Ja. Dank je, ik kon het niet vinden.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:45 schreef freako het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/ELECTION/2006/pages/results/house/map.html
Zoiets?
Als ze in beide staten 99,x% van de stemmen geteld hebben, dan is dat wel een teken. Maar ja, hertellen...quote:Op woensdag 8 november 2006 08:52 schreef Libris het volgende:
Beide staten 7000 stemmen in het voordeel van de democraten.
Van 1167k naar 1165k? vreemd.. zal wel een bijstelling zijn?quote:Op woensdag 8 november 2006 08:52 schreef Libris het volgende:
Beide staten 7000 stemmen in het voordeel van de democraten.
Ja de Dems zijn echt linksquote:Op woensdag 8 november 2006 08:56 schreef gronk het volgende:
Waar kun je heen, als zels in de heilige USA links wint..
Ja, het zijn net communisten he, die democraten!quote:Op woensdag 8 november 2006 08:56 schreef gronk het volgende:
Waar kun je heen, als zels in de heilige USA links wint..
quote:Democratic Webb
1,168,368 50%
Republican Allen
1,161,129 49%
Independent Grassroots Parker
26,021 1%
Radio1 lijkt me de beste keus..quote:Op woensdag 8 november 2006 09:16 schreef -skippybal- het volgende:
Is er een zender op de radio die dit een beetje goed behandelt? Kan ik in de trein luisteren![]()
Ik las dat een bepaald aantal stemmen herteld moet worden, onregelmatigheden ofzo... Dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
?? nu is het stemmen bij montana bij Jones ook gedaald..
Vertrouw ik niet echt, er worden toch nog geen bijstellingen gedaan? waarom zakt het aantal votes bij sommige kandidaten dan nu terwijl er juist meer stemmingen binnenkomen?
Montana is nu nog maar 5.7k verschil..
Gemiddeld misschien niet, maar door de omvang van de twee grootste partijen vind je bijvoobeeld in de Dems alleen al mensen rechtser dan wat wij kennen, maar ook groepen zo links als onze SP.quote:
Ze zullen elkaar in ieder geval veel dwarszitten, waardoor er uberhaupt weinig van de grond zal komen.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat voor macht houd een president eigenlijk over als de democraten bij de senaat, huis van afgevaardigen en gouverneurs een meerderheid hebben?
Ze hebben er 6 jaar voor nodig gehad en nog is het niet beslist in de Senaat.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:52 schreef Momitsu het volgende:
Gefeliciteerd Amerika !!!! Geweldig resultaat gewoon, laten we hopen dat ze nog de benodigde staten binnen zullen halen voor een meerderheid in de Senaat.
Die gouverneurs hebben geen macht op het nationale niveau. Alleen in hun eigen staat.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat voor macht houd een president eigenlijk over als de democraten bij de senaat, huis van afgevaardigen en gouverneurs een meerderheid hebben?
Weet ik, maar alle staten samen vormen weer de VS dus het heeft wel invloed op de koers van het land.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:08 schreef freako het volgende:
[..]
Die gouverneurs hebben geen macht op het nationale niveau. Alleen in hun eigen staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |