Kopt Foxnews.quote:Claire McCaskill (D) Defeats Sen. Jim Talent (R) in Missouri
inderdaad dat zie ik ook net op cnn.comquote:Op woensdag 8 november 2006 08:15 schreef Libris het volgende:
Liebermann wordt nu al als democraat gerekend toch? Er staan geen onafhankelijken in de huidige uitslag..
Bush wordt een lamme eend.
cnn enzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:16 schreef tvlxd het volgende:
Is er een kaartje waarop staat hoe er per district, of hoe het ook heet, gestemd is?
Ja. Wel vreemd.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:15 schreef Libris het volgende:
Liebermann wordt nu al als democraat gerekend toch? Er staan geen onafhankelijken in de huidige uitslag..
Ik al zoeken enzo en niet gevonden enzo nog bezig enzo maar misschien wist iemand het enzo.quote:
5500 toch?Inderdaad 12.000 verschilquote:Op woensdag 8 november 2006 08:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Montana lijkt ook wel duidelijk voor de democraten, Virginia lopen ze nu 12 duizend voor ipv 2 duizend!
Jawel, in Vermont dus..quote:Op woensdag 8 november 2006 08:15 schreef Libris het volgende:
Bush wordt een lamme eend.
CNN: click op votes by country, dan op map en je ziet zoiets als dit:quote:Op woensdag 8 november 2006 08:17 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik al zoeken enzo en niet gevonden enzo nog bezig enzo maar misschien wist iemand het enzo.
als we zo gaan doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:17 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik al zoeken enzo en niet gevonden enzo nog bezig enzo maar misschien wist iemand het enzo.
Ik bedoelde een landelijk kaartje en dan met betrekking tot het Huis.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:19 schreef Libris het volgende:
[..]
CNN: click op votes by country, dan op map en je ziet zoiets als dit:
http://www.cnn.com/ELECTI(...)tes/VA/S/01/map.html
Tja. Bernie Sanders.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:18 schreef Panick het volgende:
Ik begrijp niet hoe het met Vermont zit. Daar was geen Democraat kandidaat voor de Senaat, waarom?
http://edition.cnn.com/ELECTION/2006/pages/results/house/map.htmlquote:Op woensdag 8 november 2006 08:22 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik bedoelde een landelijk kaartje en dan met betrekking tot het Huis.
Als we zo gaan doenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:22 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik bedoelde een landelijk kaartje en dan met betrekking tot het Huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |