang blijven dan. Op mijn werk gaat dat ding naast me ook af.. is die het niet krijg ik een sms, en dan kan ik 3 mailboxen checken voor mail vaak zo onzinnig als wat.
Kom je thuis na de gekte van iedereen die aandacht vraagt, ga je zitten, tv aan.. krijg je reklame op je hoofd afgevuurd.. koop dit want dan hoor je er bij, koop dat want je moet dit gewoon hebben, koop een spray tegen brandwonden "want iedere goeie moeder heeft dat in huis" ..... Dan gaat msn af, die wil nog wat zeggen.. dan gaat de telefoon weer.. dan weer een sms.. dan komt er weer meel.. en ondertussen is er alweer reklame op tv.
Waar is de rust? Eigenlijk moet je wel bereikbaar zijn, .. want daar gaat iedereen vanuit "Wat is je email adres, stuur ik je dat even door" .
"Als je daar bent moet je me ff bellen.. pik ik je op"
"Zoek het even op internet op" .. je moet wel...
Maar om dit nou "vooruitgang" te noemen gaat mij ook iets tever.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoorde het gisterenzal t vanavond zien
en er om proesten
goed punt, je hebt namelijk nog steeds controle over waar je naar kijkt en of je je telefoon aan zet of nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, ik begrijp je wel een beetje maar bij ons gaat dan gewoon de tv en pc uitLekker een boek lezen ofzo
Proest je ook even voor mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoorde het gisterenzal t vanavond zien
en er om proesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |