Net niet genoeg blijkbaar. Maar het is weer een zooitje, vooral met de stemcomputers, als je de eerste berichten leest.quote:Op woensdag 8 november 2006 06:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kan het toch niet helpen om te denken dat een paar uitslagen weer gemanipuleerd zijn, voornamelijk door republikeinen
http://video.google.com/videoplay?docid=355241692625915095&q=boom+chicago+vote&hl=enquote:Op woensdag 8 november 2006 06:59 schreef NorthernStar het volgende:
Voting Problems Plague Election Day
Many of these malfunctions were no surprise to election experts who had warned for years that the combination of new technology and high-stakes races would lead to voting fiascos.
Recept voor fraude idd.
Democratic McCaskill 819,942 49% 81% of precincts reportingquote:Op woensdag 8 november 2006 06:55 schreef Libris het volgende:
Inderdaad, Virginia is nog wel mogelijk en Montana zullen ze ook wel winnen, maar Missouri lijkt naar de Rep's te gaan.
Als Virginia, Missouri end Montana naar de democraten gaan is het 51-49 in het voordeel van de democraten. 50-50 is nog niet zo slecht voor bush, want ook ik denk dat Cheney dan de doorslag heeft.quote:Op woensdag 8 november 2006 07:22 schreef Panick het volgende:
Dus zoals het er nu naar uitziet is het straks 50-50 in de Senaat?.
Goed iig dat de reps nu een groot deel van z'n macht kwijt is in het huis van afgevaardigden.
Tnx.quote:Op woensdag 8 november 2006 07:25 schreef Libris het volgende:
Hier kan je het trouwens mooi volgen: http://www.cnn.com/ELECTION/2006/pages/results/senate/index.html
Virginia is wel een beetje "key". Die was het spannendst.quote:Op woensdag 8 november 2006 07:51 schreef Libris het volgende:
Beetje psychologische oorlogsvoering, CNN:
Webb declares victory in Virginia Senate race
ARLINGTON, Virginia (CNN) -- Democrat Jim Webb declared victory in his race against incumbent Republican Sen. George Allen early Wednesday, though a recount in the hotly contested election appeared likely.
"The votes are in, and we won," said Webb, who led Allen by fewer than 2,300 votes with 99 percent of precincts reporting.
Kopt Foxnews.quote:Claire McCaskill (D) Defeats Sen. Jim Talent (R) in Missouri
inderdaad dat zie ik ook net op cnn.comquote:Op woensdag 8 november 2006 08:15 schreef Libris het volgende:
Liebermann wordt nu al als democraat gerekend toch? Er staan geen onafhankelijken in de huidige uitslag..
Bush wordt een lamme eend.
cnn enzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:16 schreef tvlxd het volgende:
Is er een kaartje waarop staat hoe er per district, of hoe het ook heet, gestemd is?
Ja. Wel vreemd.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:15 schreef Libris het volgende:
Liebermann wordt nu al als democraat gerekend toch? Er staan geen onafhankelijken in de huidige uitslag..
Ik al zoeken enzo en niet gevonden enzo nog bezig enzo maar misschien wist iemand het enzo.quote:
5500 toch?Inderdaad 12.000 verschilquote:Op woensdag 8 november 2006 08:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Montana lijkt ook wel duidelijk voor de democraten, Virginia lopen ze nu 12 duizend voor ipv 2 duizend!
Jawel, in Vermont dus..quote:Op woensdag 8 november 2006 08:15 schreef Libris het volgende:
Bush wordt een lamme eend.
CNN: click op votes by country, dan op map en je ziet zoiets als dit:quote:Op woensdag 8 november 2006 08:17 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik al zoeken enzo en niet gevonden enzo nog bezig enzo maar misschien wist iemand het enzo.
als we zo gaan doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:17 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik al zoeken enzo en niet gevonden enzo nog bezig enzo maar misschien wist iemand het enzo.
Ik bedoelde een landelijk kaartje en dan met betrekking tot het Huis.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:19 schreef Libris het volgende:
[..]
CNN: click op votes by country, dan op map en je ziet zoiets als dit:
http://www.cnn.com/ELECTI(...)tes/VA/S/01/map.html
Tja. Bernie Sanders.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:18 schreef Panick het volgende:
Ik begrijp niet hoe het met Vermont zit. Daar was geen Democraat kandidaat voor de Senaat, waarom?
http://edition.cnn.com/ELECTION/2006/pages/results/house/map.htmlquote:Op woensdag 8 november 2006 08:22 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik bedoelde een landelijk kaartje en dan met betrekking tot het Huis.
Als we zo gaan doenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:22 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik bedoelde een landelijk kaartje en dan met betrekking tot het Huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |