Veel van dit soort telefoontjes krijg ik normaal die... bij een telefoondienst zou ik ook knettergek wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom werk ik maar niet bij zo'n telefoondienst, zo'n lamlul zou ik wel zijn
Lezen ze mee dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij die ook al
Ik heb hier ook nog aso collega's,
hebben?
ze zijn wel te stom om te kunnen lezen blijkbaar![]()
ah. Ik zou namelijk best terugschelden als ze me echt de spuigaten uit zouden komenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:01 schreef Frutsel het volgende:
EN DEEL 380 !!!![]()
[..]
Veel van dit soort telefoontjes krijg ik normaal die... bij een telefoondienst zou ik ook knettergek worden![]()
Gelukkig wordt het meeste opgevangen door de storingsdienst en de receptie. Wat er dan nog overblijft, hooguit één of twee per dag nemen we hier zelf en aangezien ik hier nu alleen zit dan ben ik het dusquote:Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dat klappenvangen ook een paar jaar gedaan. Wat een TERINGWERK
quote:
en hoeveel dagen moet je deze week ?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe
Het is hier net een sociale werkplaats als ik zo naar die idioten kijk. En helaas zit ik daar dan nog tussen ook
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe
Het is hier net een sociale werkplaats als ik zo naar die idioten kijk. En helaas zit ik daar dan nog tussen ook
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:12 schreef _Cara_ het volgende:
Die arme oudjes, zijn vast kriegel geworden van het warme weer? of moet ik zeggen van dat TERINGWEER?
je hoeft toch dat loopbaangebeuren niet af te wachten.. of wel?.. zoek iets anders, zodat je weer een beetje lol in je werk krijgt...en in andere dingen..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe
Van het weer afhankelijk 4 of 4,5quote:Op maandag 31 juli 2006 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en hoeveel dagen moet je deze week ?
Wordt tijd dat je ander werk zoekt Marc![]()
Nee, ik wil die 35 graden weer terug!quote:Op maandag 31 juli 2006 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij gaat lekker![]()
toch vind ik het vandaag minder teringweer dan dat 35 graden...
Hoezo? JE kan nu toch gaan zoeken naar een andere baan?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van het weer afhankelijk 4 of 4,5
En dat weet ik over een maand of 3 pas
komkommertijdquote:Op maandag 31 juli 2006 10:19 schreef Frutsel het volgende:
Dier in nood blijkt vrijpartij te zijn
Een egelpaar dat met gezucht en gesteun de liefde aan het bedrijven was in een tuin in Vaassen, zorgde zaterdagavond laat voor commotie. De bewoners van het huis aan de Spechtstraat waar de tuin bij hoort, maakten zich zorgen omdat zij vreesden dat er dieren in nood waren en belden de politie. Van nood was geen sprake. De politie krijgt iedere zomer meldingen van verontruste mensen die rare geluiden in hun tuin horen. Daarbij gaat het ook geregeld om egels die luidruchtig bezig zijn voor nageslacht te zorgen.
Hoi Flashquote:Op maandag 31 juli 2006 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Cara
Ik was gisteren nog bij je in de buurt
jep, ten einde vanaf vandaagquote:Op maandag 31 juli 2006 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het best lekker weer zoals het nu isIs de hittegolf al ten einde eigenlijk? Of blijft het maar 25 graden worden in De Bilt?
Heerlijk joh!quote:
Kan je met 25 ookquote:Op maandag 31 juli 2006 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk joh!
Na het werk lekker nog gaan zwemmen of zo
mwah... hier is géén zon.. qua temp wel iets aangenamer.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij gaat lekker![]()
toch vind ik het vandaag minder teringweer dan dat 35 graden...
Maar met 35 heb ik het niet koud meerquote:
Dat zou idd wel kunnen ja. Een probleem is alleen dat ik niet echt weet wat ik wil, en daar is nou precies het loopbaantraject voor dat ik inga. Dus kan ik nu wel gaan zoeken, loop ik alleen de kans dat er wat heel anders uit komtquote:Op maandag 31 juli 2006 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoezo? JE kan nu toch gaan zoeken naar een andere baan?
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:22 schreef Frutsel het volgende:
jep, ten einde vanaf vandaag
Hitte verdwenen, zomer wankelt
Extraquote:Op maandag 31 juli 2006 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mwah... hier is géén zon.. qua temp wel iets aangenamer.. maar met de zon ziet alles er toch wat vrolijker uit..
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jep, ten einde vanaf vandaag
Hitte verdwenen, zomer wankelt
AMSTERDAM - Het roer is om. Werd het in het weekeinde hier en daar nog 30 graden, morgen ligt de middagtemperatuur rond 22 graden en daarna wordt het enkele dagen slechts een graad of 20. Verder ziet het er wisselvallig uit: af en toe schijnt de zon, maar er komen ook geregeld buien voor die soms fiks uitpakken en waarbij het kan onweren.
Eerst staat er een stevige zuidwestenwind, later draait de wind naar het noordwesten. Het koelere en wisselvallige zomerweer hangt samen met een depressie. Die kwam vandaag aan boven de Britse Eilanden en trekt nu langzaam naar Denemarken.
Rondom de kern van het lagedrukgebied circuleren diverse storingen die buien veroorzaken en die ook over onze omgeving trekken. In de tweede helft van de week verandert de depressie niet veel meer van plaats, zodat het ook richting het volgende weekeinde aan de wisselvallige kant blijft. De bewolking heeft voorlopig de overhand, de zon heeft het moeilijk en daardoor komt de middagtemperatuur op sommige plaatsen niet eens boven 20 graden.
Voor het begin van het augustus is dat tamelijk laag; de gemiddelde maximumtemperatuur ligt dan rond 23 graden
Ongerustheid over aanhoudende hete weerquote:Op maandag 31 juli 2006 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
So let it rain! Let it rain rain on me
Yup, lijntje Maastricht - Kerkrade. En daarna nog even Heerlen - Aachen gedaanquote:Op maandag 31 juli 2006 10:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi Flash![]()
Ow, waar was je dan? nieuwe borden aan het verzamelen zeker?![]()
ik dus ook niequote:Op maandag 31 juli 2006 10:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
achuttegut.. mijn badje.. daar kom ik dan zeker niet meer in..
kloptquote:Op maandag 31 juli 2006 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Extraen wat meer zon voor jou dan, iets zegt me dat je het wel kan gebruiken
![]()
Hier schijnt de zon volop. Raam open... heerlijk laten doorwaaien
Enneh, doe je dat in je eentje? en hoelang ben je dan onderweg? stap je ook uit om ergens rond te kijken of om op een terrasje te zitten..?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yup, lijntje Maastricht - Kerkrade. En daarna nog even Heerlen - Aachen gedaan
Mjah... ik geloof er niet zo in, in dat soort dingen. Ik heb ook nooit geweten wat ik wil qua werk. Je weet waar je goed in bent, je weet waar je plezier in hebt. Zou genoeg zeggen lijkt me?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou idd wel kunnen ja. Een probleem is alleen dat ik niet echt weet wat ik wil, en daar is nou precies het loopbaantraject voor dat ik inga. Dus kan ik nu wel gaan zoeken, loop ik alleen de kans dat er wat heel anders uit komt
Ai... pijnlijk... zeker als het oude wonden zijn. Sterkte alvastquote:Op maandag 31 juli 2006 10:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
klopt
Ik moet vrijdag naar een begrafenis...oude wonden..
da's weer minder coolquote:Op maandag 31 juli 2006 10:29 schreef leonieke het volgende:
Nee het zal vrijdag regenen![]()
Stom weerHeel de maand juli snikheet en als het dan één dag goed weer zou moeten zijn, geven ze regen op
![]()
Iddquote:
Ja dat doe ik in m'n eentje, ik maak er dan meestal een dagje van, en rondkijken en uitstappen en zo doe ik niet aan, behalve als ik een half uur overstaptijd heb of zoquote:Op maandag 31 juli 2006 10:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Enneh, doe je dat in je eentje? en hoelang ben je dan onderweg? stap je ook uit om ergens rond te kijken of om op een terrasje te zitten..?
preciesquote:Op maandag 31 juli 2006 10:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd
Soit, ik hoop nog steeds op wat opklaringen later op de dag. Het moet eigenlijk pas vanaf 16u ofzo goed weer zijn hoor
Ik verwacht ook niet dat er iets heel anders uit komt. Wil wel weten wat ik gezien mijn kunnen op kan reageren, en dat moet er wel uitkomenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... ik geloof er niet zo in, in dat soort dingen. Ik heb ook nooit geweten wat ik wil qua werk. Je weet waar je goed in bent, je weet waar je plezier in hebt. Zou genoeg zeggen lijkt me?
Die gast zie ik wel eens in Nijmegen lopen.quote:
Laat ons hopenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies
En de 'lange-termijn' voorspellingen zijn de laatste tijd ook niet helemaal juist, dus misschien voorspellen de donderdag voor vrijdag wel weer zon
Nog altijd is ie op zoek naar het Kronenburger Park?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gast zie ik wel eens in Nijmegen lopen.
Dat doet ie wel eens jaquote:Op maandag 31 juli 2006 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gast zie ik wel eens in Nijmegen lopen.
Ik ben bang van welquote:Op maandag 31 juli 2006 10:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog altijd is ie op zoek naar het Kronenburger Park?
Dat klopt.quote:
nou vooruit, droog en 25 graden, zijn we allemaal blijquote:Op maandag 31 juli 2006 10:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat ons hopen
Ook al draag ik vrijdag een lange broek en iets met lange mouwen
Een skipakquote:Op maandag 31 juli 2006 10:34 schreef leonieke het volgende:
Ook al draag ik vrijdag een lange broek en iets met lange mouwen
Iddquote:Op maandag 31 juli 2006 10:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou vooruit, droog en 25 graden, zijn we allemaal blij
ik ga ook weer ff iets nuttigs doenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd
En nu gaan winkelen naar de Makro
Jaja, wat ben jij een leukerd zegquote:Op maandag 31 juli 2006 10:38 schreef Frutsel het volgende:
Regen mag ook best hoor, vrijdagmiddag... goed voor me tuin
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moest jij nie weg?(ik wist dat je zou happen
)
Wat ga je doen vrijdagmiddag?
kijk naar die tekst bij haar avatarquote:Op maandag 31 juli 2006 10:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moest jij nie weg?(ik wist dat je zou happen
)
Wat ga je doen vrijdagmiddag?
Ik ben niet zo up-to-date van alle feiten zoals sommige andere fokkersquote:Op maandag 31 juli 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
kijk naar die tekst bij haar avatar
Zodat haar toekomstige man het niet vergeet
Ik vind jou liefquote:Op maandag 31 juli 2006 10:42 schreef _Cara_ het volgende:
Geen regen vrijdag..niet voor Leonieke en niet voor mij.. Het mag later op de dag gaan regenen ..zo tegen een uur of 19.00 ..dan heeft niemand er meer last van..en is de tuin blij..
![]()
Vroeger zong ik zo'n stom liedje.. Onze Lieve heertje geef mooi weertje, geen een mooi dag... blablabla![]()
Op zo'n dag als die van Leonieke moet gewoon de zon schijnen...
En daarom zet ik het dus in mijn sig, zodat niemand het zal vergetenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo up-to-date van alle feiten zoals sommige andere fokkers
ik zal het nu niet meer vergetenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daarom zet ik het dus in mijn sig, zodat niemand het zal vergeten![]()
Ik ben idd van plan omdat te laten staan jaquote:Op maandag 31 juli 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
kijk naar die tekst bij haar avatar
Zodat haar toekomstige man het niet vergeet
have funquote:Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben idd van plan omdat te laten staan ja![]()
Heeft hij geen excuus volgend jaar als hij het niet meer weet![]()
En nu ben ik echt weg![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet meen![]()
In het trouwen-topic vind je zelfs al een foto van de ringen![]()
Is er een trouwen-topic?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
trouwen-topic
Daar kom ik niet hoor, dat vind ik eng
Ik ben getrouwd maar ik heb er niets gepostquote:
voor zo'n stoere pinguin toch niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd maar ik heb er niets gepost
Veel te eng
mail terug trouwensquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 11:20 schreef _Cara_ het volgende:
Nog 1 kop senseo en dan ga ik weer heel serieus aan de slag..![]()
en een goedemorgen Sjowhan..
quote:
quote:
Kindertjes gaan goedquote:Op maandag 31 juli 2006 11:29 schreef _Cara_ het volgende:
goedemorgen Es..![]()
Hoe gaat het met de kindertjes en hun vakantie? Heb je nog ff tijd voor jezelf?
quote:
Ah zo...logeren vinden de meeste kids idd leuk..en het is ook belangrijk dat je zelf ff iets leuks kunt doen...quote:Volgende week gaan de jongste twee waarschijnlijk logeren (geen oppas tijdens werktijden), dan zal ik iets meer tijd voor mezelf hebben.
Werkquote:Op maandag 31 juli 2006 11:56 schreef Frutsel het volgende:
ja bijna pauze tijd, iedereen probeert (met de nadruk op proberen) nog wat werk te doen
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk
Zeg eens niet van die rare dingen op maandag joh
Ik ben deze maand in de kerk geweestquote:
het gaatquote:
Gaat hard zo daarquote:Op maandag 31 juli 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
Dat zou het derde kindje al zijn
Net konijnenquote:
creche met airco?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:58 schreef dolle_hond het volgende:
matige nacht doordat een van de kids verkoudheidje heeft opgelopen.
Pinguins kunnen er ook wat van hoor ik netquote:
DIe hebben we hier van de week 1 laten afvoerenquote:
illegaal in Nederland?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DIe hebben we hier van de week 1 laten afvoeren
Ons konijn heeft net de kat naar binnen gejaagdquote:Op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DIe hebben we hier van de week 1 laten afvoeren
Voeren we illegalen tegenwoordig met de dierenambulance naar een destructiebedrijf af,quote:
net?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pinguins kunnen er ook wat van hoor ik net
Kijk dat zijn de beterequote:Op maandag 31 juli 2006 13:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ons konijn heeft net de kat naar binnen gejaagd.
Dat kleine 'rot'konijntje vond het ook geen probleem om over een vlaamse reus heen te gaan (ondanks het feit dat die meneer daar ook niet echt vrolijk van werd), dus voor een rooie kater haalt hij vast ook zijn wipneusje niet opquote:
wat een homokat zegquote:Op maandag 31 juli 2006 13:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ons konijn heeft net de kat naar binnen gejaagd.
Mijn poes zat gisteren op een veilige afstand toe tekijken hoe de poes vd buren uit háár bakje háár brokjes opat...quote:
Juist niet, hij bedankte vriendelijk voor de eer genomen te worden door het konijnquote:
dat vind ik zo zielig hequote:Op maandag 31 juli 2006 13:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn poes zat gisteren op een veilige afstand toe tekijken hoe de poes vd buren uit háár bakje háár brokjes opat...Ze durfde nix te doen..
wat ga je doen dan ?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zal eens de huiskatjes hier spammen straks
waar ligt Lot op?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Puk
En haar zusje:
[afbeelding]
Lot
Hoe oud is hij?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:54 schreef es70 het volgende:
Ik heb mijn 'ouwetje' al 2 dagen niet gezien.
[afbeelding]
Bijna 15. We hebben net het hele huis ondersteboven getrokken en in alle hoekjes gezocht, rondje buiten gedaan....quote:
Hoi Bengeltjequote:
Ah gelukkig maar danquote:Op maandag 31 juli 2006 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Bijna 15. We hebben net het hele huis ondersteboven getrokken en in alle hoekjes gezocht, rondje buiten gedaan....
Duikt hij net inene weer op, malle ouwe sufferd.
Ik had er duidelijk eerder iets over moeten zeggen.
Gelukkig maar inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Bijna 15. We hebben net het hele huis ondersteboven getrokken en in alle hoekjes gezocht, rondje buiten gedaan....
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
traagquote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef arnold-d het volgende:
heb lekker de nieuwe album van muse binne,
Muse is okquote:Op maandag 31 juli 2006 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
hoi arnold,en pheno
![]()
muse ken ik niet, of misschien ook wel, moet ik eerst een nummer van ze horen.
Gaat steeds beterquote:Op maandag 31 juli 2006 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi meid.![]()
Gaat alles prima daar op je kamertje?
das best veel katquote:Op maandag 31 juli 2006 13:54 schreef es70 het volgende:
Ik heb mijn 'ouwetje' al 2 dagen niet gezien.
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quwat een timing heb ik weer, moet er alweer vandoor.
![]()
![]()
Hij zoekt zoveel mogelijk de rust opquote:Op maandag 31 juli 2006 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]es
15 mooie leeftijd al zeg.mooi poezebeest volgens mij.
slaapt die ook zoveel? Die van ons slaapt meer dan dat ze rondloopt.![]()
Dat vond de dierenarts ook alquote:
quote:
en wat betekend Ertje dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:14 schreef es70 het volgende:
[..]
En zijn broertje (kleiner en slanker) was Ertje
.
Da's deze:quote:Op maandag 31 juli 2006 14:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
en wat betekend Ertje dan?
Jajem is iig jenever, dat weet ik
das popeye volgens het plaatjequote:
Het is het kindje uit Popeyequote:
Komt allemaal goed...alles is wennen en heeft de tijd nodig...quote:Op maandag 31 juli 2006 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gaat steeds beter, gister film gekeken met het hele huis, vanavond eten met 2 huisgenootjes
heb nu een baantje
hoewel ik thuis soms nog behoorlijk mis en het nog steeds als een vakantie ofzo voelt....
Mja echt fijn was het er niet laatste tijd (vervelende broer, overspannen vader) maar het is vertrouwd, en mn ouders waren er altijd voor me(vnml mn moeder) etcquote:Op maandag 31 juli 2006 14:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Komt allemaal goed...alles is wennen en heeft de tijd nodig...
En het is toch goed dat je "thuis" nog steeds mist.. daar was het dus FIJN..
Ze waren er voor je als je ze nodig had.. das enorm belangrijk..dat telt!! dat blijft je altijd blij!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja echt fijn was het er niet laatste tijd (vervelende broer, overspannen vader) maar het is vertrouwd, en mn ouders waren er altijd voor me(vnml mn moeder) etcze komen wel 2 a 3 keer per dag op msn en skype om te praten, ze missen me wel enzo
dialectquote:Op maandag 31 juli 2006 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
Enneh... Jajem is jenever? nooit van gehoord..Ik drink waarschijnlijk te weinig sterke drank..Dit is mijn leermoment van vandaag..
ah..thxs .. logisch dat ik dat niet weet...quote:
Da's Amsterdamsquote:Op maandag 31 juli 2006 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
Enneh... Jajem betekent jenever? nooit van gehoord..Ik drink waarschijnlijk te weinig sterke drank..Dit is mijn leermoment van vandaag..
quote:Osdorp Posse - Origineel Amsterdams
Tien Euro blijft een joetje, honderd piek dat is een meier
Vijfentwintig is een geeltje en je partner is je vrijer
Alle meissies noem ik wijven en voor jongens zeg ik gozers
Geile wijven dat zijn moppies, tortelduifjes noem ik vozers
Een kut is een doos, een korte tijd is een poos
en als ik zeg 'Ik raak het stierenoog' bedoel ik de roos
Regen heet ook wel majem, en jenever is jajem
Heb je mokkel nou een scheur in dšr broek? Kom maar ik naai 'm!
Dus neem nog een jajem en daarna een gele rakker
en dan heb je een kopstoot. Een gabber is geen hakker
maar je makker! Dus geintjesflikker draai me geen loer!
Een provinciaal dat is een boer en een temeier een hoer
Een drugsdealer is een nachtaphoteker of een handelaar
Ik wandel naar de whiskeybar en neem een Jan de Wandelaar
en maak 'm soldaat zoals huisbazen huissies melken
Ik stuur je tulpen uit Amsterdam als ze verwelken!
Het is de orginele Amsterdamse taal
zonder bekakte 'r' maar ouderwets normaal
Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat
want het kan me niet verrotten welk dialect je praat
Hier in Amsterdam zegt iedereen je waar het op staat!
Een homofiele hoer dat is een broodpoot of een schandknaap
en als je wordt geprikt dan heet je nieuwe snee 'Jaap'
Schorem moet naar de bajes, dašs een grote teil met gajes
De nor, de lik, de bak, de cel alswel de Bijlmerbajes
Stelen heet pikken, jatten, gappen of klauwen
Rijms jatten dat heet bijten en dat zal je berouwen
Want je ouwehoert slap, en mijn rijms maken je wijzer
Een G.S.M. in jouw hand heet meteen een lulijzer!
Een woonboot is een drijfhuis, een bangerik een schijtluis
Jij moet naar het toilet of de W.C., ook plee of schijthuis
Je troel heeft een smoel en met al die make-up erbij
is haar gezicht een verfporem oftewel een schilderij
En als je dood bent dan heb jij een tuintje op je buik
ben jij de hoek om of de pijp uit en zo koud als een ijskruik
Is het tijd om te vertrekken, nou dan smeer ik 'm of peer ik 'm
Mijn geloof is rap, als ik de paus zie dan bekeer ik 'm!
Een souteneur is een pooier, en die schooier maakt het mooier
Zet z'n kip in de vitrine en wordt rijker dan de Gooier
Maar doe een regenjas aan voor jij de kerk in gaat
en lever geen Haarlemmerdijkies als het om vakwerk gaat
Want je hebt zo gonorroe of moet ik zeggen een druiper?
Schaamluizen zijn platjes en een gladjanus een gluiperd
Alleen een stommerd brengt een nieuwe brommert naar de lommert
want je wordt bedonderd omdat niemand zich om jou bekommert
Je autowrak heet koekblik, oude fietsen worden barrels
Jij wil losse relaties, maar wij lullen over scharrels
Rechters zijn befgajes, onderwereld heet penose
Politie is de smeris of de kit, Jantjes matrozen
Een snifter is een zadelruiker, sigaretten saffies
en opgewarmd eten kliekies, prakkies of lif-laffies
Een borstprothese heet gewoon een rubberen tiet,
en het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet!
waar stond dat jij het moest lezenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:55 schreef Frutsel het volgende:
wat een lap tekst en dan ook nog amsterdams.. nie eens de moeite waard om te lezen
daar ken ik het ook vanquote:
je kan t ook luisterenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:55 schreef Frutsel het volgende:
wat een lap tekst en dan ook nog amsterdams.. nie eens de moeite waard om te lezen
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik luister nog eerder naar mijn moeder.
is ook verrot...quote:Op maandag 31 juli 2006 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
hoi fruts.![]()
Waarom is het zo k*t om werk te vinden.
Dat wat ik nu doe, doe ik voor niets, het komt niet eens boven mijn uitkering uit.
Idd, ik wil geen 40 uur, vind 24 tot 30 echt wel voldoende incl huishouden.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is ook verrot...
zeker als je geen fulltime werk zoekt... tenminste dat neem ik aan dat je geen 40 uur wilt/kunt
Mijn vrouw zit er ook al een jaar mee. Lastig. Plus dat ze af en toe het echt niet meer ziet zitten. Erg gezellig is het danquote:Op maandag 31 juli 2006 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
hoi fruts.![]()
Waarom is het zo k*t om werk te vinden.
Dat wat ik nu doe, doe ik voor niets, het komt niet eens boven mijn uitkering uit.
Helaas is het de omgeving.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
Hey B
Lastig gewoon.. Is het de omgeving waar je woont waar te weinig werk te vinden is, of gewoon in de sector waar je wilt werken te weinig werk?
Ik kan me voorstellen hoe ze zich voelt.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw zit er ook al een jaar mee. Lastig. Plus dat ze af en toe het echt niet meer ziet zitten. Erg gezellig is het dan
Dat is helemaal niet eng!quote:Op maandag 31 juli 2006 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
trouwen-topic
Daar kom ik niet hoor, dat vind ik eng
Trouwen topic?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet eng!![]()
Of moet ik ze hier ook eens posten? Dan hoef je daar niet te gaan
verhuizen dusquote:Op maandag 31 juli 2006 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helaas is het de omgeving.![]()
Limburg en werken gaat op dit moment niet goed samen.
uhh ? En P zeker zijn werk opgeven? En de kids naar een nieuwe school? Nieuwe boekenquote:
Tha_T heeft hetzelfde probleem, werk is er nauwelijks in Limburg te vindenquote:Op maandag 31 juli 2006 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helaas is het de omgeving.![]()
Limburg en werken gaat op dit moment niet goed samen.
Trouwen deel 22quote:Op maandag 31 juli 2006 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Trouwen topic?Het gaat nu snel op die speciale dag af.
![]()
geniet er in ieder geval van.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Trouwen deel 22
Dit topic dus![]()
En het gaat opeens heel snel idd, nog vier dagen
Vrijdag moeten we nu ongeveer naar het stadhuis gaan![]()
Zou je bezwaar hebben om in Duitsland/Belgie te gaan werken of is dat weer te omslachtig qua belastingen enzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh ? En P zeker zijn werk opgeven? En de kids naar een nieuwe school? Nieuwe boeken
kopen, valles in het nieuwe huis nodig? uhh nee, dan moet ik wel gelijk een flink loon krijgen.
Ga javascript lerenquote:
Want in België is het...?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou je bezwaar hebben om in Duitsland/Belgie te gaan werken of is dat weer te omslachtig qua belastingen enzo?
Weet ik nie? Ik bedoel er mee dat als je zo dicht bij Duitsland en Belgie woont en je niet kan slagen in je werk ambities, je misschien over de grens kan gaan kijken. Zo ver is dat niet. Weet nie of ze zich d'r al eens in verdiept heeft en of dat dus problemen geeft, belasting technisch...quote:
Saai, vervelend, asociaal, kwaadaardigquote:
ik zeg alleen dat Appel Kruimel Vlaaiquote:Op maandag 31 juli 2006 16:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, 'gewone', als ik appel had had ik dat wel gezegd
dag dag Cara!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:27 schreef _Cara_ het volgende:
Appelkruimel vla is lekker..máár kersenkruimel.. is nog meer jummie..
*Cara gaat naar huis... "de koek is op"ik wil nie meer..morgen .. nieuwe dag, nieuwe kansen..
vlaai, geen vlaquote:Op maandag 31 juli 2006 16:27 schreef _Cara_ het volgende:
Appelkruimel vla is lekker..máár kersenkruimel.. is nog meer jummie..
*Cara gaat naar huis... "de koek is op"ik wil nie meer..morgen .. nieuwe dag, nieuwe kansen..
En nee thx,quote:
jij quote mij, daarom is het dus aan mij me er mee te bemoeienquote:Op maandag 31 juli 2006 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat Appel Kruimel Vlaaiis, heb niet gezegd dat ik een stuk wil
Was gewoon iets wat in me opkwam, dus waar bemoei je je mee![]()
neem me niet kwalijk... vlaai...quote:
denk het ook....quote:
vla zijn die pakken van Campina jaquote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
neem me niet kwalijk... vlaai...vla is weer wat anders..das een soort van pudding..ķķk een dikmaker..
![]()
het is iig erg lekkerquote:Op maandag 31 juli 2006 16:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is Limburgse vlaai ja, mocht je dat bedoelen
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar teveel is niet goed, en ik heb al 3 stukken op
neuh, maar het is zonde om weg te gooienquote:Op maandag 31 juli 2006 16:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
snoepkont... zoetekauw..![]()
*En op weg gaat..
Nee ik bedoelde het eigenlijk als in: in België is het nu toch ook niet zo goed? Of is het dan zo slecht gesteld bij jullie dat het hier beter is?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ik nie? Ik bedoel er mee dat als je zo dicht bij Duitsland en Belgie woont en je niet kan slagen in je werk ambities, je misschien over de grens kan gaan kijken. Zo ver is dat niet. Weet nie of ze zich d'r al eens in verdiept heeft en of dat dus problemen geeft, belasting technisch...
niet gelijk in het defensief he belgje![]()
Jij ging toch ook afvallen?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar teveel is niet goed, en ik heb al 3 stukken op
het is 15m2 en dan nog het balkon en inderdaad ik hou wel van wat ruimte dus bewust geen bank of eettafel ofzo in mn kamer, de fauteuil is om in te relaxen en evt op bed kan je ook nog zitten, eten doe ik wel in de keuken of aan 1 van bureaus waarop ook nog genoeg ruimte isquote:Op maandag 31 juli 2006 18:00 schreef leonieke het volgende:
Leuk Astrid![]()
Het ziet er wel ruim uit hoorIk heb al heel wat andere studentenkamers gezien waar alles op elkaar staat
![]()
Nooit aan gedacht, eerlijk gezegd. En belastingtechisch? Mwa, denk eerder dat het laterquote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ik nie? Ik bedoel er mee dat als je zo dicht bij Duitsland en Belgie woont en je niet kan slagen in je werk ambities, je misschien over de grens kan gaan kijken. Zo ver is dat niet. Weet nie of ze zich d'r al eens in verdiept heeft en of dat dus problemen geeft, belasting technisch...
niet gelijk in het defensief he belgje![]()
Feestquote:Op maandag 31 juli 2006 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
Leuke kamer Astrid![]()
Ik ga naar me ouders toe, verjaardag van me paps vieren
Nee hoor, gewoon zo lang mogelijk doen alsof je voor jezelf kan zorgenquote:HILDESHEIM - De woonkamer van een 91-jarige Duitser is binnengevallen door 20.000 wespen. De bejaarde man uit Hildesheim had in zijn tuin een wespennest gevonden en dat mee naar binnen genomen. De wespen vlogen daarop hun 'huis' achterna. Dit meldde de Duitse krant Die Welt maandag.
De bejaarde man probeerde vergeefs de indringers met een stoffer te verdrijven. Daarop riep hij de hulp in van een gespecialiseerd bedrijf dat de wespen verdoofde en verwijderde. Als door een wonder werd de bejaarde man niet gestoken.
quote:SCHIERMONNIKOOG - De reddingsboot van de KNRM op Schiermonnikoog heeft zondagmiddag een vrouw met drie kinderen van een zandbank gehaald. De vrouw was met de kinderen met de fiets de zandbank opgereden.
De zandbank zit met laagwater vast aan het strand van Schiermonnikoog. Toen het water opkwam, raakte de vrouw in paniek. Ze belde met haar mobiele telefoon haar man in België. Hij belde daarop de kustwacht met de mededeling dat zijn vrouw en de kinderen vastzaten in drijfzand.
In eerste instantie rukten politie en brandweer uit. Zij konden niets doen en zagen hulpeloos toe dat het gezelschap op de zandbank stond. Vervolgens schakelden zij de KNRM in.
Waarschuwingsbord
Op het strand staat overigens wel een bord dat mensen waarschuwt niet de zandbank op te gaan. De vrouw verklaarde tegen de bemanningsleden van reddingboot Edzard Jacob het bord wel gezien te hebben, maar ze had de boodschap niet begrepen.
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
En nog eentje voor Nieke
[..]
Zelfs al heb je ook slimme Belgen, de domste Belgen (waarvan we dan maar hopen dat dit er een is) zijn altijd nog 3 klassen dommer dan welk ander volk ook
Ik neem aan dat de kosten voor de reddingsoperatie op die vrouw verhaald wordenAchterlijk debiel gedoe
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:26 schreef qu63 het volgende:
Belgen fietsen zich vast op zandbank
lang leve België
NIet gestokenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon zo lang mogelijk doen alsof je voor jezelf kan zorgen
Knap werkquote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef es70 het volgende:
Wat het was:
[afbeelding] [afbeelding]
En wat het na een halve dag is geworden:
[afbeelding] [afbeelding]
*tsjePOEF *tsjePOEF *tsjePOEFquote:Op maandag 31 juli 2006 20:06 schreef es70 het volgende:
Ik heb met stoer speelgoed gespeeld. Nietpistool dat aan de compressor vastzit
.
Ik heb geen idee hoe het bij jullie is... maar het was meer zo van: kijk eens in een straal van max. 40 - 50 km om je heen en voor menig plek in Limburg kom je dan ook in duitsland of belgie uit. Misschien is daar wat leuks te vinden voor Bengel.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het eigenlijk als in: in België is het nu toch ook niet zo goed? Of is het dan zo slecht gesteld bij jullie dat het hier beter is?![]()
Fok WaterWars is met waterpistolen Es, niet met nietpistolenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:06 schreef es70 het volgende:
Ik heb met stoer speelgoed gespeeld. Nietpistool dat aan de compressor vastzit
.
Deze gasten moet je met een nietpistool bewerkenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat een zieke mensen op deze aardkloot![]()
Met dat bloemetje heb ik 'm gekocht, half vergaan en bizar smerigquote:Op maandag 31 juli 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
netjes EsDat victoriaanse bloemetje zat er toch nog niet zo lang op? Kan me herinneren dat de dat ook al eens gepost hebt als makeover van dat stoeltje....
Dank je, jouw kamer ziet er ook gezellig uitquote:
Auchquote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deze gasten moet je met een nietpistool bewerken
Gratis af te halenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef Frutsel het volgende:
Astrid heeft gewoon een Wuppie op d'r kast geflikkerd....
terwijl menig persoon jankt van verdriet als ie gejat wordt of er bijna een moord voor doet![]()
Zijn die dingen geen geld waard? Zet um in V/Aquote:Op maandag 31 juli 2006 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gratis af te halenik wilde m niet mee laten verhuizen maar de buurman en mn vader hadden m toch meegenomen
\na het wk niet echt meerquote:Op maandag 31 juli 2006 20:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zijn die dingen geen geld waard? Zet um in V/A
Waarom dacht je dat ik wachttequote:
Dan niet, ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |